Algemeen Ervaringen Maison Monty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand een idee of nieuwe dame Helena inderdaad al weer weg is? Of werkt ze nog wel? Ze stond vanochtend op de agenda voor vandaag vanaf 5 uur, maar toen ik belde om een afspraak te maken kon die dame aan de lijn 'er geen antwoord op geven'. Vaag?
 
Ze staat niet meer op de website.

Dat zag ik ook, maar 's morgens nog wel. Dus daarom vroeg ik of het nog mogelijk was om een afspraak te maken, omdat ik best van ver moest komen en niet voor niets wilde reizen. Maar in plaats van 'nee' zei ze toen dat ze 'er geen antwoord op kon geven'.

Dat is toch best apart of ligt dat aan mij? Want als ze er niet meer zou zijn, kan je toch ook gewoon 'nee' zeggen. Ik vond het niet heel klantvriendelijk, maar het is verder ook geen ramp. Denk dat ik dus pech heb en dat de dame weg is.

Alleen daarom vroeg ik het nog even hier, want misschien is er nog iemand geweest die haar toch had gezien en dat ze er misschien toch nog is.
 
Dat zag ik ook, maar 's morgens nog wel. Dus daarom vroeg ik of het nog mogelijk was om een afspraak te maken, omdat ik best van ver moest komen en niet voor niets wilde reizen. Maar in plaats van 'nee' zei ze toen dat ze 'er geen antwoord op kon geven'.

Dat is toch best apart of ligt dat aan mij? Want als ze er niet meer zou zijn, kan je toch ook gewoon 'nee' zeggen. Ik vond het niet heel klantvriendelijk, maar het is verder ook geen ramp. Denk dat ik dus pech heb en dat de dame weg is.

Alleen daarom vroeg ik het nog even hier, want misschien is er nog iemand geweest die haar toch had gezien en dat ze er misschien toch nog is.
Hmm, ik ben het met je eens dat het vreemd is. Maar ik zou het juist wel klantvriendelijk willen noemen.

Het lijkt me een eerlijk antwoord, blijkbaar was het nog onbeslist of het kon. Hier wilde, mocht of kon ze dan op dat moment (nog) niet duidelijker over zijn.

Zegt ze nee en kom je er later achter dat het wel had gekund dan voel je je (terecht) voor de gek gehouden.
Zegt ze ja kom je mogelijk voor niets.
Zegt ze 'hier kan ik geen antwoord op geven' blijft de keuze aan jou en kan je zelf beslissen of je het risico neemt dat het toch nee wordt.
 
Zo had ik het nog niet bekeken. Maar toch heb ik het vooral als apart ervaren. Bij andere privéhuizen en clubs die ik vanuit het verleden kende, ging het dan toch anders. Dan zeiden ze gewoon dat de dame inderdaad op de agenda stond, maar er nog niet was en dat ik het voor de zekerheid over een uurtje nog eens moest proberen. Dat vond ik duidelijker.

Maar misschien was het gisteren net te vroeg en wisten ze inderdaad nog niet zeker of ze zou komen. En had ik een ander antwoord gekregen als ik rond 7 uur had gebeld misschien. Het maakt nu ook niet meer uit, ze is van de site, dus de vogel lijkt al snel gevlogen. Toch wel jammer, ik had haar graag eens ontmoet.
 
4 dames werden er genoemd. Dat is op zich niet veel. Samira, Janice, Yasmine, andere naam ben ik vergeten.
Dan zal Mila wel weer afgebeld hebben, die stond ook op de agenda voor zaterdag. Maar de drie zaterdagen voordien dat ik voor haar belde, had ze iedere keer afgezegd. Ik probeer het niet eens meer, ik ben gekke Henkie niet.
 
Zondag was Mila er wel, maar had een afspraak, klant kwam op tijd maar ging eerst met een andere klant. Hij heeft gewacht en kreeg later te horen dat ze last had en niet wilde kameren. Wel rommelig
ik moest zelf ook wachten op mijn afspraak, ik zag haar niet maar ben in de auto gaan wachten. Vroeg aan de gastvrouw of ze mij niet even had kunnen bellen, dat het later werd? Dat deed ze niet zit niet in haar salaris 15€/h.
het was dus weer chaos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan