Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ravi21 Hi, kun je ons als wandelaars publiek vertellen waar jij in 4 uur tijd 15 lekkere wijven (meerdere keren, als je kan) neukt op een top lokatie voor Eur 135, en dan alsnog teleurgesteld de deur uitloopt? Ik vind het een raar verhaal. Maar ik ga hoe dan ook volgende keer een keer kijken hoe dat zit :)
 
Ramontiek Producties laat via de moderator het volgende weten:

Jammer dat er verwarring is ontstaan over onze tijden. Gelukkig weet bijna iedereen dat wij tijdens onze 6 uur durende feesten het eerste en het laatste uur gezellig genieten van elkaars gezelschap en dat de daadwerkelijke GB 4 uur duurt. De meeste teamleden waarderen deze afwisseling van het gezellige en het actieve. Ik zal echter nog duidelijker zijn in onze advertenties en op de website over de opzet van deze events.

Al onze normale 3 uur durende feesten beginnen altijd een kwartier later om alle deelnemers de kans te geven het feest vanaf het begin mee te maken. We beginnen dan met een speech en we gaan ook altijd een kwartier langer door zoals jullie weten. Er zijn weleens feestjes geweest waarbij wij iets eerder stopten en dat kwam dan door het gebrek aan mankracht voor de dames.

Wij vragen altijd of iedereen het naar z'n zin heeft gehad en of hij voldaan is en dat is dan ook het moment om uw mond open te doen.
 
Ramontiek ligt er even uit. Iemand kwam erachter dat hij een SOA had en Ramon wil alleen maar 100% zekere feestjes dus de dames zitten even in 'quarantaine'. Heel jammer maar dit geeft wel aan dat Ramon heel professioneel is.
Daarnaast heeft Damenprüfer helemaal gelijk over de duur van de feestjes. Gewoon een super aanrader en geloof mij maar dat in Emmen de dames nog wel door wilden gaan maar de mannen allemaal lege ballen hadden dus je gaat echt niet weg met nog een druppel zaad in je eigen lijf... Gewoon super feestjes!
 
Voor de duidelijkheid, organisators, aanbieders, clubs, dvp's, whatever, mogen conform de boardregels niet in eigen topics reageren. Zulks om eindeloze welles nietes discussies te voorkomen. Omdat alle verhalen twee kanten hebben, kan het soms nuttig zijn om in de geest van hoor en wederhoor, de andere kant van het verhaal te vernemen. Vandaar dat we organisators enz. de mogelijkheid bieden om via de moderator hun visie te geven. Hiermee is de kwestie van de tijd van de party's wat ons betreft voldoende toegelicht.
 
Gisteren naar Zaandijk afgereisd voor de maandelijkse boottocht. Na het seksueel overdraagbare kwaalverhaal heeft de organisatie besloten de komende paar weken het iets veiliger aan te pakken. Oftewel alles met regenjas, en klaarkomen niet over gezicht of in de buurt van de erogene zones. Dat kan ik ook zeker waarderen. Dat geeft alleen maar aan dat de organisatie de gezondheid van iedereen hoog in het vaandel heeft staan. Het was ietsje rustiger dan gebruikelijk, ook met wat minder dames om de afname in aanmeldingen te compenseren. Veel van de publiekslievelingen waren aanwezig. En, net als het stormachtige weer, ging het er zeker niet minder hard aan toe.

De harde kern line-up bestond uit Chiara, Daphne, Madelon, Pauline en Stella. Met Marijke als strenge toezichthouder aan de zijlijn, al ik haar ook graag in actie had gezien. Daarnaast kwam er ook nog een stelletje langs. Na eerst een beetje rustig rond te kijken, doken ze halverwege het feest midden tussen alle mannen in. Voor de rest was er ook nog een alleengaande dame, al bleef het bij haar alleen maar bij kijken. Daar is uiteraard ook alle ruimte voor, je kunt doen en laten wat je wilt.

Het voordeel van een iets kleinere groep is dat je met alle dames aan je trekken kan komen, en sommige zelfs meerdere malen.
Madelon was weer in alle hoeken en gaten te vinden, zoals altijd. Volgens mij heeft ze echt elke vierkante meter van de Showboat (en zelfs op het buitendek) ondergespoten, behalve de stoffen banken dan. Chiara liet zich gewillig van elke kant uit elkaar trekken. Wat een heerlijke wilde meid is dat toch. Daar houd je (en zij ook) het niet droog bij. Op een gegeven moment belande ze ook nog in een standje soixante-neuf met de vrouwelijke wederhelft van het stel omringt door een groep mannen. Daphne heb ik even in het begin gezien, maar die was bijna de hele tijd omsingeld met mannen. Wat is het toch altijd een genot om haar keihard van achteren te nemen, zeker als ze dan met haar stoute ogen naar achteren gluren met een goedkeurende blik en glimlach. Die heerlijke kont van haar om je aan vast te grijpen is echt perfect. Pauline lag op haar vaste stek alle mannen grondig af te werken. Je moet wel oppassen als je voorbij loopt bij haar, want ze kan je zo onderspuiten (wat Ramon ook aan de lijve ondervond). Stella is een zachtaardig pijpexpert. Ik heb haar volgens mij maar hooguit 1 minuut in totaal zonder piemel in haar mond gezien. En de mannen klaagde zeker niet over haar kunsten.

Kortom, een feest in Noord-Holland om elke keer weer naar uit te kijken.
 
Swaswa, ik heb ook genoten van alle dames gisteren. Je hebt echter gemist dat de alleenstaande dame, Petra, zeker ook heel actief is geweest. Deze mooie geile meid lag in een kamertje beneden, en heeft zeker anderhalf uur non stop geneukt. Ik bem 2x bij haar gekomen, de eerste keer in haar strakke kutje (in cd uiteraard) en op het einde over haar lichaam.
 
Het was weer geweldig gisteren op Le Bateau
smile.png
, helaas minder aanmeldingen 25 man, een stelletje en een alleenstaande dame,maar dat mocht de pret niet drukken.Ramon had 5 dames ingezet net zoals swaswa al aangaf.Er moest dit keer alles met condoom gedaan worden,begrijpelijk gezien de situatie van afgelopen tijd voor sommige onder ons misschien wat minder leuk.Er was binnen genoeg aktie en later werd er ook buiten nog geneukt, misschien hebben mensen die met de boot over de zaan voeren er nog wat van meegekregen hahaha!
biggrin.png
,maar goed ik heb zelf enorm genoten van de dames,zij genoten nu hoorbaar extra omdat het al weer 2 weken geleden was op een gegeven moment hoorde ik Chiara zeggen dat dit veel beter is dan een High tea met vriendinnen
smile.png
hahaha.Voor degene die nog nooit een Ramontisch feestje hebben meegemaakt zou ik zeggen ga het een keer proberen je zult er geen spijt van krijgen.Dames ,Ramon en Crew bedankt! tot de volgende party
 
Je hebt echter gemist dat de alleenstaande dame, Petra, zeker ook heel actief is geweest. Deze mooie geile meid lag in een kamertje beneden, en heeft zeker anderhalf uur non stop geneukt.
Dat verklaart waarom ik haar gemist heb, ik ben alleen boven gebleven. Petra zag er zeker goed uit. Wie weet komt ze de volgende keren ook weer.
 
16 augustus naar de sextafette geweest om daar eens calorieën te verbranden. Ik was wat later, zo rond 21:45 dus nog even bij de bar gehangen waar de meiden zich voorstelden als ze langs je liepen. (vorige keer was er wat te doen hier over de duur van de gangbang, dit sociale moment vooraf is ook zeker leuk en duurde van 21-22 uur) Annabel en Stella stelden zich voor, de andere meiden liepen/praatten nog ergens anders. Verder waren er deze avond volgens mij 3 stellen aanwezig. Toen om 22 deed ramon weer z'n praatje, altijd goed en leuk. Daarna stonden de meiden klaar in de ruimte en liep ik als eerste naar binnen. Stella haalde me gelijk aan en wat een heerlijke body heeft die meid! Super lekkere puur natuur tietjes, mooie blanke huid, lekkere roze tepels en kutje. Condoom om (moest deze avond nog) en Stella begon gelijk te pijpen en niet snel daarna neukte ik haar al in haar lekkere strakke kutje. Geil als je de 'openingsfuck' doet en iedereen staat verder nog een beetje te kijken. Maar al heel snel kreeg Annabel ook 2 kerels te verwerken en kwam een andere jongen mij helpen met Stella. Na een tijdje neuken en pijpen ging ik verder en verwende Stella de volgende kerels. Toen gelijk door naar Annabel, heerlijke kreunende meid, geile tietjes, mooie krullen en ze zuigt heerlijk. Na ook lekker even door Annabel gepijpt en geneukt te hebben door naar Daphne. Wat een geil meisje is dat. Super body, weer die geile kleine puur natuur tietjes, mooi kutje en je merkt dat ze de dikkere pikken nog steeds heel goed voelt. Vol overgave pijpt ze je en neuken met haar is ook super. Daarna op naar Chiara. Zij blijft toch echt een super meid! Mooie tieten, heerlijke kut, leuke persoonlijkheid, en wat kan zij lekker neuken en pijpen en squirten. Toen zelf even pauze gehouden en wat gedronken aan de bar en lekker gekeken hoe de meiden geneukt werden. Stella kreeg door dat ik daar nog steeds met een stijve pik stond en niet gespoten had dus snel weer naar binnen en met een andere kerel Stella weer verwend, of zij ons
wink.png
Na een tijdje weer naar Daphne en zij lekker pijpen en daarna bovenop. Er kwam versterking van een beer van een vent, Daphne draaide zich om en zat lekker op mijn pik en daarna begon ze de reus goed te pijpen. Super geil hoe dat kleine meisje zo'n grote pik kon pijpen en lekker op mijn dikke pik reed. Daarna moest ik toch weer even bijkomen maar bleek dat Chiara 'vrij' was. Lekker met Chiara geneukt en toen ook nog even double vaginal met haar geprobeerd. Ik lekker onderop, Chiara erop en toen de andere kerel zijn pik proberen in haar kut erbij te krijgen. Dat lukte maar even want allebei dikke pikken dus Chiara zei na een paar pogingen dat onze pikken te dik waren en het helaas niet ging lukken. Wel super geil hoe enorm strak alles is bij een double vaginal. De andere kerel ging daarna erachter naar Daphne en Chiara stond daar met mij waarop ik haar van achteren nam en zij lekker geil naar Daphne kon kijken. En toen begon het, Chiara squirtte 1x en stopte mn pik gelijk weer in haar kut en zei dat ik door MOEST neuken en met een paar seconde duwde ze mn pik eruit en squirtte voor de 2e keer. Na de 5e squirt kreeg ze door dat ik telde en wilde ze een record vestigen. Uiteindelijk heeft ze 21 keer gesquirt. Wat was dat geil en Chiara vond het heerlijk, super als een meid zo geniet. We hadden allebei dorst dus even wat drinken en bijkomen. Nog steeds niet gespoten dus ik moest straks maar terugkomen van Chiara want ze wou mn zaad eruit hebben, ook al moest het helaas in een condoom want daar baalde ze wel enorm van. Chiara ging daarna even met een stelletje mee en ik stond naar buiten te kijken. Annabel kwam erbij staan en zei dat ze heel graag in de sling geneukt wou worden buiten en je kunt haar ook niks weigeren dus midden in de nacht lekker annabel in de sling geneukt. Zo geil hoe ze kreunt en "o mn poesje o!" uitkreunt! Ze pijpte nog een andere jongen en liet nr3 haar telefoon halen om op te nemen hoe ik haar neukte en zij kreunde. (als je dit leest annabel, zou mezelf en jou weleens terug weillen horen
wink.png
) Daarna ruilde de andere kerel en ik van plek. Super geil. Het begon ietsje te regenen dus wij weer naar binnen waar toch al wel wat kerels naar huis bleken te zijn. Even pauze in de rokersruimte en toen weer naar Chiara en haar super lekker op de bank geneukt en naast ons Daphne weer die lekker geneukt werd. Chiara kon weer mee met een stelletje dus die vond dat ik Daphne even moest neuken en dan wou ze dat zien. Heerlijk hoe die meiden ook geilen op hun collega's die afgeneukt worden en je kunt Chiara en Daphne ook niks weigeren.
Ondertussen werd het steeds later, en ik liep nog met volle ballen rond en nog weer even met Daphne, Annabel en Chiara geneukt en laten pijpen. Uiteindelijk was het 2 uur. Ramon riep dat als er nog kerels zaad kwijt moesten er nog een bukakke was en ik wou niet met volle ballen weg. Daphne en Annabel lagen op het bed, tietjes eruit (ondertussen waren ze overgegaan van sportoutfit naar zusterpakjes) en ze speelden lekker met hun kutjes. Helaas mochten we niet in hun mond/gezicht spuiten maar die tietjes zijn ook super geil. Samen met een andere kerel moest ik nog leeg, en de overgebleven kerels stonden te kijken. De andere kerel spoot lekker over Annabel en daarna spoot ik lekker een flinke lading op de tietjes van Daphne. De meiden speelden nog een beetje met ons zaad, smeerden het lekker over hun tepeltjes en toen was het neuken en alles voorbij. Snel nog gedoucht, afscheid genomen en naar huis gereden.

Ramon en vooral meiden; het was een super avond! De meiden zijn echt super, de stelletjes erbij was ook geil en als je met hun mee mag doen is dat wel een soort prijsje die je wint denk ik. En Chiara, de volgende keer gaan we voor meer dan 20 squirts
 
ben daar geweest op de gangbang de luxe.
in totaal 4 dames, en nog een wat oudere dame die pools was. verder nog een mannetje of tien.
chiara mooie meid met mooie ogen, kont en tieten. heb haar geneukt in meerdere standjes zowel binnen als buiten. ze squirtte hierbij meerdere keren..
pauline weet hoe ze met piemels om moet gaan heeft een tijdje met de mijne gespeeld,en daarna nog even geneukt...
kim tienerlijfje met meerdere tattoes mmm wat een lijfje.. ik heb haar achterlangs genomen maar toen haar lichaam allemaal schokkende bewegingen ging maken duurde het voor mij ook niet lang meer.
madelon was weer zeer actief heb haar nog even dubbel genomen.. dit geile schouwspel was niet om lang vol te houden.
later, op het einde van de bukkake, liep madelon rond. met een mondje vol zaad.

er waren dus niet te veel mannen... maar de sfeer was goed ,de dames waren goed , en het eten was goed.
en de organisatie was goed .. veel redenen dus, om terug te komen...
 
Was zaterdagmiddag op het gb feest van Ramontiek in Secret Dreams in Emmen, ik was er al vaker geweest dus ik wist wat mij te wachten stond. Maar zoals wel vaker bij deze feestjes het vandaag weer een surprise party! Dus heb ik en mijn mede gangbangers weer een geweldige geile middag gehad. Er waren dit keer ivm met het aantal aanmeldingen officieel 3 heerlijke dames beschikbaar en daar waren dit keer 2 stelletjes en nog 1 dame die eigenlijk even kwam proeven hoe het er op een gangbang aan toe gaat maar die op een gegeven moment ook op de matrassen terechtkwam! 6 dames dus!!
Dus eigenlijk waren er te weinig pikken voor al deze geile beschikbare gaatjes! Ik zelf belande eerst bij Stella op de matras en zij begon me heerlijk te pijpen en ik had me voorgenomen om niet te snel van stapel te lopen maar in 5 minuten kwam ik in haar mond klaar , ze was onweerstaanbaar haha! Even wat rust genomen aan de bar en wat gegeten bij het prima verzorgde buffet!
Weer terug bij de actie ging ik toekijken , wat ik ook erg leuk vind. Voor mij ging een van de aanwezige stelletjes bezig en de dame vroeg mij of ik zin had om mee te doen en wilde graag gesandwiched worden. Ik had niet veel tijd nodig om een condoom om te doen en haar wens uit te voeren haha, was mijn eerste keer en niet zo heel eenvoudig maar wel spannend en lekker strak! Hier is wel enige acrobatiek voor nodig maar oefening baart kunst en ik wil dit wel vaker doen. OP een gegeven moment werd ik afgelost en kwam daarna bij Chiara op de matras terecht en deze geile slet begon mij onmiddellijk weer te pijpen terwijl ze lekker geneukt werd door een andere pik, Wat heeft die meid een lekkere geile body ik moest uitkijken dat ik niet weer zo snel klaarkwam! Ik kon zo het rijtje aflopen en na Chiara kwam ik langs Luna die keurig op haar knietjes klaarlag zodat mijn lul direct in haar lekkere zuigmond terechtkwam , ze nam hem helemaal in haar mond en zoog heerlijk nat en geil. Ondertussen werd ze hard op haar billen geslagen en ze vond dat heerlijk haha. Overal om mij heen waren mannen bezig om alle aanwezige dames tevreden te stellen en dat was vanmiddag geen gemakkelijke opgave! Mijn lul was weer echt paraat en in al deze geilheid kwam ik weer bij Stella terecht en heb mijn lul in haar heerlijk natte kutje gestoken en ben lekker op haar klaargekomen. Met knikkende knieen weer naar de bar gegaan en een jus genomen. Ik weet dat de gb van Ramontiek minimaal 3 uur duurt maar ik ben niet tot het eind gebleven dus weet niet wat er allemaal nog meer gebeurd is maar weet wel dat ik naar de sportschool moet haha, de dames waren voor mij niet bij te houden! Supergeil allemaal en ik kom zeker terug. Tot zover mijn zaterdagmiddagbesteding en met dank aan Ramontiek en Secret Dreams ben ik weer een heerlijk ervaring rijker!!
Tot later!
 
goedemorgen allemaal. ik zag dat er vandaag weer een party is van ramontiek in de zaandijk. maar ik zag ook dat roxy daar bij is. en daarom wil ik even waarschuwen want die heeft al paar keer gehad dat een party niet doorging omdat zij een soa had. en omdat bij ramontiek ook de party niet doorging omdat er soa was hoop ik niet dat het nu nog eens een keer fout gaat. dus let op als je gaat en doe slim en gebruik een rubbertje!!!
 
14/9/2019 - Le Bateau - Zaandijk

Het is de laatste maanden erg rustig rond mijn persoontje. Social media staan op een bijzonder laag pitje, contacten zijn aan het verwateren en gangbangs of andere feestjes heb ik al een tijdje niet meer bezocht. Dat heeft zo z'n redenen, en hoewel die voor mij persoonlijk best heel positief zijn, gaat het anderen geen flikker aan
wink.png
. Dat wil zeggen: sommigen zijn op de hoogte, en ik word best blij van hun reacties. Maar goed, soms kruipt het bloed waar het niet kan gaan, en na (persoonlijk) contact met deze geweldige organisator besloot ik om, in elk geval nog één keer, van dit geweldige feest te komen genieten.

Ruim op tijd was ik in Zaandijk. Leuk, al bij het wachten op de bus in Zaandam had ik oogcontact met een andere vent, die bij het instappen in de bus naar met lachte en zei "Ramontiek?". Tja, je herkent die viezeriken uit duizenden, natuurlijk. En inderdaad, samen met twee anderen stapten we uit bij de juiste bushalte, om niet veel later in het rijtje te gaan staan bij de ingang. Rijtje? Jawel, om iets over half twee stond er al een klein rijtje bij de ingang, en toen de deur eenmaal openging bleek dat rijtje te zijn uitgegroeid tot een flinke rij. Het leek de Efteling wel, er had bijna zo'n bordje met "vanaf hier nog 30 minuten" kunnen staan. Eén voor één mochten we naar binnen, afrekenen (op tijd je kaart kopen scheelt écht!), handdoek en sleuteltje in ontvangst nemen en hop, omkleden en douchen! Onderweg naar de centrale ruimte kwam ik Ramon tegen, die weer een zeer enthousiaste begroeting voor me had, en oprecht blij leek te zijn dat ik er was... of dat verdomd goed weet te spelen! Aan de bar maakte ik kennis met iemand die hier voor het eerst was, en z'n ogen al gelijk uitkeek. De locatie, de drukte, het enthousiasme van de bezoekers... maar zeker de meiden: pfoei, ik snap dat het overweldigend is voor iemand die voor het eerst is. En eerlijk gezegd: ook voor een ouwe rot als ik blijft het een mooi gezicht. De meiden druppelden langs, stelden zich voor, knuffelden en teasden een beetje, en langzaam maar zeker vulde de bar zich met liefhebbers voor een geweldige middag. Nadat Ramon om kwart over twee z'n speech had gedaan en de meiden had voorgesteld, er waren er maar liefst elf (!!) aanwezig, kon het spektakel beginnen!

De meiden verdeelden zich, zoals gebruikelijk, over de grote ruimte boven en de BDSM-ruimte beneden. Het terras achter op de boot was wel open, maar werd vanmiddag helaas niet gebruikt voor avontuurtjes. Hoewel het weer daar best geschikt voor was werd er nu vooral gekletst en gerookt. Best jammer, ik had me toch een klein beetje verheugd op wat viezigheid in de open lucht. Maar ach, een mens moet ook wat te wensen overhouden. Ik ben rond gaan wandelen en heb me, toch een beetje mijn vaste routine, hier en daar weer heerlijk laten pijpen. Ik had me een aantal dingen voorgenomen, maar daar kwam eigenlijk al snel weinig meer van terecht. Toen ik om twee uur binnen kwam, en aan de bar zat, kwam Kim voorbij. "Hé, ben jij hier voor het eerst?", vroeg ze. Op mijn ontkennende antwoord vroeg ze waarom ze me dan nog niet eerder had gezien, én dat we later even "kennis moesten maken". Dat resulteerde in een bloedgeile blowjob, diep en met een bak speeksel waar je u tegen zegt, en binnen een paar minuten was er geen houden meer aan en kreeg Kim een mond en gezicht vol zaad te verduren! Bam, ik geloof dat ik helemaal eerlijk ben als ik zeg dat ik nog nooit eerder zó lekker gepijpt ben. Kan ook een combinatie van factoren zijn geweest, maar alleen dit zou al een reden kunnen zijn om nog eens langs te komen
tongue.png


Een andere reden om nog eens langs te komen trof ik niet veel later beneden aan, in de BDSM-ruimte. Terwijl ik de trap afliep wist ik al dat ze er was... af en toe klonk het gorgelend geluid, gevolgd door een flinke pets op een heerlijke kont. Dat kon dus alleen maar Luna zijn, misschien wel mijn grote favoriet van het (afgelopen) moment. Toen ze me in het oog kreeg wenkte ze me, en hoewel ik nog niet geheel hersteld was van mijn vorige orgasme, ik had alleen gedoucht en een colaatje gedronken, wist ze binnen no-time weer leven in mijn apparaat te krijgen. Zei ik nou net dat ik de lekkerste blowjow ooit van Kim had gekregen? Hmmm, mag ik deze dames op een gedeelde eerste plaats zetten? Onvoorstelbaar wat Luna met een piemel weet te doen. Het was alleen te vroeg voor een tweede hoogtepuntje, dus ik liet de dames doen wat ze deden, en ben lekker gaan rondlopen, wat drinken, een broodje eten en een beetje ouwehoeren.

Mijn tweede hoogtepunt beleefde ik tegen vieren. Na wat omzwervingen, ik had hier en daar wat geneukt en me laten pijpen, kwam ik weer bij Luna terecht. Die werd hard geneukt, maar had plek genoeg om mij (en een andere kerel) oraal te verwennen. Die andere kerel vroeg op een gegeven moment of hij over haar borsten mocht klaarkomen, waarna ik hem grijnzend aankeek, op haar gezicht wees en zei dat dit een veel mooiere plek was. "Graag", was haar reactie, waarna ze een minuut later een grote golf te verwerken kreeg. Dat zag er zo goed uit, dat ik me niet kon inhouden en de hoeveelheid zaad op haar gezicht verdubbelde. Wat een fantastische vrouw, had ik nou echt gezegd dat dit mijn laatste keer zou zijn?
rolleyes.png


Het einde van het feestje was als vanouds. De meeste meiden, en enkeling uitgezonderd, op hun knietjes of liggend op de matras, wachtend op een paar dozijn mannen die zich staan af te trekken, zich af en toe even laten pijpen, om vervolgens zoveel mogelijk zaad in ontvangst te nemen. Ramon stookt de boel lekker op en maakt er een prachtige afsluiting van. En ja, hoewel ik graag had gewild, en hoe geil Céline me ook aankeek, een derde orgasme zat er vanmiddag echt niet meer in. Ik ben gaan douchen, heb nog een laatste colaatje gedronken, heb afscheid genomen van wat prachtige mensen en ben aan de lange rit naar huis begonnen.

De feestjes van Ramontiek zijn van een bijzonder soort. Ja, ze zijn (tenzij je je kaart op tijd koopt!) wat duurder dan anderen, maar kijk eens wat je er voor krijgt. Prachtige (jonge) meiden, die heerlijk in hun vel zitten en er een echt feest van maken. Ja, het is (in elk geval op grote feesten zoals dit) stevig druk, maar de meeste mannen weten hoe het werkt en staan hun plekje gewoon af als je er even om vraagt. Dat is natuurlijk wel een dingetje: een gangbang is geen 1-op-1 feestje, dus de dame zal niet alleen voor jou klaarliggen, en je zult af en toe gewoon even iemand aan moeten tikken omdat jij ook even gepijpt wil worden of wilt neuken. dat vraagt wat durf, maar daar kijkt niemand raar van op! Binnen de wereld van deze feestjes, en ik heb er een hoop meegemaakt, is Ramontiek toch echt wel de onbetwiste marktleider. De man doet veel om het je naar de zin te maken, en echt... als er iets is dat je niet zint, spreek hem aan! Hij bijt niet, alleen op verzoek, en zal echt proberen je te helpen. Nogmaals: vooralsnog was dit mijn laatste feestje, maar terwijl ik dit zit te tikken vrees ik dat dit voornemen wel eens zal kunnen sneuvelen
 
Gisteren weer een heerlijk bezoek gebracht in de Showboot. Kan hier een lang verhaal schrijven hoe het er aan toe ging, maar het vorige bericht kan ik mezelf prima bij aansluiten. Het was gewoon weer GEWELDIG. Het is wel grappig om te merken dat de dames waar ik de vorige bezoeken bij Ramontiek een goede klik mee had dit keer bijna niet bij mij aan bod zijn gekomen. Andere dames deden dit keer mijn genot tot een zeer groot hoogtepunt stijgen. Wel wil ik in het bijzonder weer mijn dank uitspreken aan Chiara en Roxy. wat een toppers zijn dit.
 
Ik was er gister ook en heb me opperbest vermaakt. Vooral genoten van Kim die lekker diep pijpte, met veel spuug, uitgelopen mascara en een geile blik in haar ogen. Ondertussen bewonderde ze zichzelf uitgebreid in de spiegel.
rolleyes.png
Daarnaast voor het eerst 'kennisgemaakt' met Celine -- een superschattig poppetje met wie het meteen klikte. Voor herhaling vatbaar kortom. Meiden en Ramon, bedankt en tot de volgende keer!
 
Na een afwezigheid van een maand of 5, toch maar weer eens gaan kijken bij die Sex boot in Zaanstad

Had mijn kaartje al ruim een maand van tevoren aangeschaft,
2 maanden geleden zou ik ook al gaan maar mijn aanmelding was schijnbaar niet doorgekomen, en ik ben nu eenmaal een
Hollander en ik ga geen 135 betalen aan de deur...., achteraf misschien wel een goed ook, naderhand met dat gonorroe uitbraak, werd ik ook niet blij van....daarom maar even 2 maanden gewacht

Was er rond 13,45 en wat een rij voor de deur, maar even wat rondjes gereden, in de hoop dat de rij afnam, maar helaas...,uiteindelijk toch maar aangesloten, en 10 minuten later was ik binnen...
Pfff was echt behoorlijk druk, dus ik dacht bij mij zelf, om het maar even aan te kijken deze middag....
rolleyes.png


Keek in ieder geval mijn ogen uit....wat een lekkere meiden, een van de redenen om te gaan was ook dat er wat nieuwe meiden op de flyer werden aangekondigd, Celine, Gwen, Fajah en Roxy kende ik nog niet
helaas dat Estelle niet meedeed deze dag, namelijk ook nog niet ontmoet
alle vier super lekker om te zien, vooral Celine wat een mooi moppie, schaamde mij bijna, voelde mij nogal oud tegenover haar
redface.png


Alle meiden verzorgd tot in de puntjes, gelakte nagels mooie lingerie, wat wil je nog meer,
heb het in het verleden meegemaakt, dat het allemaal nogal afgeraffeld werd, bij andere organisaties
maar daar deze organisatie maakt er echt werk van!

Uiteindelijk zou Sophie ook meegaan doen, maar die had wel een voorwaarde..., ze wilde alleen met mannen, die ze zelf uitzocht....helaas

rond 14.30 ging het feestje los...., en heel wat ijsberen ontdooiden, en doken vol overgave op de meiden, ben eerst maar eens een rondje gaan lopen, ik kwam uit in het beneden dek uit bij ik denk....Gwen, die nogal achteraf al met 2 mannen bezig was, even mijn beurt afgewacht, en toen was ze voor mij
cool.png


Nou ja werd veel te warm van haar, dus het duurde niet zo lang,
weer een rondje gelopen, en toen kwam ik uit bij de Bdsm room daar lagen Roxy Celine en Luna , ben met allemaal lekker bezig geweest, daar kwam later Gwen weer bij in de sling, en mijn hemel, wat kan je vrouw toch lekker nemen in zo'n sling

Even later maar even naar boven gegaan, en daar de kans gegrepen om de overige meiden eens te proberen, ben met Fajah overigens echt een lekker ding wat mollig en wat buitenlandse invloeden, en vol met tatoo's, maar echt een lief en geil moppie

Later met nog met Daphne, Annabel, Kim en Pauline bezig geweest ben in ieder geval ruim aan mijn trekken gekomen, ONDANKS dat je altijd weer van die claimers hebt, die echt dwars door je heen willen
Vond het wel mooi om te zien hoe Ramon alles in de gaten houdt, hij zag dat er een zo'n claimer zowat Celine dood drukte, en Ramon maakte die gast even duidelijk dat dat niet de bedoeling was van een gangbang....top ouwe

Zo zijn er ook nog steeds gasten die geen nieuw rubbertje omdoen, als ze naar de volgende dame gaan, let daar meer op!!!!!!!

Voor de Bukkake pleite gegaan, absoluut niet mijn ding op een gangbang, ieder zo zijn ding...ja toch?!
denk dat ik ook een van de weinige was die alle handelingen met condoom doet..., dat is nu eenmaal mijn overtuiging

Voorlopig weer genezen van alle geilheid en we zien wel weer, wanner het weer begint te kriebelen
 
Wonderland - Club Organza

Gister avond weer afgereden naar Club Organza in Breukelen. Ik had mij er al een tijd op verheugd omdat ik eigenlijk enkel de showboat en Club organza bezoek betreffende gangbangs... Deze 2 feestjes staan afhankelijk van de aanwezigen al ver van te voren geblokt in mijn agenda, zo ook gisteren. Ik reed iets later weg vanuit huis maar om wel in elk geval op tijd te zijn voor de voorstelronde en de introductie van nieuwe dames die mijn attentie zeker hebben getrokken te weten; Eva & Roos... Eva schijnt bekend te zijn van andere feestjes & organisaties. Hoewel ik al een lange tijd actief ben in deze "scene" had ik Eva nog nooit eerder mogen aanschouwen. Ook Roos, een mooie slanke dame met heerlijk jetsers die ook voor de voorstelronde mijn aandacht had getrokken.

De reden dat ik Wonderland en Le Bateau voornamelijk bezoek als enige feestjes heeft te maken met een aantal aspecten, de hoofdreden is toch wel omdat er dan altijd ontzettend veel "keuze" is aan vrouwelijk schoon, eigenlijk volgens mij allemaal waanzinnig ondeugende nympho's MITS ze aanwezig zijn op de feestjes van Ramontiek natuurlijk. We hoeven als man(nen) natuurlijk niet de illusie te hebben dat ze altijd zo waanzinnig geil en ondeugend zijn. Afijn, ik denk dat gisteren een avond was voor mij die ik niet snel zal vergeten, met zoveel knappe dames heb ik mijn ogen uitgekeken.

Zoals velen weten wordt er bij Wonderland & Le Bateau eigenlijk op elk plekje waar een matras, sling, of iets anders dergelijks staat geneukt, gepijpt, gesquirt, sperma gespoten en soms voor de liefhebbers ook gebeft. Je hoeft op deze feestjes dan ook niet bang te zijn dat jij of je ogen maar iets te kort zal komen. Het is een orgy zoals velen mannen deze enkel kennen van die van diverse videostreamingsites als pornhub of andere streamingsites. Voor mij al ruim een flink aantal jaren bijna een maandelijkse standaard (wat een geluk)!!

Gisteren werd de voorstelronde (ik denk) iets na 2200 gehouden, er werd nog even gewacht op Celine die iets later kwam. De aanwezigen voor dit heerlijke feestje was;
1. Bo
2. Eva
3. Kim
4. Anabelle
5. Paulien
6. Daphne
7. Celine
8. Madelon
9. Chiara
10. Roos
11. Stella
12. Fajah

Naast deze dames waren er ook nog een aantal actieve stelletjes, altijd leuk temeer omdat ook het meerendeel (of misschien) uiteindelijk wel allemaal erg actief. Mijn aandacht lag gisteravond voornamelijk bij Anabelle, Celine, Stella, Madelon, Roos & Eva. Met deze dames heb ik dit feestje heerlijk kunnen genieten. De nieuwe dame Eva heeft mij bijzonder positief verrast, Ramon als je meeleest... Eva mag je er zeer zeker vaker bij hebben. wat een aanwinst, geweldige looks, top inzet en zo verwoestend geil om bezig te zijn met haar of om haar bezig te zien.

Het feestje ben ik begonnen bij Roos, zij werd voorgesteld debutante die sinds .. Augustus geen seks meer had gehad, wat met veel "oohh" en "awhs" werd toegejouwd door alle andere artiesten, mede hierdoor en haar geweldige looks besloten om mij samen met genoeg anderen te melden bij Roos. Roos heeft mij na de aftrap heerlijk goed oraal kunnen pijpen, iets wat ze heerlijk doet, misschien wat te kort maar... misschien ook maar goed ook. Omdat Roos met Bo gezamenlijk op één eenpersoons matras buiten lagen verhuisde zij zich verderop naar een matras elders in de tuin. De tuin overigens wel overdekt en afgesloten, maar mede door het warme binnengedeelte zo af en toe heerlijk om even af te koelen.

De dames hadden zich vanavond weer prima verdeeld. Zowel buiten als binnen kon van alles worden gedaan, zoals velen alleen maar in hun stoutste dromen kunnen bedenken is en wordt hier vaak de realiteit. Nadat Roos zich had verplaatst lag Annabel opvallend zonder al te veel pikken om haar heen. Terwijl velen Roos volgden naar de matras achter in de tuin ging ik richting Annabel die mij heel ondeugend lag te pijpen, het leek wel een soort van facefuck, diep tot aan de ballen aan toe en met heel veel spuwg (Madelon zou er jaloers op zijn), ontzettend geil, terwijl Annabel mij aan het pijpen was werd ze waanzinnig hard gepaald door een mede gangbanger.. Toen hij na flink doorstoten het matras verliet heb ik mijn plaats afgestaan aan de geen achter mij, zo verhuisde ik naar de gevarendriehoek van Annabel. Annabel die bekend staat op de feestjes voor het evenaren van het maandelijks luchtalarm dat elke maandag op de eerste maandag om 1200uur 's middags afgaat. Ik hield het niet langer meer vol doordat Annabel het maandelijkse lucht alarm weer evenaarde en inmiddels ook Fajah tot grote decibel hoogte was gestegen. De eerste ronde was veelbelovend en ontzettend geil!

1/2
 
... Na een korte rustpauze even binnen en buiten gekeken hoe iedereen volop aan het genieten was van Wonderland. Er lagen inmiddels ook wat amateur dames te genieten op de matrassen. Van een van de mede heren kreeg ik de tip om eens te kijken bij een van de amateurdames die op het podium lag achter Celine, deze dame kon er geloof ik wel wat van zo was te horen, helaas niet meer kunnen aanschouwen. Mijn oog viel toen op Eva, een wonderschone dame met klasse, ontzettend geil en ondeugend ogend, lag vrijwel voor de bar op een matras, ofwel ze zat op der knietjes op het matras en pijpte in een soort van rondo alle eromheen staande mannen... best geil om zo van afstand te aanschouwen... na al die lullen stuk voor stuk in de mond te hebben gehad was het voor haar even een korte break, waarbij ze naar de bar ging voor een drankje, en een van de aanwezige mannen volop zoende... Eva had er wel zin in en was nog lang.... niet klaar. Vast besloten was ik om haar even in de gaten te houden en mij later op de avond mij toch nog te melden voor een heerlijke vrijpartij.

Verder gekeken in de zaal, en voorin in de zaal had Madelon een soort van zelfde situatie als bij Eva even eerder, ook Madelon zat op haar knietjes en kon zodoende veel harde lullen afzuigen. Madelon maakte het nog bonter en kwam met het idee om een soort van mini- rollenspel te doen. Ze wilde binnenkomen in de zaal, aan haar haren vast gepakt en geforceerd pijpen... ze vond het dan ook niet erg om echt vast gepakt te worden en haar mond diep over je lul heen te laten zakken, dit terwijl ze dus op der knietjes zat, en met haar handen op der rug, die de mede heer die haar binnen bracht vasthield, een behoorlijke onderdanige setting... terwijl Madelon mij ook heerlijk pijpte in deze setting had ik wel weer zin om gewoon te neuken... Eva was ik denk ik even verloren, want die lag sneller dan ik had verwacht alweer op het podium met voldoende pikken, ik zag nog een gaatje en zo kon mij direct laten pijpen door Eva... Iets wat Ramon al had aangekondigd tijdens de introductie... dat kan ze super! Met "smak" geluidjes als je lul eruit komt, lijkt het toch een soort van Grolsch beugel momentje... vacuüm hard gezogen en los naar de volgende... Eva pijpte goed en zag er heerlijk uit. Een van de anderen was haar flink aan het neuken toen hij finishte pakte ik het over... Eva lag wijdbeens op haar rug maar wilde met haar beentjes omhoog toen ik wilde beginnen, alleen maar beter want dat is zoveel geiler en lekkerder stoten.. Na haar denk zo'n 2minuten in hoog tempo te hebben geneukt reikte ik bijna naar mijn 2e hoogtepunt v/d avond maar toen... was het pauze, iets waar ze volgens mij zichtbaar een beetje van baalde.. voor mij wel even goed geweest en heb haar beloofd later op de avond het nog wel even af te maken...

Intussen was het behoorlijk warm binnen, na genoten te hebben van Madelon's kwaliteiten en een heerlijke neuksessie met Eva kwam ik uit in de tuin bij Stella, die gewillig op het matras lag naast Daphne. Daphne met woestaantrekkelijke looks iets waarvoor je bijna een nekhernia zou oplopen als ze langs je zou lopen. Daphne had het mega druk en genoot zichtbaar, Stella idem dito. ik verbaasde mij want ondanks de vele mannen die stonden te kijken, was er een lange tijd een plaatsje vrij bij Stella... Ik heb even afgewacht want wil niet opdringerig zijn naar anderen. Omdat ik zag dat niemand aanstalte maakte heb ik mij heerlijk tot aan haar pauze laten pijpen door Stella. Terwijl ze mij pijpte werd ze geneukt door de een na de ander. BIj de laatste heer die haar tot haar pauze aan toe neukte, aanschouwde ik hoe Stella zichtbaar genoot van deze pik. Regelmatig kreunde ze en kneep ze haar handpalmen in het hoeslaken van genot... leuk om te zien en nog lekkerder om zo gepijpt te worden een heerlijk uitzicht... Pijpen duurde even maar toen was het ook voor Stella pauze...

Voor mij zelf ook even een rust periode genomen, en na het drinken van een aantal bekers met water even bij kunnen komen. Intussen zag ik Celine terugkomen van haar pauze naar een van de voorste matrassen binnen. Echter was het continue een zee van drukte van jewelste (en terecht) want Celine is een prachtplaatje om te zien, ondeugend en volgens Ramon ook behoorlijk onderdanig. Te druk voor mij waardoor het niet helemaal uit de verf kwam.. plaats gemaakt voor de gene naast mij en verder gaan kijken... Chiara lag schuin voor de bar heerlijk te pijpen... Chiara is een dame die je eigenlijk alleen maar ziet in de geilste pornofilms, een pornolichaam waar je U tegen zegt. ik genoot met afstand hoe ze aan ander aan het pijpen was, best geil om te zien, volgende keer staan Chiara en Celine toch wel bovenaan... gezien ik ze gisteravond heb overgeslagen. Eva kwam inmiddels uit haar pauze en reikte weer richting het podium. Eerst lekker op haar knietjes in een rondo lekker pijpen, de een na de ander, om vervolgens met haar waanzinnig lekkere kont richting mijn keiharde lul in doggystyle te gaan knielen... Ja, zoiets lekkers laat je natuurlijk niet aan je voorbijgaan.
Nog beter... zo kon ik tevens in een van de favoriete posities toch ook het karwei van eerder op de avond af maken. Heerlijk en hard stotend te genieten hoe ze iedereen waar ze naar keek aan het pijpen was, en ik haar lekker stootte in doggystyle mijn 2e hoogtepunt v/d avond had bereikt.

Voor mij was de avond voorbij... ik kom zeker nog eens terug en hoop er op de boot en anders toch wel weer op Wonderland aanwezig te zijn.

Voor de organisatie;
Was weer super geregeld, alles weer dik in orde. Daarnaast natuurlijk ook alle dames weer mega bedankt voor de fysieke inzet en ook alle mega heerlijke looks! En ook nog even apart de dames Eva en Roos bedankt voor jullie inzet en dat we jullie nog heel veel vaker mogen zien van jullie mogen genieten, al met al een fantastische avond. Een avond die mij na vandaag nog lang zal bijblijven

Tot een volgende keer.

2/2
 
GANGBANG DE LUXE

nou, ramon.. hier nog een berichtje

er waren een mannetje of veertien aanwezig en een koppel. en de drie dames madelon, chiara en lucia verder twee debutanten waarvan er eentje een halfuurtje meedeed, een lekkere leuke meid, die we zeker nog wel terug gaan zien..
madelon deze meid heb ik tweemaal dubbel vaginaal genomen , en nog even buiten genomen waarbij ze opgetild werd door twee mannen.
en ze squirte en ze squirte en ze squirte....
chiara deze mooie dame heb ik nog lekker mee gestoeid ik was van plan om met haar dubbel vaginaal te doen, maar mijn piemel was te dik zei ze.
en twee dikke piemels ging niet passen.
lucia is zeker niet 1 van de knapste, maar een lijf.. wow.. gewoon goddelijk mmm sorry hoor.. maar ik val voor zo een type lichaam.
en ik heb ze anaal, vaginaal en in dp genomen.
en ook toen ze gedped werd door twee andere gasten mmm wat een schouwspel, dit brengt je dichter bij moeder natuur.
de bukkake daar waren niet veel gasten meer voor te vinden een kerel spoot in de haren van madelon.
en ik spoot mijn zaad over de tietjes van lucia. wat daarna nog uitgesmeerd werd als body creme..
dus het was me het middagje wel...
 
18 oktober naar de party in Emmen geweest. Die sextafette nu voor de 2e keer bezocht en het was weer leuk. Chiara, Daphne, Fajah en Fleur konden weer geneukt worden, of liever, tankten de mannen en jongens af. Ik was wat later maar nog net op tijd voor de toespraak. Er waren niet zoveel mannen, een stuk of 15 dus helaas werd Chiara uit roulatie genomen, ipv gerouleerd genomen. Gelijk naar Daphne gegaan, wat een geil jong super blond en blank meisje is dat toch. Super body! Lekker laten pijpen en met haar tietjes gespeeld en toen even naar Fleur. Fleur is niet slank maar zoals Ramon al zei een heeriljke normale nederlandse meid die je normaal meer bij een stroopwafelkraam ziet. Grote tieten, geil gezichtje. Lekker laten pijpen en dat kan ze goed. Iedereen altijd z'n kans geven dus daarna even door naar Fajah. Fajah is een geile arabische. Niet slank maar wat een ass heeft ze! Ze zoog je lekker. Na een uurtje spelen en kijken hoe de meiden goed geneukt werden lekker weer naar Daphne maar net voordat ik haar zou neuken ging er even iets mis en helaas moesten we afscheid nemen van Daphne. Toen de meeste kerels al gespoten hadden werd het wat rustiger en lekker naar Fleur gegaan. Wat een lekkere kut heeft ze, zal me niet verbazen als ze binnenkort ook double vaginal probeert, als ze het niet al doet. Iets later weer lekker na een korte pauze terug naar Fleur en haar lekker op het eerste bed geneukt. Staat 'ineens' Ramon erbij die ziet hoe al die mannen geniet van dat jonge meisje en zit je lekker met je pik in haar kutje dan roept hij "Ja lekker he vieze mannen, zo'n jong sletje neuken en je pik in zo'n jong kutje!?" Super kinky. Omdat Daphne niet meer meedeed kwam uiteindelijk Chiara weer meedoen en een heleboel kerels vinden haar toch wel speciaal. Haar uiteindelijk drie keer laten squirten, niet 21 zoals de vorige keer helaas. Helaas werd ik na al dat geneukt toch wat moe en rond 00:00 werd mn pik wat slapper dus helaas geen double vaginal gedaan maar o wat ziet dat er toch ook geil uit! Uiteindelijk na een korte pauze kwam Chiara weer terug en bij de ingang bij de bedden ging ze heeriljk op de grond zitten en liggen klaar voor mn zaad. Met 4 of 5 jongens om haar heen en allemaal rukken. Heerlijk op haar gespoten (sorry dat het niet zoveel was Chiara, volgende keer spaar ik het een dag op) en gelijk ging een gespierde kerel in haar kut. Wat is dat toch super geil, net je zaad op een meid spuiten, lekker alles op haar gezicht, tieten en buik richting die kut en gelijk een andere kerel z'n pik in haar rammen als je nog na staat te druipen. Echt PORNO. Super Ramon en dames! Toen rond 0100 maar eens naar huis, de vorige keer tot na het einde gebleven en dan nog een eind rijden... Kortom; het was weer een lekkere avond. Ook leuk dat er deze keer best wat meer jongere gasten waren. Dus als je dit leest en denkt dat gangbangs alleen voor 50+ is dan is dat niet zo! Volgens mij waren er 3 onder de 30 en 4 tussen 30-35/40. Was weer een leuke avond Ramon en meiden + organisatie en mede gangbangers!
 
De opkomst en ondergang van RAMONTIEK in het noorden.
helaas is RAMONTIEK toch niet de organisatie die het in zich heeft om groot te worden in Nederland. Tot 2x toe ben ik nu voor niks afgereisd naar Secret Dreams in Emmen waar hij een feest zou houden en tot 2x toe zeer teleurgesteld naar huis gegaan omdat het feest door hem afgezegd was vanwege te weinig aanmeldingen. Vreemd.....zo werkt dat niet hier in het noorden. Tenminste niet bij mij. Ik ga als ik zin en tijd heb en wil me daarvoor niet van te voren hoeven aan te melden. Zo gaat dit al jaren zo in Secret Dreams en velen zullen het daar ook mee eens zijn. Het is jammer dat Ramon zich laat leiden door het aantal aanmeldingen en vergeet dat er velen zijn die ook gewoon op de bonnefooi komen. Een gemiste kans en zeker geen reclame. Ook het minder inzetten van dames zoals hij op 18 okt deed, waar Ik me trouwens wel optimaal vermaakt heb, is iets waarvan ik denk....kom na wat je belooft. Hoop dat dik stukje voor ramontiek maar ook voor andere lezers en schrijvers aanleiding is om in de pen te klimmenbof hem hierop eens aan te spreken. Zijn organisatie heeft potentie net als al die mannen die altijd met veel plezier komen. Alleen kom je beloftes na en laat je niet leiden door aanmeldingen. Dan is alles gedoemd te mislukken.
 
De opkomst en ondergang van RAMONTIEK in het noorden.
helaas is RAMONTIEK toch niet de organisatie die het in zich heeft om groot te worden in Nederland. Tot 2x toe ben ik nu voor niks afgereisd naar Secret Dreams in Emmen waar hij een feest zou houden en tot 2x toe zeer teleurgesteld naar huis gegaan omdat het feest door hem afgezegd was vanwege te weinig aanmeldingen. Vreemd.....zo werkt dat niet hier in het noorden. Tenminste niet bij mij. Ik ga als ik zin en tijd heb en wil me daarvoor niet van te voren hoeven aan te melden. Zo gaat dit al jaren zo in Secret Dreams en velen zullen het daar ook mee eens zijn. Het is jammer dat Ramon zich laat leiden door het aantal aanmeldingen en vergeet dat er velen zijn die ook gewoon op de bonnefooi komen. Een gemiste kans en zeker geen reclame. Ook het minder inzetten van dames zoals hij op 18 okt deed, waar Ik me trouwens wel optimaal vermaakt heb, is iets waarvan ik denk....kom na wat je belooft. Hoop dat dik stukje voor ramontiek maar ook voor andere lezers en schrijvers aanleiding is om in de pen te klimmenbof hem hierop eens aan te spreken. Zijn organisatie heeft potentie net als al die mannen die altijd met veel plezier komen. Alleen kom je beloftes na en laat je niet leiden door aanmeldingen. Dan is alles gedoemd te mislukken.
ramontiek vind ik toch wel de betere van dit moment.
en ik vind het knap hoe ramon zijn dames weet te vinden en in te zetten.
en ik snap ramon wel, die wil een beetje zekerheid. door je aan te melden.. maar dan zijn er ook weer die zich afmelden.
dus dat blijft een lastige kwestie.
het is wel eens zo als je bijvoorbeeld een rustige bang hebt en dan zijn er twee dames bezig met aantal mannen om hun heen.
dan is er een wel eens een dame over waar dan even niet mee gestoeid word. en die neemt dan een pauze. en dan hoor ik wel eens ja, ik doe even rustig aan want morgen heb ik weer een bang.
dan denk ik meid, kom er gezellig bij liggen. ook al lig je even alleen, er is altijd wel een mannetje dat met je wil spelen.
 
Afgelopen zaterdag mijn ontmaagding bij Ramontiek gehad op de Showboat. 1e keer voor mij op deze locatie en bij deze organisatie. Ik ben in zeer aangename zin verrast door beide! De locatie is makkelijk te bereiken, voldoende parkeergelegenheden en verder ruim opgezet en schoon. Organisatie was ook top vanuit Ramon. Nette mail vooraf en bij binnenkomst waren alle dames al klaar voor de actie. Klein inieminie minpuntje was dat alle mannen vanaf 1345u binnen konden komen en de officiële "opening" pas om 1435 was....had ook al om 1415 gekund, maar goed....klein detail. Na de opening ging het echt meteen goed los en ik was echt verbaasd over de dames die acte de présence gaven....stuk voor stuk allemaal bloedje geil en voor ieder wat wils. De druk was erg hoog dus heb me eerst enorm geil, diep en nat laten pijpen door......????? Ik ben slecht in namen maar heb wel onthouden dat deze geile dame in n rood pakje en tattoos op heel haar lijf waanzinnig geil kan slobberen. Wat pakte zij m lekker diep en nat! Duurde dan ook niet lang of de eerste lading werd vakkundig in haar mondje gedeponeerd. Ze liet dit lekker geil eruit lopen....wat n porno wijffie. Daarna ff lekker gedoucht en door naar Nicolette. Een dame met beetje meer vlees maar Hey....honden houden van botten, mannen van vlees toch? Ook daar haar ff lekker gepijpt en rondje doggy gedaan. Plek afgestaan aan de volgende en me toen bij Madelon gevoegd. Deze meid is ook echte porno en squirt inderdaad als n fontein. Haar lekker missionaris gepakt en over haar klitje wrijvend, kwam ze lekker klaar. Daarna door naar Celine (ja ben toch wel aardig met namen haha). Zij lijkt onschuldig maar wilt maar al te graag n piemel. Haar ook lekker gelikt en doggy gepakt en toen was de tweede ronde voor mij klaar. Weer ff lekker douchen en toen weer bij de eerste dame gaan staan. Zij werd doggy geneukt op n bank en zat mij heerlijk te pijpen aangezien ik aan de andere kant van de bank stond. Madelon kwam nog ff vertellen dat t van n afstandje enorm geil eruit zag. Meer mannen wilden hun pik lekker in haar keeltje duwen dus toen weer door naar Madelon. Duurde niet lang aangezien we allemaal tegelijk met pauze gingen. Best goed idee want zo weet iedereen waar hij/ zij aan toe is. Na de pauze ff lekker laten pijpen door en neuken met Fleur en toen door naar .....???? Deze dame wilde graag naar buiten maar dit feest ging helaas niet door. Dan maar binnen blijven en me lekker laten zuigen door haar. Vervolgens weer lekker doggy en toen was ronde drie klaar. Helaas was t toen tijd om te gaan en heb ik de afsluiting niet meer meegemaakt. Je moet altijd n reden hebben om terug te gaan toch?
al met al n zeer dikke voldoende voor de feest en ze gaan me snel terug zien (als de agenda het toe laat)
 
De opkomst en ondergang van RAMONTIEK in het noorden.
helaas is RAMONTIEK toch niet de organisatie die het in zich heeft om groot te worden in Nederland. Tot 2x toe ben ik nu voor niks afgereisd naar Secret Dreams in Emmen waar hij een feest zou houden en tot 2x toe zeer teleurgesteld naar huis gegaan omdat het feest door hem afgezegd was vanwege te weinig aanmeldingen.
Was de annulering niet van tevoren bekend dan?
 
Nee....het blijkt dat de heren die zich opgeven wel een mail gehad hebben de zelfde ochtend maar als je zoals velen, zoals ik, je niet aanmeld, dan krijg je dat aan de deur te horen.
 
De opkomst en ondergang van RAMONTIEK in het noorden.
helaas is RAMONTIEK toch niet de organisatie die het in zich heeft om groot te worden in Nederland. Tot 2x toe ben ik nu voor niks afgereisd naar Secret Dreams in Emmen waar hij een feest zou houden en tot 2x toe zeer teleurgesteld naar huis gegaan omdat het feest door hem afgezegd was vanwege te weinig aanmeldingen. Vreemd.....zo werkt dat niet hier in het noorden. Tenminste niet bij mij. Ik ga als ik zin en tijd heb en wil me daarvoor niet van te voren hoeven aan te melden. Zo gaat dit al jaren zo in Secret Dreams en velen zullen het daar ook mee eens zijn. Het is jammer dat Ramon zich laat leiden door het aantal aanmeldingen en vergeet dat er velen zijn die ook gewoon op de bonnefooi komen. Een gemiste kans en zeker geen reclame. Ook het minder inzetten van dames zoals hij op 18 okt deed, waar Ik me trouwens wel optimaal vermaakt heb, is iets waarvan ik denk....kom na wat je belooft. Hoop dat dik stukje voor ramontiek maar ook voor andere lezers en schrijvers aanleiding is om in de pen te klimmenbof hem hierop eens aan te spreken. Zijn organisatie heeft potentie net als al die mannen die altijd met veel plezier komen. Alleen kom je beloftes na en laat je niet leiden door aanmeldingen. Dan is alles gedoemd te mislukken.
Hey Vinniefuck, welke was dat dan? Ja je hebt wel gelijk dat de vrijdagavond/sextafette vorige week afgelast was. Super jammer, net een dag zaad gespaard voor zijn heerlijke meisjes... Van de andere kant... weet niet of je vaker geweest bent en ik daar samen met je wat van zijn meiden op de gangbanges en sextafette geneukt en bespoten heb maar het was niet echt super druk en dan met 3 of 4 meiden die kant op... wel jammer ja. De laatste sextafette vond ik dan wel weer erg geil, veel meer jonge en nieuwe gasten dus er zat wel wat groei in. Het is ook best moeilijk natuurlijk, hoeveel jongens en mannen vinden gangbangs echt geil en willen dan ook nog betalen. Zelfs in Berlijn bij erlebniswohnung valt het perioden best wel tegen. (3 verschillende tijden in een jaar geweest) en dat is een stad met heel veel inwoners binnen een paar kilometer. Ook daar was het alleen super druk toen er een actrice en wat kerels van GGG bij waren, 25 on 1, verder ook daar vaak 15on1 en dat zijn dezelfde leeftijd en uiterlijk meisjes als die van Ramontiek.
 
Wat een avontuur! Dankbaar ben ik om dit met jullie te hebben mogen beleven.
Vanaf het eerste contact per e-mail tot het zojuist afscheid te hebben genomen van dit fijne gezelschap mensen; Een fantastische ervaring!

Een groot compliment naar de dames en Ramon.
Bedankt voor de warme kennismaking, ik ervaar het als een bijzonder fijne ontmoeting.
Kim, Céline, Madelon, Chiara, Tess, Luna; Wauw!
Jullie zijn werkelijk waar zeer aantrekkelijke dames om te zien.
De puurheid, de passie en het verlangen is geen gespeelde; het is echt.
Zeer fantasierijk; hetgeen ik heb mogen aanschouwen en ondergaan zijn zeer stoute dromen.
Ik vond het een eer om deze prachtige dames te ontmoeten en deelgenoot te mogen zijn in het Fetish circus.
Tijdens dit schrijven en de herinneringen van vandaag doet mijn fantasie weer op hol slaan; wat zou ik weer graag jullie slaafje zijn...

Het enigste grote nadeel dat ik aan het Madness evenement vind is dat het maar eens in het kwartaal is!

Slaaf S
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan