Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Poesjesdag, maandag 23 augustus

Vandaag weer naar Partyplayers in Lelystad afgereisd voor weer een Poesjesmiddag. Ik had me in eerste instantie opgegeven voor beide sessies maar omdat mijn moeder net terug was van een 17 daagse ziekenhuis opname en mijn ouders in Lelystad wonen, besloten om de avondsessie te annuleren en op ziekenbezoek te gaan bij mijn ouders.

Die middag had Ramon weer vier toppers op het menu staan te weten Tara, Meryem, Sammy en de nieuwste aanwinst Jay.
Met ongeveer 20 heren en 4 dames een hele mooie verhouding.
Zoals in een eerdere review al gemeld, was Meryem jarig en zou Tara de volgende dag jarig zijn, dus werd het voor beide meiden een soort van verjaardagsbang maar voordat ik verder ga, eerst even wat recht zetten.

Ik sta in mijn omgeving bekend als iemand met een behoorlijk eigen mening en die soms (of eigenlijk best wel vaak) snoeihard kan zijn in zijn oordeel.
Gelukkig zijn meningen ervoor om bijgesteld te worden en wanneer blijkt dat ik ongelijk heb, ben ik ook zeker niet te beroerd om mijn mening bij te stellen en mijn ongelijk toe te geven, zo ook in het geval van Sammy. Toen Sammy op 16 juli via Twitter, middels wat foto's, geïntroduceerd werd bij Team Ramontiek was ik erg snel in mijn oordeel. Opmerkingen als "plastic fantastic" en "als ik plastic wil neuken, dan neuk ik wel een opblaaspop" waren een aantal van mijn niet bepaald subtiel te noemen meningen welke ik op basis van alleen wat foto's had. Inmiddels heb ik een paar feestjes met Sammy meegemaakt en mijn mening 180 graden moeten bijstellen want wat een super aanwinst is dat voor team Ramontiek en dat blijkt ook wel uit de recensies. Vanavond werd ik echter weer even pijnlijk geconfronteerd met deze "tweets" door niemand minder dan Sammy zelf. Tja, ik ook altijd met mijn grote bek. Mijn piemel is misschien niet zo groot, mijn bek des te meer. Soms zou ik wensen dat het andersom was. :oops:

Terug naar poesjesdag.
Ik was iets later dus bij binnenkomst waren ze al aan het zingen voor Meryem en Tara. Het standaard houwehoer praatje van Ramon weet ik inmiddels wel dus stapte de zaal binnen toen de dames geïntroduceerd werden waarbij ik door de dames enthousiast werd begroet. Altijd leuk fans ;)
Nadat de meiden geïntroduceerd waren, ging Sammy naar de matrassen buiten, en bleven Tara, Meryem en Jay binnen in de zaal. Het was de bedoeling dat de dames zich over de zaal zouden verspreiden, maar ze doken met zijn drieën op het midden matras, Ramon werk was, heeft hij die poging snel gestaakt. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Omdat Sammy al met de helft van de heren naar buiten ging, heb ik me eerst bij de jarige Meryem gevoegd die mijn kleine vriend middels een mondelinge overhoring, vakkundig in stelling bracht. Daarna even wat gedronken om vervolgens Meryem lekker doggy style te neuken. Na Meryem was de beurt aan Tara. Vervolgens weer even wat gedronken en door naar buiten waar Sammy zich heerlijk lag te vermaken met wat heren en me bij Sammy gevoegd. Daarna weer naar binnen en even wat eten en drinken. Nog even een tijdje gezellig staan kletsen met wat deelnemers en daarna weer terug de zaal in. Inmiddels lag Tara in de sling dus me opnieuw bij Tara gevoegd en haar lekker geneukt terwijl ze in de sling lag. Na me vermaakt te hebben met Tara in de sling, was het tijd voor de nieuwste aanwinst uit de stal van Ramontiek. Nieuwe speeltjes moeten altijd uitgeprobeerd worden, dus me bij Jay gevoegd. Een hele mooie slanke slechts 1,55 grote (of kleine) meid van Antiliaanse afkomst. Klein van stuk maar met een onwijs mooi lichaam en een zeer goede seksdrive. Na Jay me nog weer even bij Sammy gevoegd en de pijpsessie in het veel te hete zwembad.

Kortom, weer een top dagje, met top meiden op een top locatie wat het geld meer dan waard is.
Prima beschrijving van weer een heerlijk zonnige Poesjesdag met Ibiza style zwembad buiten. Inderdaad respect voor Sammy die oog heeft om alle mannen op barkrukken buiten in een rondje te zetten en er dan minstens 3 tegelijkertijd te plezieren (2x hand,, 1 oraal) soms stond een 4e man achter haar, dan weer riep ze dat ze meer piemels wilde. Goed voor de sfeer, dit keer waren er 5 mannen die voor de eerste keer kwamen en volgens mij hebben alle mannen een prima ervaring gehad. Ook de jarige Meryem en vriendin Tara zijn geweldige geile sex-beesten & entertainers! De eindsessie in het zwembad waarbij alle mannen op de rand moesten voor een heerlijke pijpbeurt was top. Mijn maatje zegt: "dit is de Champions League" en ik ben het helemaal met hem eens! Petje af voor het Ramontiek team, en de bemensing van Party Players. Ik ben er maandagmiddag weer bij voor een heerlijke Ibiza vakantie ervaring.
 
Een paar keer geprobeerd.Op zich geven de dames goede service maar gewoon niet mijn types. Het is met gangbangs nooit meer geworden wat het was in de tijd van bananas met de mooie donkere dames, Misha, Roxanne, Naomi en haar zusje......
Ramontiek heeft mooie ruimtes, genoeg personeel etc. Wat ik wel aan alle kanten hoor is dat Ramon niet zo goed in delen is (dames krijgen weinig), en druk legt op de dames om drugs te gebruiken. Ik kan natuurlijk niet beoordelen of dat waar is, of afgunst van andere gb organisatoren, maar er is veel rook...... dus ergens vuur.
Toch ff reageren; Ik kom al bijna sinds het begin bij de gangbangs van Ramon en zijn meiden. Dat de dames niet je types zijn is jammer, er is echt van alles maar als je zoals ik lees van donkere (zwarte?) meiden houdt... die zijn er (helaas) niet zo heel vaak maar verder echt alles van super wit en blond tot turks, marokkaans, hindoestaans, brunettes, rooie meiden. Kleine tietjes en grote teiten, dikke konten en kleine kontjes strakke kutjes en grotere kutten. Meiden die pikken in alle gaatjes willen of meerdere pikken tegelijk tot gewoon pijpen en neuken in kut. Of ze genoeg krijgen? Dat is slecht te beoordelen maar aangezien zijn gangbangs iets duurder zijn dan die van andere... denk ik dat je opmerking nergens op slaat. Drugs gebruik heb ik nooit gemerkt. Er zal wat afgunst zijn tussen verschillende organisatoren maar heb zelf bij hun daar niet iets van gemerkt. Je zegt van "waar veel rook is...dus ergens vuur" Misschien is het gewoon stoom die van de hete kutjes afkomt. Laten we gewoon objectief blijven en de meiden en organisatoren gewoon objectief beschrijven. Bij een andere organisator heb ik een keer meegemaakt dat er drugs werd gebruikt tijdens de gangbang... Dat heb ik bij Ramon nooit gezien. En ook niet bij jokeprive, leeuwarden, meppel, en een paar andere. Wel dat meiden vertellen dat ze gebruiken maar niet dankzij die organisatoren! Meer 'gewone' dvp's ipv nymfomanen waar je dat helaas ziet.
 
Wat ik wel aan alle kanten hoor is dat Ramon niet zo goed in delen is (dames krijgen weinig), en druk legt op de dames om drugs te gebruiken. Ik kan natuurlijk niet beoordelen of dat waar is, of afgunst van andere gb organisatoren, maar er is veel rook...... dus ergens vuur.
Opgelet met dergelijke geruchten te verspreiden. Als je de feiten niet zelf hebt gezien, kan je er beter niks over zeggen en al helemaal niet op een publiek forum.
 
Ik denk dat ik mij opmerking redelijk neutraal heb gebracht met een duidelijke caveat. Mensen die mijn recensies kennen weten dat ik niet zomaar wat raak roddel. Je mag ervan vinden wat je wilt.
 
Ik denk dat ik mij opmerking redelijk neutraal heb gebracht met een duidelijke caveat. Mensen die mijn recensies kennen weten dat ik niet zomaar wat raak roddel. Je mag ervan vinden wat je wilt.
Nee, wat je doet is mi moreel niet oké. Laat het gewoon bij de ervaringen en laat de vermoedens achterwege
 
Hai schatten. Ik ben inderdaad weg bij Ramontiek. Niks aan de hand verder, Ramon en ik gaan verder prima door een deur ik ga mij verder focussen op mijn films! Wat betreft het drugs gebruik: niemand word gedwongen bij Ramontiek, en daarbij: de dames zijn allemaal volwassen. Xxx Sammy Gold
Jammer Sammy, was leuk je te ontmoeten in Nazareth laatst.
Veel succes verder met je carrière en mss komen we elkaar nog wel eens tegen ?.

good luck meid !!!
 
Ik denk dat je hier niet negatief over Ramon moet gaan doen. Zijn dames zijn volledig vrijwillig in deelname en vinden het leuk om in dit verband lekker te gangbangen. Er zijn zoveel vrouwen die dit leuk vinden en dan bij Ramon terecht kunnen. Heb zelf een vriendinneke die loopt te smeken om een gangbang.
Dan zou ik haar niet te lang laten wachten en haar wens in vervulling laten gaan?
 
Kortom een dame die hier werkt geeft openlijk toe: DRUGS gebruik is normaal en wordt geaccepteerd.
Pardon, dat lees ik niet. Ik lees alleen dat de dames volwassenen zijn en daarmee is deze discussie afgelopen, hoop ik toch. Ik verzet me tegen het framen van Ramon. Sammy heeft hier al helemaal niks te maken, zij gaat gewoon haar eigen weg, dus moet je haar ook niet proberen te framen. Wees zelf volwassen .
 
Heeft niets te maken met Ramon. Maar ze ontkent duidelijk niets. Ze ontkent alleen dwang en zegt dat de dames volwassen zijn (dus eigen verantwoordelijkheid).
Zo werkt het dus niet. Niet ontkennen is niet hetzelfde als erkennen of het toegeven. Wat niet wordt ontkend is er gewoon niet. En uit iets dat er niet is kan je niks afleiden.
 
Wat ik wel aan alle kanten hoor is dat Ramon niet zo goed in delen is (dames krijgen weinig), en druk legt op de dames om drugs te gebruiken. Ik kan natuurlijk niet beoordelen of dat waar is, of afgunst van andere gb organisatoren, maar er is veel rook...... dus ergens vuur.
Ik refereerde hiernaar.
Er is mij in ieder geval nooit opgelegd om drugs te nemen.
 
Politiek technisch correct. Maar ze had dan beter kunnen zeggen "Er wordt GEEN drug gebruikt en/of het gebruik toegestaan door Ramon".
Ook bericht hierboven zegt Sammy enkel dat Ramon het niet verplicht (godzijdank!).
Maar als een dame (vrijwillig) met GHB of whatever een GB doet... is dat wel iets wat zorg van aandacht kan zijn. Dat is alles ;)
 
Politiek technisch correct. Maar ze had dan beter kunnen zeggen "Er wordt GEEN drug gebruikt en/of het gebruik toegestaan door Ramon".
Ook bericht hierboven zegt Sammy enkel dat Ramon het niet verplicht (godzijdank!).
Maar als een dame (vrijwillig) met GHB of whatever een GB doet... is dat wel iets wat zorg van aandacht kan zijn. Dat is alles ;)
Dingen die er niet zijn.... Blablabla en laat Sammy met rust. Je kunt niet zomaar publiekelijk mensen gaan beschuldigen, dat heet laster en smaad. En forum topics vervuilen met onzin. Als je een probleem hebt met Ramon of zijn feestje, kan je je direct tot hem richten, daar staat hij open voor.
 
Kunnen we het nu over iets anders hebben dan over een vermoedelijk druggebruik? Wil je er niet van weten blijf er dan af. Laat anderen met andere zienswijzen met rust en stop met zagen. Ieder is verantwoordelijk voor zichzelf.
Bijzonder hypocriet ook. Ga anders de familie eens vertellen dat je gb's bezoekt.
 
Gewoon doorgaan op wat duidelijk was, we stoppen met verdachtmakingen over drugs, Is dat duidelijk? We willen dat niet en dit platform niet vervuilen met gezever. Hou er dan over op, Als grapje vind ik het ook niet leuk.
 
Gewoon doorgaan op wat duidelijk was, we stoppen met verdachtmakingen over drugs, Is dat duidelijk? We willen dat niet en dit platform niet vervuilen met gezever. Hou er dan over op, Als grapje vind ik het ook niet leuk.
Inderdaad sommigen zouden beter eens in de spiegel kijken.Wat soms allemaal de vuilbaken zie liggen van gebruikte erectiemiddelen.En ik kom dat op alle gb's tegen.
 
Gisterenavond super beleving op poesjesavond in Lelystad.

Er waren weinig mensen komen opdagen maar dat maakten de avond niet minder op. Soms draait het meer om de kwaliteit, niet de kwantiteit.
Tara en Jane hebben de vlam van het feestje goed in leven gehouden en daarvoor petje af voor deze toppers.

De locatie was top, fijne sfeer en een grote jacuzzi waar goed gebruik van gemaakt werd.
Ook Jane en Tara sloten zich aan in de jacuzzi en dansde lekker op de muziek, dat was zeker geen verkeerd uitzicht.
Ramon opende het feest met de gebruikelijke toespraak en aangezien er weinig man was komen opdagen moesten wij wel de dames extra verwennen.

Toen gingen wij beginnen, al gelijk met Tara standje 69 gedaan op het matras midden van de zaal terwijl een andere gast met Jane bezig was.
Een paar man moest de kat nog uit de boom kijken maar sloten zich al gauw aan.

Tara werd al gauw geneukt door een groot geschapen meneer die haar even goed aanpakte en ben dus zelf even bij Jane aangesloten die mij erg lekker kon pijpen terwijl ze doggy genomen werd.
Toen het mijn beurt was om Jane te neuken merkte ik al snel wat een doorzetter zij is. Kreeg het zelf helemaal warm van en ben dus ook erna even wezen douchen en opfrissen.

Eenmaal terug in de zaal was Tara al weer vrij en besloot ik haar eens intensief te beffen terwijl ze een andere gast aan het pijpen was. Ze genoot ontzettend en complimenteerde mij dat ik goed kon likken. Voor die daad wou zij erg graag neuken wat wij een tijdje deden. Wij waren best uitgedroogd van alle heete daden en er waren al een paar man klaar gekomen bij Jane, dus besloten wij een pauze in te lassen.

Dus weer lekker douchen, drankje halen en even relaxen in de jacuzzi.
Na een tijdje kwam Jane weer de zaal in en ging in de hangstoel liggen wat geen verkeerd uitzicht was. Tara kwam er ook weer bij en zo konden het feest weer verder.

Ik ging op mijn rug liggen en Tara begon mij te pijpen terwijl zij doggy geneukt werd.
Een andere gast kwam er weer bij waar Tara afwisselend hem en mij aan het pijpen was.
Jane sloot zich weer bij ons aan en terwijl Tara goed aangepakt werd gingen ik en Jane standje 69 doen. Ik kon horen hoe Tara goed genomen werd in de hangstoel en dat bracht mij op ideeën. Nadat Jane en ik elkaar goed verwend hadden was het tijd om weer te neuken en stelde ik voor om gebruik te maken van de hangstoel die inmiddels alweer vrij was.
In de hangstoel heb ik Jane nog goed aangepakt terwijl het zweet van mijn rug liep.
Een van de Ramontiek teamleden was nog zo aardig om mij een handdoek te geven zodat wij konden doorzetten.

Na intensief geneukt te hebben wou ik weer even opfrissen en de rest was ook al uitgeneukt. Ramon vroeg of er nog energie was voor een bukake maar iedereen was goed gespendeerd. Toen hebben wij het zo mooi afgesloten. Meeste mannen waren al reeds vertrokken en een gast en ik waren de last men standing, waarbij Ramon ons complimenteerde voor het uithoudingsvermogen.

Ook mocht het niet ontbreken hoe goed de dames het hebben volgehouden en was dus ook echt een applausje waardig.
Was een geslaagde avond, ben zeker aanwezig bij de komende poesjesdag. Hopelijk wordt het mooi weer en zijn er wat meer mensen. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan