Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was gisteren WAANZINNIG! Laura was er weer (ik heb je hakjes achter de bank gezet voor het geval je ze zoekt), iedereen was er. Het was één groot feest. Dank
 
Mijn eerste van deze omvang. Ik wil een positief geluid brengen en een kritische noot geven. Indien onderstaande lastig zijn te veranderen, of iets 'normaals' is binnen dit soort grote evenementen, dat zal dan wel zo zijn. Locatie was erg goed. De dames waren dat zeker ook. Uit eerdere berichten las ik, dat het op de grond snel rommelig kan zijn, dus daar heb ik me maar niets van aangetrokken ( klopt wel ). Kleine moeite om een leeg glas, condoom etc. beter weg te zetten of gewoon terug te brengen. Dat glas dan ;-) Dat je je persoonlijke spullen moest af geven aan de portier, omdat de kluisjes onvoldoende waren, had puur te maken met dat er veel meer mannen waren, dan vooraf gepland. In mijn ogen was het dan ook te druk. Wellicht ook een idee om een doek over de matrassen te leggen, die je halverwege kan verwisselen. Herhaling voor mij? Op deze locatie zeker, maar dan in een kleinere vorm.
 
Waanzinnig goed einde van het jaar! De dames waren allen fantastisch. Ze bleven gaan, wat een actie. Veruit de grootste GB die ik meegemaakt heb. Druk en gezellig! Complimenten voor de dames en de organisatie. Dat belooft nog wat voor 2019! Tip: bij elke matras een schaal/bak voor cd's en een prullenbak. Verder top!
 
Heb er ook even van geprofiteerd omdat ik op verlof was om de afstand te doen vanuit België, maar eerst lesje nummer 1: volg niet je GPS want dan belandt je de andere kant van Dordrecht.... Eenmaal aangekomen een drukte van jewelste.... 8 meiden voor 40 à 50 man..... jawadde.... Het was te druk, maar ook te doen, helaas weer een paar haantjes en arrogante losers (mannen die achter een vrouw staan, haar vastklampen en dan 30min nodig hebben om hem iets stijf te krijgen (en dan nog verkeerd steken met hilariteit erbij) en dan zelfs niet klaarkomen.... Mannen die een vrouw reserveren en met een slappe 'proberen' te vrijen... Mannen die uren aan een stuk dezelfde meid vastklampen.... Mannen die denken dat alle vrouwen zitten te wachten om te squirten....Ondanks dat de organisatie (en alleen maar lof voor Ramon en zijn team!!!) daar melding van deed (no-go), nou ja, in het heetst van de strijd heb je ook geen zin om te gaan klagen hé, want anders is de lol er van af... Desondanks heb ik mezelf overtroffen, zo heet was het ... Toppers Belle en Lola, en de heetste barmeid die ik nu ken kwam ook eens meedoen, super !!!! Toplocatie en top groepje. Spijtig van de afstand maar bij een volgende identieke partij in de zomer ben ik er weer.
 
Ook hier (bijna) niets dan lof. De geadverteerde dames waren meer dan present. Je vraagt je af hoe Ramontiek toch altijd aan die geile meiden komt, maar in dit geval denk ik dat de acht dames wellicht niet helemaal opgewassen tegen de bijna tachtig (80) man die de villa bezochten. Zeker daar Beau in de openings speach al werd aangekondigd als eigenlijk te grieperig, en gaande weg de party aangaf te ziek om te Neauken te zijn. Gelukkig is mijn eerdere oproep om de bardames eens te betrekken op het feest goed geland ? want in ieder geval 1 van de 2 kwam er halverwege volop in, en waren er naast de geadverteerde dames ook de lekkere Lucia (lang niet gezien!) en Luna volop in actie om er een geile bende van te maken. Al met al een super party. Al ben ik er nog niet uit of het nu of A) te druk was, of B) te kort duurde.
 
@ Henry: Het was te druk. Daar kunnen de dames niet direct iets aan doen, maar de organisatie wel. De sfeer bleef gelukkig aan de goede kant, maar je ziet hierdoor wel andere 'problemen' ontstaan.
De dames van de bar, horen bij de Villa of de organisatie? Zag dat er 1 mee ging doen ( erg leuk! ), maar nauwelijks nog te bereiken. Mijn oog ging eerder naar de andere dame ( naam? ) die rond de bar bleef. Ik denk niet dat de tijdsduur nog flink kan worden uitgerekt, om diverse redenen, maar bij dit aantal zou dat niet gek zijn.
 
29 dec 2018. Het knallende feest van Ramontiek in Dordrecht.

Al ruim 5 jaar dat ik zelf #gangbang organiseerde heb ik veel getrap en zwartmakerij meegemaakt met "concurrentie" die op deze wijze beter zouden zijn dan gbcnl wat uitgroeide tot Nederlands grootste gangbang organisatie. Toen gbcnl moest stoppen ivm vergunnings regeltjes onstond er een gat in deze markt die in mijn ogen door niemand gevuld kon worden uit de bestaande clubjes. Als organisator hield ik bij hoe anderen het deden want mannen mijn klanten waren ook klanten bij anderen. En als betrouwbare "vriend" hoorde ik veel. Veel zwartmakerij natuurlijk over mijn feesten van zogenaamde concurrentie. maar ergens klonk er ook hoop dat er een persoon zou opstaan die de "strijd" aankon en de mannen, liefhebbers van #groepsex iets gaven wat gangbang ook inhield. Natuurlijk had je VIPgangbang die op hoog niveau maandelijks een feest gaf. Maar verder was het vaak niet echte kwaliteit of was het tegemaakt gemaakt en niet echt. Zoals de meeste mij ook kennen noem ik geen namen iedere organisatie doet natuurlijk zijn best. Maar steeds weer positieve dingen van de feesten van Ramon daar hoorde ik toch vaak leuke dingen over. Ik heb dan ook de stap gezet om in de showboot in zaandijk eens een feestje te bezoeken uit nieuwsgierigheid en zo ook afgelopen zaterdag in Dordrecht. En kan vanuit mijn visie zeggen dat ik een zeer hoge waardige party heb meegemaakt. Waar ik van kan zeggen dat het herhaal gevaar voor veel mannen hoog zal zijn. Ramon pakt net als mij voorheen zijn feest aan met een hoog enthousiasme wat meteen de helft van het feest is. Zijn meiden laten zien dat ze zijn manier hoog respecteren en gaan tot het gaatje. En geloof me een feest in goede banen leiden met meer dan 70 mannen is niet iets wat simpel is maar Ramon deed dit zeer goed. Roos die graag praat maar er ook een feest van maakt rende van pik naar pik. Belle een mooi petit meisje die zwijgzaam zonder klagen werd nagekeken. Estelle waar ik deze dag een goede klik mee had en werkelijk genoot van alle aandacht. Beau die ondanks dat ze wat grieperig was er vol voor ging. Madelon die de mannen ook goed aan hun trekken liet komen. En meer natuurlijk. Zo was ook de nieuwe aspirant dame snel in trek. Ook het gastbezoek van ons al bekende Lucia werd zeer gewardeerd. Nikky uit Belgie was ook zeer te spreken over de inzet van de mannen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een TOP feest vond en hoop dat Ramon samen met zijn prachtige vriendin de kwaliteit vasthouden en op een nog hoger niveau weten te krijgen. Mijn afscheid om jullie geen feesten meer aan te bieden is waardig opgepakt door iemand waardoor ik mijn teleurstelling te moeten stoppen enorm heeft verzacht. Ramon zal nog veel van zich laten horen en ik hoop dat jullie hem zullen blijven bezoeken.

Frank

Ramon ga zo door en succes in 2019. Zie je maatje
 
Ik was ook aanwezig te druk zo simpel is het.
Er was een klein 50 aangemeld dus dat zat eigenlijk wel goed tot in verneem dat er nog vrij inloop was.
Als je dan weet dat er kleine 80 man was.
Als ik het had geweten was ik er niet naar toe gegaan.
Geen lockers meer daar liep het al fout.

De ruimte was ook veel te klein voor gangbang te organiseren

Heb al veel feestjes van ramontiek gedaan alleen maar kleine feestjes was altijd top.
Maar begint het Haagse vormen aan te nemen duwen en wringen sorry maar daar pas ik voor.
De dames zijn top waar dat hij ze vandaan haalt is mij ook een raadsel.

Maar ramontiek moet oppassen dat het succes niet het einde gaat betekenen.
Voor mij GEEN grote feestjes meer.
 
@ den fietser: Ik vind de ruimte ( locatie juist wel erg goed ), maar dan moet je je wel aan een max houden. Haagse vormen ken ik nog niet, wel kleinere intiemere. 40 a 50 man is zat. Ze zullen er wel van leren, denk ik. Ze lezen dit ook...
 
Als ik dit lees ben ik toch weer bang voor wat ik al vermoedde. Ik was niet gegaan, geen tijd en geen geld (voor over). Als feestjes top worden georganiseerd en het zijn lekkere geile meiden en er word hier ook nog positief over een feest geschreven dan lijkt het wel of die feestjes dan het slachtoffer worden van hun eigen succes. Had twee maanden geleden een top GB beleefd in de villa in Dordrecht. Ik schat een man of 40. Als ik nu lees dat er 80 waren haak ik al af. Dat kan die villa naar mijn mening niet bolwerken. Misschien een aanmeldplicht om een maximaal aantal bezoekers vast te zetten ? Helpt ook niet denk ik want bij de meeste GB's die worden georganiseerd komt de helft van de aangemelden mannen niet opdagen. Misschien iets voor een discussie in het algemene draadje ?
 
Als de organisatie betrouwbaar is, en dat lijkt mij in dit topic wel het geval, zou ik best 50% vooraf te willen betalen als er een maximaaal aantal mannen is. Dit lijkt mij een goede oplossing voor iedereen.
 
Heb nu meerdere feestjes beleefd bij Ramontiek, sfeer is altijd goed en de meiden zijn lekker!
Soms druk en soms helemaal niet.

Als je als wandelaar het te druk vindt dan kan je volgens mij vóór aanvang je entreegeld terugkrijgen. Dus als je het je niet relaxed vindt, kan je gewoon terug naar huis met gevulde zak en portemonnee.

Blijf er zelf met heel veel plezier komen
 
Vandaag een hele leuke gangbang van Ramontiek op de Showboat. Ongeveer 25 mannen, en 5 fantastische meiden: Zoe, Floortje, Nikky, Estelle en Sophie. Plus: Luna deed nog even mee, en Beau zag dat het goed was. Man/vrouw verhouding was dus goed, en geen opdringerig gedrag gezien. Zelfs de condoompapiertjes verdwenen i.h.a. in de bakken zoals het hoort. Alles speelde zich af op het bovendek op de dansvloer (waar een matras was neergelegd) en op de banken. De banken vind ik wel wat lastiger en ik heb veel acrobatiek gezien vandaag.
De meiden waren in mijn beleving uitzonderlijk actief: drie uur gangbangen met niet heel veel pauzes. Estelle werd echt goed onderhanden genomen en kronkelde zo nu en dan over het matras, ook zag ik een DP bij haar. Nikky was de acrobate bij uitstek, in de meest bijzondere posities op, tussen en achter de banken. Floortje heeft zo'n heerlijk lichaam en geniet met volle teugen van het feestje. Blonde kleine Zoe met dat prachtige lichaam is de definitie van cuteness. Maar vandaag moet ik toch eerlijk bekennen dat ik de grootste crush had op Sophie. Ze is gewoon je geile buurmeisje waar je over fantaseert en ze bleef maar doorgaan, met een flinke squirt waar ze zelf verrast over leek. Op het einde nog een spermadouche voor de meiden, erg opwindend. Verzorging met natje en droogje was ook weer prima.
 
Afgelopen zaterdag weer eens een gangbang bezocht van de inmiddels welbekende Ramontiek, een locatie niet ver van onze hoofdstad en zowel goed te bereiken met het OV als met eigen vervoer. De gangbang vond plaats op de showboat, waar ik tot voor kort nog nooit eerder was geweest. Vorige maand mijn intrede gemaakt bij Ramontiek op de showboat en ik moet zeggen, dat bij far (nu Bananas dicht is) de mooiste parenclub is waar ik tot op heden ben geweest.

De club is ruim, heeft een groot scala aan banken, bedden, sling en andere attributen waar de aanwezigen geamuseerd kunnen worden. De gangbang vond dit maal plaats op het bovendek. Welk bij uitstek uitermate geschikt is voor een goeie gangbang. In het midden een groot matras waar 2 tot 3 dames gelijktijdig kunnen gangbangen, met daaromheen tal van sofa's waar ik afgelopen zaterdag de gekste standjes heb gezien ooit op een gangbang. De sofa's zijn hier dan ook uitermate voor geschikt, het is moeilijk om te omschrijven als je er niet eerder bent geweest.

Uiteraard heb je voor die posities ook lenige maar vooral geile dames nodig. Dat is nou exact wat Ramontiek altijd weer op zijn feestjes voor elkaar weet te krijgen. Dames die er wel pap van lusten. Afgelopen zaterdag waren de volgende dames aangekondigd op de flyer;

* Estelle
* Floortje
* Sophie
* Nikky
* Zoë

Echt stuk voor stuk zagen de dames er geweldig uit, en waren ze zo geil als boter. Naast de aanwezigen waren er ook een aantal dames die als stand-in klaarstonden zodra er een dame met pauze ging.
Mijn dag ben ik begonnen bij Floortje die zalig kan pijpen, omdat ik Estelle de vorige gangbang alleen heb kunnen aanschouwen maar niet zelf mee bezig heb kunnen zijn, ben ik na even goed maar kort gepijpt te zijn door Floortje, direct naar Estelle gegaan. Man-o-Man! ! ! wat kan zij geweldig pijpen zeg! Eigenlijk durf ik met stipt te zeggen dat ik nog nooit op een gangbang zo goed ben gepijpt als door Estelle. Ik heb mij dan ook heerlijk lang oraal laten verwennen door idd (de gangbang sensatie van NEDERLAND). Intussen werd ze ook door de een na de ander flink geneukt, toen er ruimte vrij kwam, en niemand mij voor ging, heb ik haar heerlijk van achteren in doggy-style kunnen neuken.. wat een billen, wat een geilheid, GE-WEL-DIG! ! Het duurde dan ook niet lang voor ik bijna mijn zaad verschoot.. ik ben toen bewust gestopt en een andere mede gangbanger de ruimte gegeven om dit heerlijke kutje te verwennen. Ik heb geloof ik tien tellen moeten wachten voor ik verder kon (anders was ik mijn 1e load al kwijt). Aandachtig toeschouwer van hoe Estelle werd geneukt, hoe ze met een soort van backhand iemand lag af te trekken en vervolgens ook nog om en om de pikken zat te pijpen die zich aanboden voor haar, zag ik hoe twee heren hun zaad spoten in Estelle en hoe alles werd doorgeslikt... Ik wilde weer neuken maar bedacht mij dat het eigenlijk veel lekkerder was om mijn sperma diep in haar mond te spuiten om het vervolgens doorgeslikt zien worden.. Ik heb mij toen weer laten pijpen, dit is werkelijk waar een echte sensatie, pure verwennerij en pure geilheid. Niet eerder is mij dit overkomen dat ik zo'n forse lading sperma door iemand zo makkelijk heb zien wegslikken, en dan ook nog "mmmmm" horen zeggen... Zo GEIL! werkelijk waar!

Na het eerste volop bezig te zijn geweest heb ik mij even vermaakt aan de bar en met diverse aanwezigen gesproken. Terwijl ik aan de bar zat genoten de dames grandioos van alle aandacht en alle harde pikken om hun heen, werd er gesquirt en werd er de eerste DP gedaan van de dag (waarnaar er nog een aantal volgden). In de tijd dat ik bezig ben geweest, en aan de bar heb gezeten heb ik geen enkele dame langer dan 5min zien rusten. Dit zijn werkelijk waar echte genieters die het saai vinden worden als er even geen heer zich aanbiedt met een harde. Na dat ik weer op krachten was gekomen, heb ik even kort mogen genieten hoe Zoë (werkelijk een lekkerding) onderhanden werd genomen door diverse mannen.

Ik no-time stond hij weer paraat en heb ik na een tijd gepijpt te zijn geweest door Zoë even gewacht tot er een plekje vrij kwam, om haar in doggy-style op de bank te neuken. Zoë is echt een pareltje om te zien, je zou niet zeggen dat zij zo ondeugend en stout zou zijn als dat ze eruitziet (overigens, van geen enkele dame en of heer op de GB)! wat mij alleen maar geiler maakte toen ik haar in doggy aan het neuken was op de bank. In een gedachte spookten alle geile dingen die ik al had gezien op de gb door mijn hoofd, en genoot ik van het intieme bij Zoë, werkelijk een genot! Niet lang daarna kwam ik schokkend klaar voor de tweede keer die middag, heerlijk!

Tot slot ben ik na een korte rust periode, weer op de zelfde sofa beland, dit maal bij Nikky, die er prachtig uitzag in een outfitje met soort van zilver of glitters, precies weet ik t niet meer maar het zag er fenomenaal uit. Van anderen heb ik horen zeggen dat Nikky erg lenig is. Nadat ze mij gepijpt had ging ze over de sofa heen, en werd ze zonder dat haar handen en voeten op de bank lagen in soort van vliegtuig beweging geneukt. Niet veel later kwam Floortje ernaast met haar benen in de lucht gespreid. Of zij ook geneukt is daar weet ik even niet meer, in elk geval nog geen paar minuten later lagen Nikki en Floortje op het matras in het midden op het bovendek, met hele lenige sex posities. bijzonder geil om te zien, Nikky werd hier ook goed geneukt en toen beiden daar lagen zag ik mijn kans om mij nog een keer door Floortje te laten pijpen... Links van Floortje op de zelfde Sofa lag Sophie, waarmee ik al even wat oogcontact had, waarop ik besloot om mijn middag bij haar te eindigen. Het liep tevens ook tegen het einde van het feestje aan. Sophie kan ook heerlijk pijpen, helaas heb ik haar niet kunnen neuken maar dit gaat zeker een volgende x gebeuren. Terwijl ze mij zat te pijpen, spoot de een na de ander zich leeg op de borsten van Sophie (en dat terwijl de bukkake) nog niet eens officieel was "geopend". Bijzonder geil, waarop ik besloten had om ook mijn derde lading zaad ook over het lichaam van Sophie te spuiten, Gezamenlijk met een andere gangbanger kwamen wij gelijk klaar over de borsten van Sophie.

Al met al een zeer geslaagde middag, waarop ik oprecht heerlijk van heb genoten. In het bijzonder van Estelle. Estelle idd de gangbang sensatie van Nederland by far te noemen. lief, onschuldig maar ooo zo geil! Heb ik mij ook erg vermaakt met Floortje, Zoë, Sophie en Nikky en vind ik de showboat echt een absolute top locatie. Nu ik het een en ander heb geschreven over mijn ervaring bij Ramontiek wil ik de showboat hier echter niet in vergeten. Het personeel is erg vriendelijk, het buffet, de hapjes en de drankjes zoals ik nog nooit eerder heb gezien in de tijd dat ik gangbang, al ruim 8jaar. Echt een hele chique parenclub met een geweldige crew, geweldig eten, en heel veel kamers, bedden, sofa's en attributen waar gesekst kan worden.

Ik kijk nu al weer uit naar de eerst volgende gangbang op de showboat, en hoop dat er namens Ramontiek nog veel feestjes daar gegeven mogen worden.
 
Zag op sexjobs dat ramontiek ook naar drenthe (lees emmen) komt op 1 febr met sowieso 3 dames. Eindelijk .....hier zit het noorden op te wachten. Ik ben er zeker bij. Wie nog meer?
 
Heb zaterdag op de showboat m'n eerste gb bij ramontiek meegemaakt. Ik doe al enige jaren met enige regelmaat gb's, bv deze week zaterdag de showboat, maandag Molly's pp en donderdag dus de nymphosluts in schoten. Daarom, denk ik, enigszins in staat de ramontiek gb's te vergelijken met andere gb's. Mede ivm toch wel de superlatieven die de ronde doen.

Was mijn eerste ramontiek gb en 1e maal showboat. Een 1e keer geeft natuurlijk minder confort zone, dan als je voor de tigde keer... Deze keer was ik eigen maatje groter condoom vergeten, wat me op rak halverwege het vuur. Beste vriend kreeg nog wel lengte, echter de druk viel weg.
Ramon stelt je snel gerust en je bent snel thuis in de goede sfeer.

Ik voelde dat deze gb toch wel op meerdere punten anders is, en mijn inziens is vergelijk met andere gb toch wel appels met peren vergelijken.

De dames zijn jong en gaan er vol voor. Kom je voornamelijk om te neuken, krijg je waar voor je geld. Aan de andere kant duurt het 'maar' 3 uur. Bv bij de nymphosluts vandaag heb ik veel meer kunnen neuken bij veel meer verschillende dames. Showboat 8 condoms, nympho 14. Boat 5 dames, nympho 10. Vooral de laatste uren kan je als je uithoudings vermogen hebt, heel veel goedmaken.

Persoonlijk vond ik deze gb het minst relaxed, meest druk erop van de 3 die ik bezocht. Je moet echt je plekje verdedigen en het is niet relaxed aanschuiven. Zelf maakte ik me er ook schuldig aan bij Sophie. Maar dat kwam mede omdat er iemand 2x gigantisch voordrong omdat ie crush had met deze dame. Ja, sxjunkie, je mag je aangesproken voelen.

?????Persoonlijk vindt ik het leuk om naast het sexen anders contact te hebben met de dames. Daar lenen de pauzes zich uitstekend voor. Kan deze keer uitzondering geweest zijn, maar gelukkig vond ik beau en Luna aan de bar en leuk gebabbeld, anders was het heel karig geweest tov de andere gb's. Eerlijkheidshalve natuurlijk, het communiceert natuurlijk stuk makkelijker als je elkaar al (veel) langer kent.

Estelle, topper van het jaar. Leuke geile meid met enorme drive, maar vond bv floortje minstens net zo leuk. Of ik wordt massaal collectief in de zeik genomen door de dames, of het lijkt erop dat ik toch wel een gouden pik heb. OK, heb niet voor niets xl nodig. In ieder geval het paste wel heel goed bij floor en tikte haar gelijk al naar orgasme als binnenkomer.
Maar Estelle deed het dus leuk, maar dat deden toch wel een 10 andere dames het minstens net zo deze week. Laten we zeggen dat de kwaliteit van de gb's errug hoog is in onze streken.

Maar zoals al gezegd, heb enorm genoten deze gb, stapte naar buiten met een hoog herboren gevoel, en zondermeer voor herhaling vatbaar. Kan ook een ieder adviseren om van deze verboden vrucht te willen genieten. Ramon en club, goed bezig ga zo door.
 
Persoonlijk vond ik deze gb het minst relaxed, meest druk erop van de 3 die ik bezocht. Je moet echt je plekje verdedigen en het is niet relaxed aanschuiven. Zelf maakte ik me er ook schuldig aan bij Sophie. Maar dat kwam mede omdat er iemand 2x gigantisch voordrong omdat ie crush had met deze dame. Ja, sxjunkie, je mag je aangesproken voelen.
Eh, ik kan me dat niet voor de geest halen, maar als dat wel zo was dan hierbij mijn excuses, en je mag me er best op aanspreken tijdens de gb.
 
Excuses aanvaardt. Denk dat iedereen, incluis moi, toch wel pressy was. Andere 2 gb die ik deze week bezocht, poolparty en Schoten waren duidelijk meer relaxed.
 
Hoewel ik nog niet alle dames heb mogen ontmoeten ( dat is dan ook een beetje mijn gedachte-punt en tevens de uitdaging ), er komen er wel eens bij en dan zie ik 1 of meerdere namen weer even niet. Ben ik altijd wel blij met de actieve dames die ik tegen kom, waar ik bij kan zijn. Dat doen ze toch goed. Is dit gewoon een beetje regio afhankelijk, of is er niet direct sprake van een vast team?
 
Vandaag (26-1)het feest in Vila Weizigt bezocht van Ramontiek. Aanwezige dames waren Chiara, Madelon, Pauline en Sophie.
Wat een geile boel was het. Ben bijna de hele 3 uur op of in de omgeving van de actie geweest op 2 drankjes drinken en een douche na. Zo geil werd je van ze.
Er was continu zoveel actie op het matras en de banken dat je er zo geil van werd dat je wel moest doorgaan met de dames neuken,gepijpt worden en likken.
Wat was het heerlijk om de dames te neuken. te zien squirten en heerlijk gepijpt te worden. Er kwam ook nog een stelletje langs waarvan de dame ook zeer actief was en erg lekker om mee bezig te zijn.
Ze genoot er erg van wat ook te zien was en te voelen. Echt een compliment aan de dames, wat hebben ze ons uitgeput. Aan het einde nog een lekkere bukake waar de dames smeekten om ons zaad.
Heerlijk mijn zaad gespoten bij Chiara en Madelon. lekker om die mondjes en lijfjes vol zaad te zien.
Ik heb uiteindelijk alle 5 dames heerlijk geneukt en bij de meeste meer dan 1 keer en natuurlijk door de dames gepijpt
Er was ook een goede sfeer, zowel met de heren die elkaar wat gunden om er zo een geweldig feest van te maken als met de dames.
Vandaag waren er ongeveer 25 man aanwezig en was de verhouding man/vrouw top.

Chiara, Madelon, Paulien en Sophie bedankt voor deze geile middag ( en de dame van het stel natuurlijk) en Ramontiek voor de organisatie hiervan.
Ik heb genoten.
 
Op mijn favoriete locatie te Villa Weizigt, mijn eerste GB van dit jaar weer mogen beleven. En kennis mogen maken met dames die ik nog niet had mogen ontmoeten: Sophie en Chiara. Daar kan ik kort over zijn: Fraaie aanwinst voor het team. Een mooi ( niet al te groot ) aantal aanmelders aanwezig. Maar de sfeer was wel gemoedelijk( -er ). Met als bijkomend voordeel, meer bewegingsvrijheid en minder rommel. Wellicht een volgende keer weer een paar man meer, dan kunnen alle dames aanwezig zijn, wel zo leuk. Maar 'so far, so good.
 
Gisteren mijn eerste gb ooit gehad. Man o man wat een belevenis is dat! Ramon ik moet je bedanken dat je me heb overgehaald om het eens te proberen!!
Na binnenkomst bij Villa Weizigt, persoonlijk ontvangen door Ramon, die me op mijn gemak stelde. Want moet bekennen dat de hele reis naar Dordrecht ik lang heb getwijfeld of dit wel iets voor me was!
Maar het was gewoon geweldig.
Alle dames en ook het stel uit België waren fantastisch!
Maar Chiara wil ik toch extra bedanken voor het aanwezigheid!
Het was ook haar eerste keer vertelde ze me, dus was ik niet de enige newbie in Villa Weizigt!
Dus bij aanvang namen we mekaars hand en liepen we naar de kelder, om ons in dit kut feest ? zoals vaak werd geroepen te storten!!

Ramontiek en alle mensen bedankt!!???
 
Tip! Voor de wandelaars die de eerste Noordelijke gangbang van Ramon vrijdagmiddag 1 februari in Secret Dreams te Emmen willen bezoeken en 150 euro veel geld vinden, heb ik nog een bespaartip.
Op de site van Secret Dreams (zie agenda) staat een kortingscode 'Secretdreamsgangbang'. als je die invult samen met jouw (nick)naam en geboortedatum en via de email van te voren terugstuurt naar Ramontiek Producties, krijg je 25 euro korting.
Je betaalt dan aan de deur geen 150 maar 125 euro. Dat is toch 16,6% verdiend op 1 dag, toch?
 
Sinds een maandje ben ik nieuw in de 'gangbang scene' en ik wil bij deze hookers.nl bedanken voor dit platform, want ik wet niet of ik wel was gegaan zonder al deze informatie hier. Inmiddels ben ik al vier keer op een feestje geweest, die werd georganiseerd door Ramontiek. Waarom al zo vaak in één maand tijd? Omdat de sfeer op de feesten goed is, de organisatie is uitstekend, de meiden/dames zijn aantrekkelijk, lekker en oprecht geil. Kortom, gangbangs bij Ramontiek kunnen verslavend werken!!! :) Ik schrijf deze tekst voor de andere nieuwkomers die het nog een beetje twijfelen of ze wel moeten gaan naar deze feesten. Ik kan inmiddels als beginnende 'gangbanger' alleen maar zeggen: DOEN! De locaties zijn vaak grotere accommodaties zoals erkende sexclubs die van alle gemakken zijn voorzien. Spullen kunnen worden opgeborgen in een kluisje, hapjes en drankjes zijn prima voor mekaar en mensen kunnen zich voor, tijdens en na alle geiligheid even lekker douchen en opfrissen. Ook het mannelijk gezelschap (lees: de maten waarmee je die lekkere meiden eens flink gaat aanpakken) is prima. Geen haantjes gedrag of agressief/opdringerige uitingen.

Ramon zelf is ook een fijne gozer. De organisatie en communicatie over de feesten worden door hem netjes opgepakt. Aanmelden voor een feest gebeurd via e-mail, waarna je kort op je mailtje direct een antwoord krijgt van Ramon. Tevens stuurt Ramon voor iedere gangbang die hij organiseert een nette mail met aanvullende informatie over gangbang, locatie, do's & don'ts, etc. Fijne communicatie vooraf die bij aankomst en tijdens het feest ook blijken te kloppen. Zeker voor iemand die (nog) onbekend is met gangbangs, wekt dit gelijk vertrouwen. Ramon als persoon is ook lekker relaxt in de omgang. Hij is laagdrempelig en een echte grapjas, gelijk vanaf het eerste moment. Je ervaart hem als een maatje die je al jaren kent en waar je een prima avond mee in de kroeg beleefd. Zijn aanwezigheid tijdens de feesten is ook gezellig en komisch. Vaak als hijzelf een kijkje komt nemen, schreeuwt hij wel weer een grappige opmerking over de 'gangbangvloer'. Dit houdt het hele sexfeestje van drie uur lang wel lekker luchtig.

Zoals gezegd ben ik tot dusver op een viertal feesten geweest afgelopen maand. Ramontiek houdt er een fijne mix op na tussen kleinere feesten met 2 dames en grotere feesten met wel 5 dames of zelfs meer. Het aantal dames wordt op de dag zelf eventueel nog aangepast, afhankelijk hoeveel mannen zich hebben aangemeld voor het feest. Het kan dus gebeuren dat er een dame op de dag van het feest zelf van de line-up wordt gehaald, of dat er juist een heerlijke meid bijkomt. Ramontiek hanteert een beetje de stelregel van 8 tot max 10 dames per kerel. Soms als je geluk hebt ben je maar met 6 man per vrouw. De verhouding die Ramon hanteert is prima, want na verloop van tijd kunnen een paar man even 'bijpuffen' met een drankje van al het geneuk, terwijl de dames nog steeds genoeg piemels om zich heen hebben om flink aangepakt te blijven worden.

De feesten waarop ik zelf ben geweest waren 2 kleine gangbangs en 2 grote. De eerste gangbang was vlak na Nieuwjaarsdag een maand geleden in Dordrecht bij Club Happy G. Qua accommodatie misschien geen toplocatie, maar wel van veel gemakken voorzien met een bad/douche om op te frissen, drankjes aan de bar en wat te eten in de vorm van belegde broodjes, borrelhapjes, etc. Bij binnenkomst heette Ramon mij direct welkom en wat mij direct opviel was zijn relaxte houding, een beetje "niets moet (bijna) alles mag". Zeker voor een nieuwe ontdekkingsreiziger op zoek naar gangbangs, is dit een prettige binnenkomer. Dit was een kleine gangbang met in totaal 6 man die samen de mooie en ondeugende Madelon gingen verwennen. Daar stond ze dan aan de bar. Ze was al helemaal 'dressed for the occasion' met een lekkere zwarte korset (geen bh daarboven trouwens ;-) ), zwarte lange kousen tot net onder haar heerlijke poesje en een paar goede naaldhakken. Mooi lang blond haar en die onwijs mooie Bambi-ogen. Als dat geen feestje wordt... ;-) Madelon is misschien wel de perfecte dame voor een gangbang. Ze is onwijs geil en enthousiast, is werkelijk onverzadigbaar en heeft een goed lichaam waar menig vrouw jaloers op is. Fijne rondingen en alles mooi in proportie. Ze wil graag flink aangepakt worden en je zal haar stevig moeten doorneuken. Niks tedere seks! Als Madelon echt op gang is gekomen, dan wil ze wellicht dat je met één van de maten haar dubbel vaginaal wil neuken. Ik ben zelf niet de moeilijkste, dus dat heb ik me gaan tweede keer laten zeggen. Man man man, wat een geil dier. Dit is een vrouw met vele (verborgen) talenten, van dubbel vaginaal tot een levensechte strip act met lapdance. En dan hebben we het nog niet eens gehad over haar 'squirting skills'. Geloof me, een drie uur durende gangbang met deze vrouw? Neem gerust een bouwzeil mee om de 'crime scene' na de festiviteiten van sporen te ontdoen. Gods' kanonnen, wat kan deze kanjer een partij squirten. Op een zeker moment zat ik recht voor haar lekkere kutje tussen haar benen toen ze vol in mijn gezicht spoot. Heerlijk haar vrouwenvocht. Kortom, een geil feestje met Madelon was voor mij een prima ijsbreker in 'Het Land der Gangbangs', een fijne 'ontmaagding'. Deze vrouw mag 24/7 bij me aankloppen en op m'n gezicht komen plaatsnemen. Geen enkel probleem! ;-)

Een goede week later was ik van de partij bij een gangbang met 5 dames op de ShowBoat in de Zaandijk. Een nette locatie en echte sexclub. Vette bar met mooi geklede bardame, die trouwens zo in het feest had mogen meedoen. De boot heeft twee verdiepingen maar dit keer speelde alles zich boven af wat prima was. De line-up bestond dit keer uit Floortje, de Belgische Nikky, Sophie, Zoë en natuurlijk Estelle. Echt een prima combinatie van blondines en brunettes. De één helemaal strak in het vel, de ander iets meer rondingen. Hé, wat wil je als man nog
meer? Op dit feestje was het mooi om te zien hoe een grotere gangbang verloopt. Als je even bij wilt komen met een drankje en hapje, dan kun je mooi toekijken in de ruimte waar de rest
van het gezelschap bezig is. Alsof je live op de set van een allesjezus pornofilm rondloopt. Gewoon één grote geile bende, heerlijk! Wat betreft de dames, de lenige en ervaren Nikky kun je voor je gevoel bijna dubbel vouwen. Deze vrouw zou het wellicht presteren om alle moeilijk standjes in de Kamasutra te volbrengen. Alleen ga ik dat als man niet 'hacken'. Ben ik de enige man die een vrouw met Vlaams accent gelijk enorm opwindend vindt, zeker gezien haar uitstraling, strakke lichaam en mooie tattoos? Floortje laat zich ook lekker nemen en heeft goede vrouwelijke rondingen die lekker vast kunt pakken. Een lieve meid die heerlijk aangepakt wil worden (met een sexy Brabants accent als ik me niet vergis). Zoë is een echte kleine blonde kanjer die lekker kreunt als ze doggystyle wordt genomen. Ze heeft heerlijke pretoogjes als je haar lekker aanpakt en af en toe een beetje spanken op die mooie ronde billen, kan ze zeker waarderen. Een schattige meid om te zien met heerlijke vormen, maar ondertussen zo geil. Evenals de blonde Sophie. Zij is een beetje als "stille wateren, diepe gronden". Voor sommigen komt ze wellicht een beetje verlegen over, maar tijdens het feest blijkt dat verre van waar te zijn. Ook zij heeft een mooi figuur, lekkere tietjes en mooie slanke benen. Ze krijgt geen genoeg van piemels, "hoe komen we aan zoveel geluk". :) En natuurlijk Estelle. De lekkere meid die als ze echt op dreef is wellicht in beide gaatjes tegelijkertijd genomen wil worden. Als je op dat moment niet zelf van de partij bent dan is het een feest om dit alleen al te mogen aanschouwen. Estelle kan ik zo heerlijk geil achterom kijken als je haar doggystyle pakt. Werkelijk hemels! Voordat ik het vergeet, naast de 5 aangekondigde dames was er ook nog Luna. Echt, poeder je klauwen maar alvast in het magnesiumpoeder, want je gaat als vent bij haar flink aan de bak. Deze vrouw wil serieus een HARDE spanking op haar geile kont ontvangen. Zo hard dat het toch zeker bijna als mishandeling aanvoelt, de ferme tikken die ik en andere kerels haar moesten toebrengen. Of je effe een tandje erbij wilt doen "bitch". Menig vent die zo hard op z'n reet wordt gemept, ligt na 5 minuten opgekruld in de hoek van de boot te janken met een duim in z'n bek en vraagt om moeders. Het is maar dat je het weet, haha! Aan het einde van de gangbang hebben we met alle aanwezige mannen de dames een heerlijke bukkake bezorgd. Werkelijk het laatste beetje stof werd uit je zak geklopt.

1/2
 
Weer een week later was ik onderdeel van een kleiner feestje met de 'keurig nette' Laura. Een mooie meid met een korte damescoupe en een lieve uitstraling. Als ik haar op straat zou tegenkomen, dan zou ik allerminst verwachten dat zij graag bij een gangbang meerdere mannen verwent en zich laat verwennen. Keurig gekleed en verzorgd en een mooi slank lichaam. Daarbij ook weer een heerlijk accent. ;-) Wat ik persoonlijk wel gaaf vond aan deze gangbang, is dat haar vriend/man mee kwam als toeschouwer en op zeker moment uiteraard mee deed. Ik vind het tof dat je als stel zo lekker open in je relatie kan staan, hulde! Laura is door ongeveer 8 man in 3 uur tijd heerlijk verwend en dat heeft zij ook met ons gedaan. Twee pikken bij haar mond om gepijpt te worden, een ander die haar heerlijk met de mond verwende tussen de beentjes of met het echte gereedschap. Verder een paar mannenhanden die over haar lichaam gaan en je hebt een echte vrouwgerichte gangbang. Wederom ook bij dit feestje goede teamwork onderling. Iedereen gunt elkaar een plek langs het bed bij Laura en niks is geforceerd. Laura was zichtbaar aan het genieten van alle aandacht en handelingen die op haar werden verricht. Sommige mannen kwamen ergens halverwege al lekker klaar bij Laura, anderen hebben lekker alles opgespaard tot het laatst. Werkelijk een topavond!

Het vierde feest waar ik laatst deel van heb uitgemaakt, werd georganiseerd bij Villa Weizigt. Dit is een soort oude villa/landhuis in het buitendeel van de stad Dordrecht. Via de hoofd- en snelwegen makkelijk te bereiken en ook zeer discreet gelegen. Van binnen ziet het er netjes uit en in het speelgedeelte van de club heb je zelfs een sauna met een fijn zwembad met aan één zijde doorkijkglas. Nice! Deze vierde gangbang was wederom een groter feest met 4 heerlijke dames, namelijk Madelon (een oude bekende inmiddels ;-)), Pauline, Chiara en de heerlijke stoute Sophie. Madelon en Sophie heb ik zojuist al beschreven, maar Pauline en Chiara waren voor mij nog nieuw. Daar heb ik in de loop van het feestje op een prettige wijze kennis mee kunnen maken. Chiara is een mooie meid van half twintig schat ik zo met een licht gebruind huidje, een mooi lichaam en heerlijke jetsers. Ook heeft zij onwijs geil ogen die je doordringend aan kunnen kijken tijdens de seks. Als daardoor niet nóg gemotiveerder raakt tijdens het neuken, dan weet ik het ook niet meer. Voor mannen die van een vrouw met tattoos houden, zit je bij haar helemaal goed. Ze heeft een mooi tafereel over haar been en voet lopen. :) "Last but not least" hebben we Pauline. Nog zo'n fijne meid met een sexdrive waar je u tegen zegt met een goed lichaam en geile uitstraling. Zij is niet bang om al staand ondersteboven in een man te 'klimmen', waarvan akte! Het schijnt dat zij tot voor kort nog eens achter de bar stond bij Villa Weizigt, maar toch naar de 'Dark Side' is overgegaan om de bekende redenen. Wat een fijne aanwinst voor team Ramontiek! Zij is een blijvertje!

Voor degene die zover is gekomen met lezen van dit stuk, zou ik zeggen "schrijf je een keer in" en probeer het op z'n minst eens. Ik ben destijds begonnen door een mailtje te sturen naar Ramon en kreeg gelijk de informatie waarnaar ik op zoek was. Zoals ik al aan het begin zei: pas op, mogelijke (nieuwe) verslaving voor je! Ik heb het maar gezegd van tevoren... ;-)

2/2
 
Beste Stampertje86, dat was ook mijn eerste Gangbang... dus je weet wel wie deze zinnen schrijft
smile.png

Top recentie, ik zou het niet beter verworden kunnen. Madelon is echt een top meid die alles uit mijn ballen heeft gehald en echt een mooie vrouw.
Zo als ik dat hier zie ben je nu verslavd aan de Gangbangs en dat zou bij mij niet anders zijn als ik de tijd zou hebben en niet zo ver weg zou wonen.
De groeten ook aan Ramon, die zeker dit Topic volgd.
 
Gisteren maar weer eens een feestje bezocht van mijn vrienden van Romantiek. En wat voor een feest. Het feest vond weer plaats in de showboat in Zaandam.
Prima locatie met zeer vriendelijk ontvangst en dito personeel. Na betaling en de gebruikelijke locker activiteiten plaatsgenomen aan de bar.

Mijn hart sloeg bijna over bij het zien van de bardame. Kiara (dacht ik te horen aan haar naam). Wat een ongelofelijk lekker ding, superstrak en enorm lekker lijf, mooie ogen en ook nog eens ontzettend lief en aardig. 'En ik doe zo mee met de actie zei ze'. 'A dream comes true' dacht ik nog.
Ik voelde me meteen weer op mijn gemak. Zeker toen Madelon me kwam begroeten, ook zo'n kanjer, met een geil pakje aan, haar lekker tieten staken weer zo mooi naar voren, kippenvel.
Ze herkende me nog van de vorige keer en gaf me een paar zoenen.
Dit herhaalde zich ook bij onze Belgische ster Nicky, ook zo'n lekker dingen/lieverd.
Miste nog wel Beau, helaas was ze er deze keer niet bij. Misschien de volgende keer.

Toen kon de actie beginnen, Ramon kondigde op hilarische wijze de dames aan en legde snel de spelregels uit. 'Condooms na gebruik opruimen' werd er nog bij gezegd. Goede zaak want de laatste paar keren heb ik me behoorlijk geërgerd. Niks is goorder dan met je voeten in zo'n gebruikt ding te gaan staan… Brrr, ranzig. Gelukkig hielt deze keer iedereen zich aan deze regel..

Nu kon de actie beginnen en deze ging volledig los. Er hadden zich ook nog 3 of 4 stellen aangemeld waarvan 1 stel op een gegeven moment volledig opging in de actie.
Ik kan alle actie hier wel gaan beschrijven maar die kunnen jullie denk ik zelf wel invullen. Een grote 'gore' sexbende.

Flexibele Nicky die zo lenig is dat je haar in elk denkbaar standje kan neuken. Madelon die er met haar gesquird bijna voor zorgde dat de showboat ten onder ging. En dan nog Kiara. OMG, wat een neukbeest is dat zeg… Ongeloofelijk, wat een lekker wijf.
Met de andere dames heb ik me niet zo bezig gehouden, iedereen heeft zo zijn favorieten maar die gingen ook ongelofelijk te keer. Met als kers op de taart de bukkake waar alle dames op hun knietjes ons volledig leeg achter lieten. Aangezien ik meestal 1 keer kan klaarkomen (leeftijd ?) bewaarde ik dit voor het laatst. Een paar dikke stralen precies op de gezichtjes van de dames. En ze genoten ervan…

Kortom, Ramon, Chiel en Rens, bedankt voor weer een geweldig feest en tot de volgende keer…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan