Recensie Layla Maison Monty 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Huntertje070

Wandelaar
35
10/02/22
46
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een week geleden bij deze beauty geweest en wauw, wat een ervaring. Ik wil niet te diep in detail treden, dus het enige wat ik kan zeggen; mannen ga er heen. Ze is zeker niet slank, zou haar ook niet echt dik noemen, maar slank zeker niet. Wel prachtige volle borsten waar je lekker mee mag spelen en kneden. Een echte grot kont, beetje zoals een Marokkaanse kont, als jullie begrijpen wat ik bedoel (ze js trouwens zeker niet Marokkaans). Heerlijk uitzicht in doggy en ze kan veel hebben. Pijpen was zeer goed, ik moet zeggen, het voelde alsof ik door een meisje werd gepijpt die ik buiten had geregeld. Heel raar misschien, maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Hygiëne ook goed, voor en na de daad gewassen. Ik voelde ook geen tijdsdruk. Enfin, Weer eindelijk een topper bij MM, had ik graag gezegd, maar….


Terwijl ik dit typ, bel ik met MM om weer een afspraak te maken en wat hoor ik??

Ze werkt er niet meer. Iemand enig idee waar ze nu werkt misschien?
 
Als er 50% van de agenda klopt is het veel, ook als je met dames afspreekt zijn ze er niet.
kan de receptioniste ook niets aan doen maar is wel jammer. Zorg dan de je op de site aangeeft welke dames er binnen zijn
 
Heren, ik heb iemand aan de lijn gehad van MM (een dame, welke weet ik niet). Die vertelde me dat ze ergens anders is gaan werken. Ze wilde me niet vertellen waar.

Mochten jullie haar gevonden, hoor ik dat super super supergraag ;)

Naam/huis kan dus, als iemand haar gevonden heeft, veranderd worden.
 
Ze vertellen nooit waar een DvP naartoe gegaan is, als zij van een privéhuis naar een ander gewisseld is. Sterker nog, meestal zeggen zij alleen "die is gestopt" zonder aan te geven dat die dame gewoon elders verder gaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan