Fake Erotica Massage, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
283
21/07/21
428
14
In mijn zoektocht naar adresjes in het midden van het land kwam ik deze nieuwe 'salon' tegen in het centrum van Utrecht: Erotica Massage. Ze hebben acht dames tot hun beschikking en zijn open op afspraak. Een b2b van een uur kost 125 euro, maar ze bieden ook tantra, nuru en lingam aan. Extra opties zijn oraal (+25) en/of intiem (+50).

Afgezien van hun website kan ik verder geen informatie vinden over deze zaak. Maar ik moet zeggen dat ik het een tikkeltje shady vind.

Is er iemand die mij kan aanvullen?
 
Ik dacht he leuk een nieuwe salon in de buurt. Maar vond de foto's ook te mooi om waar te zijn. Via google is het bedrijf niet te vinden. Omdat ik vlakbij woon ben ik even door de straat gelopen maar dat wekte ook geen vertrouwen. Het lijkt mij sterk dat er daar wat zit.
 
Eigenlijk zou je er een USA advocaat op moeten zetten.. gaat ze heel veel geld kosten. Ze hebben zelfs onderaan staan copyright.... echt hoor, ze spelen met vuur. Let maar op, dit gaat heel gauw offline
 
Iemand al even gechecked of dilara en deze site via dezelfde registrar lopen? En die tikkie, zolang je niet betaald, krijg je wel een bankrekeningnummer. Kan je hem melden bij zijn of haar bank 😉
 

helamaal fake
geen Tele nummer
geen adres
geen KVK nummer
wisselen heel snel van plaatsnaam
vooruitbetalen via een betaal link.

paar keer kontakt gehad via mail vroeg waren ze zatten en waarom ze geen telefoon nummer hebben, werd ik vriendelijk via hu ze site te doen.

dat is invullen betalen en niks meer van horen.

gisteren zatten ze in Brunssum en vandaag in Tilburg.

dus mensen betaal nooit vooruit
mocht je het toch willen doen dan laat mij jullie een tikkie sturen zodat ik er plezier van heb hahaha je krijgt dan wel een mooie bedank brief.
dit is een grapje van mij

doe er jullie voordeel mee.
 

Bijlagen

  • 6FF02D88-6CE7-41DF-BFAA-4A487751A065.png
    6FF02D88-6CE7-41DF-BFAA-4A487751A065.png
    334,2 KB · Weergaven: 9
Hier is al een topic over, ik vraag om het samen te voegen
 
SJ heeft me terug gemaild. Advertentie is nu weg. Laten we het in de gaten houden of ze terugkomen met een andere advertentie.
En weer hebben oplichters een heel weekend gehad om toe te slaan omdat Midhold in het weekend hiervoor niet bereikbaar is. Hoeveel mensen zouden er dit weekend geld verloren zijn door de verschillende advertenties op SJ en K?
Zelf heb ik er minimaal 2 gezien in mijn zoek regio.
Het zou voor websites zoals deze en Marktplaats strafbaar moeten zijn om zulke slechte controles uit te voeren en oplichting te faciliteren
 
Midhold staat onder toezicht van de ACM en zodoende zijn zij gehouden aan regels die ook door de ACM zijn opgelegd . Ik weet overigens uit betrouwbare bron dat er wel een onderzoek op til staat. Het excuus van SJ is dat ze een dusdanige toeloop hebben qua advertenties dat ze het niet kunnen bolwerken om deze stuk voor stuk te monitoren. Echter....... als je (net zoals yours truly) al een tijdje de site in de gaten houdt, dan zie je dat al geruime tijd het advertentie aanbod terug loopt.
Voorbeeld : rubriek "dames van plezier" van een kleine 2000 een paar maanden terug tot 1793 nu (10-1-2022 om 11.50). Bij de vorige lockdowns had je ook een terugloop, maar niet zoals deze. Alleen bij de avondklok verleden jaar, was er sprake van een duidelijke terugloop.

Is het dan ook heel raar als ik het bezoekersaantal van 1,2 miljoen per maand waarmee SJ loopt te paraderen enigszins in twijfel trek?
 
Is het dan ook heel raar als ik het bezoekersaantal van 1,2 miljoen per maand waarmee SJ loopt te paraderen enigszins in twijfel trek?

Misschien komt dat aantal omdat die site echt bijzonder matig werkt en echt continue opnieuw geladen 'moet worden' als je advertentie opent en weer terug gaat ;)
 
En de site van SJ is echt bagger... de zoekfunctie kunnen ze net zo goed eruit halen.. :
- je moet zelf een zoekwoord ingeven...
- in welke rubriek.. (geheel overbodig als je hiervoor beter zou kunnen selecteren)
- en dan....op postcode! hahahaha

Stel je rijdt door het land... Denkt ineens: hey ik ga even zoeken op een slanke Thaise in plaats X. Oh... wat is hier de postcode eigenlijk???

In 2010 kan ik dit nog begrijpen, maar is er niet iemand bij SJ die denkt, hoe kunnen we het een beetje slimmer maken?

Sorry, hoort eigenlijk niet hier, maar goed
 
@TheLicker owjaaa dat postcode ding hahaha ja zo 'al rijdend' zoek ik nooit, dus voor mij geen issue, maar dat is idd nogal kansloos / apart!

Wat ik zelf SUPER hatelijk vind is dat de advertenties geen tarieven MOETEN bevatten...gebruik zelf SJ eigenlijk alleen maar om erotische massages te vinden (aangezien Kinky's zoekfunctie daarvoor 100% onbruikbaar is, want letterlijke elke dame vinkt dit aan). Vind zelf weinig irritanter dan dat je 9/10 als eerst moet vragen "wat vraag je ervoor" en energie 'moet' steken in dames aanschrijven waar ik 0 intresse in zou hebben zouden ze gwn hun tarieven zouden vermelden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan