Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste Stampertje86, dat was ook mijn eerste Gangbang... dus je weet wel wie deze zinnen schrijft
smile.png

Top recentie, ik zou het niet beter verworden kunnen. Madelon is echt een top meid die alles uit mijn ballen heeft gehald en echt een mooie vrouw.
Zo als ik dat hier zie ben je nu verslavd aan de Gangbangs en dat zou bij mij niet anders zijn als ik de tijd zou hebben en niet zo ver weg zou wonen.
De groeten ook aan Ramon, die zeker dit Topic volgd.
Ok, dan denk ik te weten wie jij bent, haha.
Ja dat is helaas jammer als je wat verder weg woont...
De volgende keer dat ik Ramon zie, zal ik hem de groeten doen. Hij weet vast nog wel wie je bent.
Misschien tot binnenkort!
 
Was zeker een mooi feestje Primus, weer genoten van alle aanwezige dames. Chiara is inderdaad een topper en ook lekker lenig kwam ik gaandeweg achter. :)
Ik zat gewoon weer onder het vrouwenvocht van Madelon, niet normaal geil. Heerlijke bukkake op het einde!
 
Was er zaterdag ook bij en het was idd een leuk geil feestje. Voornamelijk vermaakt met Madelon, Chiara en Nikky.

Vindt het vanuit de heren helaas nog steeds stressy, pressy. Rustig je Condoom aan doen is er niet bij, zal wel aan mij liggen, maar ervaar deze gb toch uniek wat betreft 'voordringen' en de acceptatie ervan. Maar wie ben ik.

Madelon is een heerlijk geile schat, squirten is idd haar ding. Keertje of 8 mocht ik er zelf van genieten en hoewel ik zelf niet zo bukake ben, gaf ik graag wat terug. Altijd wel geil squirt, voor mij zolang het maar niet zo is dat er na 3 handdoeken gedweild te moeten hebben, het sein in de reddingsboten gegeven moet worden. Ze geniet er duidelijk van en wordt graag flink doorgehaald. En ja daar geniet ik dan weer van? Dikke 9 voor deze dame.

Chiara is ook een kanjer, straight fucking Tigre. Lukte in het begin niet helemaal doggy. Stond op m'n tenen en lukte niet echt gas op de lolly te geven. Paar pogingen later was het wel missionary en dat ging ronduit heerlijk. Kwam ook klaar, dikke 9, vol gas llolly? Meer, wil ik vaker.

Nikky als vanouds. Heerlijk, ook een 9.
Hele gb minder 7,5 Voornamelijk door stress vanuit andere heren, zeer ruim voldoende Ramontiek, minder Oretiek.

2 dagen later de Molly poolparty gedaan en die was voor mij de geils te gb ooit. Vette 9 voor de hele gb, poolparty. Verslag daar zsm.
Tja, ooit, ben ik de tel kwijt hoeveel gb, party. Zeker 1 x week, 50 /jaar. Jaartje of 8 nu aan het bangen .. Laten we 500 als jubileum gaan richten. 1 keer klaarkomen, leeftijd ? fuck off. Gewoon zorgen dat je strak bent. Gezond lekker eten, elke dag beesten bij het sporten. Minstens 10x neuk per week. We zijn toch geen sissies. Mannen, we kunnen ons niet meer uitleven op de mammoet.. Leve de gangbang. Moet ramon wel nagegeven, dat dat gevoel me door de aderen vloeit op z'n ware feestjes. Ramon, gozer, je hebt het leven van deze simpele ziel dimensies erbij gegeven ???
 
Het waren topfeestjes voor mij.
Al lang van voor echte succes er mee kennis gemaakt het was echt top toen niet normaal.
Maar nu vindt ik van de drukte niet meer normaal, ik ga naar een gangbang voor ontspanning en niet om er stress van te krijgen eigenlijk voorlopig niet meer toch zeker geen grote feestjes.
Maar de toppertjes voor mij tref ik niet meer op de kleine feestjes.

Maar succes heeft hij al hoop ik voor hem natuurlijk niet zijn ondergang wordt.
Ramon is echt top kerel dat mag vast een zeker vermeld worden.
 
Afgelopen dinsdag de Stout middag van Ramontiek bezocht in Alkmaar. We waren met een leuk clubje mannen aanwezig voor onze gastvrouwen en gangbanggirls Chiara en Celine.
Het was om 12.45 verzamelen en na een introductie door Ramon gingen we om 13.00 van start.
Het was een topmiddag, geil gezellig en chill. Celine viel in voor Estellle en dat deed ze met verve. Celine is een leuke geile meid van 21 jaar en met haar hebben we enorm geil alle hoeken van het bed opgezocht.
Met Chiara was het ook feest, dat is een echte gfe. De gangbang was top en alles was goed geregeld door Ramon.
Dit feestje is zeker voor herhaling vatbaar en dat gaat ook gebeuren op 26 maart.
 
Gisteren op bezoek geweest bij Secret Dreams in Emmen waar Ramontiek zijn tweede gangbang georganiseerd had. Ik kan deze gangbangmiddag echt aan iedereen aanbevelen!
Over de vriendinnen van Ramon kan ik zeggen dat ze allemaal bloedmooi en echt enthousiast zijn en gek op seks en ze willen zoveel mogelijk lullen om te pijpen en te neuken.
Deze middag waren Luna, Pauline en Daphne aanwezig van het Ramontiek team en er waren 2 jonge stelletjes die zich aangemeld hadden om mee te doen met dit feestje.
Moet eerlijk zeggen dat ik mij net een kind in een snoepwinkel voelde haha. Toen iedereen rond 13 uur aanwezig was deed Ramon even een voorstelrondje en kon het feest beginnen.
Ik kon niet direct kiezen dus even wat afstand genomen en toegekeken hoe de aanwezige dames van alle kanten onder handen genomen werden. Prachtig om te zien en persoonlijk vind ik dat ook leuk.
Toen de aangemelde stelletjes zich op het toneel begaven kwam er onder andere een jongedame in een schoolmeisjes tenue op de matras die haar vriend begon te pijpen. Ik heb gevraagd of ik aan mocht sluiten en ze vonden dat geen probleem . Dus werd ik lekker stijf gepijpt door een geweldig lekkere geile schoonheid haha. Het werd me bijna direct teveel en kwam bijna klaar, dus met frisse tegenzin even wat anders gedaan. Na een tijdje belandde ik bij Daphne op de matras en die begon mij weer heerlijk te pijpen en in no time spoot ik haar gezicht onder en ze had er helemaal geen probleem mee haha, wel vroeg ze om een doekje hihi ,en ging verder met de volgende. Ik moest weer even afstand nemen en ging aan de bar wat drinken en er was ook soep en brood en snacks om even aan te sterken. Dat had ik wel nodig vanmiddag. Trouwens prima geregeld door Miranda en Erik,het is een mooie gangbang locatie waar iedereen zich snel thuis voelt.
Terug bij de matrassen was het neukfeest in volle gang en ik vind het echt topsport wat de meiden aangaat , ze zijn onvermoeibaar. Lekker gekeken hoe Luna zich achterlangs liet nemen en van voren een lul diep in haar keel liet schuiven ze kokhalsde squirte en kwam klaar en werd ondergespoten en ze vond het geweldig. Ben zelf maar even aan haar toegekomen maar dat haal ik nog wel in. Paulien lag deze middag natuurlijk ook paraat en bedreef in mijn ogen ook echt topsport door 3 lullen tegelijk onder handen te nemen en ik meen gezien te hebben dat ze ge dp`d werd maar dat weet ze natuurlijk zelf wel, wat een geile donderstraal is dat! Ondertussen kwam ik weer op toeren en kwam in de gelegenheid om het lekkere kutje van het schoolmeisje te neuken! Snel een condoom om en mij heerlijk vermaakt op deze geweldig geile jongedame. Geweldig genoten en gelukkig niet heel snel klaargekomen en kon weer even lekker geil stoten en genieten van haar reactie . Na een poosje mijn plekje afgestaan en na een pauze en wat drinken uiteindelijk bij Daphne op het matras gekomen. Dit is een bijzonder mooie lekkere blondine met een paar parmantige borstjes die heerlijk aanvoelen ze kan geweldig lekker pijpen en heeft een ,net als alle andere dames , een lekker nat kutje. Ze heeft trouwens een tepelpiercing en vind het lekker als er aan gefriemeld en gezogen word maar er aan trekken vind ze minder prettig heeft ze mij verteld. Na even gepijpt te zijn heb ik een condoom omgedaan en heb lekker met haar geneukt waarbij ze hijgend klaarkwam. Ik was zo geil dat ik het ook niet meer hield en heb mijn lul uit haar kutje gehaald en het condoom verwijderd en haar kutje en onderbuik ondergespoten, ze wreef het sperma over haar buik uit en begon haar vingers af te likken , geillll
Voor mij ging het licht toen even uit! Spijtig genoeg had ik niet voldoende energie meer om mee te doen met de bukkake ronde. alle aanwezige dames op de knieën en de mannen die nog wel energie en sperma hadden ,en die waren er ,werden daar door alle aanwezige dames vakkundig van ontdaan. Volgende keer dat onderdeel maar weer proberen haha.
Zoals gezegd heb ik geweldig genoten en kan het aan alle mannen aanbevelen om hier eens lekker geil een vrije middag door te brengen. Ramon is een leuke gastheer en de dames zijn super. Ramonttiek is van plan om elke eerste vrijdag van de maand een feestje te vieren in Secret Dreams in Emmen en ik ga er zo veel mogelijk bij proberen te zijn, een hele fijne manier om je weekend te beginnen!
 
Beste Beer, waar is die op de 26e? De 28e is er ook al 1 te Dordrecht ( goeie locatie ook, trouwens ). Dat wordt dan maar een weekje vakantie, haha. Want doordeweekse dagen, zullen voor de meeste niet handig uitkomen. Hopelijk gewoon de volgende keer weer in het weekend.
 
Afgelopen feestje was weer super! Het was onze 2e keer nog maar dat we mochten genieten van alle geilheid, maar wat hebben we genoten! Ramon stelt je ontzettend op je gemak en is echt de gangmaker van de middag. De sfeer is super relaxed en Ramon en de heerlijke meiden maken meteen een praatje en laten je helemaal thuis voelen. Als je als stel of vrouw alleen nog een keer in een gecontroleerde en veilige omgeving wil genieten van een gangbang is dit echt "the place to be"! En ook even complimenten voor de super nette mannen, het is ook aan jullie te danken dat dit weer zo'n geslaagde middag was.

We hopen er snel weer bij te zijn!!

XXX-jes van ons
 
Het was afgelopen vrijdag de tweede gangbang die Ramontiek bij Secret Dreams in Emmen organiseerde. Ik was er dan ook voor de tweede keer bij! Wat een feest was het weer. Perfect georganiseerd, ook door Miranda en Erik. Ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn.
 
Ik ben het helemaal eens met enkele vorige schrijvers dat de gangbang van Ramontiek Produkties op vrijdag 1 maart bij Secret Dreams in Emmen een zeer geslaagde middag was. Drie uur lang ongeremde seks met vijf heerlijke jonge meiden! Want behalve Luna, Pauline en Daphne waren er nog twee stelletjes waarvan de dames zich ook niet onbetuigd lieten. Vooral de als ondeugende scholiere geklede dame met vlechtjes kon mij erg bekoren. Net als bij de drie dames van Romantiek was er bij haar veel mogelijk: lekker pzc, neuken in allerlei standjes en klaarkomen in haar mondje was ook geen probleem.

Nieuwkomer Daphne is ook een ontdekking. Het was haar eerste echte deelname aan een gangbang, maar van onervarenheid was niets te merken. Daphne een leuke, jonge, blonde studente (ten minste, zo komt ze op mij over), die zichtbaar genoot van de mannelijke avances. Dat laatste leek trouwens voor alle deelnemende dames te gelden, regelmatig hoorde je één van hen luidruchtig klaarkomen. Pauline spande daarbij de kroon door er een heel waterballet van te maken
smile.png
.

Kortom, het was een heerlijke middag. Weliswaar is 150 euro niet goedkoop, maar de topkwaliteit van de dames en de prima organisatie door gastheer Ramon rechtvaardigen dat bedrag. Hopelijk binnenkort weer zo'n gangbang in Emmen!
 
Aankomende zaterdag dacht ik naar de showboat te gaan voor mijn eerste GB, weet iemand de verwachte verdeling man/vrouw? Ben erg benieuwd hoe het er aan toegaat, en zal zeker verslagje achter laten. En slippers raden ze aan, ben je die daar niet zo kwijt ? Is de gb in meerdere ruimtes of allen bijelkaar ? Nog andere leden die ik daar tref ?
 
Met de heren bij de gangbang Emmen van 1 maart sluit ik me helemaal aan. 3 uur lang een line-up van prachtige jongen vrouwen. Ik kon het het dan ook niet laten om gelijk bij de mooie Paulien aan teschuiven. Na zo 10 minuten spelen zag ik uit mijn ooghoek de al eerder genoemde stelletjes een matrasje opzoeken. Het waren echt mooie jonge meiden. Eerst dacht ik, even wat afstand bewaren, maar die gedachten bleek overbodig. Ik zag beide meiden helemaal los gaan! Mijn oog viel op jonge studente(Zo vertelde ze later) zij had een mooie rode body aan was mooie slank en echt een super mooie gevormde kont die echt getraind aanvoelde. Ik vroeg aan haar of het oké was als ik haar kon nemen op zijn hondjes, dit was geen probleem.Na nog geen 3 minuten schoot ik mijn condoom helemaal vol. Na Even hapje en drankje gedaan te hebben ging ik de vloer weer op ! Ik besloot Daphne te gaan, een mooie jonge blonde meid! En toen gebeurde het! Het zelfde meisje in haar rode body kwam er bij liggen en begonnen elkaar te zoenen en terwijl ik haar goed aan het neuken was. Wat een super geil uitzicht en het duurde ook niet lang voor ik een 2x klaar kwam. Ik kon helaas geen 3e keer meer opbrengen en ben naar huis gegaan. Dit was echt een super geile gb. Klasse hoe alles verzorg is en de leuke mensen er om heen. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende avontuur.
 
toch maar een bijdrage leveren aan deze experience ... als ervaren rot en sex verslaafde haha die al paar jaar geen gb's meer bezoekt, misschien omdat ik zelf een hete Spaanse furie moet temmen ivm relatie, besloten na alle positieve reacties toch een kijkje te gaan nemen op de boot.. Ben nog van de tijd van Rotterdamse matrassen en vage Bastion hotels in Ambacht of zo, maar achteraf was dat toch niet mijn ding.
man man, gelukkig zaten we op een boot want vanaf begin tot 1e pauze me vermaakt met Madelon.
Wat een spuit kanon en klaarkom machine is dat! Muntje (pik) erin en woemmm.. begon me echt zorgen te maken of dat we gingen zinken, gelukkig waren er genoeg schone handdoeken ...
Bij binnenkomst nog net het praatje van Ramon meegemaakt, je voelt je meteen op je gemak, soort labrador enthousiasme heeft hij type gast (gozer?) waar je gerust paar uur een feestje mee kan bouwen.
Meteen na de intro was duidelijk dat de lange blonde super chick Madelon gemaakt was voor mij of ons want ze ging naar beneden wat achteraf een perfect besluit was, drukte werd verdeeld over de vele meiden over 2 verdiepingen.
In 1 woord, oefff wat een geile donder slet niet normaal. Met plezier wilde ze geneukt worden en genoot er echt van maar dan ook echt.
Spuiten als een malle, om de 5 minuten nieuw standje, 2 pikken vaginaal wilde ze en kreeg ze op haar wenken bediend. In de pauze beetje boven rond gewandeld en wat gegeten (was ook goed mag gezegd worden) daar was het actie non stop met paar meiden die niet echt mijn interesse trokken.
Totdat mijn oog op Marijke viel.. beter gezegd kreeg ik een stijve na 1 uur in de lucht (airborne) geweest te zijn met Madelon.
Wat een nice sweet skinny bang sletje was dat. Bij haar was de actie en het standje iets langer van duur, ze liet zich graag doggy nemen en had een heerlijke pijp en trek techniek, ze leek wel in trance als je haar nam. Top echt iets voor mij. Ze had een heerlijk geil gepierced kutje, super nat, petit meisje maar ze genoot er echt van.
Marijke is dan ook 1 van mijn favorieten sletjes.
Op het laatst lag ze samen met Madelon naast elkaar en neukte pijpte Marijke me, en goed zicht op Madelon en haar fantasies lichaam, nog wat spuit sessies gezien en na 2 uur moest ik gaan, maar kom zeker keer terug!

laatste noot hier is, condooms zijn van matig kwaliteit en scheuren knappen nog wel snel met een beetje actie, hoorde achteraf dat het de condooms zijn van de boot zelf, dus volgende keer neem ik mijn eigen condooms mee just my 2 cents..
 
Vandaag maar eens een kijkje genomen, bij een feestje van Ramontiek
had mij vantevoren aangemeld via de mail, en kreeg afgelopen vrijdag de laatste gegevens via de mail,

13.50 was ik binnen, en moet zeggen dat die Showboat een rete gezellige boot is, vriendelijk personeel
even na tweeën stelde Ramon de dames even voor, (en daar zaten een hoop lekkers tussen, voor ieder wat wils)
en legde voor degene die voor het eerst waren gekomen even uit wat wel niet werd toegestaan, een regel sprak mij erg aan, GEEN VOLGESPOTEN condooms op de vloer en matrassen, ALLEEN in de prullenbak, anders mocht hem met je bek zelf oprapen...., en dat werd volgens mij door velen goed opgevolgd

zo rond 14.10 begon de actie
er waren 6 dames en een stelletje dus in totaal 7 dames

Pauline
Madelon
Luna
Marijke
Mila
Annabel
dame van het stel weet ik geen naam van

heb bijna met alle dames wel wat gedaan, en er zitten echt hele lekkere strakke jonge moppies tussen

Madelon spuit als de brandweer, tot 2 keer over mij heen, GEWELDIG!

Marijke en Annabel, normaal op straat zou ik ze straal voor bij lopen, maar wat een geweldige drive hebben deze 2
die hebben zich helemaal suf laten naaien

Pauline begon ik mee, mede omdat ik dat daar meteen opviel toen ik binnen kwam
en eveneens wat drive

Luna kende ik al van een eerdere GB in Den Haag, en eveneens helemaal top, iets te weinig mee gedaan vandaag....

Mila en het mopje van dat stelletje ben ik niet aan toegekomen

overall een meer dan leuke middag gehad, 3 uur is meer dan genoeg, en nu de prijs € 100 was en geen € 150 wat trouwens echt teveel is voor Gb
kans is dus groot dat ik zeker weer eens ga snuffelen daar...

Ramon is erg aanwezig tijdens het feestje en moet daar wel om lachen, en probeert de gein er echt in te houden
nou heeft nog een mooi accent ook die gozâh dus dat maakt sowieso al grappig

Vond het niet meer of minder dan andere Gb's..., elke Gb heeft altijd wel dames waar een klik mee heb
maar je krijgt een dikke 8 van mij
 
Gisteren 9-3 naar Le Bateau in Zaandijk geweest. De aanwezige dames zoals in de recensie hierboven genoemd hebben er weer een heerlijke middag van gemaakt.
In het eerste uur alle dames al een keer bezocht en heerlijk geneukt. Een goede workout want de dames laten zo lekker horen en voelen hoe ze hiervan genieten dat je maar door blijft stoten tot dat je echt even moet pauzeren na zo een intensief rondje, echt genieten dit. Annabel had ik nog niet ontmoet maar voor het feest zo onschuldig ogende jonge dame wordt tijdens het feest echt een ondeugend beest , wat heerlijk geil was ze bezig. Ook nieuweling Marijke is een aanwinst voor Ramontiek. Maar ik moet toch echt zeggen de traditioneel afsluitende bukake echt mijn ding is geworden bij de feestjes van Ramontiek. Ik was tijdens het feest nog niet klaar klaargekomen en alle opgespaard tot dit moment. En lekker was het, 2 maal binnen 5 minuten heerlijk alles over de dames heen gespoten. Zo geil om te doen dit. Heb weer genoten en tot een volgende keer.
 
LE BATEAU / 9-2-2019 / SHOWBOAT ZAANDIJK

Om een bekende Nederlandse clown maar eens te citeren: "Allememaggies... waarom heb ik dit niet eerder gedaan?!"
eek.png
. Oké, ik loop te hard van stapel, laat ik rustig beginnen. Ik ben een liefhebber van sexfeestjes, gangbangs, orgies, hoe je het ook wil noemen. Ooit begonnen bij Theo (The Big Boss) in Den Haag, toen via Frank (GB Club Nederland) bij Joke (Girls Unlimited) terecht gekomen, en daar eigenlijk een beetje blijven hangen. Ondertussen wel eens een uitstapje gemaakt, maar er was eigenlijk geen reden om van nest te wisselen. Maar ja, een mens wil ook wel eens wat anders ervaren en nadat ik een maand of vier geleden de eerste advertenties van Ramontiek zag was mijn interesse aangewakkerd. Als wat oudere, wat dikkere en wat kalende man was ik wat terughoudend met mijn enthousiasme, vooral vanwege de tekst in de advertentie dat er "jonge sportieve mannen" werden gezocht. Een mailtje aan Ramon werd echter razendsnel en supervriendelijk beantwoord en ik was gelijk om: hier moest ik een keer bij zijn. Omdat ik echter op OV ben aangewezen en een druk werkschema heb was dat nog even puzzelen, maar vandaag was het dan eindelijk zo ver... op naar Zaandijk, op naar de Showboat!

Ik was natuurlijk veel te enthousiast en dus veel te vroeg, wat me wel een grappig beeld opleverde. Het leek wel alsof ik bij een school was die op het punt stond om uit te gaan, overal stonden auto's geparkeerd met wachtende vaders. Dit keer echter niet om hun kinderen op te halen, maar om een paar wachtende en smachtende sletjes (zo noemt Ramon ze zelf!) een flinke beurt te komen geven. Sommige mannen waren zo enthousiast dat er, al een paar minuten voor het tijd was om de deur te openen, flink werd gemopperd. De eerste twee stonden te klagen dat "Ramon met een dichte deur geen geld zou verdienen" en op mijn opmerking dat het nog geen 13:45 was én dat er nog tijd genoeg was kwam alleen een brommende reactie. Prima, ik had tijd zat, dus toen de deur open ging liet ik een man of tien voorgaan, alvorens aan te sluiten in de rij. Keurig geregeld, één voor één werden we binnen gelaten om af te rekenen, je lockersleutel in ontvangst te nemen en een handdoek te krijgen. Nou ja, handdoek... een klein lapje stof dat een niet heel groot vochtvasthoudend vermogen had
smile.png
. Hé, je kunt niet alles hebben! Toen ik na het douchen en even zoeken naar de juiste plek eenmaal de ruimte binnenstapte viel mijn mond open. Niet alleen van de omvang en uitstraling van de ruimte, maar ook van de meiden die daar al rondliepen. Pfoei, jong, strak en porno! Er waren zes meiden aanwezig: Madelon, Marijke, Mila, Annabel, Pauline en Luna. Voor mij allemaal nieuw, hoewel ik over sommigen al de nodige verhalen had gehoord. Voor het eerst sinds jaren voelde ik me een vreemde eend in de bijt. Overal mannen die elkaar (en de dames) al kenden en dus lekker aan het ouwehoeren hadden, en HaagseB liep een kleine 60 kilometer van huis een beetje verloren rond. Ik besloot rustig af te wachten en was (wederom) aangenaam verrast door Ramon, die als een echte gastheer rondliep, met iedereen een praatje maakte, hier en daar een joviale klap uitdeelde en een paar van de dames alvast liet rondgaan om zich voor te stellen. Het feestje begon, om iedereen de kans te geven binnen te komen, iets later. Uiteindelijk had iedereen zich verzameld en nam Ramon het woord. Hij legde, heel slim, de spelregels nog even uit en stelde de meiden voor. Ook gaf hij aan iets langer door te gaan, omdat we immers wat later waren begonnen. Keurig! Daarna was het tijd om de meiden naar hun plek te begeleiden, waar ze door een groep hongerige wolven werden besprongen.

Het was me direct duidelijk dat dit een andere gangbang zou worden dan de feestjes die ik tot nu toe had meegemaakt. Daar werd een dame ook wel eens door twee man onder handen genomen, terwijl ze een derde aftrok, maar wat er nu gebeurde was tegen het waanzinnige af. De meiden werden door drie, vier, vijf man tegelijk besprongen. Kutjes, monden en handen werden gevuld en werkelijk overal was actie. Ik ben over het algemeen iets terughoudender, maar besloot me gewoon vol in de actie te storten. Ik ga niet van minuut tot minuut beschrijven wat ik gedaan heb, dat interesseert toch geen hond, maar ik heb een geweldige middag gehad. Ik heb me door alle meiden laten pijpen, waarbij vooral Luna (goddamn wat lekker!) opviel, heb een aantal keer (kort) geneukt en ben uiteindelijk twee keer klaargekomen. De eerste keer in de mond van Madelon, de tweede keer tijdens de bukkake aan het einde van de middag. Oh, wat bizar was dat! Vijf (Mila deed niet mee) sletjes op hun knietjes op de grond, met 20-30 man er om heen, vragend om meer en meer sperma. Een pure pornofilm, waar je live in zit! Uiteindelijk ben ik me nog even gaan douchen, om vervolgens afscheid te nemen en huiswaarts te gaan.

Alles bij elkaar heb ik een geweldige middag gehad. De prijs was erg aangenaam, de normale prijs vind ik toch was aan de hoge kant, zeker als er "maar" twee of drie meiden zijn. De locatie is fantastisch! Goed te bereiken, ook met het OV (15 minuten lopen vanaf NS-station Zaandijk Zaanse Schans), lekker ruim, prima faciliteiten, uitstekende bar en lekkere hapjes. Enige minpuntje zijn misschien de handdoeken, die zijn wat aan de kleine kant. Er zijn er echter wel voldoende van, tót aan het einde van de middag. Toen was ik blij dat ik er bij binnenkomst eentje extra in mijn locker had verstopt
wink.png
. Over de meiden kan ik, misschien met uitzondering van eentje, alleen maar hyper-positief zijn: mooi, jong, lekker, geil en actief. Of ze houden echt ontzettend van seks, of Ramon weet ze verschrikkelijk goed toneel te laten spelen. Ik gok op het eerste! Over de overige gasten: tja, een enorme mengelmoes. De hoeveelheid testosteronbommen viel me (gelukkig) mee, hoewel er natuurlijk toch altijd een paar haantjes zijn. Ik ben niet iemand die iemand anders opzij duwt, waar ik af en toe wel de behoefte aan had. Met uitzondering van die paar haantjes, die een dame gewoon te lang bezet houden, viel het verder erg mee. De meeste mannen weten hoe het werkt, en maken graag plaats voor de volgende liefhebber. Qua drukte viel het me aan de ene kant mee, ik had het misschien nog drukker verwacht, aan de andere kant was het juist voor mij misschien toch weer té druk. Ik hou er van om af en toe even te kletsen, of eens aan een dame te vragen hoe het gaat, maar vanmiddag was het gewoon non-stop actie. Natuurlijk, ik heb lekker zitten ouwehoeren, onder andere met een oude bekende uit het Haagse circuit, maar het had van mij iets gemoedelijker gemogen. Iets minder actie, misschien
redface.png


Op Twitter schreef ik al, dit was eens ... en wie weet nog wel een keer! Je kunt van Ramon vinden wat je wil, maar hij heeft het uitstekend voor elkaar. Alles is tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Als je van mooie, jonge en actieve meiden houdt is dit absoluut hét feest waar je nu moet zijn. Oké, het kost iets meer, maar daar krijg je ook wat voor terug. Voor mij persoonlijk? Ik zoek voorlopig weer iets meer de rust en gemoedelijkheid op. Maar Ramon gaat me zeker nog een keer terug zien, er staan nog een aantal meiden op mijn verlanglijstje
tongue.png
 
9-3-2019

ik was wat aan de late kant maar ook deze keer was het 1 groot feest. Ik weet niet wat voor magisch toverstafje ramon heeft, maar alle vrouwen zijn van top kwaliteit.

eigenlijk op alle locaties waar ik een feest van ramontiek bezocht heb is het goed geregeld en dat verdient credits.

ramon tot in ons mooie dordrecht,

gr ?
 
Ik kreeg via directe berichten wat reacties op mijn recensie, dank daarvoor! Helaas kreeg ik ook weer de vraag wat ik nu verdien met mijn recensies. Jammer is dat! Sorry, maar ik schrijf volledig vanuit mezelf, eerlijk en gemeend. Helaas (!) moet ik gewoon de volle mep entree betalen en krijg ik zelfs mijn reiskosten niet vergoed
tongue.png
. Is het nu duidelijk? Afgelopen graag!
 
Tja, wat kan je na alle bovenstaande recenties nog toevoegen? In ieder geval dat het feest op de Showboat als zeeeeer geslaagd de boeken inkan.
Dit was mijn eerste keer bij Ramon, maar zeker niet de laatste keer!
Na een tip van een mede-strijder (thanx Marco) heb ik mij afgelopen zaterdag ook aan een portie "Ramontiek" overgegeven en dat is uitstekend bevallen.

Mooie locatie, prima catering, enthousiaste gastheer & crew en bovenal supergeile en ook zeer mooie dames die echte liefhebsters zijn;
- Annabel "ik leef voor pikken en zaad"
- Luna zaterdag laatste GB? denk dat ze alle pikken & aandacht erg gaat missen....#comebackgirl
- Madelon hiervoor heeft de Golden Earring "Long blond animal"geschreven, al betwijfel ik of ze toen al geboren was......
- Marijke "Young blond animal" wat een porno body met lolita-uitstraling
- Mila super enthousiast met inderdaad een kont die smeekt om spanking
- Pauline weer aan de "goede" kant van de bar (lees; matras) te vinden.

Al deze dames zijn zonder meer echte porno poezen die het heerlijk vinden om flink onder handen genomen te worden (dat kan je wel horen) en hun stinkende best doen het zaad uit je lul te krijgen op wat voor manier dan ook.

Binnen een kwartier na het begin van de pret had ik m'n eerste lading al gedoneerd aan Madelon en kreeg als beloning een heerlijke squirt-douche; die bron droogt nooit op geloof ik, want door de middag heen 4x een heerlijke lading squirt mogen ontvangen, waarvoor hartelijk dank.
Na het klaarkomen de heerlijke kont van Mila bewonderd en uiteraard beloond met een paar stevige petsen die dankbaar in ontvangst werden genomen.

Het duurt dan altijd even voordat mijn kleine vriend weer op oorlogs-sterkte is, maar oraal dames verwennen is ook leuk, vooral als je merkt dat dat zeer op prijs gesteld wordt en was erg trots om zowel Pauline als Marijke klaar te beffen; toch altijd weer een geweldig gevoel om een dame zo te kunnen laten genieten.
Hierna lekker rondgefladderd van matras naar matras en 2e lading keurig in het gulzige gezichtje van Annabel gespoten, belofte maakt schuld....

Helaas heb ik de bukkake gemist ivm andere verplichtingen, maar die schade gaan we zeker nog eens inhalen. Ramon en z'n team hebben er een nieuwe gast bijgekregen!
 
- Luna zaterdag laatste GB? denk dat ze alle pikken & aandacht erg gaat missen....#comebackgirl

- Mila super enthousiast met inderdaad een kont die smeekt om spanking

Voor Mila was het de laatste gangbang. Luna is de dame die graag heeft dat haar kont bont en blauw geslagen wordt. Zij gaat waarschijnlijk nog lang door. Vrijdag 22 maart in Beek en Donk is ze er weer bij.
 
Ramontiek Happy Sundays Secret Dreams Emmen Zondag 24 maart

Vandaag naar Emmen afgereisd om daar het nieuwe event van Ramontiek eens te aanschouwen en natuurlijk mee te doen. Veel over gehoord en al zeer goede recenties gelezen over zijn leuke feestjes en vooral over de aanwezige meiden.
Ik zal het kort houden omdat ik niet van lange verhalen hou.
locatie: TOP! (Miranda heeft er een erg leuke locatie van gemaakt waar je je direct thuisvoelt)
Eten: TOP! (dank je erik voor je heerlijke keukenkwaliteiten)
Hygiëne: Uitstekend (overal condooms, doekjes en handdoeken in ruime mate aanwezig)
Prijs/kwaliteit: Prima (3 dames en 1 stel) en dan ook nog zeer aantrekkelijke dames allemaal tussen de 23 en 30 jaar
Organisatie: Super (ben bij diverse gangbangs aanwezig geweest maar deze was zeer goed georganiseerd, uitleg vooraf, toezicht en altijd dames op d ematras)
Herhalingsgevaar: JAZEKER. 5 april en heel misschien 14 april op dezelfde locatie
Thanx Ramon je hebt er een fan bij (en de meiden natuurlijk ook)
 
Kan nu ook een heel verhaal typen,....
Was er ook bij,.... sluit me aan bij bovenstaande,...
Topvrouwen!
Tot de volgende ben ik bang,....
typ dus geen heel verhaal, maar wel een glimlach van oor tot oor!
 
Sjonge sjonge wat een party....vandaag dinsdag overdag naar Alkmaar geweest. Er waren twee vrouwen Belle en Madelon. Jeetje wat een geile vrouwen zeg! Alkmaar is lekker dicht bij het NS station dus vervoer is geen probleem. Er waren maar twee vrouwen maar ook een maar handje vol mannen; niet meer dan 10 schat ik. Ik maakte de fout door binnen 10 minuten al een keer klaar te komen. Fout, niet doen! Ik heb er in de volgende twee uur nog twee keer uitgeperst en toen was het echt op. Ik ben moe, voldaan en gelukkig.

Alles prima verzorgd door Ramon. Belle en Madelon zijn mooie vrouwen, vriendelijk en super geil. Madelon spuit continu de boel onder; wat een mega geil gezicht en Belle slikt gewoon alles weg. Je bent klaar gekomen en je vraagt je af waar alles is gebleven, gewoon doorgeslikt! Ongelooflijk. Ik moet weer even opladen en ik kan ook helaas niet altijd tijd vrij maken maar ik kom zeker nog een keer terug!

Mark
 
Ik probeer me nu al heel de avond in te schrijven voor Max Follies Lichtaart.
Via hun website.
"There was an error trying to send your message. Please try again later."

Weet iemand raad?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan