Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beetje laat maar dan alsnog mijn ervaringen van de Poesjesdag, vorige week maandag in Lelystad.
het had door van alles en nog wat even geduurd voordat ik weer eens een feestje van Ramon kon meepakken maar maandag was het dan zo ver…Poesjesdag! Het is best lastig niet nog even de hand aan je zelf te leggen omdat je weet wat voor iets geils gaat komen maar zoals Ramon het zegt: het zaad is voor de sletjes dus daar geef ik dan maar gehoor aan.
er stonden 6 dames op de lijst maar vanwege het aantal aanmeldingen zou Nicolette niet mee doen…maar omdat Meryem ziek was geworden was het toch Nicolette die meedeed. Ik had me stiekem toch wel verheugd op Meryem omdat zij en ik nog geen kennis hadden gemaakt…maar dat komt dan wel een andere keer! De andere dames waren Bo, Jane, Tara en Lana waarvan alleen de 1e bekend was bij mij. Het voelde dus als een nieuwe ontmaagding bij Ramon haha.
voor elk wat wils om mee te spelen: van de lekkere curvy Bo tot de petite Jane, de exotische Tara en Lana die niet voor 1 gat te vangen is (diegene die t woordgrapje snapt, zal nu wel glimlachen hoop ik).
ook waren er 2 stelletjes aanwezig waarvan 1 stelletje geil toekeek en de actie lekker bij hun 2-en liet (wat ook gewoon moet kunnen maar hopelijk doen ze volgende keer gezellig mee) en een andere stel: Ralph en Rosa. Ik weet niet hoe Ralph dit geflikt heeft maar wat een mooie vrouw is Rosa! Als zij langs loopt op straat dan krijg je gewoon n hernia in je nek van haar na te kijken! Zeer knap gezichtje, heel mooi figuur en ook leuk om mee te praten! Verder ook enorm geil om lekker mee los te gaan op het matras en haar lekker klaar te neuken…mits ze mag komen van Ralph. Want het spel wat zij spelen is zeer leuk om te zien en bijzonder om er uiteindelijk deel van mogen uit te maken.
Ik ben begonnen bij Tara vanwege de spontane interactie die we hadden bij het kennismaken etc. Lekker op t matras gaan liggen en mij lekker laten pijpen. Ik stond al best op spanning dus het kost je dan moeite om niet al meteen te spuiten als je zo lekker wordt gepijpt. Na tijdje wilde ze toch geneukt worden en daar geef je dan gewillig gehoor aan. Nog even lekker haar poesje gelikt van achter, condoom om en lekker die pik naar binnen en tegen die lekkere billen aan ketsen. Het duurde dan ook nog lang voordat mijn 1e lading al in t condoom zat maar gelukkig weet ik van mezelf dat er meer in het vat zit.
even onder de douche gestapt en me vervolgens bij Jane gevoegd. Hoe klein ze ook misschien lijkt, zo "gevaarlijk" is ze op bed: mijn lul verdween zonder moeite lekker diep in dat mondje en ze maakte de nodige geluiden erbij. We lagen op dat moment in 69 en Ramon kwam nog ff lekker vertellen dat ik 's avonds niet meer hoefde te eten haha. Ook geil als je jezelf in de spiegel ziet en de dame je lul lekker ziet verwennen. Er kwamen wat meer heren bij ons staan en daarna mijn plekkie afgestaan aan een mede-banger. In mijn ooghoek zag ik Rosa lekker in de sling liggen en ik ging bij haar polshoogte nemen. Ze werd lekker geneukt door wat heren maar vroeg aan Ralph of ze er toch uit mocht. Helaas kans verkeken voor mij dacht ik. Ze gingen richting bar dus ik knoopte een gesprek met hun aan en complimenteerde ze met hun verschijning, het spel wat ze spelen en weet ik veel wat nog meer. Mijn grapje richting Ralph over dubbele hoofdpijn viel wel goed en uiteindelijk kon ik me met Rosa begeven naar t matras in t midden. Zij zat lekker op haar knietjes en kreeg af en toe lekker petsen op haar mooie billen terwijl ze mij lekker aan t pijpen was. Haren vastpakken en hoofd op mijn pik drukken was geen probleem (wel met respect want het moet voor beiden goed voelen!) en na tijdje condoom gepakt, gevraagd aan Ralph of ik haar mocht neuken en met zijn toestemming haar lekker doggy gepakt. Ze voelde een orgasme aankomen en vroeg aan Ralph of ze mocht komen. Hij begon af te tellen en ik steeds harder te stoten. Na een tel of 10 kwam ze lekker klaar en ik na een tijdje ook.
hierna ook weer ff gedoucht en me toen bij Lana gevoegd…die wilde dubbel anaal gaan proberen. Na wat acrobatiek was t toch soort van gelukt maar voelde toch niet heel prettig die houding…toch wat aan mijn lenigheid gaan doen haha.
tara kwam terug van pauze en die smeekte om n pik (liefst nog wat meer maar die van mij stond al lekker in de houding). Zij begon me ook weer lekker te pijpen maar wild toch echt liever weer geneukt worden. Eerst op t bed en daarna in de sling. Deze sling is net wat te hoog dus na tijdje op tenen te hebben gestaan en de kramp 3x hebben afgewend kwamen we er toch achter dat als zij wat meer naar voren kwam ik er wat beter bij kwam. Die voelde wel heel lekker hoor zo diep in dat kutje! Tussendoor lekker met haar mooie borsten spelen en genieten van de vieze praatjes die ze had. En dat was dan de 3e keer t rubbertje vol en klaar voor de middag. Ik had graag willen blijven voor de bukkake maar als er niks meer in zit, dan heeft dat ook weinig zin haha.
na t aankleden gedag gezegd tegen Ralph en Rosa met de belofte dat ik de recensie zou schrijven, dus hierbij!
het was weer een geslaagde middag en hopelijk volgen er snel meer!

Gr. Robert uit Utrecht
 
Gisteravond voor de derde keer naar een feestje van Ramontiek geweest. Ditmaal thema Wonderland.

Na de gebruikelijke verplichtingen vooraf (QR code, betalen, douchen en het voorstellen van de dames) konden we beginnen.

Bij mijn vorige bezoek was Meryem al opgevallen, maar ik had toen geen kennis gemaakt. Ditmaal wel. Het was vanaf de start direct druk rondom haar, dus ik keek even van afstand. Toen er eenmaal ruimte was ben ik erbij gegaan. Eerst laten zuigen door de dame wat zij op en top doet. Erg lekker. Vervolgens even doggy genomen.

Na een korte pauze ben ik bij Bo gaan gluren. Haar grote borsten lonkte naar mij. Wederom eventjes staan toekijken totdat ik haar aandacht kreeg. Na een heerlijke pijpbeurt ben ik haar gaan neuken. Met haar heerlijke grote tieten in mijn hand liet mijn hoogtepunt niet lang op zich wachten.

Snel douchen en het seks geweld weer in. Ik ben even op de bank gaan zitten waar Jane druk bezig was mannen te verwennen. Uiteindelijk verplaatste zich naar buiten en ben mee gegaan. Wat een kleine geile opdonder is dat! Damn! Haar heerlijke lichaam insmeren met olie. Ze genoot van de 4 paar handen die over haar lichaam gleden en de tong diep in haar poes. Uiteindelijk moest ik voor haar komen staan zodat ze mij kon pijpen. Hemels! Daarna vroeg ze of ik hem erin wilde schuiven. He, wie ben ik om dat te weigeren. Geile Jane lekker geneukt in diverse standjes.

Zo tegen het einde mij nog even gevoegd bij Meyrem totdat het tijd was voor de bukake. Die zat er helaas niet voor mij in. Kwam er toen wel achter dat ik een lekkere dame die avond had gemist. Geloof dat het Fleur was. Deze dame moet ik onthouden voor de volgende keer. Wat een heerlijke body (lees: grote kont en dito borsten) heeft die ook.

Conclusie: na een ietwat teleurstellende tweede bezoek (mede door de drukte) was het gisteravond weer top! Verhouding mannen/vrouwen was goed en de sfeer was gezellig. Goed georganiseerd! Nadat Bo en Kim de vorige keren al indruk hadden gemaakt voeg ik nu Meyrem aan dit lijstje toe. En zoals eerder opgemerkt: de volgende keer maar eens kennis maken met Fleur..

Njoy3r

PS: er liep ook een jonge dame rond (licht getint, donker haar, goeie kont en goedgevulde BH) die denk 1 van de gastvrouwen was. Stiekem hoopte ik dat zij ook nog uit de kleren ging en mee zou doen, maar helaas. Haar looks heeft mij iig ook doen vermaken..
 
Gisteravond voor de derde keer naar een feestje van Ramontiek geweest. Ditmaal thema Wonderland.

Na de gebruikelijke verplichtingen vooraf (QR code, betalen, douchen en het voorstellen van de dames) konden we beginnen.

Bij mijn vorige bezoek was Meryem al opgevallen, maar ik had toen geen kennis gemaakt. Ditmaal wel. Het was vanaf de start direct druk rondom haar, dus ik keek even van afstand. Toen er eenmaal ruimte was ben ik erbij gegaan. Eerst laten zuigen door de dame wat zij op en top doet. Erg lekker. Vervolgens even doggy genomen.

Na een korte pauze ben ik bij Bo gaan gluren. Haar grote borsten lonkte naar mij. Wederom eventjes staan toekijken totdat ik haar aandacht kreeg. Na een heerlijke pijpbeurt ben ik haar gaan neuken. Met haar heerlijke grote tieten in mijn hand liet mijn hoogtepunt niet lang op zich wachten.

Snel douchen en het seks geweld weer in. Ik ben even op de bank gaan zitten waar Jane druk bezig was mannen te verwennen. Uiteindelijk verplaatste zich naar buiten en ben mee gegaan. Wat een kleine geile opdonder is dat! Damn! Haar heerlijke lichaam insmeren met olie. Ze genoot van de 4 paar handen die over haar lichaam gleden en de tong diep in haar poes. Uiteindelijk moest ik voor haar komen staan zodat ze mij kon pijpen. Hemels! Daarna vroeg ze of ik hem erin wilde schuiven. He, wie ben ik om dat te weigeren. Geile Jane lekker geneukt in diverse standjes.

Zo tegen het einde mij nog even gevoegd bij Meyrem totdat het tijd was voor de bukake. Die zat er helaas niet voor mij in. Kwam er toen wel achter dat ik een lekkere dame die avond had gemist. Geloof dat het Fleur was. Deze dame moet ik onthouden voor de volgende keer. Wat een heerlijke body (lees: grote kont en dito borsten) heeft die ook.

Conclusie: na een ietwat teleurstellende tweede bezoek (mede door de drukte) was het gisteravond weer top! Verhouding mannen/vrouwen was goed en de sfeer was gezellig. Goed georganiseerd! Nadat Bo en Kim de vorige keren al indruk hadden gemaakt voeg ik nu Meyrem aan dit lijstje toe. En zoals eerder opgemerkt: de volgende keer maar eens kennis maken met Fleur..

Njoy3r

PS: er liep ook een jonge dame rond (licht getint, donker haar, goeie kont en goedgevulde BH) die denk 1 van de gastvrouwen was. Stiekem hoopte ik dat zij ook nog uit de kleren ging en mee zou doen, maar helaas. Haar looks heeft mij iig ook doen vermaken..
Hee die jongedame die rondliep...volgens mij bedoel je Tara. Zij is terug bij Ramontiek, spontane meid.
 
Gisterenavond was ik ook aanwezig bij Wonderland, was wel een tijd geleden voor me, iets met Corona en zo! Leuk om zoveel bekenden weer terug te zien, sommige meiden tijdje niet gezien, anderen zijn nieuw. Vooral het weerzien met Kim, Bo en Fleur was top. Ook dat is Ramontiek, tijd om elkaar te leren kennen en herkennen.

Na de gebruikelijk speech van de altijd enthouiaste, iets te hard door de microfoon roepende Ramon ging het lekker los. Begonnen bij Fleur, heerlijk meid is dat trouwens. Later me flink vermaakt met de aantrekkelijke Meryem (of zoiets), knappe Turkse dame. Deze combinatie zorgde voor de eerste ontlading...maar we gingen vrolijk door met Djessie, lekkere meid. Flink genomen, ook een topper hoor!

Tijd voor pauze, moest ff hoor. Broodjes werden binnen gebracht en mijn oog viel direct op de gastvrouw die die schaal vast had, wauw!! Wie is dat? Ze noemde zich Veertje, super knappe meid, lang en jong. Maar ze deed helaas niet mee...niets ten nadele van de andere meiden maar ieys wat onbereikaakbaar lijkt is natuurlijk extra interessant. Broodjes gehad, bananen op en gaan met die...juist.

Heerlijke pijpbeurt gehad till the end, daarvoor moet je natuurlijk bij Kim zijn, pffff man man. En leuk met haar gepraat, dat weet ze nog wel. Daarna kwam ik in gesprek met een Frans stel, zij waren er ook. Nu is mijn Frans niet best, maar ja, ik weet iets en dat hielp. Met haar op het matrs beland en ze heeft me gereden als een malle! Mon Dieu!

En zo kwam de avond langzaam ten einde, Ramon meldde dat we over een half uur de afsluitende bukkake zouden hebben en hij begon over wateren. Ja, Chiara was ook in the house en je kon met haar wateren onder de douche. Nu heb ik daar niet zoveel mee, maar het viel me op dat zij met 2 mannen wegliep en Veertje liep erachter aan met een gast van Ramontiek. Ik dacht...ff mee die trap op naar de douche. Nou, wat daar allemaal gebeurde!! Het ging helemaal los daarbinnen in het kleine hok en Veertje liet zich geweldig vingeren, wat is dat een knappe meid zeg! Ik aarzelde geen moment en samen met die gast van Ramontiek vingerden we haar klaar! Wow, echt bizar. En mijn uitgebluste jongeman was ineens weer op volle oorlogsterkte en niet zo''n beetje ook. Weg was de vermoeiheid, condoom erom, Veertje tegen de douchemuur aan en keihard nemen, heerlijk! Het kwam uit mijn tenen maar wat een geweldige ervaring was dit!! Dit is ook Ramontiek.!!

Daarna zelf gedouchet, terwijl Chiara de mannen vermaakte...maar ik was nu echt klaar. Na deze kers op de taart aangekleed en tijd om terug te rijden. Meiden, Ramon en crew bedankt!
 
Wonderland zaterdag 30-10-21
Zaterdag weer met een goed humeur een avondje naar de disco geweest. Club Organza, lekker diep weggescholen in Breukelen, toneel van Ramontieks Wonderland. Club Organza was niet nieuw voor mij, maar het concept Wonderland wel. Ach, wat is het verschil, bij de Schoolgirls lopen de meiden in geile rokjes met schotse ruit, bij Wonderland is dat kostuum ingeruild voor engelenvleugeltjes en wachtte de kleine bevallige Meryem de gasten op in haar sexy lingerie en engelenvleugeltjes aan haar schouders. Voor de rest blijft alles bij hetzelfde, lekker alle remmen los en is het neuken, pijpen, beffen en pompen geblazen :). Na betaling van het onmogelijke bedrag van €175 (er was geen wisselgeld van €5, dus werd het €180) plus de €10 borg voor de kluis, de wenteltrap op voor de douchebeurt. Daarna de dansvloer op :) en plots zijn ze daar allemaal, de lekkere meiden van Ramon. Heerlijk om ze te begroeten en te knuffelen. Lekker om even weer de billen van Jane te voelen, een lekkere pets op de billen van Rosalie te geven en hoera, ook single lady Charly was weer van de partij. Wat een geile meid is het toch. Nog voordat het feest begon, werd zij al flink gevingerd, gelikt aan haar borstjes, en zoende en tongde ze er al weer flink op los. Ze smeekte, oohhh ik wil nu al geneukt worden. Helaas, Ramon had het startschot nog niet gegeven. De line-up: Bo, Djessie, Fleur, Jane, Kim, Meryem, Rosalie en Chiara (blijkbaar was dit een misverstand en was ze toch gewoon komen opdagen terwijl ze niet aangekondigd was. Foei!). En Tara liep ook nog rond, omdat ze niks van al het geils wilde missen, ging helaas niet uit de kleren. Ze was gelukkig wel beschikbaar voor knuffelen. 8 meiden dus, aangevuld met 2 single dames en 2 koppels waarvan 1 all the way vanuit Frankrijk was gekomen. En toen de actie: Charly en Jane verhuisden naar het koude bijgedeelte van de club. De rest bleef lekker warm binnen. Omdat het koude gedeelte ook echt koud was (aangevuld met ijskoude wind van een ventilator die af en toe op volle kracht blies) was dit gedeelte nooit te druk. Highlights uit dit gedeelte: fanatieke Jane die de ene lul na de ander aan het afzuigen was, ondertussen flink genomen door de deelnemers, vooral de doggy positie komt bij haar optisch altijd erg goed uit de verf. 'Ass up, face down, that's what I like' , moedigde Tara haar aan :). Ook de sessie waarbij de billen van Jane lekker ingeolied waren door een van de gasten was optisch een hoogtepuntje van de avond. Verder werd Charly hier ook diverse malen flink onder handen genomen. Ondertussen werd er in de danszaal ook lekker op los geneukt. Bo en Kim bij elkaar liggend, Rosalie was weer lekker een aantal gasten aan het afzuigen. Dat een aantal zich niet hebben kunnen inhouden bleek uit de vele klodders zaad die zij al overal in haar hals en op haar borsten had ontvangen. Bij dat uitstekende pijpen van haar, kijkt ze je altijd zo geil aan. Ook ik hield het niet langer uit en kwam heerlijk klaar over haar borsten. Nog een hoogtepunt in deze zaal: een paaldans showtje van Jane. Waarbij ze lekker met die dikke sanka van haar kon schudden. Dit ook tot genoegen van het Franse koppel dat vanaf de matras tevreden toekeek. Hun avondje uit in Pays-Bas was toen al geslaagd. Jane was overigens verantwoordelijk voor meer hoogtepunten van de avond. Bijzonder het vermelden waard was haar geile gewip met een van de gasten op de bank. Een overzicht van de andere hoogtepunten: Meryem liet zich gewillig vingeren en stortte zich met haar wulpse lijfje vol overgave op de mannen. Een van de mannen bleek iets te enthousiast en greep haar bij de haren. Dit kon zij niet waarderen. Na een kort oponthoudje na dit akkefietje ging zij echter weer vol overgave door met de actie. Gelukkig! De rij met matrassen bood een perfect schouwspel. Kijkend van de ene kant van de rij matrassen naar de andere kant leverde een schouwspel op van pijpende meisjes die lekker met hun mondjes heen en weer over de pikken gleden afgewisseld met de nodige neuktaferelen. Pijpen en neuken op een rijtje :). Dat het pijpen van Rosalie mij in het bijzonder beviel, beantwoordde ik met mijn tweede zaadlozing van de avond bij haar. Ze is op de een of andere manier onweerstaanbaar. Zal wel de combinatie zijn van haar geile blikken en glinsterende borsten van al dat zaad. Het Franse koppel bleek in het begin de kat uit de boom te kijken. Even leek het erop dat ze onverrichterzake weer terug naar France wilden keren, maar plots bleek de vrouw zich te hebben bedacht en had ze een aantal mannelijke slachtoffers op het oog. En die stemden gedwee toe :). De Française was overigens een best appetijtelijke dame met lang zwart haar. Dat zij in grote letters getatoueerd de naam van haar partner boven haar liefdesgrotje droeg, deerde ons gasten niets. Zij werd gretig in allerlei standjes genomen. Bij de cowgirl positie keek zij geil naar haar man. Die was très content. Vermeldenswaard is ook nog het lesbische onderonsje met haar en Meryem, terwijl ze allebei geneukt werden. Hilariteit toen de Française lekker gevingerd werd en haar karakteristieke Franse kreetjes door de zaal galmden. Ramon greep daarop de microfoon en riep: Vive La France!! Het andere koppel heeft zich overigens ook lekker vermaakt!! De inwendige mens werd goed verzorgd met bananen en broodjes knakworst als ik me niet vergis. Meryem nam ook een paar happen van een broodje, kauwde er even op, mondje leegeten en daarna direct hap, mijn worst erin. Lekker! De traditionele bukkake afsluiter leverde weer een geile show op, waarbij de meiden met hun kontjes naar achter en hun borsten vooruit op de matras wachtten op de ladingen sperma. Van zo'n aanblik (de heerlijke borsten van Djessie en Fleur en de prachtige tepels van Jane) hield ik het niet langer en kwam ik voor de derde keer klaar over de borsten van Djessie, althans...dat was oorspronkelijk het plan, maar de hoeveelheid sperma viel na 2 keer eerder klaarkomen op deze avond toch tegen. Volgende keer beter Djessie :). Kortom, het was weer een geslaagde avond met actie van ca. 21uur tot ca. 1 uur (zo rond 1 uur reed ik weer huiswaarts). Een geslaagde avond met veel geneuk (er deed later ook een blonde dame mee (Wendy?)). Zij bleek later een ongelukje met haar knie of voet te hebben. Hopelijk gaat het weer goed met haar!! Charly kon niet geloven dat ze zoveel geneukt heeft op deze zaterdagavond. Daarna nog even lekker dollen met Kim en Chiara onder de douche. Heerlijke meiden!! Op naar de volgende Wonderland.
 
Gisterenavond was ik ook aanwezig bij Wonderland, was wel een tijd geleden voor me, iets met Corona en zo! Leuk om zoveel bekenden weer terug te zien, sommige meiden tijdje niet gezien, anderen zijn nieuw. Vooral het weerzien met Kim, Bo en Fleur was top. Ook dat is Ramontiek, tijd om elkaar te leren kennen en herkennen.

Na de gebruikelijk speech van de altijd enthouiaste, iets te hard door de microfoon roepende Ramon ging het lekker los. Begonnen bij Fleur, heerlijk meid is dat trouwens. Later me flink vermaakt met de aantrekkelijke Meryem (of zoiets), knappe Turkse dame. Deze combinatie zorgde voor de eerste ontlading...maar we gingen vrolijk door met Djessie, lekkere meid. Flink genomen, ook een topper hoor!

Tijd voor pauze, moest ff hoor. Broodjes werden binnen gebracht en mijn oog viel direct op de gastvrouw die die schaal vast had, wauw!! Wie is dat? Ze noemde zich Veertje, super knappe meid, lang en jong. Maar ze deed helaas niet mee...niets ten nadele van de andere meiden maar ieys wat onbereikaakbaar lijkt is natuurlijk extra interessant. Broodjes gehad, bananen op en gaan met die...juist.

Heerlijke pijpbeurt gehad till the end, daarvoor moet je natuurlijk bij Kim zijn, pffff man man. En leuk met haar gepraat, dat weet ze nog wel. Daarna kwam ik in gesprek met een Frans stel, zij waren er ook. Nu is mijn Frans niet best, maar ja, ik weet iets en dat hielp. Met haar op het matrs beland en ze heeft me gereden als een malle! Mon Dieu!

En zo kwam de avond langzaam ten einde, Ramon meldde dat we over een half uur de afsluitende bukkake zouden hebben en hij begon over wateren. Ja, Chiara was ook in the house en je kon met haar wateren onder de douche. Nu heb ik daar niet zoveel mee, maar het viel me op dat zij met 2 mannen wegliep en Veertje liep erachter aan met een gast van Ramontiek. Ik dacht...ff mee die trap op naar de douche. Nou, wat daar allemaal gebeurde!! Het ging helemaal los daarbinnen in het kleine hok en Veertje liet zich geweldig vingeren, wat is dat een knappe meid zeg! Ik aarzelde geen moment en samen met die gast van Ramontiek vingerden we haar klaar! Wow, echt bizar. En mijn uitgebluste jongeman was ineens weer op volle oorlogsterkte en niet zo''n beetje ook. Weg was de vermoeiheid, condoom erom, Veertje tegen de douchemuur aan en keihard nemen, heerlijk! Het kwam uit mijn tenen maar wat een geweldige ervaring was dit!! Dit is ook Ramontiek.!!

Daarna zelf gedouchet, terwijl Chiara de mannen vermaakte...maar ik was nu echt klaar. Na deze kers op de taart aangekleed en tijd om terug te rijden. Meiden, Ramon en crew bedankt!
Aha, dus die jongedame die de schaal met versnaperingen rondbracht, was Veertje. Toch leuk om te vernemen dat ze zich liet verleiden tot een geile neukbeurt. Zo zie je maar weer, er gebeurt teveel om op te noemen op zo'n avond.
 
Wonderland zaterdag 30-10-21
Zaterdag weer met een goed humeur een avondje naar de disco geweest. Club Organza, lekker diep weggescholen in Breukelen, toneel van Ramontieks Wonderland. Club Organza was niet nieuw voor mij, maar het concept Wonderland wel. Ach, wat is het verschil, bij de Schoolgirls lopen de meiden in geile rokjes met schotse ruit, bij Wonderland is dat kostuum ingeruild voor engelenvleugeltjes en wachtte de kleine bevallige Meryem de gasten op in haar sexy lingerie en engelenvleugeltjes aan haar schouders. Voor de rest blijft alles bij hetzelfde, lekker alle remmen los en is het neuken, pijpen, beffen en pompen geblazen :). Na betaling van het onmogelijke bedrag van €175 (er was geen wisselgeld van €5, dus werd het €180) plus de €10 borg voor de kluis, de wenteltrap op voor de douchebeurt. Daarna de dansvloer op :) en plots zijn ze daar allemaal, de lekkere meiden van Ramon. Heerlijk om ze te begroeten en te knuffelen. Lekker om even weer de billen van Jane te voelen, een lekkere pets op de billen van Rosalie te geven en hoera, ook single lady Charly was weer van de partij. Wat een geile meid is het toch. Nog voordat het feest begon, werd zij al flink gevingerd, gelikt aan haar borstjes, en zoende en tongde ze er al weer flink op los. Ze smeekte, oohhh ik wil nu al geneukt worden. Helaas, Ramon had het startschot nog niet gegeven. De line-up: Bo, Djessie, Fleur, Jane, Kim, Meryem, Rosalie en Chiara (blijkbaar was dit een misverstand en was ze toch gewoon komen opdagen terwijl ze niet aangekondigd was. Foei!). En Tara liep ook nog rond, omdat ze niks van al het geils wilde missen, ging helaas niet uit de kleren. Ze was gelukkig wel beschikbaar voor knuffelen. 8 meiden dus, aangevuld met 2 single dames en 2 koppels waarvan 1 all the way vanuit Frankrijk was gekomen. En toen de actie: Charly en Jane verhuisden naar het koude bijgedeelte van de club. De rest bleef lekker warm binnen. Omdat het koude gedeelte ook echt koud was (aangevuld met ijskoude wind van een ventilator die af en toe op volle kracht blies) was dit gedeelte nooit te druk. Highlights uit dit gedeelte: fanatieke Jane die de ene lul na de ander aan het afzuigen was, ondertussen flink genomen door de deelnemers, vooral de doggy positie komt bij haar optisch altijd erg goed uit de verf. 'Ass up, face down, that's what I like' , moedigde Tara haar aan :). Ook de sessie waarbij de billen van Jane lekker ingeolied waren door een van de gasten was optisch een hoogtepuntje van de avond. Verder werd Charly hier ook diverse malen flink onder handen genomen. Ondertussen werd er in de danszaal ook lekker op los geneukt. Bo en Kim bij elkaar liggend, Rosalie was weer lekker een aantal gasten aan het afzuigen. Dat een aantal zich niet hebben kunnen inhouden bleek uit de vele klodders zaad die zij al overal in haar hals en op haar borsten had ontvangen. Bij dat uitstekende pijpen van haar, kijkt ze je altijd zo geil aan. Ook ik hield het niet langer uit en kwam heerlijk klaar over haar borsten. Nog een hoogtepunt in deze zaal: een paaldans showtje van Jane. Waarbij ze lekker met die dikke sanka van haar kon schudden. Dit ook tot genoegen van het Franse koppel dat vanaf de matras tevreden toekeek. Hun avondje uit in Pays-Bas was toen al geslaagd. Jane was overigens verantwoordelijk voor meer hoogtepunten van de avond. Bijzonder het vermelden waard was haar geile gewip met een van de gasten op de bank. Een overzicht van de andere hoogtepunten: Meryem liet zich gewillig vingeren en stortte zich met haar wulpse lijfje vol overgave op de mannen. Een van de mannen bleek iets te enthousiast en greep haar bij de haren. Dit kon zij niet waarderen. Na een kort oponthoudje na dit akkefietje ging zij echter weer vol overgave door met de actie. Gelukkig! De rij met matrassen bood een perfect schouwspel. Kijkend van de ene kant van de rij matrassen naar de andere kant leverde een schouwspel op van pijpende meisjes die lekker met hun mondjes heen en weer over de pikken gleden afgewisseld met de nodige neuktaferelen. Pijpen en neuken op een rijtje :). Dat het pijpen van Rosalie mij in het bijzonder beviel, beantwoordde ik met mijn tweede zaadlozing van de avond bij haar. Ze is op de een of andere manier onweerstaanbaar. Zal wel de combinatie zijn van haar geile blikken en glinsterende borsten van al dat zaad. Het Franse koppel bleek in het begin de kat uit de boom te kijken. Even leek het erop dat ze onverrichterzake weer terug naar France wilden keren, maar plots bleek de vrouw zich te hebben bedacht en had ze een aantal mannelijke slachtoffers op het oog. En die stemden gedwee toe :). De Française was overigens een best appetijtelijke dame met lang zwart haar. Dat zij in grote letters getatoueerd de naam van haar partner boven haar liefdesgrotje droeg, deerde ons gasten niets. Zij werd gretig in allerlei standjes genomen. Bij de cowgirl positie keek zij geil naar haar man. Die was très content. Vermeldenswaard is ook nog het lesbische onderonsje met haar en Meryem, terwijl ze allebei geneukt werden. Hilariteit toen de Française lekker gevingerd werd en haar karakteristieke Franse kreetjes door de zaal galmden. Ramon greep daarop de microfoon en riep: Vive La France!! Het andere koppel heeft zich overigens ook lekker vermaakt!! De inwendige mens werd goed verzorgd met bananen en broodjes knakworst als ik me niet vergis. Meryem nam ook een paar happen van een broodje, kauwde er even op, mondje leegeten en daarna direct hap, mijn worst erin. Lekker! De traditionele bukkake afsluiter leverde weer een geile show op, waarbij de meiden met hun kontjes naar achter en hun borsten vooruit op de matras wachtten op de ladingen sperma. Van zo'n aanblik (de heerlijke borsten van Djessie en Fleur en de prachtige tepels van Jane) hield ik het niet langer en kwam ik voor de derde keer klaar over de borsten van Djessie, althans...dat was oorspronkelijk het plan, maar de hoeveelheid sperma viel na 2 keer eerder klaarkomen op deze avond toch tegen. Volgende keer beter Djessie :). Kortom, het was weer een geslaagde avond met actie van ca. 21uur tot ca. 1 uur (zo rond 1 uur reed ik weer huiswaarts). Een geslaagde avond met veel geneuk (er deed later ook een blonde dame mee (Wendy?)). Zij bleek later een ongelukje met haar knie of voet te hebben. Hopelijk gaat het weer goed met haar!! Charly kon niet geloven dat ze zoveel geneukt heeft op deze zaterdagavond. Daarna nog even lekker dollen met Kim en Chiara onder de douche. Heerlijke meiden!! Op naar de volgende Wonderland.
Hoeveel mannen waren er aanwezig?
 
Goeie vraag. Ramon had het over 31 aanmeldingen in zijn infomail. Misschien zijn het er uiteindelijk rond de 40 geweest? Ik lees in een ander verslag dat het even in het begin druk is geweest rond Meryem (begrijpelijk), maar ik was bij Jane en Charly in het begin. Jane had ik een tijdje voor mezelf ;). Ik vond het nergens te druk. Soms hooguit 3 mannen bij een dame. Misschien dat een van de andere gasten het aantal deelnemers heeft gehoord?
 
Goeie vraag. Ramon had het over 31 aanmeldingen in zijn infomail. Misschien zijn het er uiteindelijk rond de 40 geweest? Ik lees in een ander verslag dat het even in het begin druk is geweest rond Meryem (begrijpelijk), maar ik was bij Jane en Charly in het begin. Jane had ik een tijdje voor mezelf ;). Ik vond het nergens te druk. Soms hooguit 3 mannen bij een dame. Misschien dat een van de andere gasten het aantal deelnemers heeft gehoord?
Ik denk dat je qua je schatting wel redelijk goed zit. Het was prima te doen. Max beetje 4 mannen per dame, soms idd nog geeneens.

Jammer dat ik de watersport gemist heb ?
 
Zaterdag naar Wonderland in Breukelen (Organza) geweest. Ik kan het eigenlijk kort houden. Vier dagen zaad opgespaard voor de bukakke. Al mee hebben willen doen uiteraard aan de gangbang, maar nog zonder iets te verschieten. Rosalie heeft daar anders over beslist. Verslag afgelopen.


Nee maar serieus, nog voor ik eigenlijk iets wou verschieten is Rosalie er in geslaagd mij twee keer te laten klaarkomen. HOE DOET ZE HET!!!!????!!!!
De eerste keer was trouwens nog een goede lading ook. Hoog, dik zaad, spoot eigenlijk goed op haar borsten en gezicht, redelijk wat stralen. De tweede lading was wat minder. Maar tijdens de bukakke kwam ik echt niet meer klaar, lukte me echt niet meer.


Wat kan ik nog meer vertellen? Eerste kennismaking met Chiara, haar wou ik al eerder eens zien en was dan ook blij dat ze er uiteindelijk toch was. Maar ze deed niet mee. Enkel op het einde wat watersport, heb staan toekijken maar had geen zin om mij terug af te moeten drogen van het water van de douche dus heb maar gepast. Tijdens de bukakke deed ze ook mee.


Voor de rest zowat bij alle dames eens langs geweest, Djessie lekker gebeft en lekkere pijpbeurt van haar gekregen, Jane heeft me ook goed gepijpt, Fleur is ook altijd een feest. Meryem heb ik voor gepast, constant teveel drukte. Enkel buiten even haar gebeft wat ze kon waarderen. En dan was er nog Rosalie ook. Tja ... . Rosalie dus.


De volgende keer dat Rosalie op de line up staat, ga ik passen denk ik hahahaha. Als zij er bij is, haal ik de bukakke niet.


Weet iemand eigenlijk of de Franse dame meedeed met de bukakke? Er was een dame, zwart haar, die meedeed met de bukakke die nog spontaan mij begon af te zuigen maar ben benieuwd wie dat was. Ik ben niet zeker.
 
Zaterdag naar Wonderland in Breukelen (Organza) geweest. Ik kan het eigenlijk kort houden. Vier dagen zaad opgespaard voor de bukakke. Al mee hebben willen doen uiteraard aan de gangbang, maar nog zonder iets te verschieten. Rosalie heeft daar anders over beslist. Verslag afgelopen.


Nee maar serieus, nog voor ik eigenlijk iets wou verschieten is Rosalie er in geslaagd mij twee keer te laten klaarkomen. HOE DOET ZE HET!!!!????!!!!
De eerste keer was trouwens nog een goede lading ook. Hoog, dik zaad, spoot eigenlijk goed op haar borsten en gezicht, redelijk wat stralen. De tweede lading was wat minder. Maar tijdens de bukakke kwam ik echt niet meer klaar, lukte me echt niet meer.


Wat kan ik nog meer vertellen? Eerste kennismaking met Chiara, haar wou ik al eerder eens zien en was dan ook blij dat ze er uiteindelijk toch was. Maar ze deed niet mee. Enkel op het einde wat watersport, heb staan toekijken maar had geen zin om mij terug af te moeten drogen van het water van de douche dus heb maar gepast. Tijdens de bukakke deed ze ook mee.


Voor de rest zowat bij alle dames eens langs geweest, Djessie lekker gebeft en lekkere pijpbeurt van haar gekregen, Jane heeft me ook goed gepijpt, Fleur is ook altijd een feest. Meryem heb ik voor gepast, constant teveel drukte. Enkel buiten even haar gebeft wat ze kon waarderen. En dan was er nog Rosalie ook. Tja ... . Rosalie dus.


De volgende keer dat Rosalie op de line up staat, ga ik passen denk ik hahahaha. Als zij er bij is, haal ik de bukakke niet.


Weet iemand eigenlijk of de Franse dame meedeed met de bukakke? Er was een dame, zwart haar, die meedeed met de bukakke die nog spontaan mij begon af te zuigen maar ben benieuwd wie dat was. Ik ben niet zeker.
De Franse dame deed mee met de bukake. Slecht gekleed in haar slip zat zij net als de andere meiden geduldig te wachten op zaad..
 
Na de mooie en zeer herkenbare verhalen van mijn nieuwe "broeders" hierboven wil ik ook mijn avontuur opschrijven en met jullie delen.

Afgelopen zaterdag was mijn eerste GB-party ever, namelijk Wonderland bij Organza in Breukelen. Zenuwen had ik totaal niet maar wel heel veel nieuwsgierigheid dus had al de intentie om het lekker over me heen te laten komen.
Aan de bar begonnen met een koffie en daarna een biertje en raakte aan de praat met een metgezel die ook zijn ontmaagding had in dit voor ons nieuwe wereldje.

Je hebt best wel veel vragen als je aan zo´n avondje begint.

Hoe zijn de dames nu echt? Nou…. stuk voor stuk pareltjes en dan helemaal door de uitstraling die ze hebben. Ze staan gewoon te popelen en alvast te genieten van alles dat komen gaat.

Hoe zijn de andere mannen? Dat is echt van alles wat en normaler dan normaal. Het zouden zo alle mannen die in je straat wonen kunnen zijn. Zelf ben ik 46 jaar en dacht vooraf misschien wel de oudste te zijn maar niets is minder waar, ik denk dat ik gemiddeld was. Het was geweldig om aan de bar te staan en het mannenvolk te aanschouwen. Een aantal staan er aan de bar, een aantal zitten een beetje afgelegen in hun uppie en anderen lopen iets breder dan dat ze zijn heen en weer te marcheren.

Hoe is de locatie? Ook top! Ruim, schoon, tof personeel, lekkere muziek, lekker centraal in Nederland. Ik kom graag nog een keer langs.

Hoe is die Ramon dan? Ramon is precies de persoon die ik in gedachte had. Open, eerlijk en enorm sociaal en doet echt z'n stinkende best om het iedereen naar de zin te maken. Heel de organisatie van Ramontiek trouwens. Allemaal lopen ze te rennen en te vliegen om er een mooi feest van te maken.
En dan nu waarom ik vanaf zaterdag al een blij gevoel heb.

Ik gaf al eerder aan dat ik geen last van zenuwen heb (je leeft maar 1x, waarom jezelf belemmeren) dus na de koffie maar snel dat biertje achterover geslagen en op de dame die enorm geil aan het dansen was afgestapt. Het super strakke, enorm goed bewegende dame was Jane. Ze gaf aan dat ze nog maar enkele maanden bezig was en ik vroeg uiteraard of ze een beetje op mij kon letten (met knipoog) want het was mijn eerste keer. Dus lekker verder babbelend verstoorde Ramon de rust omdat het feest nu echt van start ging. De line up was meer dan fantastisch maar er waren meerdere dames aanwezig, lees de recensies hierboven maar.
Sorry maar na het startschot van 21.00 uur stond ik gelijk al vooraan bij het speeltje Meryem en de 3 uren die daarna voltrokken (ging om 12 uur weg, feestje duurde tot 1) ben ik nog steeds een plekje aan het geven.

Mijn verhaal begint nu al lang te worden maar ik kan pagina's vol schrijven. Ik heb niets gegeten, veel bekers water gedronken, er stond zo'n grote ton met water en bekers, super! Had geen tijd om wat anders te bestellen, moest doorgaan. 3 uur lang ben ik verwend en heb ik verwend. Alle dames hebben mij heerlijk gepijpt en heb ze allemaal flink mogen nemen. Ik bleef heen en weer lopen en er is plek en er wordt tijd voor iedereen genomen. Zoveel meegemaakt, een blonde dame laten squirten, is ook nieuw voor mij. Jane heb ik helemaal in de olie mogen zetten en 3 andere mannen kwamen op een gegeven moment helpen. Lekker toch Jane, acht van die warme handen? Zooo lekker, zei ze.

Om 00.00 uur begon m'n lichaam toch wel moe te worden na 3 uur pompen en verzuipen zonder pauze en ik begreep dat de finale pas om 1.00 uur was. Ik was werkelijk al moe gestreden. Het mooie was dat ik nog niet klaargekomen was, best fijn als je dat een beetje kan sturen dus besloot een slachtoffer te zoeken en dat werd uiteraard Rosalie. Man, wat doet Rosalie haar ding toch perfect en ik voelde de boel al opkomen. Inmiddels stonden er wel 5 gasten om ons heen en ook hoe ze je aankijkt… ik spoot alle 3 uur opgebouwde ellende over haar heen, een enorme ontlading en ze zat lekker helemaal onder. Monkey see monkey do, de andere gasten werden daarna ook in line up afgewerkt. Eindfeestje had ik stiekem vervroegd met een uur.
Moe maar enorm voldaan verplaatste ik naar de douches en kwam m'n lotgenoot van de bar tegen. Ook super blij en hij zei trots dat hij 1 dame nog niet gehad heeft. Dat terwijl hij aan de bar aangaf dat hij eerst een beetje wilde kijken en dus rustig van start zou gaan. Ja doei!! Lukt niet met die meiden.
Nog even een praatje met Ramon, hij had mij ook een beetje gadegeslagen en zei volgens mij heb jij je wel vermaakt. JAZEKER!!! Daarna lekker naar huis gegaan, prinsheerlijk geslapen met een extra winteruurtje.

Als er nog mensen zijn die nog nooit geweest zijn maar het misschien toch wel een keer willen proberen dan vertel ik je bij deze; je leeft maar 1x man!

Dank dames en tot de volgende keer.
 
Afgelopen zaterdag naar Breukelen geweest en weer een geile gangbang meegemaakt. Net op tijd binnen en gedoucht voor de toespraak van Ramon en wat geil, kwam toch ineens Chiara langsgelopen. Wat een geile mooie meid is ze toch, helaas deed ze alleen niet mee want ik had haar wel weer eens double vaginal willen neuken. Volgende keer beter.
Er waren ongeveer 40 jongens en mannen en nadat alle meiden waren voorgesteld begon de gangbang. Meryem had het gelijk druk en ze zoog heerlijk maar ze kon zoveel pikken krijgen dat ik na een tijdje plaats maakte en verder ging. Lekker bij Wendy gekomen die net een wat kleinere neger met een bbc begon te zuigen. Ze zoog ons lekker omstebeurt en daarna nog even tegelijk in haar mond lekker kinky en double vaginal zou dat helemaal geil zijn geweest. Ernaast was Rosalie bezig met mannen te zuigen en ze kreeg al heel snel ladingen zaad over haar tieten en gezicht en in haar mond. Verder naar Jane een geil antiliaans sletje en lekker laten zuigen. Daarna toch weer terug naar Wendy. Geile lange blonde meid, heel normaal uiterlijk maar zulke geile kleine tietjes. Nadat 2 andere kerels klaar waren met haar neuken condoom om gedaan en haar geneukt. Eerst lekker doggy en daarna zij bovenop. Uiteindelijk kwam niet ik maar Wendy zelf klaar. 4x een goeie squirt bovenop me. Altijd geil. Ondertussen werd het iets rustiger maar Meryem bleef het druk houden. Richting het einde van de avond lag zij lekker buiten en zoog ze weer heerlijk en helaas konden we niet op haar spuiten zoals in Lelystad van de zomer (ze had extensions in) en daarna weer naar binnen. Lekker vermaakt met Fleur en nog gekeken hoe Kim altijd weer geil bezig was in de 'ring'. Ik wou nog even naar Djessie, ook een heerlijke jonge geile slet met geile tietjes maar daar was net een lange gast met haar bezig dus terug naar Rosalie en uiteindelijk over haar gespoten en een lekkere dikke lading zaad op die tieten en in haar mond bovenop de ladingen van de 4 kerels voor me. Daarna douchen en toen ik half omgekleed was begon het waterballet. Niet helemaal mijn ding maar als ik de vorige stukken lees toch zeker wat gemist, helemaal met geile Veertje.
Toen weer naar huis, net Ramon gemist dus kerel bij deze: was geil en tot de volgende keer. En de lange blonde kerel die net met Djessie bezig ging voor me; volgende keer stop ik als ik langs je rij op het pad gast! Werd net gebeld en zag je laat lopen daar, volgende keer krijg je een lift naar het station!
 
Ramon schrijft in zijn 'infomail' dat we de dames van een stelletje altijd met respect moeten benaderen (lijkt me logisch) en een eventueel 'nee' moeten accepteren (is mogelijk), maar het lijkt me niet de bedoeling dat de man van het stel zich dan wel alle vrijheden kan permitteren en dames van Ramon claimt. Ik heb het voorval niet meegemaakt omdat mijn aandacht vooral in beslag werd genomen door Charly en Jane. Ik heb de regels altijd geïnterpreteerd als: kom je met een dame naar de gangbang, dan moet je accepteren dat zij ook door de andere deelnemers zal worden begeerd. En zij moet er open voor staan natuurlijk.
Toch ook maar even een reactie van mijn kant op deze hele discussie. Wat mij het meest verbaast is dat het team van Ramontiek, dus de mannen in zwarte Ramontiek shirtjes die alles goed in de gaten moeten houden, hier dus kennelijk helemaal niks mee doen. Dan vraag ik mij af, waarom zijn die heren er dan. Dit had voorkomen kunnen worden als deze heren hun taak serieus nemen en doen waarvoor ze er zijn.

Heb het zelf nog niet meegemaakt bij Ramontiek en hoor ik ook van op dat dit gebeurd, maar ik denk wel dat hier dan binnen team Ramontiek eens goed over gesproken moet worden om dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen.
 
Als een ik met mijn vriendin naar een gangbang zou gaan, dan is het haar goed recht om nee te zeggen lijkt mij toch? Wij zijn benieuwd om te experimenteren hierin alleen weten wij echt niet qua regels en ongeschreven regels.
Dat is absoluut zo, maar dan zou het ook erg netjes van je zijn om dan niet meteen van de andere dames gebruik te gaan maken. Dan lijkt het een beetje op een truukje om op een goedkope manier binnen te geraken.
 
Dat is absoluut zo, maar dan zou het ook erg netjes van je zijn om dan niet meteen van de andere dames gebruik te gaan maken. Dan lijkt het een beetje op een truukje om op een goedkope manier binnen te geraken.
Ja dat lijkt mij ook niet meer dan logisch haha, zoiets is wel asociaal en direct verbannen. Maar als je dat ziet lijkt het mij toch ook wel dat de dame daar iets van moet zeggen?
 
Dat is absoluut zo, maar dan zou het ook erg netjes van je zijn om dan niet meteen van de andere dames gebruik te gaan maken. Dan lijkt het een beetje op een truukje om op een goedkope manier binnen te geraken.
Als een ik met mijn vriendin naar een gangbang zou gaan, dan is het haar goed recht om nee te zeggen lijkt mij toch? Wij zijn benieuwd om te experimenteren hierin alleen weten wij echt niet qua regels en ongeschreven regels.
Beste het is jouw goed recht en ook dat van jouw vriendin om te expirimenteren, negeer de onzin van de gefrustreerde BigBenny, Besef dat je een soort babysit word en je je meisje voortdurend in het oog moet houden, ook al gaat het allemaal prima, ik heb dit vaker meegemaakt.
 
Een verslag van de tweede XL Deluxe in Villa Weizigt, misschien wel een van de aller allerlaatste feestjes voordat Rutte en co. de boel weer in het slot gooien.

Decor: Villa Weizigt. Behoeft geen introductie. Een van de leukste decors voor een gangbang. Met zwembad waar lekker gebruik van werd gemaakt (zie verderop in het verslag).

Eten: diverse broodjes kaas, rosbief, krentenbollen. Tomatensoep met balletjes en kibbeling, te dopen in een pinda-, zigeuner- of een ravigottesausje. Fruittoetje met slagroom.

Drinken: diverse non-alcoholische alsook alcoholische dranken.

De dames: van de oorspronkelijk 8 aangekondigde dames Chiara, Fleur, Gigi, Isabel, Marie-Louise, Meryem, Rosalie en Tara bleven er helaas de dag vantevoren in de infomail Fleur, Isabel, Marie-Louise en Meryem over (vanwege de weinige aanmeldingen). Op de dag zelf viel ook Fleur af (werd wel geïntroduceerd, maar niet ingezet). Voor de zekerheid had Ramon nog single girl Charly meegenomen. Die deed wel lekker gezellig mee.

De deelnemers: daar waar de R-waarde van het corona virus hard stijgt, zo daalt met dezelfde snelheid de R(amon)-waarde, de verhouding man:vrouw. Bij lange na werd de 'XL Deluxe verhouding' van 1 vrouw op 3,75 man niet gehaald. Dit had niks meer met een gangbang te maken, maar meer met een geile zaterdagmiddag orgie. De verhouding lag meer op 1:3, soms 1:2 en vaker ook nog rond de 1. Even dook de R-waarde zelfs onder de 1. Pure waanzin. Alle ruimte voor de mannen dus. Er waren een aantal nieuwe gasten bij. Ik denk dat ze zich wel vermaakt hebben. Er hing een gemoedelijke sfeer. In het begin bleken er slechts 9 man binnen te zijn! In totaal zouden er zich 17 mannen hebben aangemeld, maar dat aantal is deze middag nooit gehaald.

Actie: Meryem en Charly hoef ik niet meer uit te leggen wat voor lekkere meiden dit zijn. Zij deden volop mee in de actie. Mi corazón Meryem neukte er flink op los met haar geile lijfje. Onverzadigbare Charly werd gelukkig ook genoeg doorgeneukt. Nieuw voor mij waren Marie-Louise en Isabel. Marie-Louise is een lange slanke blonde dame met lange benen. Prachtig onschuldig gezichtje zelfs. Heerlijk zoende, pijpte en neukte ze erop los. Ik heb heerlijk van haar kunnen genieten. Isabel is een licht getinte, geblondeerde dame met prachtige zachte tietjes, een heerlijk zacht lijf en prachtige billen. En heerlijke porno lippen. Wat kan zij lekker pijpen zeg. Binnen no time had ze me stijf gepijpt en heb ik haar heerlijk kunnen neuken. Op een gegeven moment pijpte ze een gast klaar die met dikke zaadklodders in haar mond klaarkwam. Tapijt van de Villa Weizigt moet daarna zeker naar de stomerij gebracht worden. Heerlijke gag geluiden van Isabel erbij. Ik hield het ook niet meer en spoot haar heerlijk onder. De witte zaadklodders contrasteerden mooi met haar zachte huidje.

Dit was geen gangbang, maar een geile orgie. De traditionele bukake vond dan ook niet meer plaats, omdat iedereen in de 1 op 1 actie wel helemaal leeggezogen dan wel -geneukt was.

Beeld van de middag: een aantal dames gingen lekker badderen in het zwembad. Geil gezicht om al die naakte lijfjes aan je voorbij te zien trekken en de meiden aan elkaar te zien zitten. Er zijn foto's van dit schouwspel gemaakt. Ik hou de website en twitter van Ramon in de gaten :).

Stelletjes: er waren 3 stelletjes aangekondigd. VVM stelletje met Kiki en Rosa waren er ook, maar keken toe bij deze orgie. Van een ander stel viel op dat de man bovenop Meryem en Charly lag te wippen, terwijl de vrouw niet op de mat lag. Ik heb niet echt kunnen opletten of zij ook door ons deelnemers geneukt werd. Ze zag er wel erg mooi en sexy uit. Een prachtige dame. Zou toch zonde zijn als haar mannetje wel met de Ramontiek dames ligt te wippen en wij zijn prachtige dametje niet mochten proeven. Misschien kan een van de andere deelnemers hier nog op reageren. Ik weet het niet. Op zich was er alle ruimte om te wippen deze middag, dus ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Eindconclusie: zeer geslaagd. En nu is het toch beraden op het vervolg voor november en december.

Door de overspannen situatie in de gezondheidszorg (een samenloop van omstandigheden, zoals personeelstekort, onvoldoende capaciteit, hoge corona besmettingen, plus de vrees voor een griepgolf met een golf aan patiënten in de ziekenhuizen, en misschien wel een tekort aan geneesmiddelen), kunnen we misschien straks niet meer naar deze feestjes. We wachten het maar even af. Met een reële kans om zelf ziek te worden, gevaccineerd of niet, ga ik zelf ook nog even nadenken. Gelukkig heb ik deze editie erop zitten :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan