Erotic Cinema, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De EC voornamelijk in Amersfoort wordt denk ik gerund door een groep mannen/vriendengroepje of hoe je het wilt noemen.

De meeste dames worden begeleid door 1 van die mannen en die nodigt dan de mannen uit dezelfde groep.

Soms komen er ook dames die niet worden begeleid door de heren en dan is het wel dolle pret.
 
Snap niet dat jullie altijd in die rare cinema's rondhangen.
Zelf wel eens in Steamworks geweest in Arnhem.
Is een gay sauna maar ze hebben er op maandag en vrijdag ook een gemengde dag.
Nou, wat je daar mee maakt en ziet, je gelooft je eigen ogen gewoon niet en kost nauwelijks meer dan zo'n cinema. Je hebt er dan wel een complete wellness erbij waar je ook nog gebruik van kan maken inclusief groot zwembad, bubbelbad en verschillende sauna's.
Hele orgies spelen zich daar af. Vooral op de eerste etage bij de ligbedjes.
Weleens meegemaakt dat daar een hele groep jongeren kwam met een stel mooie jonge meiden erbij.
Die meiden werden daar allemaal geneukt door hun boys. Ze krijsten het uit van plezier.
Wat een geile boel daar!
 
Ik neem dat je ook geluk moet hebben op de gemengde dagen of is het altijd raak
De keren dat ik er was, moet er wel bij zeggen dat het voor het corona tijdperk was, was het altijd prijs schieten.
Goh, heel wat geile avontuurtjes beleefd daar boven op zolder in die neukhokjes.
Laatste keer dat ik er was, ergens in augustus dit jaar, was het wat minder qua opkomst. Maar kan ook hebben gelegen aan de vakantietijd.
 
Nog nooit geweest ? Hoe graag ik ook wandel, binnenskamers veel gedaan en nog een hoop van plan, maar ik zie mijzelf nou niet in m'n tompeloeris rondwandelen, op zoek naar genot.
Ook omdat ik dat continue met een boner zou rondlopen. Dat heb ik op het strand al, laat staan bij zo'n gelegenheid.

Ben daar dan toch , vreemd genoeg, weer te preuts voor ofzo. Zelfs een "nette" sauna bezoek ik alleen op badpakken dagen ?

Klinkt allemaal heel geil, maar heb niet het idee dat ik daar nou de 20-25 jarige geile dames vind, als zijnde dat het zo langzamerhand m'n dochter kon wezen.

Hoe gaan jullie daarmee om?
 
En dan kom je op een verkeerde dag gaan anderen in je kont prijsschieten ? ?
Je kan toch wel lezen of niet?
1 blik op hun website en je weet wanneer de gemengde dagen plaats vinden.
Ook omdat ik dat continue met een boner zou rondlopen. Dat heb ik op het strand al, laat staan bij zo'n gelegenheid.
Dat doen er wel meer daar. Jij bent niet de enige en dus zal je niet opvallen ;)
 
De EC voornamelijk in Amersfoort wordt denk ik gerund door een groep mannen/vriendengroepje of hoe je het wilt noemen.

De meeste dames worden begeleid door 1 van die mannen en die nodigt dan de mannen uit dezelfde groep.

Soms komen er ook dames die niet worden begeleid door de heren en dan is het wel dolle pret.
Deze groep waar jij over schrijft is een hele leuke groep mannen met dames/ stellen. Iedereen gaat met respect met elkaar om komt afspraken na. Het is eigenlijk altijd dolle geile pret in deze groep
 
Laatst bewerkt:
2x geweest. De eerste keer weinig actie. Geen dames en enkel kerels dus vrij snel weer gegaan. De 2e keer gegaan na aankondiging op het forum dat er een stel zou komen en dat de dame beschikbaar was om als slet door iedereen genomen te worden. Toen ik binnen kwam was ze al bezig op het grote bed en amper zichtbaar door alle kerels er omheen. De boel een beetje aangekeken en uiteindelijk zag ik een prachtige slanke meid van midden 20. Haar partner stond op afstand te kijken en gaf af en toe wat instructies aan de heren. Toen ze verplaatste naar de ruimte met sling was ik aan de beurt en heb ik haar heerlijk kunnen neuken. Daarna even rustig aan de boel bekeken en de merkte dat het steeds rustiger werd. Terug op het bed me nog een keer ZC laten pijpen en leeg laten zuigen waarbij ze alles doorslikte.
 
Nog nooit geweest ? Hoe graag ik ook wandel, binnenskamers veel gedaan en nog een hoop van plan, maar ik zie mijzelf nou niet in m'n tompeloeris rondwandelen, op zoek naar genot.
Ook omdat ik dat continue met een boner zou rondlopen. Dat heb ik op het strand al, laat staan bij zo'n gelegenheid.

Ben daar dan toch , vreemd genoeg, weer te preuts voor ofzo. Zelfs een "nette" sauna bezoek ik alleen op badpakken dagen ?

Klinkt allemaal heel geil, maar heb niet het idee dat ik daar nou de 20-25 jarige geile dames vind, als zijnde dat het zo langzamerhand m'n dochter kon wezen.

Hoe gaan jullie daarmee om?
Als 59+er kan ik een dame van 20-25 wel waarderen. Geen rimpels en een conditie om u tegen te zeggen. Het streelt mijn ego wel als zo'n jonge dame zeg: "Zo Ernstige neuker, jij kan lekker doorgaan". Of iets in die strekking. En mocht ik tijdens het spel in de armen van een jonge dame het tijdelijke voor het eeuwige verwisselen, dan hoop ik dat men tijdens mijn uitvaart zegt: "Opa had een fijn laatste nummertje". 😁😁
 
Oh, begrijp me niet verkeerd .. ik ga 18+ niet uit de weg. Bedoelde meer, dat ik niet verwacht dat er zulke jonge én aantrekkelijke dames rondlopen. Hoor het graag als dat wél zo is (en waar) 😜
 
Wij brachten ons eerste bezoek aan de EC in Amersfoort. Hier in het topic wordt beschreven dat er een vaste groep mensen komt. Dat gevoel hadden wij ook en het zorgde voor een leuke ontvangst.
We hadden vooraf aangekondigd op het forum dat we speciaal voor aftrekken kwamen (neuken zouden we later die avond nog doen in onze favoriete club net over de grens).
Aftrekken dus en het liefst had Franka zoveel mogelijk pikken. Al snel was zij omringd door harde lullen in alle soorten en maten, wat haar goed geil maakte. Met olie trok ze de ene na de andere pik af en probeerde voor iedereen aandacht te houden.

Al snel begon het zaad rijkelijk te vloeien, precies waar ze voor kwam. Lading na lading werd over haar borsten gespoten. Haar tepels bedekt onder een glimmende laag glazuur. Er waren uiteindelijk 17 mannen zo vriendelijk om een donatie te doen.
Een geslaagde middag en voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan