Algemeen Ervaringen Maison Monty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
815
12/10/22
1.432
10
Die ervaring heb ik niet. Als ik bel wordt ik keurig netjes te woord gestaan en over de beschikbaarheid van dames zijn ze op die manier ook altijd heel duidelijk.
Ja de agenda is wel wat vaag, zeker als een dame geen hele dag werkt, en de omschrijving van de dames is beperkt.

Over de afspraak, dames zijn zelf verantwoordelijk en ook is het aan jou om van tevoren zelf even te controleren of het wel kan doorgaan, ze bewaren je contactgegevens niet dus kunnen zij niet afzeggen. Overigens maken ze volgens mij al vrij lang geen afspraken meer voor Mila behalve op de dag zelf.

Ik ben in ieder geval heel tevreden over MM.
 
Ik ben het met de schrijvers eens, de agenda en op de site is nooit kloppend.
ik zal de site aan laten passen dat ze aangeven wie er verwacht wordt en wie er aanwezig is.
nu geeft dit irritatie, dat een dame vol geboekt zit is voor de dame goed. Maar een vage agenda is lastig.
Krijg ook de vraag, of ik al eens met Mila ben geweest. anders wil ze niet of zo? Weet niet waarom ze het vragen?
 
Ik snap niet dat de oude of nieuwe eigenaren niet meelezen hier en er iets aan veranderen. Ik probeer dus ook met oa Mila of Monica af te spreken en moet dit inplannen en snap dat die dames soms het probleem zijn qua duidelijke planning. Maar wat je bij MM meemaakt dat maak ik nergens anders mee bij privehuizen. Schande, hopelijk lukt het binnenkort om dan eindelijk af te spreken met Mila.
 
Ik snap niet dat de oude of nieuwe eigenaren niet meelezen hier en er iets aan veranderen. Ik probeer dus ook met oa Mila of Monica af te spreken en moet dit inplannen en snap dat die dames soms het probleem zijn qua duidelijke planning. Maar wat je bij MM meemaakt dat maak ik nergens anders mee bij privehuizen. Schande, hopelijk lukt het binnenkort om dan eindelijk af te spreken met Mila.
Is mij na vier keer contact met Maison Monty nog niet gelukt. Lena zelfde verhaal. Als je er gewoon naar toe rijd, zonder reserveren, zijn er 1 of 2 dames aanwezig die vaak niet de aantrekkelijkste zijn.
Ik heb Maison Monty inmiddels opgegeven....
 
Is mij na vier keer contact met Maison Monty nog niet gelukt. Lena zelfde verhaal. Als je er gewoon naar toe rijd, zonder reserveren, zijn er 1 of 2 dames aanwezig die vaak niet de aantrekkelijkste zijn.
Ik heb Maison Monty inmiddels opgegeven....
Ik snap je punt en ben het ook beu en kan mij niet voorstellen dat ze hier niet lezen wat de klanten ervaren. Ze lopen business mis hoor door die gastvrouwen. Dan hebben ze whatsapp ook waar gerust ontzettend veel berichten op komen per dag maar dan reageren ze zo ongelofelijk laat of niet met de meest domme antwoorden. Voorbeeld als je vraagt wie er morgen om 2 uur nog te reserveren is noemen ze iedereen op die op de website staat voor die dag. Dan kies je er een en dan komt er geen reactie of zeggen ze die is er dan nog niet misschien.

Ik geef het ook op ga nog wel op de bonnefooi misschien maar afspraken maken doe ik dus niet meer zolang het zo gaat.
 
Ik ben echt klaar met Maison Monty en zag dat er nog geen topic open stond net als voor andere huizen. Ben ik nou de enige met slechte ervaringen de laatste tijd met het maken van afspraken of zijn er meerdere die hier last van hebben.

Op de app reageren ze laat als je belt nemen ze soms niet op of gooien ze hem er op als je via whatsapp belt. Maken van afspraken is vaag en krijg je grote monden van de gastvrouw Claudia/Lotus of Inge. Volgens Claudia ben je een klant als je binnen staat en bellers moeten wachten op hun beurt of langskomen. De ene dag bel of app je om een afspraak te maken en dan kan het pas als bepaalde meiden binnen zijn pas (bv Monica/Mila of Gigi) kun je pas mee boeken als ze binnen zijn omdat ze vaak afbellen volgens de gastvrouwen.

Bel ik gisteren om een afspraak te maken met Monica en moet ik maar langskomen op de dag zelf vanaf het moment dat ze werkt. Bel ik vandaag en is ze al in te plannen en is het eerste plekje al ingeboekt met een ander. Ik ga er niet meer naartoe ben het helemaal zat maar ben echt benieuwd naar de ervaringen van mijn medewandelaars. Wat ik begreep van de gastvrouw en van de meiden die ik bezocht is dat de eigenaren wel meelezen hier dus hopelijk kunnen zij iets met de kritiek.
 
Ik heb die ervaring niet. Hoewel ik via WhatsApp bijna geen antwoord krijgt de laatste tijd. Die ervaring lees ik wel meer. Hopelijk lezen ze mee en doen ze er wat aan.
Mila is inderdaad lastig mee af te spreken. Hoop dat dat binnenkort gaat lukken. Mooie ervaring met haar. Als jij deze ervaring hebt met MM snap ik je standpunt heel goed.
 
Ik heb die ervaring niet. Hoewel ik via WhatsApp bijna geen antwoord krijgt de laatste tijd. Die ervaring lees ik wel meer. Hopelijk lezen ze mee en doen ze er wat aan.
Mila is inderdaad lastig mee af te spreken. Hoop dat dat binnenkort gaat lukken. Mooie ervaring met haar. Als jij deze ervaring hebt met MM snap ik je standpunt heel goed.
Dank je en dat bedoel ik dus ook he ze doen altijd moeilijk over whatsapp dat ze veel berichten krijgen maar dat is hun werk. Die meiden zitten in de keuken of de woonkamer dan laat je hun toch reageren ze nemen ook al de telefoon op dus snap het probleem niet.
 
Ik kan mij wel vinden in de slechte ervaringen.
Buiten de drie genoemde gastvrouwen is er nog een derde wat oudere snauwende dame.
het boeken van de dames is een probleem Mila is er een die de zaak beheert met wie en wanneer. De gastvrouwen en eigenaren hebben er geen vat op.
loopt de date uit gelopen of ze moest nog roken loopt de hele planning in de soep. Ik ben er zelf ook even mee gestopt. Zeker na de misser met de roemeense dames wel nu bij eiden prive zijn.
de gastvrouwen zeggen ook niets van de ongeïnteresseerde houding van de dames
 
Goed dat er nu een apart topic is. Ik vind het altijd jammer als er mensen klagen over het huis in een recensie van een dame.

Ik lees het hier vaker op het forum dat mensen ontevreden zijn over of dat het lastig reserveren is bij Maison Monty.
Wat me wel opgevallen is, is dat het vaak dezelfde mensen zijn die van mening zijn dat ze meerdere keren en vooral overal hun ongenoegen moeten uiten.
(Nee, ik bedoel niet jou @Marko1983)

Ik zelf ben juist heel tevreden over Maison Monty. Even helemaal los van mijn ervaringen met de dames, vind ik het een erg prettig huis om te bezoeken.
Nette kamers en altijd vriendelijke gastvrouwen of af en toe heer. Tenminste zolang je zelf beleefd blijft, ook niet meer dan terecht.

Appen doe ik niet, ik bel of ik ga langs als de agenda op de website me aanspreekt.
Mij lijkt appen ook erg onhandig, ik denk ook niet dat je naar een telefoon appt maar waarschijnlijk naar webwhatsapp op een computer waar ze niet veel achter zitten. Daarbij als je weet dat het niet goed werkt...

Bellen gaat bij mij in ieder geval bijna altijd goed. Ja soms zijn ze in gesprek of moet je even een tweede keer bellen, maar ze zijn dan ook geen telefooncentrale met een batterij telefonistes. Dat een klant voor de neus van de gastvrouw voorrang krijgt op een rinkelende telefoon is niet zo raar en in mijn ervaring neemt in dat geval vaak een van de dames op. Als je trouwens die klant ben die voor de neus van de gastvrouw staat is het juist heel fijn, dat heb ik bij andere huizen wel anders meegemaakt.

Als een dame geboekt is, is ze bezet. Bij andere huizen is het niet anders. Beetje raar om dat als een minpunt te noemen.
Dat ze daarnaast geen reserveringen aannemen voor dames waarvan het bekend is dat ze regelmatig niet komen opdagen tenzij de betreffende dame aanwezig is, vind ik in ieder geval een stuk prettiger dan het alternatief. Komen opdagen voor niets. Dat gebeurde voorheen vaker en daar zag ik veel meer klachten over voorbij komen.

Vooral bij drukte komt het wel eens een beetje chaotisch over, maar beleefd blijven en een beetje geduld werkt voor mij altijd erg goed.
Nee, ik heb geen klachten over het huis zelf.

Wel eens gehad dat mijn afspraak er onverwacht toch niet was. Maar dat kan gebeuren en ligt meer bij de dame dan het huis. Helaas kan je niet verwachten van een privehuis dat ze je afbellen, zo werkt het in de sector niet.

Natuurlijk zie ik ook algemene minpuntjes als geen douche op de kamers en de mooie maar gedeeltelijk gebrekkige website.
Vooral de online agenda heeft vrij duidelijke verbeterpunten (al heb ik wel het idee dat er aan gewerkt wordt, maar dan heel langzaam).
 
Hoe ervaring word zeker gedeeld door meerderen, waaronder ik.

Deze reacties staan met name onder topics van de dames van maison monty maar mijn weten. Die zeker goed dat hier iets apart voor is.

Afspraak maken is daar vrijwel onmogelijk. Aantal keren getracht, elke keer geen probleem. 1 tot 2 uur vooraf belde ik dan weer om te kijken of het nog zou doorgang. Is de dame helemaal niet aanwezig. Maar goed dat ik checkte dus. Ook weleens gehoord ja, gaat door. Daar aangekomen, helaas, toch niet met een smoes en de andere dames aanbieden...

Jammer dat ze niet beseffen dat ze daardoor ook echt klanten mislopen. Als ik voor een specifieke dame, dan wil ik ook wel de garantie dat het met die dame kan. Ze hoeven dan ook echt niet meer andere beschikbare dames aan te komen, mindset is al gericht dan ;-).
 
de gastvrouwen zeggen ook niets van de ongeïnteresseerde houding van de dames
Toevallig heb ik meegemaakt dat ze dit wel deden bij een van de genoemde vertrokken zusjes. Maar je ziet het, in plaats van hun houding te verbeteren vertrekken ze naar een concurrent. Als huis moet je ook zuinig zijn op je dames, net als je klanten. Maar zonder dames geen klanten.
 
Ik heb veel goede ervaringen met Maison Monty. Als ik bel, word ik netjes en geduldig te woord gestaan. Ik vraag ook altijd even wie er wanneer is, omdat de site niet altijd klopt en dan word ik keurig geïnformeerd. Voordat ik afreis voor een geplande afspraak, bel ik om zeker te zijn dat het meisje er is, en dat stellen ze ook op prijs, want als een meisje niet kwam opdagen willen ze ook niet met een boze klant zitten.

Het maken van afspraken gaat ook altijd goed, de tijden worden goed nagekomen. Soms loopt het een beetje uit maar dat gebeurt overal wel eens. Ik word gastvrij ontvangen, drankje erbij, sfeer in de huiskamer is gemoedelijk. De meisjes zijn knap en leuk, zitten een paar toppertjes bij. En het huis ziet er altijd netjes uit. Geen klachten dus.
 
Dit jaar heb ik twee keer een afspraak gemaakt via WhatsApp bij Maison Monty. Beide keren ging het goed. Ik kreeg binnen 1 uur een korte reactie van Maison Monty dat de afspraak genoteerd stond. Ik had beide afspraken een paar dagen van te voren gemaakt. Op de dag van de afspraak werden beide afspraken keurig nagekomen.

Ik heb inderdaad wisselende verhalen over Maison Monty gelezen, maar even afkloppen moet ik toegeven dat mijn ervaringen met Maison Monty goed zijn.
 
Goed dat er nu een apart topic is.

Bellen gaat bij mij in ieder geval bijna altijd goed. Ja soms zijn ze in gesprek of moet je even een tweede keer bellen, maar ze zijn dan ook geen telefooncentrale met een batterij telefonistes. Dat een klant voor de neus van de gastvrouw voorrang krijgt op een rinkelende telefoon is niet zo raar en in mijn ervaring neemt in dat geval vaak een van de dames op. Als je trouwens die klant ben die voor de neus van de gastvrouw staat is het juist heel fijn, dat heb ik bij andere huizen wel anders meegemaakt.

Natuurlijk zie ik ook algemene minpuntjes als geen douche op de kamers en de mooie maar gedeeltelijk gebrekkige website.
Vooral de online agenda heeft vrij duidelijke verbeterpunten (al heb ik wel het idee dat er aan gewerkt wordt, maar dan heel langzaam).
Het is een winkel of bedrijf net als alle andere winkels en bedrijven hoef ik geen rekening te houden met de beperkingen of tekortkomingen. Ik verwacht als klant gewoon netjes te woord gestaan te worden en niet bijdehand of met een grote mond toegesproken te worden en je mag in 2023 appen en bellen naar ze dan moet je dat ook netjes doen. Langskomen met zijn allen om erachter te komen dat er maar 2 dames (lisa is altijd beschikbaar als stofzuiger) beschikbaar zijn en de andere volgeboekt zitten of afgemeld hebben of ze simpelweg liegen over de agenda voor de dag daar voel ik ook weinig voor. Ik kom er vaak he dus niet eens in de zoveel tijd door een beperking die ik heb kom ik alleen in den haag en omstreken en rij ik niet ver max naar Rotterdam dus ik moet het met deze huizen doen.

Geen douche stoort mij niet want ik douche thuis of neem een kamer met een bad of ik douche op de gang. Mij gaat het puur dat je geen afspraken kunt maken en je ronduit onbeschoft behandeld word en dat heb ik niet bij de andere huizen dus ik ben gewoon klaar met mm. Toen die mannen er waren was het gewoon goed en nu met die claudia lotus en inge is het gewoon waardeloos.
Toevallig heb ik meegemaakt dat ze dit wel deden bij een van de genoemde vertrokken zusjes. Maar je ziet het, in plaats van hun houding te verbeteren vertrekken ze naar een concurrent. Als huis moet je ook zuinig zijn op je dames, net als je klanten. Maar zonder dames geen klanten.
Ja ze vertrekken wel vaak daar maar die gastvrouwen praten ook slecht over die meiden hoor dat ze altijd afbellen op het laatste moment en zo. Maar ik hoor ook de verhalen van die meiden hoe die gastvrouwen doen dus het komt van hun beide maar net gaat steeds slechter. Ga wel naar ds of naar priveontvangst want dit werkt voor mij niet meer ga niet keer op keer kijken en dan een uur later of 2 weer terug ben gekke henkie niet.
 
@Blaaskaak Onzin, Claudia runt de boel juist heel goed. Altijd super vriendelijk, heel professioneel. Geeft correcte informatie aan de telefoon en als je er bent, ontvangt ze je netjes, bied je een drankje aan. Ze is heel begripvol zowel richting de klant als haar meisjes (ze is vroeger ook dvp geweest dus ze weet hoe dat is). Idem Lotus, die krijg ik wel eens aan de telefoon. Zij is heel aardig en geduldig, beantwoord alle vragen of vraagt het even na. Gewoon goede service bij beiden.
 
Ik heb een paar keer lang op de bank bij Maison Monty moeten wachten op een dame die niet kwam opdagen. Dan ben je onderdeel van een heel schouwspel. Dames die poedelnaakt door de ruimte lopen. Bellers die alles vragen wat er maar te vragen valt. Naast dat dames soms niet komen opdagen, komt het nog veel vaker voor dat de klant het zonder afmelding voor gezien houdt. Of veel later present is en dan stennis gaat maken dat de dame bezet is. En dat gaat de hele dag kennelijk zo door en niet altijd op een even respectvolle manier richting de gastvrouw. Claudia doet enorm haar best en geeft aan moeite te hebben met de matige betrouwbaarheid van diverse, vooral jonge, meiden. Zelf is ze ook weleens verzadigd door het gezanik en gezeur. Claudia wil het graag goed doen voor iedereen. Meerdere telefoons, een papieren agenda, mensen naar binnen en naar buiten, te weinig kamers enz leveren stressvolle situaties op waarbij diverse meiden alleen maar op de bank hangen en geen vinger uitsteken om te helpen. Oordeel dus niet te snel en kijk ook naar jezelf.
Nog een nabrandertje: gastvrouw Claudia is een erg leuk mens met een extravert karakter. Daar zou ik mij best wel een poosje mee kunnen vermaken in een van de kamer zonder publiek. Zou ze hiertoe nog te verleiden zijn?😀
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring is ook precies wat @Flip schrijft. Ik noem het wat chaotisch over komen, maar dit is veel beter omschreven.
Dat gezegd, ik vind het ook bijzonder als je blijkbaar met alle gastvrouwen problemen hebt.

Nog een nabrandertje: gastvrouw Claudia is een erg leuk mens met een extravert karakter. Daar zou ik mij best wel een poosje mee kunnen vermaken in een van de kamer zonder publiek. Zou ze hiertoe nog te verleiden zijn?😀
Haha, ik heb me precies hetzelfde ook wel eens afgevraagd en ik kan me niet voorstellen dat we de enige twee zijn. Maar ik heb het haar nog niet durven vragen 😅
 
@Blaaskaak Onzin, Claudia runt de boel juist heel goed. Altijd super vriendelijk, heel professioneel. Geeft correcte informatie aan de telefoon en als je er bent, ontvangt ze je netjes, bied je een drankje aan. Ze is heel begripvol zowel richting de klant als haar meisjes (ze is vroeger ook dvp geweest dus ze weet hoe dat is). Idem Lotus, die krijg ik wel eens aan de telefoon. Zij is heel aardig en geduldig, beantwoord alle vragen of vraagt het even na. Gewoon goede service bij beiden.
Enige wat onzin is jouw reactie ik geloof jullie ervaringen en mij hoor je neit zeggen dat het onzin is wat jullie schrijven. IK ervaar het wel zoals ik het plaats en zoek naar mensen die dit ook zo ervaren nou die zijn er ook gerust net als mensen waar het wel goed bij gaat. Dus respecteer een ander zijn ervaring ook al deel je die niet lijtk mij.

Ik heb haar overigens ook een paar keer gehad als dvp en daar klaag ik helemaal niet over dus het gaat mij niet om haar als dvp zijnde maar als gastvrouw. Mensen moeten een dame die zij kennen of waar zij bij geweest zijn verdedigen tot op het bot en andere affikken als zij wel een kut ervaring hebben gehad.
 
Ik ken Claudia niet als dvp, Lotus ook niet. Maar jouw beschrijvingen staan zó ver van de VELE ervaringEN die ik heb, dat ik er wel voor kan instaan dat wat jij zegt op z'n minst 100% ernstig overdreven is, en dan druk ik mij zacht uit.
 
Onzin wat je zegt er zijn toch al mensen heir die het ook zeggen kijk ook in de diverse topics. Maar goed ik wil er geen wel niet ding van maken en jou ervaringen zullen gerust waar zijn maar die avn mij ook. Neem de proef maar eens op de som ze kunnen je niet eens normaal te woord staan en er is altijd wat met afspraken maken. De tijd zal het leren en hoop dat het beter gaat worden dan kan ik er ook weer naartoe.
 
Het is redelijk chaotisch daar maar de werkwijze is gewoon simpel. Bel om afspraak te maken. Bel nog een keer voor vertrek dat de dame ook er is. Zijn ze zo druk dat er geen afspraken gemaakt kan worden, ja pech, volgende keer weer proberen.
Ze hebben gewoon aantal spitsuur en daar moet je vooral vermijden, dan heb je leuke tijd!
- Elke dag rond opening kan druk zijn. Vooral omdat veel van de 'jongere' dames maar te laat komen etc
- Vanaf 13.00 tot ongeveer 17.00 is mij betreft de beste tijd. Is wat rustiger.
- 17.00 tot 20.00 is spits. Tenzij je geluk heb dat de dame die je wil pas "avonddienst" heb en ook nog niet geboekt is.. heb je anders gewoon pech. Veels te druk.
- Daarna is het rustiger maar veel dames gaan ook al naar huis
- Zaterdag id middag vaak ook al druk daarna ietsje rustiger, daarna weer druk richting de avond
 
Het is redelijk chaotisch daar maar de werkwijze is gewoon simpel. Bel om afspraak te maken. Bel nog een keer voor vertrek dat de dame ook er is. Zijn ze zo druk dat er geen afspraken gemaakt kan worden, ja pech, volgende keer weer proberen.
Ze hebben gewoon aantal spitsuur en daar moet je vooral vermijden, dan heb je leuke tijd!
- Elke dag rond opening kan druk zijn. Vooral omdat veel van de 'jongere' dames maar te laat komen etc
- Vanaf 13.00 tot ongeveer 17.00 is mij betreft de beste tijd. Is wat rustiger.
- 17.00 tot 20.00 is spits. Tenzij je geluk heb dat de dame die je wil pas "avonddienst" heb en ook nog niet geboekt is.. heb je anders gewoon pech. Veels te druk.
- Daarna is het rustiger maar veel dames gaan ook al naar huis
- Zaterdag id middag vaak ook al druk daarna ietsje rustiger, daarna weer druk richting de avond
Als ik er niet vaak zou komen en niet bij andere huizen dan had ik het niet hier als negatieve ervaring gezet maar het is altijd wat hier bij monty. Toen de heren er altijd waren was het nooit het geval en werd je met respect behandeld en dat is nu alle behalve het geval. Een paar dagen geleden bij ds geweest die week ervoor bij stout en gewoon vlekkeloos bij maison is het altijd wat dus ik ben er klaar mee maar voel je vrij om te gaan en staan waar je wilt ik geef alleen mijn mening hoor.
 
Ja, nu weten we het wel, Blaaskaak, alles is kommer en kwel. 🙄 Ik zeg je nogmaals dat Claudia en de andere gastvrouw(en) het prima regelen. Er kan altijd wel eens iets misgaan, ook bij andere huizen. Maar dat je niet met respect behandeld zou worden is gewoon onzin.

En gebruik in godsnaam gewoon punten en leestekens, want er is vaak geen touw aan vast te knopen.
 
Die ervaring van Blaarkaak heb ik dus ook. In mijn geval betreffende Mila. " nee sorry schat, Mila komt pas om 2 uur en dan kan je bellen voor een afspraak ". Nou dat schiet lekker op. Ik heb meet te doen op een dag dan af te wachten of een " dame" tijd en zin heeft
 
Die ervaring van Blaarkaak heb ik dus ook. In mijn geval betreffende Mila. " nee sorry schat, Mila komt pas om 2 uur en dan kan je bellen voor een afspraak ". Nou dat schiet lekker op. Ik heb meet te doen op een dag dan af te wachten of een " dame" tijd en zin heeft
Ja, dit is zeker verre van ideaal.

Maar ik heb hierbij zoals eerder gezegd wel begrip voor het huis. Beter zo dan gewoon de afspraken inplannen en klanten binnen die voor niets komen. Je kan dan als huis niet veel anders dan sorry zeggen en een andere dame aanbieden.
Als je dat doet krijg je de andere bovenstaande klacht dat klanten voor niets gekomen zijn.

Als huis kan je het niet goed doen als dames zich wel inplannen maar vaak toch niet komen opdagen.
Maak je geen afspraken terwijl ze nog niet aanwezig is wordt er daarover geklaagd. Maak je wel afspraken en komt de klant voor niets wordt er ook geklaagd.
Verder kan je als huis de dame de deur wijzen, maar zeker bij een populaire dame betekent dat gewoon geld weggooien.

Misschien zou het een mogelijkheid zijn om de dame pas op de agenda te zetten als ze aanwezig is. Maar daarvoor moet de agenda wel een stuk beter bijgehouden worden.

Over de agenda van MM gesproken, ik zag weer een update. Hij wordt (geleidelijk) steeds beter.
Ik hoop dat dit zo doorzet en dat het actief bijgehouden wordt.
 
Ja het is allemaal irritant....maar mocht de afspraak wel doorgaan , dan is het altijd wel porno 😛 nooit ontevreden dit pand verlaten..... Om deze toko mijn vaste huis te laten zijn gaat er veel te veel mis qua afspraken.....in andere privehuizen op de laan van noi na , gaat het wel beter is mijn ervaring
 
Ik snap niet dat er zo gezeikt moet worden over de agenda van Maison Monty. Ja, hij is niet waterdicht. Dames bellen af, komen niet of gaan juist eerder naar huis door omstandigheden.

Wat je heel simpel kan doen is:
1) bel ze op en vraag wie er vrij is rond tijdstip x. Niet vragen wie er aanwezig is, das een groot verschil.
2) ga er gewoon blanco naar toe voor een verassing.
3) bied je zelf aan om de agenda bij te houden op de site van MM voor een kleine vergoeding of gratis

Overigens heb ik nóóit meegemaakt dat de date niet doorging met de dame voor wie ik had gebeld.

Ik kan mij dus totaal niet vinden in de negatieve zeikerige reacties hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan