WHEM Erotische massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In dit draadje staat ook haar SJ link.
 
Waarom zoek je niet een vast adres in een Thaise salon? Het kost wat afspraken voordat je de juiste masseuse hebt gevonden maar dan is het altijd top (vind ik) tot op heden nog niemand gevonden die beter masseert dan een Thaise.
Nu heb ik wat privé nummers zodat ik ook bij lockdown of na sluitingstijd via de achterdeur naar binnen mag.
Omdat gisteren geen DVP dame reageerde op mijn verzoek ben ik vanmorgen maar weer naar m'n vaste Thaise salon geweest en blijkbaar moest het ook zo zijn want het was weer TOP, anderhalf uur met een professionele massage van een uur en een prettige afsluiting die echt een half uur duurde met continu edging..
 
Waarom zoek je niet een vast adres in een Thaise salon? Het kost wat afspraken voordat je de juiste masseuse hebt gevonden maar dan is het altijd top (vind ik) tot op heden nog niemand gevonden die beter masseert dan een Thaise.
Nu heb ik wat privé nummers zodat ik ook bij lockdown of na sluitingstijd via de achterdeur naar binnen mag.
Omdat gisteren geen DVP dame reageerde op mijn verzoek ben ik vanmorgen maar weer naar m'n vaste Thaise salon geweest en blijkbaar moest het ook zo zijn want het was weer TOP, anderhalf uur met een professionele massage van een uur en een prettige afsluiting die echt een half uur duurde met continu edging..
Ik wil een zelfstandige masseuse die het leuk vind om te masseren en seks te hebben omdat ze dat leuk vind. Ook zoek ik iemand die niet zo duur is. 150euro voor een uur of 100euro voor een half uur slaat natuurlijk nergens op maar dat is hun keuze. Je kunt beter minder vragen dan hou je eind van de maand meer over omdat je dan meer klanten hebt gehad, denk ik!
 
Ik wil een zelfstandige masseuse die het leuk vind om te masseren en seks te hebben omdat ze dat leuk vind. Ook zoek ik iemand die niet zo duur is. 150euro voor een uur of 100euro voor een half uur slaat natuurlijk nergens op maar dat is hun keuze. Je kunt beter minder vragen dan hou je eind van de maand meer over omdat je dan meer klanten hebt gehad, denk ik!
Volgens mij krijg je voor dat geld bij de goede masseuse :
1: een hele goede, fijne massage die je ook echt ontspant en klachten verhelpt. Hoeveel mag dit van jou kosten?
2: het extra werk : afhankelijk van wat de masseuse aanbiedt, en hoeveel is je dat waard?
Ik ga altijd voor een massage van anderhalf uur wat 85 euro kost.
Netto is het een uur echt goede massage en het laatste half uur is spel.
Wat ik naast de massage afspreekt staat er los van en mag je ook niet mee rekenen.
Een echte dvp betaal je ook 150 per uur en die masseert ruk, een echte masseuse masseert top, kost 55 p/u maar sexed matig, beide tegelijk kost dus meer tijd en meer geld.
 
Waarom zoek je niet een vast adres in een Thaise salon? Het kost wat afspraken voordat je de juiste masseuse hebt gevonden maar dan is het altijd top (vind ik) tot op heden nog niemand gevonden die beter masseert dan een Thaise.
Nu heb ik wat privé nummers zodat ik ook bij lockdown of na sluitingstijd via de achterdeur naar binnen mag.
Omdat gisteren geen DVP dame reageerde op mijn verzoek ben ik vanmorgen maar weer naar m'n vaste Thaise salon geweest en blijkbaar moest het ook zo zijn want het was weer TOP, anderhalf uur met een professionele massage van een uur en een prettige afsluiting die echt een half uur duurde met continu edging..
Nog meer adresjes voor lekkere massage in Arnhem?
 
Ik wil een zelfstandige masseuse die het leuk vind om te masseren en seks te hebben omdat ze dat leuk vind. Ook zoek ik iemand die niet zo duur is. 150euro voor een uur of 100euro voor een half uur slaat natuurlijk nergens op maar dat is hun keuze. Je kunt beter minder vragen dan hou je eind van de maand meer over omdat je dan meer klanten hebt gehad, denk ik!
"Het betaalt niet geweldig, maar we zoeken ook iemand die het zelf leuk vind!" :cool:

In meer branches is een hoger uurtarief een goed mechanisme om wat zuinige mensen bij voorbaat uit te sluiten. Dat scheelt enorm veel gedoe.
Als je je prijs goed zet, heb je hetzelfde geld voor minder werk. Ik zie geen nadelen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan