Ervaring met shemale

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1502
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo er is er weer een on-line. Lang geleden bezocht, goede sex neukt goed, maar bovenstuk blijft aan, reden geen borsten. Is in de adv ook te zien ,geen bortsten te zien houd meestal in,geen borsten. Heeft twee advertenties een shemale en een man. Herhaling voor mij, nee te grote gay gehalte, en vrij mannelijk.

Als shemale


Als geile gay
 
Zo er is er weer een on-line. Lang geleden bezocht, goede sex neukt goed, maar bovenstuk blijft aan, reden geen borsten. Is in de adv ook te zien ,geen bortsten te zien houd meestal in,geen borsten. Heeft twee advertenties een shemale en een man. Herhaling voor mij, nee te grote gay gehalte, en vrij mannelijk.

Als shemale


Als geile gay
Als ik naar de adv. als shemale kijk dan zou ik best overwegen om langs te gaan. Maar als zij als man gaat dan zegt alles in mij nee. Terwijl het wel gewoon dezelfde persoon is. Apart eigenlijk.
 
De oudere bezoeken beginnen weer langzaam on-line te komen, kom ik er een tegen zal ik mijn ervaring delen.

Er is overal een eerste keer voor, deze was mijn eerste shemale, ondertussen denk 4 jaar geleden. Was erg lief tegen me en geilde er volgens mij enorm op om mij te ontmaagden zal ik maar zeggen. Vond het toen vooral pijnlijk, maar oefening baart kunst, zou er nu geen probleem meer mee hebben. Was een achteraf een lekker uurtje , en een hele beleving rijker. Heb nog een paar keer geprobeerd om een bezoek te planner, maar door de arrogantie niet meer tot een afspraak kunnen komen, uiteindelijk jammer.

 
Vera, Rotterdam geweest. Geen goeie ervaring. Ik vond haar een vervelend wijf. Ze was gehaast. Zeker geen herhaling vatbaar. Las ooit een recensie waarin ze de Paula van Rotterdam genoemd werd. Zo zag ik haar zeker niet.
Misschien is de recensent nooit bij Paula geweest. De rijen buiten haar raam waren er niet voor niets
 
Was mij ook al ook opgevallen. Vergrijzing is daar toegeslagen haha.
Vroeger had je meer aanbod maar nu zitten er al jaren dezelfde. Niks mis mee maar zoek je jonger dan kom je op priveontvangst uit.
Zal erook mee te maken hebben dat de wallen zolang gesloten waren...
Ben zelf in de 50, dus ik vind het prima. Ik voel me onplezierig bij een groot leeftijdsverschil (=voor mij >20 jaar)
 
Staan er in Antwerpen of Duitsland shemales achter de ramen? In welke leeftijdscategorie?
In Antwerpen staan er zeker transen achter de ramen. Vooral eerste stuk Schipperstraat 1 tot ongeveer 11, allemaal naast elkaar. Verder in de straat en Villa Tinto ook een paar maar niet erg veel., max 3-4-5 ofzo. Leeftijd is meestal niet al te jong, op misschien een uitzondering na zijn ze zeker gemiddeld boven 30+ en sommige 40+ en 50+
Er zitten er een paar redelijk aantrekkelijke bij maar ook een pak mindere. De "bommetjes" ga je meer in de prive ontvangst vinden vind ik persoonlijk.
 
In Antwerpen staan er zeker transen achter de ramen. Vooral eerste stuk Schipperstraat 1 tot ongeveer 11, allemaal naast elkaar. Verder in de straat en Villa Tinto ook een paar maar niet erg veel., max 3-4-5 ofzo. Leeftijd is meestal niet al te jong, op misschien een uitzondering na zijn ze zeker gemiddeld boven 30+ en sommige 40+ en 50+
Er zitten er een paar redelijk aantrekkelijke bij maar ook een pak mindere. De "bommetjes" ga je meer in de prive ontvangst vinden vind ik persoonlijk.
Lijkt er idd op dat bij prive-ontvangst meer kans is op jongere shemales, maar na een vervelende ervaring met een shemale(er stond 29 jaar maar ze was zeker 45 en leek absoluut niet op de foto's, betaald maar niets gekregen) ga ik liever naar een prive huis of raam:)
 
Dat is wel vaak in advertenties. Er worden wat jaartjes afgehaald.
Voor mij persoonlijk vind ik wat ouder geen probleem maar kan me voorstellen dat als je jong zoekt je dan niet heel erg blij bent.
 
Dat is wel vaak in advertenties. Er worden wat jaartjes afgehaald.
Voor mij persoonlijk vind ik wat ouder geen probleem maar kan me voorstellen dat als je jong zoekt je dan niet heel erg blij bent.
Wat ouder vind ik ook geen groot probleem. Maar als je totaal niet op de foto's lijkt, gewoon andere foto's gebruikt en dan ook nog veel ouder bent vraag ik me af waarom ze dat doen? Om klanten te lokken oke, maar ik kan me ook zo voorstellen dat sommige mannen daar niet zo leuk op reageren, is toch vragen om problemen?
 
Dat is wel vaak in advertenties. Er worden wat jaartjes afgehaald.
Voor mij persoonlijk vind ik wat ouder geen probleem maar kan me voorstellen dat als je jong zoekt je dan niet heel erg blij bent.
Het was wel grappig toen Sexjobs op gegeven moment had ingevoerd dat de leeftijden zichtbaar werden gemaakt bij de ads. Ineens kon je in de ad zien hoe oud de dame in kwestie echt was. Dat hadden ze blijkbaar eerlijk ingevuld in de wetenschap dat niemand dat toch te zien kreeg. Een paar jaartjes minder neerzetten gebeurt wel vaker dacht ik, maar soms zat er echt wel 20 jaar verschil tussen de leeftijd in de ad en werkelijke leeftijd.

Ben ik met je eens. Het moet er wel een beetje op lijken anders is het verlakkerij. Paar jaar ouder is niet erg. Maar soms lijkt de persoon niet op de foto's. Dan zou ik ook rechtsomkeert maken.
Ja ik heb dat dus 1x niet gedaan en dat was toch wel echt de slechtste ervaring die ik tot nu toe gehad heb. Dus ik kan iedereen aanraden dat als je gebeld wordt dat de dame er 'toevallig even niet is' je dan beter zo snel mogelijk je geld weer mee terug naar huis kan nemen.
 
Zo , er zijn er weer een paar online gegaan met de advertentie, en we zullen ze weer beschrijven hoe en wat.

Deze bezocht voor een vluggertje, ondertussen ook weer in prijs gestegen, echt een dikke reed om te neuken, gaat alle kanten op fijne 20 min gehad. Apparaat bleef slap, voor een vluggertje werd deze niet stijf.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo , er zijn er weer een paar online gegaan met de advertentie, en we zullen ze weer beschrijven hoe en wat.

Deze bezocht voor een vluggertje, ondertussen ook weer in prijs gestegen, echt een dikke reed om te neuken, gaat alle kanten op fijne 20 min gehad. Apparaat bleef slap, voor een vluggertje werd deze niet stijf.


Twee keer in een week geweest, eerste keer voor een half uur, had er een gevoel bij dat er meer in zat, dus twee keer in een week bezoeken tweede keer een uur. Had pas de borsten gekocht, de pleisters zaten er nog aan aan de onderkant..


Je bent zeer van waarde voor dit topic. Mijn dank js groot:)
 
@NieuweHobby " Je bent zeer van waarde voor dit topic. Mijn dank js groot:) "

Tja valt me nu ook op dat ik best wel wat bezoekjes heb gedaan, maar er zijn er nu nog twee waar ik het zeker van weet ( viky, en tube rosa of zoiets ) zodra deze online komen gaan ze erbij.

Daarbij zijn er nog zeker 5-10 waar ik over twijfel of ik er ben geweest, dus deze laat ik in het midden. De oorzaak ligt meestal bij mij, ben een liefhebber van het wat zwaardere bier met hoog alcohol percentage, en liefhebber van Jack Daniels Horny, sorry Honey, je wordt er dronken, en ik erg geil van, een en een is twee, dus soms laat mijn geheugen me iets in de steek . sunde eigenlijk ???
 
Zo , er zijn er weer een paar online gegaan met de advertentie, en we zullen ze weer beschrijven hoe en wat.

Deze bezocht voor een vluggertje, ondertussen ook weer in prijs gestegen, echt een dikke reed om te neuken, gaat alle kanten op fijne 20 min gehad. Apparaat bleef slap, voor een vluggertje werd deze niet stijf.


Twee keer in een week geweest, eerste keer voor een half uur, had er een gevoel bij dat er meer in zat, dus twee keer in een week bezoeken tweede keer een uur. Had pas de borsten gekocht, de pleisters zaten er nog aan aan de onderkant , is nu goed weggetrokken. Tja en als je twee keer in een week komt ben je vaste klant, en dit resulteerde met het opgeilen dat ik er in reverse cowgirl tot mijn balzak erin zat, dvp maakte zich er niet druk om, dus maar verder gegaan, niet zo slimme actie maar wel lekker, alles was dus oké bij de controle. Had/heb het vermoeden dat het witte spul wel een aandeel heeft gehad dat het gebeurde. Minpuntje heeft veel aandacht voor de telefoon. pluspunt mooie tieten en lul, valt niets op aan te merken.

Ik vind dit dus echt zo'n lekkere TS he. Rotterdam is alleen zo uit de buurt voor mij :cry:
 
Oeps Bassie heeft niet goed opgelet in post nummer 80 hoort het tweede verhaal bij deze, is met plakken en kopiëren niet helemaal goed gegaan?



Twee keer in een week geweest, eerste keer voor een half uur, had er een gevoel bij dat er meer in zat, dus twee keer in een week bezoeken tweede keer een uur. Had pas de borsten gekocht, de pleisters zaten er nog aan aan de onderkant , is nu goed weggetrokken. Tja en als je twee keer in een week komt ben je vaste klant, en dit resulteerde met het opgeilen dat ik er in reverse cowgirl tot mijn balzak erin zat, dvp maakte zich er niet druk om, dus maar verder gegaan, niet zo slimme actie maar wel lekker, alles was dus oké bij de controle. Had/heb het vermoeden dat het witte spul wel een aandeel heeft gehad dat het gebeurde. Minpuntje heeft veel aandacht voor de telefoon. pluspunt mooie tieten en lul, valt niets op aan te merken.

 
22 cm is nogal he , had op dat moment geen rolmaat bij, maar was goed aan de maat, niet echt hard, maar dit zou een gevolg van het een en ander dat gebruikt werd.

Lees de adv maar eens goed, kun je alle kanten mee op.

My limits is your limits!! that means that you are the one that will put the limits baby!! I am all yours and you are all mine!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan