Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen probleem dat ze zich niet laat neuken door andere mannen, maar dan moet je - zoals je al schrijft - als partner ook niet deelnemen aan het neuken van de meiden die aanwezig zijn óf de volle mep betalen.

Maar het lijkt me wel "lastig" voor je vrouw om op een gangbang aanwezig te zijn. De mannen willen allemaal neuken en als ze allemaal "nee" te horen krijgen, slaat de sfeer richting jullie dan niet snel om? Dat jullie met de nek aangekeken worden door de mannen?
 
Geen probleem dat ze zich niet laat neuken door andere mannen, maar dan moet je - zoals je al schrijft - als partner ook niet deelnemen aan het neuken van de meiden die aanwezig zijn óf de volle mep betalen.

Maar het lijkt me wel "lastig" voor je vrouw om op een gangbang aanwezig te zijn. De mannen willen allemaal neuken en als ze allemaal "nee" te horen krijgen, slaat de sfeer richting jullie dan niet snel om? Dat jullie met de nek aangekeken worden door de mannen?
Nog nooit meegemaakt dat laatste, moet ik zeggen. De mannen hebben over het algemeen genoeg te neuken. Mijn vrouwtje is een jong, beetje een schuchter, maar heel knap ding (mijn persoonlijke mening natuurlijk ?), mijn ervaring so far is dat mannen het heel leuk vinden dat zij naar zoiets wil komen. Over het algemeen is iedereen heel blij met alle aandacht die ze krijgen en mogen geven, ook al gaat dit soms niet verder dan enkel praten, soms tot aan strelen of pijpen toe. Af en toe wel eens pushy mensen gehad natuurlijk, maar niks extreem en nog nooit ergens buiten gekeken geweest.

Goed, nu best terug over Ramontiek praten denk ik! Ik wil er graag nog eens langs gaan, want dat is ondertussen al van 2019 geleden en het lijkt toch nog steeds de moeite ;)
 
Afgelopen zaterdag was mijn eerste Ramontiek feestje. Bewust gekozen voor de Deluxe XL om diverse redenen. Ten eerste leek mij de MV-verhouding wat passender voor onervaren bangers en ten tweede zou de term ook wat 'stijl' in kunnen houden.

Het 'opwarmen' ging voor mij niet helemaal lekker. Het aanmelden lukte niet vlot, maar ik kreeg van Ramon dat ik was aangemeld. Later zag ik in een bovenstaande discussie dat er een mail op de avond voor de GB naar de deelnemers was verzonden. Ik had niets ontvangen. Was het dan toch misgegaan? Afijn, na een reminder kreeg ik de mail de volgende dag alsnog nagestuurd. Onderweg er naar toe bleek de snelweg afgesloten en moest ik een best eind omrijden. Maar gelukkig was ik er nog op tijd. Er benieuwd naar wat me te wachten zou staan.

Bij de ontvangst zal ik al een aantrekkelijke dame, maar later bleek dat zij vandaag niet mee zou doen. Ramon legde uit dat er door de lagere opkomst, 'maar' vijf dames mee zouden doen. Er stonden er echter zeven bij de voorstelronde. Ramon legde omslachtig uit dat hij de verhouding 30:8 (3,75:1) heeft aangehouden en die verhouding was prima. Drukker hoeft voor mij niet. Hoe is dat bij andere gelegenheden? Weet iemand dat?

Ik was onder de indruk van de looks van Gigi, Chiara en Lara. Zij zouden in met hun top-bodies in geen enkel luxe privéhuis misstaan. Bo en Kim zijn wat steviger, maar zij bleken de absolute toppijpsters te zijn. Kim was dan ook degene die mij met een uitdagende DT-pijpbeurt van de grootste druk af hielp. Ik was toen al echter bij alle dames even op bezoek geweest om 'kennis te maken'. Het was één grote geile orgie. Op een gegeven moment schreeuwde Chiara 'waterballet' en Gigi riep 'ik doe mee'. Gevolgd door de vraag 'wat is dat eigenlijk'? Zo ontspannen was de sfeer.

Daarna heb Chiara niet meer terug gezien op de mat. Later werd Jane voor het laatste uur bijgeschakeld. Een bijzondere vermelding was er voor het stel dat mee kwam doen. Zij kwamen zich echt even in het feestgedruis storten. Aanvankelijk vond ik het wel spannend. Het zijn natuurlijk ook gewoon gasten en wie bepaalt de grenzen? Maar zij ging zo mee in het spel dat het zich allemaal erg natuurlijk ontwikkelde. Mijn tweede ontspanningsmomentje beleefde ik dan ook met haar, terwijl ze haar vriend vol overgave aan het pijpen was. Later beleefde ze nog een paar goede squirtsessies. Mooi om te zien.

Uiteindelijk kwam er het eindschot. De dames verhuisden (m.u.v. Chiara) naar de mat. Bo en Kim bouwden een feestje, Gigi zat vol overgave te tongen met de gastdame (wat een fantastische dame) en Lana lag te krioelen op de mat. De mannen persten het laatste beetje vocht eruit. De dames ontvingen het dankbaar.

Als newbie kan ik weinig vergelijken. ik heb nu voor het eerst dit meegemaakt en ga dit zeker vaker doen. De 'local rules' zijn niet moeilijk, want na 1 keer heb ik ze denk ik wel door. Ik heb echt heerlijk genoten van deze toppers (alle 6). Van de hapjes heb ik eigenlijk niets gehad. Het feest ging gewoon drie uur lang door en, naar nu blijkt, vliegt de tijd tijden een GB.
 
Laatst bewerkt:
Trouwens ook nog complimenten voor de leuke single dame die erbij was in de Organza afgelopen weekend, blijkbaar heet ze Charly? Die was goed actief en had het ook behoorlijk naar haar zin afgemeten aan de mate waarin zij en Tara aan het eind alles aan het onder squirten waren :giggle:
Inderdaad hele leuke dame!
Ze was er ook afgelopen vrijdag op Erofeestjes.

Maar om even bij dit topic te blijven gaan er nog heren naar de poesjesdag vandaag??
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt. Gaan er mensen van hier toevallig heen
DER marathon is een nieuw (eenmalig?) concept van Ramon, waarmee je de coronakilo's eraf kan sporten. Dat moet zeker lukken, maar nieuw is dat er slechts 3 dames per shift worden aangekondigd. Hopelijk geeft dat geen gedrang en wachten, of misschien worden er dames van de volgende shift bij gezet. We wachten het maar even af. Ik ben erbij.
 
Eindhoven gaat zondag niet door wegens corona bij het personeel .. heel jammer maar is het de moeite waard om naar het feest van zaterdag te gaan ??
O jee wat een ellende! Dan is het wachten op het officiële bericht van Ramon. Voor zaterdag Barontiek heb ik een recensie geschreven van de eerste editie. Er staan nu 8 dames voor de tweede editie. Geen grote ruimte zoals bij Weizigt, maar de actie verdeeld op verschillende kamers/ruimtes. Het buitenterras zal wel niet gebruikt worden met al deze windhozen.
 
Kan iemand aangeven hoe t 21e oktober in weizigt is geweest? Ik was verhinderd helaas. Hoeveel heren waren er?
een mannetje of achttien zei ramon eigenlijk zouden er 28 komen.
mmm verder heb ik me flink laten pijpen door kim... en nog goed achterlangs genomen.

en nog even gestoeid met bo mmm thats an ass baby...
en de knappe turkse meryem nog twee keer achterlangs genomen met hoogtepunt...
en bij de bukkake was er nog 1 man, en de rest was al voldaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan