Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op 8 juni weer naar le Bateau geweest, heb niet zoveel toe te voegen aan de bovenstaande ervaringen.
Kan wel zeggen dat het weer een topfeest was!
Wel jammer dat het feest 'maar' 3 uur duurt, de tijd is zo voorbij :p

Ook leuk om Estelle te ontmoeten, haar zie ik graag vaker!

Bij mijn vorige berichten had ik benoemd dat het niet duidelijk was welke artiesten niet meededen die wel op de poster genoemd werden.
Ramon heeft me verteld dat dat normaliter wel gebeurt mocht iemand niet aanwezig zijn en inderdaad bij dit feest stond alles duidelijk in de mail, erg fijn!

24 juni voor het eerst naar Gangbang Deluxe, ben benieuwd of er nog verschillen zijn met le Bateau.
James, de locatie te Dordrecht is erg mooi. Ruim ook. Mocht het goed weer zijn ( daar lijkt het wel op ) verplaatst het nog wel eens naar de tuin. Je ding doen in het zonnetje is altijd fijn, maar dat gaat meestal wel ten koste van de ruimte. I.p.v. een binnen ruimte, wordt het een paar vierkante meter. Even doorgeven of ze het willen mixen ( binnen en buiten ). Het feest Le Bateau heb ik nog niet aangedaan, dat is wat uit de richting. Misschien eens in de vakantie, dat ik een ander feest aandoet, pak ik gewoon een hotelletje. Met het OV ophalen heb ik geen ervaring, maar stuur ze gewoon een email, zou ik zeggen. Ik zie je morgen ;-) Zin an!
 
Verslagje van GB DeLuxe, te Dordrecht, afgelopen maandagmiddag de 24e. Met een kleine +- 20 man de warmte getrotseerd ( dat geldt overigens ook voor de artiesten ) voor een naar mijn idee prima middag. De tuin stond klaar, maar het was binnen net iets koeler. Dit komt de ruimte en comfort wel iets beter ten goede. Overigens vond ik het net zo warm, als een zelfde drukkere middag eerder dit jaar met 10 graden koeler buiten. Naarmate de middag voordere, toch wel wat activiteiten buiten plaats gevonden. Als je eenmaal warm bent, maakt het misschien ook niet meer uit, haha. Genoeg daar over. Een leuk team, waarvan ik er 2 nog niet eerder had gezien. Het praatje deden ze zelf maar even, haha. Toch nog net op tijd, kwam onze gastheer toch nog even de puntjes op de i zetten, haha. Ik vind de speech bijna net zo leuk, als de middag zelf, haha. De bekende Celine, Madelon en Pauline kende ik al wel. Een dame van het huis zelf ( Denise? ) niet. Maar, man man man, die mag van mij vaker komen. Natasja maakte het voor mij helemaal af. Zeer professioneel, maar die billen blijven mij wel even bij :) Lieve help. Het was allemaal zeer relax, dit kwam waarschijnlijk door een goede balans. Misschien dat het tegen het einde wat rustiger werd, maar ach, als dat het enige is. Strawberry komt er aan en wat zou het leuk zijn, als er ook wat single dames weer komen. Want het is altijd leuk, als er ( behalve de bekende artiesten ) onbekende ons pad passeren. Overigens heb ik het einde niet mee gemaakt, ivm verplichtingen elders. Maar Dordrecht laat ik niet zo snel schieten. Altijd goed geregeld. Iedereen wederom bedankt weer en tot ziens.
 
ben er ook geweest bij de gangbang de luxe..
er waren heel veel mannen en vijf vrouwen.
celine echt een hele mooie meid
madelon lekker maf, heb ik nog even dubbel vaginaal genomen voor de rest squirte ze alles onder.
pauline echt een meid om flink te pakken te nemen
natasja een flinke meid met een flinke kont
daisy heeft me nog lekker buiten gepijpt later was ze niet meer actief

ramon liep er rond als een mental coach voor zowel de mannen als de vrouwen goed werk ramon.

op het laatst volgde nog een bukkake voor de mannen die nog wat zaad over hadden, ook al waren dit er niet veel.
ik kom graag terug voor al dat vrouwelijk schoon...
 
I was yesterday bei event organised bey Ramontiek. I would honestly say it was the best sex event in my live ever. Big respect to Ramon, the organiser, who made possible to bring so many cool Men and all these Girls beautiful and HOT HOT HOT!
smile.png
)) . It was definitely worth to drive 200Km from Germany!
 
Afgelopen maandag voor het eerst naar de GB deluxe geweest.
De locatie kende ik al van Strawberry maar was wel benieuwd naar de Deluxe party (toch bedankt voor de info P80).

Het was weer erg leuk met de dames.
Deze middag vooral bij Celine en Pauline geweest en zij waren uiteraard weer zoals gewoonlijk toppers!

Wat deze middag echt goed zichtbaar was was het enthousiasme van de dames van Ramontiek.
Er waren namelijk ook dames van de villa zelf aanwezig (niet bij de gb) en het verschil in enthousiasme was erg duidelijk te zien.

Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar ik zag nergens hapjes.
Wel jammer want een kleine versnapering tussen de rondes door bevalt me altijd wel.

Normaal ben ik erg positief in mijn berichten maar ik vond het dit keer wel erg teleurstellend dat de gb al om half 4 stopte i.p.v. 4 uur.
Een half uur eerder stoppen ben ik niet gewend van Ramontiek en van anderen hoorde ik ook dat ze nog door hadden willen gaan.
ik hoop dan ook dat dit een uitzondering was en we de volgende keer gewoon weer lekker tot het einde doorgaan
wink.png


Het was een leuke middag maar ik weet niet of ik nog vaker naar GB Deluxe ga, de andere feesten hebben toch wat meer waarde vind ik.

Wonderland moet ik helaas laten voorbijgaan, lijkt me een fantastisch feest (duurt lekker lang ook
smile.png
) maar helaas rijdt het ov niet meer om 3u 's nachts in Breukelen.
Daarna wel weer bij Strawberry aanwezig dus tot dan.
 
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar ik zag nergens hapjes.
Wel jammer want een kleine versnapering tussen de rondes door bevalt me altijd wel.
Er waren broodjes en soep (en druiven en bananen dacht ik).
Normaal ben ik erg positief in mijn berichten maar ik vond het dit keer wel erg teleurstellend dat de gb al om half 4 stopte i.p.v. 4 uur.
Een half uur eerder stoppen ben ik niet gewend van Ramontiek en van anderen hoorde ik ook dat ze nog door hadden willen gaan.
ik hoop dan ook dat dit een uitzondering was en we de volgende keer gewoon weer lekker tot het einde doorgaan
Minpuntje inderdaad, zeker bij een event dat toch al korter duurt dan bijvoorbeeld Madness.

Hoe is een event als Poesjesdag waar maar 2 artiesten zijn?
 
Al de nodige ervaring met gangbangs, m.n. Bananas, Molly, maar nog niet eerder bij Ramontiek geweest. Het moest er dus maar eens van komen, in Organza te Breukelen, niet alleen aantrekkelijk qua afstand, maar dat geldt mij persoonlijk, maar ook qua interieur: prima uitstraling en lekker ruim opgezet; hetgeen ook nodig bleek, immers binnentredend om 11 uur waar het feest om 9 uur was begonnen was er sprake van de, voorzichtig uitgedrukt, nodige drukte, naar ik opving mannetje of 180 om te genieten van vrouwtje of 15. En genieten werd het!
Na de acclimatiseringsfase, biertje in de hand en eens rustig rondlopen om te kijken waf er in de aanbieding is, en dat was niet weinig, eerst Luna, mij bekend van Molly, begroet, waarna de met een prachtige naturellook en dito voorgeveltje gezegende Annabel tegen het lijf gelopen, die ik in aansluiting daarop als eerste van mijn jongeheer kon laten proeven; gevolgd door de van fraaie tepelpiercings en overigens ook voor al het overige buitengewoon appetijtelijke verschijning van Tara.
Ik bleek terecht te zijn gekomen op een seksfeest van allure met voor ieder wat wils, zo bleek ook maar weer eens toen de langbenige blonde Madelon het nodig vond uitdagend heupwiegend voorbij te komen...met even later een gevuld mondje als gevolg.
Dacht dat er ook een Aziatische schoonheid zou zijn...kijk nou, daar liep ze, zomaar in het wild, de overtreffende trap van alles waar je bij meisjes van deze afkomst over fantaseert...en dan Marijke, bekend van horen zeggen, maar nog nooit ontmoet, tot vandaag: heerlijk petite en blond en solliciterend naar de titel van pijpkoningin, weliswaar met geduchte concurrentie van meerdere op deze avond aanwezige collegae...
Niet dat ik rook, maar toch de sfeervolle daarvoor bedoelde ruimte maar eens betreden...krijg nou tieten...als dat Natascha niet is, bekend van Weizigt...niks petite maar alles in prachtige proporties ruimschoots aanwezig enne...pijpen met een bril...ik vind het geil. Ook in de rookruimte: demonstratie versquirten door Madelon
Het feest blijkbaar traditioneel afgesloten met een bukkake zonder weerga, onder aanmoedigingen van Ramon, met hier en daar een, zeg maar, sneeuwbaleffect...
En dan ontmoette ik na afloop ook nog Celine, die ik in alle consternatie de hele avond en nacht om nog onopgehelderde reden had weten te missen...de volgende keer meld ik mij als eerste bij haar...probleem is dat ik niet de enige zal zijn...excuses aan de dames die ik niet de revue heb laten passeren, zonder uitzondering toppers. En wat belangrijk is: de sfeer, ik moest er even inkomen (zucht) maar eenmaal ondergedompeld (wederom zucht, dank je wel Madelon, volgende keer kom ik voor je zitten (-
wink.png
werd het steeds aangenamer en kostte het, maar dat zit sowieso in mijn genen, de nodige moeite huiswaarts te keren. Terugkeren bij Ramontiek doe ik zeker, keuze genoeg.




 
Gisteren 29-6 de 1e editie van Wonderland bezocht. Arriveerde bij Club Organza om 20.45 uur en er stonden al aardig wat auto's op de parkeerplaats. Om 21.00 uur konden we naar binnen en toen we in de rij stonden te wachten om af te rekenen konden we al wat dames zien rondlopen en die waren echt superleuk gekleed met engelvleugeltjes en allemaal in de kleur van hun lingerie, echt heel leuk gedaan.
Na te zijn omgekleed en gedoucht in de club beland hartelijk verwelkomd door de dames en wat gedronken en gepraat met de aanwezige dames en heren. Om 22.00 uur ging de actie beginnen. Ook de bovenverdieping werd in gebruik genomen voor de actie. Er waren 13 dames aanwezig, 3 stellen en ongeveer 70 a 80 heren. Ikzelf ben boven begonnen bij Chiara en haar heerlijk geneukt een goed begin van het feest en over de hele avond/nacht wel met alle dames bezig geweest . Echt heerlijke actie ondernomen en gezien en om het niet een niet al te lang verhaal van te maken zal ik niet alle actie beschrijven, wordt van 13 dames toch bijna een heel boekwerk. Maar ik kan je verzekeren wat was het weer lekker. Het pijpen en neuken wordt met zoveel passie gedaan dat hij toch constant weer goed hard werd. In de loop van het feest werd het boven toch echt te warm en werd alles verplaatst naar beneden en de overdekte ruimte buiten. Ook trouwens genoten van de dame van het Belgische stel wat aanwezig was. Afgesloten werd er weer met de supergeile bukake en na afloop kon er nog lekker wat worden nagepraat. Kortom een geslaagde 1e editie van Wonderland en dat er nog vele mogen volgen. Online staat nog een mooie foto van alle dames in hun prachtige outfits die ze bij de start aanhadden. Dames, organisatie en club Organza bedankt voor de heerlijke avond en nacht.
 
Hallo,

afgelopen zaterdag bij wonderland club organza geweest georganiseerd door ramontiek. Eenmaal binnen begeef je je inderdaad in wonderland, leuke tent en vooral dames want ramontiek weet ze well bij elkaar te rapen haha! Na een uurtje rond gehuppel in mooie Engelen pakjes ja want dat zijn het stuk voor stuk? na het uur werden ze allemaal aangekondigd wat tevens leuk was om te zien! En dan waar we allemaal voor gekomen waren gingen de pakjes uit en begon het feest. Boven en beneden ging het los de dames hadden er klaarblijkelijk erg veel zin in! Ik ken ze niet allemaal bij naam maar Luna lust er well pap van en is niet vies van een "zachte klap" op haar mooie kont? Heb aardig wat lol gehad en Madelon queen of squirting was er ook en wat kan zij dat? er is nog veel meer teveel om op te noemen je zou er gewoon heen moeten gaan en het meemaken haha! kortom een geweldig feest achteraf nog gezellig na gepraat en het feest afgesloten zaterdag 13 juli staan ze met een groot deel van de dames in de showboot in Zaandam en dan zal het ongetwijfeld net zo gezellig worden tot dan!!
 
afgelopen vrijdag bij ramontiek in emmen geweest. Het was echt weer een super feestje. Madelon, Luna en Chiara waren er en ongeveer 15 mannen. Het begon rustig, ik was een beetje laat maar iedereen zat nog aan de bar. Om een uurtje of half twee kwam de opening, stelden de meiden zich voor en deed ramon zijn praatje. Over condooms die op de grond lagen (op een eerdere comment hier) werd nog even gewezen dat iedereen dat op moest ruimen, wat iedereen eigenlijk ook goed deed. Dan waren de condooms meestal leeg want die meiden wilden alle zaad in hun mondjes hebben. Madelon zorgt dat ze van bijna elke kerel minstens 1 lading sperma in haar mond krijgt, super geil. Chiara was hier super jaloers op en stond na een uur neuken toch wel met 10-0 achter. Iedereen deed leuk zijn ding en na een uur had bijna iedereen zijn zaad wel weggespoten. Daarna even een pauze en ramon was even weg. Hij kwam net op tijd terug want na de pauze hadden de meiden zich omgekleed in super geil schoolmeisje outfits. Super lekker double en triple blowjob van Madelon en nog een double blowjob door Chiara. Madelon werd ook nog lekker double vaginal geneukt en zelf met een andere jongere kerel nog even Chiara double vaginal gedaan. Chiara was toch wel mijn topper, wat een mooie average meid met heerlijke tieten. Normaal niet zo'n fan van opgevulde tieten maar die van haar zijn gewoon nog steeds super geil, lekkere hand vol. Nou weten de anderen dat Madelon enorm kan squirten maar Chiara kan dat net zo vaak. Super geil als ze 5x moet squirten als je haar neukt en ze ook gewoon keihard doorgeneukt wil worden. Uiteindelijk lekker Chiara een goeie lading zaad in haar mond gespoten. Het was weer een super geile middag en zeker Chiara was echt een toppertje voor mij.
 
Vandaag was het een groot feest op de boot. De tien aangekondigde artiesten waren allen aanwezig, en bovendien nog een stelletje en een single lady die lekker meedeed!
Na het ritueel van het doornemen van de huisregels, het voorstellen van de meiden en het gezang "daar moet een piemel in" ging het feest los op diverse plekken in de boot en later ook nog even buiten.
Zonder anderen te kort te willen doen sprongen er voor mij een aantal meiden wel bovenuit. Annabel gaat zo op in alles wat zij doet dat je haar eerder hoort dan dat je haar ziet, en ze had over aandacht inderdaad niet te klagen. Een echte liefhebster! Pauline valt misschien niet als eerste op, maar ik heb een zwak voor haar, ze maakt het je echt naar de zin en vraagt hoe je e.e.a. graag hebt. Dat kwam dus helemaal goed :). Daphne zag er weer top uit en ging ook lekker los, ook echt een liefhebster! Verder wil ik Marijke nog noemen: ze zeggen wel eens "good things come in small packages" en dat geldt zeker voor deze kleine deugniet. Maar ze weet van wanten en ging tot het einde knallend door.
Al met al een geslaagd feest, en naar het schijnt is het buffet op de boot top. Heb daar alleen nog nooit gebruik van gemaakt. Met zoveel ondeugende artiesten kies ik toch voor een ander menu :)
Dank aan alle meiden voor de inzet, jullie zijn toppers!
 
Wie vandaag als toerist de Zaanse Schans bezocht en een stukje doorliep, of op een bootje over de Zaan voer, kon een bijzonder schouw- en hoorspel beleven. De kreten van Madelon en Annabel op het buitendek van de Showboat bijvoorbeeld. En ook voorbijgangers vlakbij de Showboat schijnen het een en ander gehoord te hebben. Wat een feest was het weer, en wat mogen wij ons toch in de handen wrijven dat dit allemaal op de zaterdagmiddag kan in Nederland.
Na de gebruikelijke ontvangst door Ramon en na het startschot met hoge-kwaliteit muziek als "Daar moet een piemel in" en "Neuken, neuken, neuken" meldde ik me bij Pauline (gewoon een van de sympatiekste meiden van Ramontiek, naar mijn mening) en bij mooie Stella. En daar lag topmodel Daphne (die blonde lokken! die blauwe kijkers! dat lichaam!) op het matras, dus dat werd genieten. Een leuke single dame begaf zich ook onder de feestgangers, en genoot van de aandacht en de stijve piemels. Maar bij Stella verschoot ik toch mijn eerste lading.
Toen kondigde Ramon aan dat er matrassen buiten werden gelegd. Dat buitendek is goed afgeschermd van de straatkant (maar alleen visueel), maar niet zo goed van de waterkant. Nou ja, een exhibitionistisch trekje hebben de meeste meiden wel. Het was een graadje of 20, veel beter dan de hitte binnen. Tara nam een plekje in, Daphne was naar buiten gekomen, en even later kwam Marijke ook, dat heerlijke ranke blonde ding. Perfect. Weer een rondje over de boot gemaakt, en in de oververhitte kelder lagen Madelon en Luna; Madelon besloot even later ook maar naar buiten te gaan. Zullen we twee lullen in je kutje doen, Madelon? Ja dat is goed. Ik ging onderop, en tot twee keer toe perste een andere man zijn lul erbij, tot groot plezier van Madelon. En ze riep "eruit!" en spoot een liter vocht over me heen. Wow! Na een goede douche weer lekker fris, en weer naar buiten, en nu is Chiara er ook, en Annabel met haar geile geluidjes tijdens het neuken terwijl ze de ene na de andere lading sperma in haar gezicht ontvangt, die Chiara er weer aflikt.
Verder is alles natuurlijk een grote blurr van geiligheid. Annabel die gevingerd werd en dat erg kon waarderen. Nog twee stelletjes waren er, die ook meededen maar wat gereserveerder. Marijke op de bank, Pauline die nagenoeg niet gestopt is, net als Daphne en Annabel. Een heerlijke sessie met de eerder vermelde single dame. Uitzicht op de kont van Luna.
Maar dan is het 5 uur, tijd voor de traditionele spermadouche. En dit keer had ik gespaard en geen enkele moeite om gelijk over Daphne en Madelon te spuiten.
Geile middag, prima sfeer, ook onderling tussen de deelnemers. En nu op vakantie!
 
Afgelopen zaterdag op de Boot geweest voor het feestje van Ramontiek

Het evenement begon met de gebruikelijk speech van Ramon die halfzijdig gehandicapt was, maar desondanks toch nog her en der schouderklopjes uit kwam delen en ze zelf probeerde te ontwijken. Fijne vent die de sfeer goed kan verhogen met een uitstekende neus voor talent.

Na het startsignaal begon het festijn. Dit was mijn tweede bezoek aan een evenement van Ramontiek en wat ik vorige keer al vermoedde maar na dit bezoek 100% kan bevestigen is dat nymfomanen echt bestaan en je ze kan vinden bij Ramontiek.
Wat een feest, als eerste voelde ik me geroepen door de paringskreunen van Annabel die zelfs boven de (naar mijn smaak iets te harde) muziek uitkwamen. Haar lokroep had effect en over aandacht had ze niks te klagen. Tijdens het neuken gaf ze aan dat klaarkomen in het condoom voor haar geen optie was en ze alles in haar mondje wou ontvangen. Mijn eerste lading ging dan ook inderdaad tegen haar gehemelte wat ze doorslikte en daarbij heerlijk geil naar je blijft kijken.
Na even opfrissen (wat meer heren mogen doen stellen de dames best op prijs) een ronde gemaakt langs onder andere Luna Madelon en Chiara beneden en me laten pijpen door alledrie. De hitte beneden was niet heel comfortabel en na een 20 minuten weer naar boven vertrokken.
Boven lag Daphne op de grote mat verstopt onder een elftal en ik hoop dat ze voldoende lucht kreeg. Langs Kim gegaan die echt heerlijk langzaam en met veel gevoel kan pijpen en nog een schat is om mee te praten ook. Na een aantal minuten met plaatsje aan haar mond afgestaan aan een andere heer in de rij en me richting Pauline begeven die me ook heerlijk heeft gepijpt waarna ik haar lekker heb kunnen neuken. Ondertussen waren door de hitte ook de dames van beneden naar boven gedreven en gingen enkele dames naar buiten om daar te feesten. Even een korte break genomen en van de ambiance genoten en gelachen om de vergeefse pogingen van Chiara om een DP te krijgen ondanks haar duidelijke instructies om hard te proppen. Gelukkig leek ze niet erg van slag en squirtte ondanks slechts enkele penetratie in het rond. Na mijn break Stella nog heerlijk geneukt en klaargekomen in de mond van Chiara op het dek wat ze heerlijk deelde met Madelon. Overigens zijn Chiara en Madelon binnen een vierkante meter een absoluut gevaar gezien de ontstane gladheid (wellicht de werkelijke reden van de breuk van Ramon?) Richting het einde Marijke nog bezocht en mijn hoogtepunt met moeite kunnen uitstellen omdat ik wat wilde bewaren voor de afsluiting.
Uiteindelijke me door bijna alles dames van Ramontiek heerlijk laten pijpen en tijdens de afsluitende bukkake eindige ik niet geheel toevallig weer in de mond van Annabel die onvermoeid weer doorslikte en beschuldigd werd van niet willen delen.

Chiara gaf aan dat het haar guilty pleasure was om de recensies te lezen dus bij deze schat tot volgende keer!
 
Eigenlijk wilde ik al eerder een een feestje van Ramontiek bezoeken maar dat werd wegens tekort aanmeldingen helaas gecanceld.
Dit werd overigens netjes gecommuniceerd.

Zaterdag dus voor het eerst een gangbang bezocht, en wat voor een, Le Bateau.
Na te zijn omgekleed plaats genomen aan de bar waar diverse dames al in de rondte liepen en zich voorstelde.
Na de speech van Ramon en de "grote" voorstelronde, 10 meiden, 2 stellen en nog een dame die solo was, kon het feest losbarsten.
De sfeer zat er al meteen goed in, lekker muziekje, ondanks dat het niet me gewoonlijke stijl is.
Eerst heb ik een kijkje genomen op de benedenverdieping. Daar heb ik met eerst wat laten pijpen door Chiara en al gauw was de weinige kleding die ze droeg verdwenen.
Na een tijdje ben ik opgeschoven naar Madelon die ook beneden was. Ook zei heeft me heerlijk gepijpt en uiteindelijk kon ik het niet laten om de eerste lading in haar mond te laten verdwijnen.
Dit werd trouwens eerlijk gedeeld tussen de dames.
Het begon een beste natte boel te worden, zoveel als de dames beneden zelf al spoten.
Boven eerst maar eens wat drinken gehaald en een rondje gelopen om af te koelen. Eens kijken wat er allemaal nog meer gebeurde.

Nadat ik weer een beetje op krachten was bij diverse dames me laten pijpen (mijn excuus, ik ben echt slecht in namen dus zou niet meer weten door wie allemaal).
Uiteindelijk ben ik buiten op het achterdek terecht gekomen waar een fantastische show werd opgevoerd door Chiara en Madelon.
Hier heb ik Chiara even staand achterlangs gepakt terwijl ze een ander stond te zuigen, van positie gewisseld en weer fantastisch klaargekomen in haar mond.
Heel lief dat ze daarna even mee ging om een "oorlogswond" te verzorgen, onder en na het douchen nog een leuk woordje kunnen wisselen.
Helaas moest ik al weer gaan omdat ik al weer verplichtingen had die middag, het einde heb ik dus niet mee kunnen maken.

Al met al heb ik een top middag gehad, leuke sfeer en super meiden!!
Ik ga zeker vaker een feestje meepakken.
 
Vandaag de stoute schoenen aangedaan en voor het eerst Ramontiek bezocht. De locatie voor vandaag was Villa Weizigt, een prachtige locatie waar we zowel binnen als buiten hebben genoten. De deelnemende dames waren ook allemaal top. Ik liep al een tijdje te overwegen om deel te nemen, maar het filmpje van Annabel op twitter heeft mij over de streep getrokken. In het echt is ze nog veel leuker. Wat een geil ding is deze 21 jarige studente. Ik heb meerdere malen van haar kunnen genieten. Ook van Estelle heb ik heerlijk genoten. Ik snap wel dat ze de gangbang sensatie van vorig jaar was. Estelle is bijna de gehele gangbang (net als de andere dames) op alle manieren genomen door de deelnemende mannen. Dubbel vaginaal, pijpen, en zelfs even anaal en vaginaal tegelijkertijd. Vanwege de lage aantal deelnemers was Chiara buiten het speelveld gezet door ramon. De heren hebben het eerste instantie met 4 dames moeten stellen. Halverwege de middag druppelde er nog wat mannen binnen en bracht Ramon zelf Chiara het matras op. De mannen doken gretig op haar en ze werd achter elkaar genomen waarbij duidelijk zichtbaar was dat ze meerdere malen klaarkwam. Omdat ikzelf wat moeite had om mijn erectie vol te houden heb ik voordat Chiara deelnam nog even met haar zitten praten, en ze kwam met erg goede suggesties om de gangbang nog betere voor mij te laten verlopen. Dit heb ik erg gewaardeerd. Behalve dat Chiara een goddelijk lichaam heeft, is ze mij ook een heerlijk mens, nogmaals dank Chiara. Kim en Madelon waren ook de gehele gangbang heerlijk bezig, ik heb heel even een blowjob van beide mogen ervaren, maar ik heb meer aandacht besteed aan Annabel, Estelle en Chiara. Dames bedankt, Ramon bedank, het was een heerlijk feest.
 
Afgelopen donderdag naar de Gb Deluxe geweest.
Met Annabel, Chiara, Estelle, Kim en Madelon als deelnemende dames beloofde het een mooi feest te worden. En wat was het een spektakel.
De dames waren weer erg enthousiast en gingen helemaal los.

Ik was bij eerdere feesten nog niet echt bij Kim geweest maar deze donderdag gelukkig wel.
Kim verheft het pijpen tot een ware kunstvorm waarbij de mannen stonden te wachten tot zij konden gaan liggen en verwend zouden worden door Kim.
Ik kan niet wachten tot de volgende keer
smile.png


Madelon maakte er deze keer weer een ware porno-ervaring van.
Als je van squirten houdt, dan ben je bij Madelon aan het juiste adres, ik geloof dat ik haar wel bijna 3 meter ver zag squirten :O
Ook was de dubbele blowjob met Kim erg geil en voor herhaling vatbaar
wink.png


Annabel is een waar genot voor de oren. Ze laat zich helemaal gaan en daar kunnen wij als mannen mooi van meegenieten. Trouwens ik zeg mannen, maar de vrouwen zag ik ook regelmatig omkijken als Annabel weereens kreunde. Wat een geile studente!

Het was de tweede keer dat ik Estelle zag en ze ging er weer flink tegenaan. Ik snap wel dat ze de gb-sensatie van 2018 genoemd wordt want wat is ze toch geil.
Het leek erop dat er in het eerste half uur al een bukkake was geweest want haar hele gezicht zat al onder. Ze liet zich ook lekker aanpakken zonder gelijk alles schoon te vegen waar ik zeker van kon genieten. En wat blijft ze je toch geil aankijken met die zaadvragende oogjes!

Chiara deed op het laatst ook mee maar helaas heb ik daar niet meer van kunnen genieten. Chiara is wel altijd een topper dus de volgende keer wil ik zeker weer langs haar gaan!

Al met al 1 van mijn beste ervaringen bij Ramontiek, ook al was ik niet helemaal in topvorm.
Aan iedereen van Ramontiek, bedankt voor de geweldige middag en tot de volgende keer!
 
Vrijdagavond in Secret Dreams in Emmen was het ongeveer hetzelfde verhaal. Na vele eerdere kansen te hebben gemist, was het mijn eerste keer bij Ramon. het moest er van komen, dan maar anderhalf uur naar Emmen rijden. En het was het waard! Ik ben toch aardig wat gewend op gangbang-gebied maar nu hoef ik nooit meer wat anders. Chiara, Estelle, Tara en Daphne gingen de hele avond los en ook een drietal stelletjes verhoogden de feestvreugde. Wat een avond. Zowel de meiden als de bezoekers gingen op een fantastische manier heerlijk op elkaar los, geweldige sfeer, en Ramon weet wat een goede gangbang is.
Begonnen met Tara, heerlijke meid, ze weet dat ik met haar mondje nog niet klaar ben....
Estelle, ...., een mooie brok geiligheid die het zo druk had dat ik bij haar het minste terecht kon, dat haal ik ooit wel in, maar wat lag ze te genieten... inderdaad een gangbang-sensatie.
Chiara, leuke meid met een geweldig figuur, mooie kop en lekker mondje, mooi kutje ook waarmee ze lekker tegen mijn buik en linkerarm squirtte. Ik ben nog niet klaar met haar...
Bij Daphne kwam ik op een bepaald moment terecht toen ze geneukt werd en er even niemand in haar mond zat. Dus hup, pik erin en wat pijpte ze heerlijk, en ze liet het mooi overgaan in mondje neuken. Sjongejonge wat een genot. Ik ben drie keer in dat mondje klaar gekomen en twee keer heb ik het net tegen gehouden, maar het voorvocht liet ze niet glippen, ook een laatste sliert ervan die ik op haar wang probeerde te smeren moest terug op haar tong.
Ik was bij aankomst niet eens optimaal fit, maar na 1 uur die nacht ging ik afgepeigerd naar huis. Maar ik doe het graag nog een keer over, deze eerste keer smaakt naar heel veel meer. Dank aan de meiden en de mede-bangers (ook de stelletjes), de mensen van Secret Dreams en Ramon natuurlijk, voor de geweldige sfeer en ongeremde sex.
 
Gangbangsensatie van het jaar: Stella of Estelle. Dat is een moeilijke. En zelfs de andere zijn ook allemaal toppertjes? Ik ga eerst nog een volgende productie bezoeken. En Ramon: Ik ben ook trots op jou!
 
Wonderland 26/27-7

Al twee weken uitgekeken naar het BESTE feest van de maand, namelijk Wonderland. De eerste editie die vorige maand plaatsvond ook bezocht en dat smaakte absoluut naar meer.

Omdat ik de vorige keer al vroeg naar huis was had ik mijzelf beloofd om het dit x wat langer vol te houden, zo gezegd zo gedaan. Afgelopen vrijdagavond op zaterdag nacht afgereisd naar Club Organza in Breukelen. Een locatie iet wat afgelegen van het OV maar de organisatie had geloof ik een pendelbus om mensen die met de trein kwamen ook op te halen van het station.

Met de auto vanaf Amsterdam is het ongeveer 20minuutjes rijden. De club ligt aan een weg waarop enkel bestemmingsverkeer is toegestaan. Opzich al een hele ondeugende gedachten dat alle bewoners die aan die weg wonen eigenlijk al weten wat je daar komt doen, maja who cares? Zo'n feest met 15 stuk voor stuk prachtdames wil toch niemand missen, ze zouden eens moeten weten!

Dit keer kwam ik rond 2100uur op de locatie aangereden, en voor de oprit stond Estelle iedereen op te wachten met een waterijsje om alvast af te koelen voor dat het binnen stomend de vonken en het sperma er van af spoot. Eenmaal binnen wordt er afgerekend en betaal je 10euro borg voor je locker. De locatie zelf is groot, schoon, de locker ruimte en omkleed ruimte bevind zich boven waar ook een gedeelte van de speelruimte zich bevindt.

Dit keer is er door Ramon gekozen om enkel alleen gebruik te maken van de begane grond inclusief tuin. De vorige keer werd het namelijk flink heet boven, waar op gegeven moment is gekozen om enkel nog beneden te gangbangen.

Afijn, het was rond de klok van 2200, de club was al volgestroomd met mede gangbangers, de dames werden voorgesteld en een korte intro werd gegeven door Ramon zelf over wat wel en wat niet thuishoort op een gangbang, dat een gangbang is om te delen en niet om te claimen. Ik denk dat mede door elke keer zijn tekst hij elk feestje weer tot een top feestje weet te maken. Niet alleen voor de heren maar ook voor de dames wel zo fijn.

15 dames stonden op het podium en met voor de liefhebber ook een t-girl als ik het goed formuleer. Kortom voor een ieder wat wils. Het laatste is overigens niet voor mij weggelegd maar ik heb mij er verder niet aan gestoord. Anderen hebben er zichtbaar van kunnen genieten, ook voor hen draait het tenslotte om genieten, dat is geloof ik voor hen wel gelukt.

Op het podium stonden by-far de ondeugendste dames uit heel Nederland verzameld. Sommigen vragen wel eens wie dan mijn favorieten zijn, en dan is dat heel moeilijk om een top 3 te geven, omdat echt werkelijk alle dames ontiegelijk geil zijn en qua seksdrive dus niet of nauwelijks van elkaar zijn te onderscheiden, en dat kan enkel op W-O-N-D-E-R-L-A-N-D.

Ik heb al een geruime ervaring op gangbangs, en ik heb in het verleden ook veel geschreven, goed of slecht maar wonderland is by-far het beste wat Nederland ooit aan gangbangs heeft meegemaakt.

Genoeg gelult over de algemene zaken, over op het neuken.

De dames gingen vanaf het podium naar de matrassen verspreidt over de beneden verdieping. en heb eerst even gewacht maar kon me niet inhouden, ik werd getrokken door Estelle en Annabel die waanzinnig luid bezig waren, vooral Annabelle. zo geil als je gepijpt wordt door Estelle, en je Annabel er naast ziet liggen op der rug met der beentjes omhoog bezig te zien de ene naar de andere paal te pijpen en kunnen genieten van het gekreun terwijl Annabel geneukt werd. Sharing = caring, zodoende plaats gemaakt voor een ander en een condoom gepakt en gewacht op een plaatsje vrij bij de prachtige Annabel. Mijn ring ging om en heb haar heerlijk kunnen neuken... tijdens het neuken werd ik geiler en geiler door het constante gekreun en de blik in haar ogen... keek ik opzij dan zag ik hoe ook Estelle flink te grazen werd genomen. keek ik over Annabel heen zag ik een nieuwe blondine ik meen (gwen) heerlijk genieten met een pik in haar mond. terwijl je dus neukend bezig bent met een van de ondeugendste en geilste meisjes van Nederland is het heerlijk stoten. Annabel en mijn geilheid hebben mij veel te snel doen klaarkomen. Na gespoten te hebben nog even doorgestoot in haar heerlijke kut. Ik haalde me lul eruit en zag dat Annabel baalde dat ik al had gespoten... volgens mij had ze het liever elders, afijn misschien komende dinsdag.

Plaats gemaakt voor andere heren en even bijtanken met een watertje. Bij het zitten aan de bar was het uitzicht niet onverdienstelijk. Het podium dat zich pal voorde bar bevindt lagen verschillende dames omringd door ten minste 30man, met pikken in elke mogelijke hand, mond en kutjes... goed om te kunnen zien en dan drinkt een ijskoud watertje nog lekkerder weg. Links van de bar lag Chiara op het matras. Chiara eigenlijk altijd een top duo met Madelon als het gaat om squirten moest het die avond alleen doen. Ook Chiara heeft mij met haar fokking lekkere amandel bruine/ groene ogen heerlijk lopen pijpen, terwijl ze een andere vent aan het berijden was. ook Chiara had in elke hand een lul en dan ook nog mijn pik in haar mond. Van Chiara krijg ik het altijd direct 50 tinten warmer. Chiara heeft echt een lichaam met hele gave borsten, mooie tattoo's en een hele actieve squirtpoes, (ik als liefhebber kan dat zeker waarderen). Nadat Chiara mij heerlijk heeft lopen pijpen heb ik haar nog even mogen neuken. heerlijk echt heerlijk...

Even rusten en even kijken wat er om mij heen zich allemaal afspeelden. ik merkte dat ik even een momentje nodig had van energie, dus gevraagd aan de bar voor een espresso, gelukkig hadden ze die, en die smaakt meer dan prima. Inmiddels waren Annabel en Estelle veranderd van plaats van de tuin naar het podium. Annabel nog heerlijk en even hard kreunend op het matras als wat ze echt werkelijk tot het laatste moment heeft volgehouden... onvermoeibaar, waanzinnig lekker en nog veel geiler... ik heb het even van een afstandje bekeken en toen er plek vrij kwam bij Estelle heerlijk gepijpt door haar. wat kan Estelle zalig pijpen zeg... dat moet je eigenlijk wel hebben ervaren... zo lekker dat mijn sperma opgegeven moment zonder meer werd doorgeslikt tot de laatste druppel... nog even likken en gepijpt tot er niks meer uit kwam, en maakte ik plaats voor de next one.

Aan de bar weer water gekregen en genoten van al het lekkers wat er op de matrassen plaatsvond. En ja, daar was ze, Celine kwam zich ook nog melden op het al zo fantastische feest met weergaloos aanbod.. Celine vertrok direct naar de buitenruimte om eerst even het ijs te breken met een babbel... Terwijl ze na verloop van tijd ook het matras opzocht heeft ze mij net als Estelle hemels kunnen pijpen... Celine is een bijzonder meisje, oogt zo onschuldig maar bijzonder ondeugend. Dat merk je zodra ze je pijpt en ze met haar nagels aan je balzak, dijbeen of lul streelt of grijpt. Ik kan het zeker waarderen... na even gepijpt te zijn toch voorgenomen ook Celine met een ring te neuken. helaas niet lang kunnen stoten, vermoeidheid, hitte geen idee wat het was, in elk geval plaats gemaakt voor de volgende die al sneller kon neuken dan dat zijn verwachting was waarschijnlijk, achja dat hoort erbij.

Mij zelf verplaatst naar de binnen ruimte en daar meerdere keren met pauzes van Marijke genoten. Marijke heeft een heerlijk ik zou willen zeggen zilver poesje maar alle dames op de feestjes van Ramontiek hebben gouden fluwelen kutjes, zijdezacht en zo geil en ondeugend. afijn, Marijke, petit, heb ik mij meermaals mee vermaakt die avond. het stoten in haar kutje is bij elke beweging mega stimuleren rond je pik door alle ringen die er in zitten, wat een genot. Terwijl ik haar neukte keek ze me aan met een geile blik waar je als man alleen maar harder van kan worden. Uiteindelijk met herhaaldelijke tussen pauzes en rustmomenten tussen neuken en pijpen heerlijk mijn sperma gedoneerd in het gulzige mondje van Marijke. Marijke kon het absoluut waarderen zo laat op avond, en terwijl ik mij voor de derde keer leegspoot zag ik het haar doorslikken, en werd er geen druppel gemorst. Marijke heeft vervolgens nog 1 minuut gepijpt om te zorgen dat alle laatste beetjes werden doorgeslikt.

De bukkake heb ik niet meer gehaald, maar ik heb mij op dit feest meer dan zeker vermaakt. Annabel en Celine gaan mij a.s. dinsdag weer zien, ik kijk er nu al naar uit en kan niet wachten om ze beiden weer een onvergetelijke ervaring met de anderen te bezorgen. De rest zie ik met plezier tegemoet op de showboat komende maand.

Alle dames bedankt voor jullie geile ervaringen en heerlijke kutjes en mondjes, dit was weer een feestje #toremember
 
Voor de dames niks dan lof, maar dit feestje was wat mij betreft echt te druk en te commercieel. Ik houd het voortaan bij de wat kleinschaliger feestjes van deze organisatie (waar ik overigens vooral goede ervaringen heb). Wat ik wel ronduit misleidend vond waren de begin- en eindtijd. Er wordt geadverteerd met 21:00 - 03:00 uur maar in de praktijk was het eerder 22:00 - 02:00 uur. Al met al gemengde gevoelens overgehouden aan dit feestje.
 
Afgelopen vrijdag mijn eerste editie van Wonderland meegemaakt.

Allereerst wil ik graag alle mensen bedanken met wie meegereden kon worden naar Wonderland, erg fijn dat de ov-gangers door jullie ook konden meegenieten van Wonderland.
Ook top hoe Ramon het carpoolen geregeld heeft, we kregen een duidelijk mailtje met de plaatsen waar je kon instappen en hoeveel plek elke chauffeur had.

Jammer dat je het feest niet helemaal kon waarderen Fast Guy.
Het was inderdaad zeker in het begin best wel druk, maar later op de avond werd wat rustiger en kwam geloof ik iedereen wel aan zijn trekken.
Vond je het door de drukte te commercieel? Want dat idee kreegg ik helemaal niet, wel dat het strak georganiseerd is maar dat vind ik persoonlijk juist positief bij zo'n massaal feest.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij start elk feest van Ramontiek dat 6 uur duurt een uur na de opening en stopt het een uur voor het einde (dus de gb duurt dan 4u).
Dit staat geloof ik ook in de beschrijving van het feest, weet je dat iig voor voortaan
wink.png


Dan door naar het feest, Gangbangwolf heeft al een lang verhaal geschreven dus ik hou het kort.

Wat een toppers zijn deze dames toch, met recht worden ze artiesten genoemd.
Stuk voor stuk zijn ze enthousiast en ontzettend geil.
Je zou denken dat ze op een gegeven moment wel op zijn maar niets is minder waar, deze artiesten blijven maar doorgaan met een passie die ongekend is.
Met zoveel leuke dames werd het wel lastig om te kiezen naar wie ik toe zou gaan, gelukkig heb ik de meeste dames een bezoekje kunnen brengen deze avond.

Door omstandigheden konden een aantal dames niet meedoen heb ik begrepen, beterschap!
Om de lege plekken in te vullen waren er 3 nieuwkomers.
Van 2 nieuwe dames bij Ramontiek heb ik heerlijk kunnen genieten.
Djessie en Gwen waren echt fantastisch, ik hoop deze dames zeker vaker te zien bij Ramontiek en ik van wat ik hoorde andere mannen ook.
Er was nog een derde nieuwe dame maar helaas heb ik geen tijd gevonden om haar te spreken.

Al met al een fantastisch feest, en als het carpoolen weer lukt ben ik er in september zeker weer bij (de augustus editie in België is mij te ver weg).

Iedereen bedankt voor het mooie feest.

Volgende week staat Strawberry op de planning, mannen meldt u aan want de vorige editie was geannuleerd door te weinig aanmeldingen van alleenstaande mannen.
Erg zonde want mijn ervaring met Strawberry is zeer positief (ook leuk dat er veel stelletjes komen kijken en sommigen ook meedoen).
Dus kom zondag langs zodat we allemaal weer kunnen genieten!
 
Het feest "stopt een uur voor het einde"?
confused.png


En nee, volgens mij staat daar niets over in de advertenties. In tegendeel: er staat juist hoe laag de toegangsprijs is als je deze deelt door het aantal uur dat het feest zou duren...

Ligt het aan mij, of heeft de vorige review veel weg van reclame?
 
Hoe zit het nu met de tijden? Zit net de Madness flyer te lezen:

"Dussss u kan 6 UUR LANG voor een eigen bijdrage van €150,- deze sub sletjes zo vaak nemen, aanpakken en onderspuiten als wat u zelf aan kunt. Voor de 'zuinige' onder ons, DAT IS DUS SLECHTS €25,- PER UUR..........voor minimaal 5 meisjes en pure WAANZIN!"

In de praktijk is het dus 4 uur ipv 6 uur?
 
Een newbie vraag, maar je loopt op zo'n feest de gehele tijd poedelnaakt? Of is het de bedoeling dat je een handdoek meeneemt om om je heen te slaan als je niet actief bent?
 
Over de duur van de gangbangs: In Emmen ben ik nu een paar keer geweest. Je begon daar niet gelijk om 13:00 maar eerder 13:30/45. De eindtijd was daar wel gewoon 16:00 al mochten we toen bijvoorbeeld buiten nog even allemaal een keer op de meiden spuiten. Daarna was het neuken en pijpen voorbij en kon je nog even nazitten maar meer niet.
En dan voor Wolly: je mag een onderbroek oid aandoen maar dat hoeft niet. Handdoeken zijn er wel maar die zijn te klein om om te doen. Soms zie je jongens/mannen lopen met een broekje aan maar vaak is iedereen toch wel naakt. De ene loopt de hele tijd met een half stijve pik rond, de andere is helemaal slap (na het spuiten uiteraard) maar op zich ben je er erg vrij in.
 
Het feest "stopt een uur voor het einde"?
confused.png


En nee, volgens mij staat daar niets over in de advertenties. In tegendeel: er staat juist hoe laag de toegangsprijs is als je deze deelt door het aantal uur dat het feest zou duren...

Ligt het aan mij, of heeft de vorige review veel weg van reclame?
Bij de feesten waar ik langs ben geweest staat het iig gewoon in de advertenties.

Jammer van je reactie dat mijn post reclame zou zijn, als je mijn posthistorie in dit topic even terugleest zie je dat ik ook kritische noten heb geplaatst.
Mijn ervaring is echter wel dat Ramontiek daar wat mee doet waardoor ik nu simpelweg erg postief ben over mijn laatste ervaringen.
Daarom ook mijn advies, bespreek het even met ze als je vragen hebt want dan kan er wat mee gedaan worden.

Wolly, wat de rest al zei mag je zelf weten of je een handdoek wilt dragen (sowieso wel bij het eetgedeelte). Volgens mij kan je soms ook slippers lenen, maar anders zou ik deze wel meenemen. Het wil namelijk nog weleens glad worden met het squirten
 
ik snap de hele ophef over het aantal uren niet echt. de feesten van Ramontiek zijn zo georganiseerd dat je op een rustige manier kunt binnenkomen, kennis kunt maken met de dames en daarna na een duidelijke uitleg en het doornemen van een aantal in mijn ogen belangrijke regels 3 uur heerlijk kunt genieten.

Na afloop is er nog een uur de tijd om lekker te douchen, nog even wat te drinken en met de dames na te genieten met een hapje en drankje.

De gangbangs waar ik geweest ben, Emmen en Breukelen, waren voor mij een heerlijke manier van uitgaan. Als voorkeur ga ik toch het liefste naar Emmen, is kleinschaliger en zeer gemoedelijk en gezellig.

En ik zie dit ook als uitgaan en niet als hoppa zoals sommigen zeggen 6 uur lang gas op de lolly en neuken totdat je erbij neervalt.
Wat betreft kleding vind ik het zelf prettig om wel een short aan te hebben, vooral als je even wat gaat drinken of eten. Wel zo hygiënisch.
 
ik snap de hele ophef over het aantal uren niet echt. de feesten van Ramontiek zijn zo georganiseerd dat je op een rustige manier kunt binnenkomen, kennis kunt maken met de dames en daarna na een duidelijke uitleg en het doornemen van een aantal in mijn ogen belangrijke regels 3 uur heerlijk kunt genieten.
Als je rond half twee begint en rond half vier eindigt is dat geen drie uur meer...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan