Erotic Cinema, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nu een aantal keren in de cinema geweest bij de Travestiedag en Isaura's Party, een paar leuke ervaringen. Verder (nog) geen ervaringen op andere momenten als er vrouwen of stellen komen of in de gay cinema. De winkel ziet er netjes uit.

Parkeren kan prima vlakbij in parkeergarage De Flint. Gelukkig woon ik dichtbij en kan het lopend af.

Gisteren voor het eerst in de verbouwde EC van Amersfoort geweest. Moet zeggen dat is een enorme vooruitgang. Van een aftands gebeuren is het nu een strak design.

Bij binnenkomst heb je nu direct de kluisjes en een wasbak. De indeling is min of meer gelijk gebleven, maar alle wanden zijn weg. Geen kruip door sluip door meer. Het enige wat je erop kan aanmerken is, dat mensen die intiem en met privacy een plekje willen zoeken beter niet kunnen komen. Iedereen ziet alles van elkaar.

Persoonlijk hou ik meer van een open ruimte. Mensen maken meer contact met elkaar. Sociaal is alles veel actiever. Blijkbaar zijn er ook veel stellen die de EC erg leuk vinden. De 1,5 uur dat ik er ben geweest trof ik 4 stellen aan.

Ik was er niet zo lang, dus had geen tijd om alle stellen te verkennen. Met 1 stel kreeg ik goed contact. Vrij snel daalde zij af naar beneden. Masseerde mijn ballen en gaf mij een pijpbeurt waardoor ik goed in de stemming kwam. Daarna ging ze in de gay-zaal gewillig op haar rug liggen. Zonder moeite gleed ik mijn staaf bij haar naar binnen en ben heerlijk in haar (met condoom) klaar gekomen.

Daarna de douche uitgeprobeerd. Fris en voldaan ben ik vertrokken, op weg naar een zakelijk kersdiner.

Laatst bewerkt:
ik ben 3 of 4 maanden geleden bij de 'Incognito Dark' avond geweest. All the way (uiteraard), dus bij de kassa een groen polsbandje genomen. Op het forum van EC zelf werd een beetje gemopperd over dat het niet echt donker was in de cinema's en de darkroom. Dat klopt, maar dat lag vooral aan de tv-schermen die veel licht geven en in de darkroom zelf zijn het de polsbandjes die veel licht geven. Maar dat mocht de pret niet drukken. Geheel naakt en met een groen bandje om ben je al snel in trek. Binnen de kortste keren zat ik op de voorste rij in de gay cinema tussen twee mannen die hun handen over mijn lichaam lieten gaan en me overal beet pakten en betastten. Een van de mannen wilde dat ik zijn pijpslet werd en duwde mijn hoofd naar zijn grote stijve pik. Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik ging op mijn knietjes voor hem zitten om zijn pik te verwennen. De andere man hield mijn hoofd vast en bepaalde het ritme. Af en toe bijna kokhalzend zo diep duwde hij mijn hoofd over die pik heen. Ik moest stoppen, want hij kwam bijna klaar. Hij ging even weg en ik ben verder gegaan met de andere man. Ondertussen waren twee andere mannen achter mij gaan staan. Ik ben even opgestaan om me om te draaien en een van die mannen begon met mij te tongzoenen. Heel geil om als enige naakt tussen drie mannen te staan, handen die overal voelden en lekker tongen. Er was zelfs een stel binnengekomen en het werd duidelijk dat zij de meesteres was en dat hij de aanwezige mannen moest verwennen. Dat deed de slaaf met volle overgave en na 2 of 3 zaadlozingen in zijn mond gingen ze even opfrissen.

Ik ging naar de darkroom en daar trof ik de man die ik als eerste bijna klaar had gezogen. Hij wilde me nu neuken en of ik in de sling wilde gaan liggen. Geneukt worden vind ik altijd spannend en ik was zo geil geworden dat ik direct deed wat hij zei. Condoom, glijmiddel, beetje draaien en zijn pik gleed soepel naar binnen. Dat was best wel opwindend om zo geneukt te worden terwijl andere mannen toekijken en zich op staatn te geilen. De man in kwestie hield het niet lang vol en met een grom kwam hij klaar in mijn kontje. Ik lag nog even uit te hijgen toen dat stel weer binnen kwam. Zij vroeg aan mij of haar slaaf mij ook mocht neuken. Nou dat vond ik helemaal prima en terwijl de slaaf (mc) mijn kontje paalde begon zij lekker met mij te tongzoenen en mocht ik met haar borsten spelen en haar natte kutje voelen. Ondertussen begon ze mij lekker af te trekken en de slaaf en ik kwamen zo'n beetje gelijktijdig klaar. Vlak voordat hij klaar kwam trok hij zijn pik terug en spoot over mijn buik heen. En ik spoot dus ook over mijn buik heen. Met een buik vol zaadcellen kreeg de slaaf de opdracht om alles schoon te likken en dat deed hij direct. Ik had graag nog verder willen spelen en haar lekker beffen en evt. later nog een keertje neuken. Maar toen ik terug kwam van het toilet had ze haar kleren al aan en gingen ze helaas er vandoor. Maar al met al een lekkere geile avond gehad in een toplokatie.

Gisteren voor het eerst in de verbouwde EC van Amersfoort geweest. Moet zeggen dat is een enorme vooruitgang. Van een aftands gebeuren is het nu een strak design.

Bij binnenkomst heb je nu direct de kluisjes en een wasbak. De indeling is min of meer gelijk gebleven, maar alle wanden zijn weg. Geen kruip door sluip door meer. Het enige wat je erop kan aanmerken is, dat mensen die intiem en met privacy een plekje willen zoeken beter niet kunnen komen. Iedereen ziet alles van elkaar.

Persoonlijk hou ik meer van een open ruimte. Mensen maken meer contact met elkaar. Sociaal is alles veel actiever. Blijkbaar zijn er ook veel stellen die de EC erg leuk vinden. De 1,5 uur dat ik er ben geweest trof ik 4 stellen aan.

Ik was er niet zo lang, dus had geen tijd om alle stellen te verkennen. Met 1 stel kreeg ik goed contact. Vrij snel daalde zij af naar beneden. Masseerde mijn ballen en gaf mij een pijpbeurt waardoor ik goed in de stemming kwam. Daarna ging ze in de gay-zaal gewillig op haar rug liggen. Zonder moeite gleed ik mijn staaf bij haar naar binnen en ben heerlijk in haar (met condoom) klaar gekomen.

Daarna de douche uitgeprobeerd. Fris en voldaan ben ik vertrokken, op weg naar een zakelijk kersdiner.

Leuk dat er een verbouwing geweest is, dat heb ik even gemist. Ook al bijna een jaar niet meer in EC Amersfoort geweest ondanks dat ik om de hoek woon.

Het hele kruip door sluip door gebeuren vond ik wel erg leuk en spannend ;)

Maar ik ga het binnenkort maar zelf weer ervaren.

Terug
Bovenaan Onderaan