Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HertogJan

Wandelaar
73
25/10/21
238
9
Enige tijd geleden heb ik voor het eerst in mijn leven een sex bios bezocht (ik wilde dit al eens een tijd uitproberen, want ja.. waarom niet?) en kwam toen uit bij de Erotheek in Schiedam.

Achter de balie verwelkomd door een lieve dame die mij de weg naar het bioscoop gedeelte wees (de sexshop was overigens ook een mooie). Bij binnenkomst zat alleen de bioscoop bij het Gay gedeelte ram en ram vol, en bij de hetero kant zat niemand.
Zelf ben ik bij het hetero gedeelte gaan zitten om van de videos te genieten (eerste vond ik niks aan, tweede was wel leuker met een redhead milf. maar dat is bijzaak.) en heb toen meerdere mannen gehad die mij aantikten of ik zin had in wat meer (vriendelijk voor bedankt, of ik van beide bordjes eet weet ik zelf nog niet zo, enfin).
Ik ben een tijdje blijven zitten, en ben daarna richting huis gekeerd om met een vaste dame af te spreken.

Mijn vraag is nu of iemand hier misschien meer ervaring heeft met deze bioscoop, zijn er tijden/dagen waarop ik beter langs kan komen? zijn er eventuele georganiseerde events die interessant zijn om mee te maken? of kan ik toch beter naar een andere bioscoop gaan volgende keer (nog niet over uit of ik dit wil herhalen)?
 
Zelf totaal geen ervaring mee maar uit wat ik begrepen heb hoef je er wat heteroseks aangaat niet veel van te verwachten , heb je seksshop Rosie aan de Hilledijk in Rotterdam wel eens geprobeerd ?
Daar zaten altijd wel een stuk of 3 dames waar je uit kon kiezen om in de filmzaal een filmpje te bekijken of je mee terug te trekken in één van de 2 "kamertjes" die kamertjes waren afgeschermde hokjes gemaakt van tuinschuttingen met een bed er in , dus beperkte privacy maar genoeg om de meeste gluurders buiten te houden
De dames waren niet moeders mooiste maar wel zo gek als een deur en er was veel mogelijk met ze , vergeleken met een privéhuis was het goedkoop en in tegenstelling tot een privéhuis ben ik er nooit teleurgesteld weggegaan

Ik schrijf dit in de verleden tijd omdat het alweer een jaar of 3 geleden is dat ik er was en ik geen idee heb hoe het er nu is , ik zou zeggen kijk eens op hun website
 
Laatst bewerkt:
Waarom gaan jullie niet gewoon eens op een maandag of vrijdag de gemengde dag bij Steamworks in Arnhem bezoeken?
Altijd genoeg te doen, in ieder geval voor de corona.
Genoeg paartjes die je als man alleen uitnodigden een trio te gaan doen.
Vaak ook genoeg alleenstaande dames die op een avontuurtje uit waren.
Ik heb er in ieder geval veel mooie geile momenten beleefd.
Trouwens, Azurra in Beuningen heeft ook vaak gemengde dagen. Volgens mij de woensdag, donderdag en zaterdag.
En qua prijs is het niet eens zoveel duurder als zo'n gore cinema. En je mag ook nog eens gebruik maken van alle wellness.
Het is gewoon een totaal andere beleving.
 
Ben er zelf ook paar keer geweest als ik voor mijn werk in Rotterdam was. 2 x leuke ontmoeting gehad met een koppel waarbij zij duidelijk aangaf dat ze aangeraakt mocht worden en openstond voor meer. Haar dan ook samen met haar man lekker gebeft en mij laten pijpen om dan nadien haar beiden te neuken. Ze vroeg een kleine vergoeding (€20), dus ging bij hun zuiver om de kick en plezier.
Dus zeker leuk geweest.
 
ik ben hier nu onderhand een paar keer langs geweest hier, verschillende dagen en verschillende tijden maar tot nu toe was het elke keer: redelijk leeg of gevuld met alleen mannen in de gay cinema. Ook werd er allemaal onrustig door de zalen gelopen en in de ruimtes gekeken door verschillende mensen.
Ik zou ook graag tips willen horen of er nog speciale momenten zijn waarvoor ik nog eens langs moet komen.
 
Ben hier ook nog nooit geweest, maar ben wel super nieuwsgierig!! Ben hetero man 38 en wil het een keer meemaken hoe het er aan toe gaat in de Erotheek Schiedam... iemand suggesties over wanneer ik er het beste kan komen??
Het is een nette zaak, met twee zalen voor ho en he, wat cabines en een darkroom. Ik kom er geregeld en heb er maar zelden vrouwen/stellen getroffen. Maar als je houdt van de sfeer van open masturbatie, kijken en bekeken worden en genieten van je geilheid, kun je een leuke ervaring hebben.
 
Nette zaak inderdaad. Ik ben er laatst geweest in de hoop,op sex met dames of vrouwelijke Tgirls….maar helaas. Enkel mannen in het homo gedeelte. Was ook een ervaring op zich…..

Komen hier normaliter meer vrouwen/ stellen / Tgirls?
 
De hoop dat je spontaan een vrouw of stel treft zal vaak ijdel zijn. Als ik in een seksbios al eens een stel tegenkom (vrouwen alleen zul je misschien aantreffen in het commerciële segment en veel seksbiossen verbieden prostitutie) zijn er nogal eens mannen die kennelijk op de hoogte zijn. Dus afspreken via internet geeft meer kans op erotisch plezier dan hopen op een spontante ontmoeting. In Roosendaal komen in de bios wel opvallend veel stellen (wel eens meegemaakt dat er meer stellen m/v waren dan losse heren) dus dat is een suggestie.
 
De hoop dat je spontaan een vrouw of stel treft zal vaak ijdel zijn. Als ik in een seksbios al eens een stel tegenkom (vrouwen alleen zul je misschien aantreffen in het commerciële segment en veel seksbiossen verbieden prostitutie) zijn er nogal eens mannen die kennelijk op de hoogte zijn. Dus afspreken via internet geeft meer kans op erotisch plezier dan hopen op een spontante ontmoeting. In Roosendaal komen in de bios wel opvallend veel stellen (wel eens meegemaakt dat er meer stellen m/v waren dan losse heren) dus dat is een suggestie.
Dank je wel, Stan1955……op naar Roosendaal!
 
Misschien een idee om bij de privé cabine 1 glorie hole te maken kan ik en me vrouw daar dan rustig zitten en genieten
En heb ze niet zo last van mannen die haar steeds aanraken als ze dat nog niet wil
Kan dat gemaakt worden erotheek dan wil me vrouw weer mee
Groetjes geil stel
je hebt wel cabines met glory hole op blinddatsexbios in feijnoord
 
Ik zie nu pas dat er een eigen topic is voor deze bios :geek:
Wij zijn gistermiddag voor het eerst naar de Erotheek gegaan. Volgens de dame aan de kassa was het niet druk, en dat was wel fijn om even een kijkje te nemen. Vrouwlief was vrij nerveus en het helpt dat er dan weinig mannen zijn.

En er waren idd alleen mannen (3 stuks). Die hebben dus blijkbaar iets unieks meegemaakt, dat er een stelletje binnen kwam lopen ;)
Als er andere stelletjes zijn (GeilStel, MILF blond lekker figuur) die wel eens een keer daar samen heen willen voor wat wederzijds support dan hoor ik het graag. We zijn nog niet klaar voor enige interactie, maar we vinden het beiden wel spannend om bekeken te worden terwijl we met elkaar spelen ;)
 
Misschien een idee om bij de privé cabine 1 glorie hole te maken kan ik en me vrouw daar dan rustig zitten en genieten
En heb ze niet zo last van mannen die haar steeds aanraken als ze dat nog niet wil
Kan dat gemaakt worden erotheek dan wil me vrouw weer mee
Groetjes geil stel
Tja, dan weet je als man aan de andere kant nog niet of je een vrouw of een man treft.
 
Tja, dan weet je als man aan de andere kant nog niet of je een vrouw of een man treft.
Hoezo dat? Sowieso kun je als je dat wenst even door het gat spieken wie er aan de andere kant zit.
Zijn wens is dat die afgesloten is zodat niemand het hokje in kan lopen terwijl zijn vrouw daar iemand via de GH aan het pleasen is.
Volgens mij zijn de meeste GH's hokjes die je voor jezelf kunt afsluiten.
Maar bij Erotheek zijn het gewoon 2 wanden. En ze staan in het gay gedeelte van het theater.
 
Hoezo dat? Sowieso kun je als je dat wenst even door het gat spieken wie er aan de andere kant zit.
En dan zie je in hun geval dus een m/v stel en weet je dus nooit met zekerheid door wie van de twee je uiteindelijk verwend gaat worden, tenzij je op enig moment opeens 2 monden tegelijk voelt natuurlijk :).
 
Laatst bewerkt:
Áls er al 2 monden in het kamertje zijn, kan er net zo goed maar 1 zijn(met of zonder snor)
Ik geloof dat je de voorgeschiedenis/clue mist....vraag was als je loerend door het gat een m/v stel ontwaart (beide geen snor), hoe weet je dan door wie je verwend wordt ? Zekerheid daarover heb je pas als je op enig moment door 2 monden tegelijk verwend wordt.....of met zekerheid 3 of 4 handen tegelijk voelt natuurlijk :).
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat je de voorgeschiedenis/clue mist....vraag was als je loerend door het gat een m/v stel ontwaart (beide geen snor), hoe weet je dan door wie je verwend wordt ? Zekerheid daarover heb je pas als je op enig moment door 2 monden tegelijk verwend wordt.....of met zekerheid 3 of 4 handen tegelijk voelt natuurlijk :).
Hoe zal zo'n gloryhole ruiken vraag ik me nu opeens af, ik weet niet of ik daar doorheen wil kijken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan