Algemeen Ervaringen Maison Monty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor iets incidenteels heb je daar natuurlijk gelijk in, maar zoals ik het lees gebeurt dat echter structureel? Dan zou ik het eerder als een kwestie van de heersende managementcultuur beschouwen; men heeft dan als bedrijfsleiding de werknemers niet in het gareel.
De dames zijn geen werknemers, het zijn zelfstandigen die op een locatie werken via het opt-in systeem.
Het huis kan er wat van zeggen maar er eigenlijk verder weinig aan doen.
Bij o.a. DS heb ik het ook een paar keer gehad dat ik moest wachten tot ze arriveerde en zelfs een keer dat het niet door kon gaan. Dit waren dan afspraken in het eerste werkuur van een dame volgens de agenda van het huis.
Ik reserveer dan ook nergens meer het eerste uur tenzij ik dat bij de dame zelf doe.
 
ben van plan om er binnenkort naartoe te gaan. wie raden jullie allemaal aan?
heb er een paar in gedachte maar kan niet veel uit de foto's concluderen voorkeur nederlands sprekend, knap mooie rondingen en goed pijpen
 
ben van plan om er binnenkort naartoe te gaan. wie raden jullie allemaal aan?
heb er een paar in gedachte maar kan niet veel uit de foto's concluderen voorkeur nederlands sprekend, knap mooie rondingen en goed pijpen
Allemaal een aanrader dus niet op de volgorde letten (alfabetisch) zijn allemaal toppers in mijn optiek.

Lindsey. Mila. Monica. Valentina

Als je niet groot geschapen bent dan kan Gigi er ook nog bij.
 
ben van plan om er binnenkort naartoe te gaan. wie raden jullie allemaal aan?
heb er een paar in gedachte maar kan niet veel uit de foto's concluderen voorkeur nederlands sprekend, knap mooie rondingen en goed pijpen
Bobbi
Toelichting: ze was een keer verkouden en nóg pijpte ze ontzettend goed en lang, naar lucht snakkend. Wat een inzet was dat. Ik ben niet eens zo'n liefhebber van gepijpt worden. Voor mij is het meer functioneel om mijn jongeheer overeind te krijgen. Maar zoals zij het deed, vond ik wel lekker. Het voelde, alsof mijn jongeheer volledig omsloten was door zachtheid en een zachte druk, terwijl ze me pijpte.
 
Laatst bewerkt:
ben van plan om er binnenkort naartoe te gaan. wie raden jullie allemaal aan?
heb er een paar in gedachte maar kan niet veel uit de foto's concluderen voorkeur nederlands sprekend, knap mooie rondingen en goed pijpen
Volgens mij spreken bijna alle dames goed Nederlands. Alexa en Roxanne dacht ik niet, Maria weet ik niet.
Knap en mooi is smaak. Goed pijpen doen er ook meer.
Voor gericht advies kan je of beter wat meer neerpennen of ze zelf even bellen of anders gewoon gokken en gaan.

Veel plezier.
 
Allemaal een aanrader dus niet op de volgorde letten (alfabetisch) zijn allemaal toppers in mijn optiek.

Lindsey. Mila. Monica. Valentina

Als je niet groot geschapen bent dan kan Gigi er ook nog bij.
ik twijfelde voornamelijk tussen mila, donna en monica maar als ik het goed heb gezien heeft mila siliconen? niet mijn voorkeur, is monica volledig naturel? ook haar billen als ik vragen mag wil absoluut geen siliconen aanvoelen
Volgens mij spreken bijna alle dames goed Nederlands. Alexa en Roxanne dacht ik niet, Maria weet ik niet.
Knap en mooi is smaak. Goed pijpen doen er ook meer.
Voor gericht advies kan je of beter wat meer neerpennen of ze zelf even bellen of anders gewoon gokken en gaan.

Veel plezier.
thanks. goed om te weten
 
Hoe zien Bobbi en monica qua gezicht eruit? Knap studentikoos? Of gemaakt? Celeb-lookalike?
Bobbi vind ik zeker niet studentikoos, gemaakt of celeb-lookalike. Ik vind haar een knap gezicht hebben, met lange, blonde haren. En in mijn beleving is ze een stoere, lieve meid. Met mooi gevormde B cup borsten en ietwat vollere bovenbenen en billen met een heerlijke vrouwelijke zachtheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zien Bobbi en monica qua gezicht eruit? Knap studentikoos? Of gemaakt? Celeb-lookalike?
Monica doet mij toevallig heel erg denken aan een dame die ik voorbij heb zien komen o.a Netflix. (Zie afbeelding)
Noch stundetikoos noch gemaakt of 'celeb-lookalike' ik zou haar eerder omschrijven als de verboden girl next-door. 🤣
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal een aanrader dus niet op de volgorde letten (alfabetisch) zijn allemaal toppers in mijn optiek.

Lindsey. Mila. Monica. Valentina

Als je niet groot geschapen bent dan kan Gigi er ook nog bij.
Een aantal jaren terug... werkte er daar ook die geile milf... Claudia.
Man! Wat heb ik daar leuke tijden mee beleefd! Niks was haar te gek!
En... als die kwam... je hoorde het tot in de woonkamer!
 
Bobbi vind ik zeker niet studentikoos, gemaakt of celeb-lookalike. Ik vind haar een knap gezicht hebben, met lange, blonde haren. En in mijn beleving is ze een stoere, lieve meid. Met mooi gevormde B cup borsten en ietwat vollere bovenbenen en billen met een heerlijke vrouwelijke zachtheid.
Bobbi is verhuist mod
Nu bij ds girls
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan