WHEM Erotisch ontspannen met Senna

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste potentiële klanten,

Vluchtig heb ik even alle berichten doorgelezen, de grotere berichten met iets meer aandacht.
Ik begrijp jullie standpunten, maar ik denk dat je het van twee kanten kunt bekijken en ik bekeek het eerder zoals Dragonfire het aangeeft. Als het je niet bevalt, dan hoef je er toch niet in mee te gaan?

Nu mijn kant van het verhaal, want ik zag dat Alexdejonge al vroeg om een reactie van een van haar klanten. Laat ik nu net die gelukkige jongen zijn uit haar GIGANTISCHE VOLLE AGENDA.

Ik heb haar inmiddels tweemaal bezocht. Bij de eerste afspraak heb ik haar telefonisch gesproken (ze belde mij terug) om een afspraak in te plannen. Op het eerste moment was ik bang dat het weer een date werd met "een Nederlands sprekende telefoniste, zuid-Amerikaans meisje", maar bij aankomst bleek deze angst onnodig. Misschien herkenbaar voor sommigen?
Zowel aan de telefoon als in het echt is ze erg netjes, ik kon goede gesprekken met haar voeren en tijdens de massage voelde ze ook goed aan wanneer je even je ontspanning wil nemen en even niet meer gezellig hoeft te kletsen. Bij de tweede date hebben we tevens haar advertentie besproken, ik begrijp haar wel. Ik kan me goed voorstellen dat er klanten zijn die door blijven vragen of misschien verwachtingen hebben die ze niet wil of kan waarmaken. Door haar advertentie te lezen en te begrijpen beperk je die teleurstelling.

Wat betreft mijn verwachtingen, ik ben er 'leeg' ingestapt. Ik ging wel zien wat ik kon verwachten. Wat mij vooral opviel is dat bij de massage haar massages ook daadwerkelijk goed zijn! Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld massage wereld (zoals in Maastricht, Nijmegen of Heerlen) en de twee gelijknamige zaken in Boxtel en Oss, masseert Senna ook goed. Nu was de massage een ontspanningsmassage, maar ik denk dat als je graag wat harder aangepakt wil worden, ze ook deze aanpak kan uitvoeren. De massage zelf is mij goed bevallen!
Dan over naar het handmatig hoogtepunt, dat is zeker ook goed! Ze weet haar handelingen goed uit te voeren, niet te hardhandig, niet te licht, en waar ik vooral altijd een hekel aan heb, is te snel! Het tempo was prima.
Hopelijk heb ik jullie nu toch een beetje warm gemaakt, of over gehaald haar te gaan bezoeken. Ook al werkt dit in mijn nadeel. Want hoe meer klanten, des te minder tijd voor mij. Maar ik vind dat deze dame de juiste reclame verdient en de aannames welke hier bovenaan besproken worden vind ik zeker onterecht.

Hopelijk hebben jullie er iets aan.
Groetjes, die nette jongen ;-)
Super lief van je dank je wel ?
Je bent ook een zeer fijne klant om te hebben. Staat niet voor niets opgeslagen als nette jongen ;) bedankt voor je revieuw. Bij de volgende behandeling heb ik iets extra's voor jou ? xxx Senna
 
Wordt nu toch wel erg nieuwsgierig naar deze jongedame.
Wellicht toch maar een keertje afreizen naar Nijmegen maar dan voor een combi, eerst stevige massage gevolgd door een edging treatment, mijn favo manier om klaar te komen, kan geen sex aan tippen. ?

Zie net dat ze alleen op donderdag of vrijdag ontvangt. :cry:
Had er graag een weekendtripje van gemaakt, meer energie over dan. :devilish:
 
Wordt nu toch wel erg nieuwsgierig naar deze jongedame.
Wellicht toch maar een keertje afreizen naar Nijmegen maar dan voor een combi, eerst stevige massage gevolgd door een edging treatment, mijn favo manier om klaar te komen, kan geen sex aan tippen. ?

Zie net dat ze alleen op donderdag of vrijdag ontvangt. :cry:
Had er graag een weekendtripje van gemaakt, meer energie over dan. :devilish:
Gelukkig voor jou werk ik toevallig deze zaterdag wel, misschien ook zondag hangt er vanaf of het me niet te veel word En ik het nog wel 'trek' haha dubbel woord grapje ja ? dus laat maar weten ?
 
Lieve schat, ik doe dit werk pas sinds 7 weken. Ik masseer al langer dat wel maar niet op deze manier (met happy end) Ik begon met 4 dagen in de week maar dat werd me te veel naast mijn huidige baan en privé leven. Ik werk nu nog maar 2 dagen in de week en heb al een aardige vaste klanten kring opgebouwd. Dus ook vandaar dat ik sneller vol zit, op zondag avond heb ik vaak al aardig wat afspraken staan voor de week erop.
Daarom geef ik het duidelijk aan om eventuele teleurstelling te voorkomen. Als iemand donderdag middag om 14 uur belt en vraagt of ik om 16 uur plek heb is het meestal al vol. Daarom het beste s ochtends voor 10 a 11 uur even een berichtje sturen op de dag dat je wilt komen. Helaas maak ik het ook wel eens mee (gelukkig niet zo vaak) dat iemand dagen vooraf een afspraak maakt en vervolgens niet komt en ook niks laar horen. Dan had ik net zo goed iemand anders blij kunnen maken met dat plekje en had ik zelf ook geen inkomsten mis gelopen. Ik huur een kamer waar ik elke dag dat ik daar werk huur voor moet betalen. Daarom vraag ik bij afspraken vooraf een kleine aanbetaling die op de kosten van de behandeling in mindering worden gebracht als je er bent. Werken met vaste tijden en afspraken lijkt mij nogal logisch, je betaald ook voor de tijd die je komt en ik plan ook andere afspraken in. Als we om 14 uur af hebben gesproken en een klant komt om 14.15 uur en de massage zou voor 1 uur zijn, dan gaat het helaas wat van de tijd af. Ik zou dan max 10 min langer kunnen. Tussen mijn klanten zit 15 minuten in zodat er ruimte is bij uitloop en zodat ik zelf kan eten en berichten kan beantwoorden. Het is dus belangrijk dat klanten op tijd op hun afspraak komen. Vind het niet netjes dat mijn klanten die wel op tijd komen dat ik hen moet laten wachten. Mijn klanten hebben soms ook een drukke agenda dus heel vervelend als hun afspraak door een andere klant die te laat is gekomen niet door kan gaan. Ik ben hier heel zakelijk in misschien, ik wil dat mijn klanten de juiste en volledige aandacht krijgen wanneer ze een massage ondergaan. Misschien klonk ik wat arrogant in mijn eerdere advertentie, heel eerlijk gezegd kwam dat misschien vanuit wat emotie door wat ik heb mee gemaakt met niet zulke fijne klanten.
Ik dacht dat ik wat harder en duidelijker moest zijn om zulke situaties opnieuw te voorkomen. Was even vergeten dat ik ook heel veel fijne klanten heb gehad, en het niet moest gaan verpesten door een paar macho mannen die hun zin niet kregen. Sorry voor mijn woordkeuze, de advertentie is inmiddels aangepast en zou graag van je willen weten of dit een betere versie is ;) beoordeel er maar op los! Deze revieuws wil ik zeker wat mee doen! Xxx Senna
Hey Senna, Orakel hier. Top dat je hebt gereageerd op mijn review, kan ik enorm waarderen. En mijn complimenten voor je nieuwe tekst. Dat ziet er echt heel anders uit meid. Je bent nu echt klantvriendelijk dus zonder een 'agressieve benadering'. Je advertentie leest gewoon lekker weg en ik zeg niks geks als ik zeg dat er heel veel collega's van jou een voorbeeld kunnen nemen aan jouw advertentie. Nogmaals, vind het super sportief van je. Wens je een hele fijne avond en succes met de business ;-).
 
Zal, na onze ontmoeting aanstaande zaterdag m'n bevindingen ook in een review hier weergeven.
Ben erg benieuwd naar haar "behandeling" en of ze, zoals wel vaker, mooier is dan haar wat vage foto's.
Rug, nek en schouders kunnen wel een stevige losmaakbeurt gebruiken, edging deel ook erg benieuwd naar, blijft een heel specifieke techniek. ?
 
Tjonge jonge zeg.
Wat maakt men zich druk om een dame die een ad zet.
Als je er geen interesse in hebt dan zoekt men toch iets anders?
Ik snap Senna wel, maar ja wie ben ik.
Het is toch duidelijk als iemand massages aanbied dat ze massages doet en niet meer.
Dame is duidelijk in wat wel en niet mag kan, vindt ik niet zo raar.
??‍♂️??‍♂️??‍♂️
 
Zal, na onze ontmoeting aanstaande zaterdag m'n bevindingen ook in een review hier weergeven.
Ben erg benieuwd naar haar "behandeling" en of ze, zoals wel vaker, mooier is dan haar wat vage foto's.
Rug, nek en schouders kunnen wel een stevige losmaakbeurt gebruiken, edging deel ook erg benieuwd naar, blijft een heel specifieke techniek. ?


Is, helaas, niet door kunnen gaan.
Schouderblessure waardoor sowieso de "echte" massage al kwam te vervallen en flink verkouden/snotteren, edging zou gisteravond wel nog mogelijk zijn meende ze. Vanmorgen echter bleek ze echt ziek, dus helaas uit moeten stellen.
Hopelijk binnenkort herkansing. ?
 
Hopelijk binnenkort herkansing. ?


??

 
Ik heb haar geapped en hier persoonlijk gemaild, maar helaas nog geen reactie....
Ik reageer soms misschien laat maar reageer altijd op mijn berichten. Tenzij iemand iets heeft gestuurd wat niet door de beugel kon maar gebeurd niet zo snel. Zou je me nog een keer willen berichten en er bij vermelden met je naam hier van deze site. Dan weet ik zeker dat jij het bent ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan