Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen vrijdag voor het eerst een gangbang meegemaakt. Wonderland trok mij al een tijdje, maar dacht altijd dat seks in de aanwezigheid van andere mannen mij niet lag. Achteraf viel dat best mee.

Begonnen met een drankje en de dames werden voorgesteld. Op het programma stonden 12 dames. Helaas was het team geveild door griep waardoor 4 dames hadden afgezegd. De gastheer Ramon had gelukkig op het laatste moment nog 2 dames kunnen regelen. Over Ramon zelf kan je alleen maar zeggen dat het een man is met duidelijke regels en een allemansvriend. Alsof je hem al jaren kent. De dames zagen er prima uit en bijna allemaal van jonge leeftijd. Een paar sprongen er voor mij wel uit zoals Fleur, Sofie, Nicolette, Chiara en Kim. Ook was er nog een goed uitziende jonge dame van een stel bij. Ik kan het overigens fout hebben met sommige namen. Gelijk zoveel namen onthouden is niet mijn sterkste punt
smile.png


Na het startsein begaven de dames zich naar de verschillende seksplekjes in de club en waren de meeste mondjes al snel gevuld. Ik wachtte nog wat onwennig af, liep een rondje maar mengde mij al snel. Begonnen bij Nicolette waar ze mij en een andere man pijpte. Op naar de volgende en een heerlijke pijpbeurt gehad van Fleur. Hierna haar nog lekker geneukt. Een korte pauze genomen en Sofie opgezocht en even mijn beurt afgewacht. Jammer genoeg had Sofie wat last van haar mond waardoor ze de avond niet pijpte. Voor mij wel een ´must´ om stijf te worden, dus de seks met haar wilde jammer genoeg niet echt lukken. Eindstand meerdere keren gepijpt door 7 verschillende dames, 2x seks over de hele avond en geëindigd met een bukkake bij de dame van het stel. Niet zoveel geneukt vanwege misschien de vermoeidheid na een lange werkweek. Kleine vriend beneden kon het allemaal niet echt bijbenen.

Prima sfeertje, drinken, eten en genoeg dames. Natuurlijk na een paar uur gaan de dames ook wat langere pauzes nemen en is het even zoeken naar een plekje als je weer zin hebt, maar dat is de dames goed recht. Je weet gewoon dat er ook tijd gaat zitten in het wachten op je beurt of je staat even rustig een biertje te doen. Overigens vind ik daarom de prijs van sommige andere gangbangs op de agenda wel te gortig. Prima avondje gehad, leuke sfeer en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Vrijdag voor het eerst in een hele lange tijd weer een keer met een gangbang meegemaakt, ik zat al een langere tijd te kijken naar een feestje van Ramontiek en Wonderland trok mij wel aan.

Met een gezonde hoeveelheid spanning richting Organza vertrokken, op de parkeerplaats zag ik al flink wat mensen richting de ingang lopen. Na een korte wachtrij naar binnen gekomen, na me omgekleed te hebben ben ik richting de zaal gelopen. Hier stond Kim iedereen al te verwelkomen. Kort hallo gezegd en een paar kussen ben ik verder gelopen naar de bar. Hier lekker wat te drinken gepakt en afgewacht tot het ging beginnen. Ramon kwam even langs hallo zeggen en te kijken of iedereen er zin in heeft. Fantastische vent meteen het gevoel alsof je een van zijn beste maten bent.

Wel waren er wat dames ziek en niet op volledige sterkte. Maar gelukkig was er nog 1 koppeltje met een hele leuke dame die ook actief mee deed. Ik dacht even kort de kat uit te boom te kijken en het een beetje af te wachten, maar zodra ik richting de rookruimte was gelopen was het er niet zo druk en zag dat Sophie bezig was met nog 1 andere vent en heb me daar even direct aangesloten. Jammer dat ze een aftje had waardoor pijpen niet ging, maar toch even laten aftrekken door haar terwijl je geneukt werd, na wat wachten heb ik haar ook even gepakt.

Heb daarna een korte pause genomen en gekeken wat er zo al gebeurde. Daarna ben ik bij Eva langs gegaan. Heb me daar nog even lekker laten deepthroaten, ze deed echt haar best om me helemaal naar binnen te werken wat een heerlijke geile aanblik was dat zeg. Helaas niet klaargekomen maar zeker van genoten.

Na wat wachten bij Celine op het matras beland, even heerlijk meegekeken hoe zij genomen werd. Die meid is echt een wonder, zo onschuldig en toch zo geil het zou eigelijk niet mogen. Vlak voordat ik haar zou nemen kwam er nog een gast langs met een glow-in-the-dark stiftje de woorden sub slet op haar billen gezet, dit was een super geile aanblik. Na haar ook lekker geneukt te hebben weer even verder gegaan.

In de rookruimte ging het er ook lekker aan toe, daar ben ik op het matras geklommen met Fleur (weet ik niet zeker) om eens lekker gepijpt te worden. Dit feestje werd opeens nog leuker toen Celine erbij kwam met 2 andere gasten. Ze ging proberen een vaginale DP te doen, dit was mooi beeld om te aanschouwen. Terwijl ze bezig was kwam de dame van het koppeltje er ook nog bij, zo zaten we opeens met 3 vrouwen en 10 mannen op een matras. Hoe dit heeft gepast moet je mij niet vragen, maar was toch een van de hoogtepunten van de avond.

Tegen het eind van de avond stond ik nog even in de rookruimte te kijken toen Gigi bezig was, ze gaf aan dat ik erbij moest komen dit had ik met alle liefde gedaan. Me daar nog even lekker laten pijpen terwijl ze nog geneukt werd, ze zat ook heerlijk lekker te grappen met alle mannen en was gewoon een gezellige afsluiter van de avond (dacht ik dit komt straks nog). Daarna nog met een flinke hoeveelheid glijmiddel haar nog even lekker geneukt. Dit was wel een van de leukste momenten van de avond.

Ik dacht nog even leuk de grote zaal in te lopen en wat te kunnen herstellen voor het einde maar zag wat bijzonders gebeuren. De meid van het koppeltje lag lekker op de bank en dacht al lekker vooruit te lopen op de bukkake. Lekker meegekeken hoe zij 5-6 ladingen over haar kopje uitgespoten kreeg. Kort daarop werd ze nog even geneukt, maar daarna kwam er een gast aan en die liet haar 3-4 keer achter elkaar squirten (kudos voor die man). Ramon zat ook met open mond te kijken wat er gebeurde. Ongelofelijk geil moment.

Aan het einde nog meegedaan met de bukkake, nog lekker me laatste lading bij Gigi kunnen deponeren.

Al in al een zeer geslaagd feestje, ik had al hoge verwachtingen gebaseerd op de reviews hier maar heeft ze allemaal overtroffen.
Lekker ontspannen sfeertje, geen storend gedrag door de andere deelnemers en heerlijke dames. Toch zeker 8-10 keer klaargekomen die avond. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik vroeg me af of iemand van het forum wel eens op de poesjesdag in Lelystad is geweest. De entree is best hoog (150), duurder dan Wonderloand in Breukelen. Ik vroeg me af wat ik zou kunnen verwachten in vergelijking met de Showboat en of Organza..
 
De entree in Lelystad zal hoger zijn, teneinde te bekostigen dat stellen gratis mogen blijven na afloop van de GB, voor de PartyPlayers clubavond (zie de betrokken websites) Dat maakt jou sponsor. Dus beter neem je een date mee, of je aanvaard de lange, eenzame en dure reis naar Batavia Stad
 
Wonderland is wat groter en meer deelnemers, boot precies hetzelfde, poesjesdag is met iets minder dames, maar ook minder mannen over het algemeen.
Het feestje duurt 4 uur volgens mij, dus je het is uiteindelijk goedkoper als de boot als je het zo gaat bekijken. Leuke locatie ook moet ik zeggen ben er 1 keer geweest nu top feestje was het!
 
Vraagje voor de Ramontiek bezoekers! Ik zit erover te denken om de Madness party te bezoeken, waarin verschilt dit met een 'gewone' GB van Ramontiek? Mag ook per p/m. Ben benieuwd naar de reacties.
 
In mijn Madness ervaringen zijn de dames extremer in de rolverdelingen in vergelijking tot de algemenere feestjes. Actief, onderdanig en met een bdsm-erig spanking randje. Sommige Ramontische, inactieve dames zijn op Madness ondervertegenwoordigd (de Fleuren en Gigis) maar daarentegen zie je de liefhebbers met volle overtuiging in de bdsm setting (op de Showboat in het vooronder) in volledige activiteit. De Luna's en Chiaras zijn tenzij- en ondanks volledig vastgebonden in hun habitat, Daarnaast is er een Meesteres (Kim doorgaans) en een tranny voor de liefhebbers. Ik heb van alles meegemaakt (fisting, plassen noem maar op) altijd in goeie sfeer en gangbang spirit. Binnen Ramontiek aanbod is dit mijn favoriet by far. De locatie is top (wellicht wat oubollig, maar das een kwestie van smaak) een natje en een droogje zijn prima in orde. Ik heb begrepen dat er een nieuwe topper is (Ruby?) hoop haar snel te zien en te beleven...
 
Recentelijk eens "verdwaald" op dit prachtige forum. Was aan het zoeken en doorklikken op trio's, GFE, CIM enzo en belande opeens in de categorie gangbang. Een geheel nieuwe wereld voor me. Ben wel eens naar een saunaclub geweest en me daar prima vermaakt maar de open actie in bijv. de bioscoopzaal liet ik altijd aan me voorbij gaan. De recensies in combinatie met uitgebreide en wollige proza van sommige bezoekers van een Ramontiek feestje deden me besluiten om eens af te reizen naar de polder om poesjesdag te bezoeken. Ik werd supervriendelijk ontvangen door de gastvrouw die me de weg wees naar lockers/feestje en binnen 10 minuten na aankomst stond ik in mijn boxershort in de zaal te babbelen met Nicolette en Celine. Ik kreeg direct een heel ander gevoel dan in Yin Yang waar vaak al na 5 minuten de onvermijdelijke vraag tot "kameren" komt. Ramon was een beetje ziekjes maar energiek genoeg om zijn inleidende dansje te doen en spelregels uit te leggen en dames op geheel eigen wijze voor te stellen. Speciale introductie kreeg Annabel die wat later zou arriveren en voor dit vergrijp (volgens Ramon) maar eens flink gestraft en aangepakt diende te worden. Nicolette, Chiara en de voormalig bardame werden direct besprongen. Ik hield me in eerste instantie wat afzijdig en heb leuk praatje gemaakt met Celine die helaas vandaag niet meedeed maar me mega opwond. Op een gegeven moment zag ik Nicolette me geil aankijken en zat in no time mijn harde pik in haar mondje. Een aantal dagen droog staan, de ambiance en vooral het tongetje van Nicolette waren garantie voor een snelle eerste zaadlozing op haar borsten. Even bijkomen van deze ervaring dacht ik, toen Annabel een spetterende entree maakte en mijn geiligheid weer direct aan sprong. Annabel werd inderdaad door enkele heren flink aangepakt en haar gekreun en gegil was door de hele club te horen. Ondertussen moest ik me voorstellen aan Chaira door een piemel in hoor mond (ik quote nu), ik werd weer keihard en ze liet er geen gras over groeien, condoom erom en neuken maar. Wat een lekker geil wijf in de goede zin vh woord. Ze vroeg of ik mijn sperma in haar mond wilde spuiten. Nu moest ik echt even bijkomen en heb rondje door de club gemaakt en leuk praatje gemaakt met een vd aanwezig stellen en even gebadderd. Celine zat in bubbelbad en het uitzicht op haar borstjes, het gekreun van Annabel en de onschuldige intense blik van Nicolette leiden me weer naar de arena. Ik werd heerlijk op oorlogs-sterkte gepijpt door Annabel en Nicolette (bucketlist..check), heb mogen genieten met/van een geil stelletje bij de open haard en heb daarna Annabel achtereenvolgens gelikt, geneukt en ben in haar mond klaargekomen. En toen was het pas 15.40
smile.png
Ik heb een mega ervaring gehad en heb er nieuwe hobby bij!
Dames en Ramon...grazie Mile.
 
Onder het mom, beter laat dan nooit en wat in het vat zit verzuurt niet, nu even ervoor gaan zitten om een recensie te schrijven van Le Bateau op zaterdag 1 februari op de Showboat. Ik had Gigi beloofd weer een recensie te schrijven dus Gigi, je hebt er even op moeten wachten, maar hier is hij dan.

Zaterdag 1 februari vanuit Friesland weer de wereldreis met OV gemaakt richting Zaandijk voor Le Bateau. Het was mijn 3e keer bij dit evenement van Ramontiek en aangezien de vorige twee keren, waaronder het nieuwjaars/verjaardagsfeestje, erg goed bevallen waren had ik me ook nu weer opgegeven. Er waren 38 aanmeldingen van mannen en 3 van koppeltjes maar uiteindelijk was er maar 24 man en één koppeltje. Van Kim begreep ik dat het de dag ervoor op Wonderland ook vrij rustig was maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Omdat het wat rustiger was werden Chiara, Gigi en Kim niet ingezet (Kim deed op het einde toch nog even mee) en was Chiara gebombardeerd tot gastvrouw.

Na het welkom door Ramon en het voorstellen van de dames, besloten dat iedereen boven bleef waarna de dames zich verspreide over de zaal en ging het gelijk ook los. Ben als eerste begonnen bij Bo. Wat een onwijs lekker wijf is dat zeg. Ramon zegt altijd dat ze de tieten heeft van Dolly Parton en de kont van Kim Kardashian, nou daar is niks over gelogen. De vorige keer heeft ze me heerlijk klaar gepijpt, dus besloten om bij haar te beginnen om alles in stelling te brengen. Nou, daar had ze niet veel voor nodig en in no time was mijn kleine vriend dan ook klaar voor actie. Naast haar op het matras lag Ruby. Zij schijnt nieuw te zijn bij team Ramontiek en ik kende haar nog niet dus na Bo gelijk ook maar even een deurtje verder gegaan naar Ruby. Jezus, ook dat is weer een meid met een killer body. Waar Ramon ze vandaan haalt, ik weet het niet maar o my, wat heeft die Ruby een pracht lijf, en net als Bo en Suzanne, ook al zo lang. Als zelfs Chiara, jaloers is op het lichaam van Ruby, dan zegt dat toch heel wat. Afijn, omdat nieuwe speeltjes altijd uitgeprobeerd moeten worden, heb ik mij ook nog even lekker laten pijpen door Ruby en haar daarna lekker geneukt. Na Ruby was het de beurt aan Pauline. Ook haar kende ik nog niet dus me maar bij haar gevoegd en ook Pauline lekker geneukt en mijn eerste lading zaad bij haar in het condoom achtergelaten. Na Pauline door naar het Marokkaanse sletje binnen team Ramontiek namelijk Samira. Zij lag naast Pauline, dus eerst weer even mijn kleine vriend in stelling laten brengen, wat overigens in no time was gebeurd, en daarna Samira geneukt. Terwijl ik bezig was met Samira hoorde ik Nicolette tegen Ramon zeggen dat ze klachten had over de mannen bij team Ramontiek. De klacht was dat ze helemaal alleen was en dat er wel wat meer actie mocht komen vanuit de mannen. Kortom, de mannen werden dus flink aangespoord, dus na Samira me maar even bij Nicolette gevoegd. Nicolette is een mooie blonde meid met een heel mooi wat voller lichaam. Zelf hou ik daar wel van dus heb me die dag een paar keer bij haar gevoegd. Na Nicolette was het tijd om even bij te tanken en even een drankje aan de bar gedaan en ondertussen vanaf de bar even toegekeken naar alle actie op de vloer. Door alle actie op de vloer was mijn kleine vriend ook weer flink tot leven gekomen dus tijd voor rondje twee. Deze begon bij Suzanne die op haar rug op de leuning van een bank lag en ondertussen flink geneukt werd door een vent. Aangemoedigd door Ramon samen met een andere gast die enorme lange benen van Suzanne in de lucht gehouden zodat die andere gast haar goed door kon neuken. Daarna laten pijpen door Suzanne om vervolgens weer door te gaan naar Nicolette en ook haar nu lekker geneukt. Daarna weer even naar Pauline, vervolgens weer Ruby, Bo en weer terug naar Nicolette. Die had zich ondertussen verschanst op een rugleuning van een bank. Terwijl zij op haar rug op de rugleuning van de bank lag, begon ik haar te neuken maar gleed steeds weg. Besloten om toen een plekje te zoeken op het matras waar Nicolette ging liggen met haar hoofd naar achteren over de rand. Terwijl ik haar begon te neuken en zij haar hoofd achterwaarts over de rand had, begon een andere gast haar lekker in haar mond te neuken. Hmmmm echt een onwijs geile meid die Nicolette.
Na ronde twee even wat soep en broodjes genomen van het buffet en ondertussen even wat gekletst met Chiara en Ruby die ondertussen ook even wat gingen eten. Na de soep me weer bij Bo gevoegd. Eerst me even lekker door haar laten pijpen en daarna neuken. Ondertussen was ook Kim erbij gekomen en na een twerk showtje werd ze achter mij op het matras gelegd en ging ook Kim los. Omdat ik op tijd weg moest en dus niet bij de bukake kon zijn, besloten om mijn zaad bij Bo achter te laten, dus nadat ik haar geneukt had me opnieuw door haar laten pijpen en werkelijk waar, ze zuigt je echt helemaal leeg tot de laatste druppel. Terwijl ik Bo aan het neuken was, pijpte ze ondertussen de ene na de andere klaar en was net lopende band werk, dus nadat ik haar geneukt had heb ik me ook door haar laten pijpen en je bent pas gepijpt als je gepijpt bent door Bo. Voor mij is zij (tot nu toe) de absolute pijp queen van team Ramontiek. Terwijl ik aangaf te komen, bleef ze doorgaan met pijpen. Zelfs toen ik kwam stopte ze niet en ook nadat ik gekomen was bleef ze doorgaan alsof ze teleurgesteld was dat er niets meer kwam. Als ik niet zelf mijn pik uit haar mond gehaald had, was ze nu waarschijnlijk nog bezig :p Heb me dan ook voorgenomen om mij voortaan bij elk feestje waar Bo aanwezig is, mij minimaal 1x door haar klaar te laten pijpen.

Na de heerlijke pijpbeurt van Bo, besloten om nog even beneden de sauna op te zoeken voor wat ontspanning alvorens ik de reis naar het hoge noorden weer zou afleggen. Bij de sauna aangekomen bleek dat Chiara en Gigi samen in de sauna zaten. Netjes gevraagd of ze het erg vonden dat ik erbij kwam, (want misschien waren ze privé wel wat aan het bespreken) maar dat vonden ze helemaal niet erg dus heb ik me bij hun gevoegd in de Sauna. Omdat ze er al een kwartier inzaten, zij Chiara dat Gigi en zij nu naar de whirlpool gingen en of ik ook mee ging. Als twee van zulke waanzinnig mooie geile en naakte meiden aan je vragen of je mee gaat de whirlpool in, dan zeg je geen nee, dus samen met Chiara en Gigi in de whirlpool beland en daar een heel goed en serieus gesprek gehad met Chiara en Gigi, want ook dat kan bij Ramontiek. Daarna toch echt afdouchen en omkleden want de bus wacht niet.
.
Terwijl ik me aan het omkleden was, hadden Chiara en Gigi zich bij de inmiddels gestarte bukake gevoegd. Nadat ik omgekleed was nog ff snel terug naar boven om Ramon gedag te zeggen. Terwijl ik dat deed kwam ineens Chiara ondergespoten vanuit de bukake op mij af om ook even gedag te zeggen en me een heerlijke zoen te geven. Ook dat kan echt alleen bij Ramontiek.


Komende dinsdag 25 februari staat Alkmaar weer op de planning met Gigi en Eva, dus tot dinsdag zou ik zeggen.




 
Beste collega's, volgende week zal ik ook aanwezig zijn op een feestje van Ramontiek, het wordt tegelijk mijn allereerste gang bang ooit (ben op andere vlakken nochtans geen groentje, maar gang bang nooit gedaan wegens negatieve vooroordelen).

Eén vraagje : als je zelf weinig of geen initiatief neemt, wordt het dan totaal niets of zijn de dames zo alert om zelf de meer passieve mannen te gaan opzoeken??

Ben namelijk niet van plan om letterlijk en figuurlijk met mijn ellebogen mijn seksbeurt af te dwingen in een grote orgiegroep!
 
Madness, Showboat 21-2-2020; wederom de plek voor alle viespeuken die in zijn voor een beetje meer dan de "gewone" feestjes van Ramontiek. Onderdanig op je plek gezet worden door Mrs. Kim of juist sletje Chiara keihard misbruiken tijdens een rape-gangbang om haar daarna met 10 man onder te pissen als de onderdanige teef die ze graag is. Het kan allemaal op dit feest, jammer dat het aantal aanwezigen niet al te hoog was, maar misschien wel begrijpelijk gezien het pittige karakter van dit feest.
Aanwezig waren Mrs. Kim in zilverkleurig Barbarella-pakje als spil, Meesteres Natascha als aangename verrassing, T-Girl Tess en Chiara, Luna en Ruby als onderdanige sletjes De heerlijke Celine stond ook op de originele lijst en was ook aanwezig, maar niet helemaal in top-conditie dus zij zat op de reservebank met Ruby als supersub....
Fleur stond niet op de agenda , maar was zelf ook aanwezig als aspirant-Meesteres met haar vriend/slet Mathijs om Madness mee te doen/maken. Typisch voor de Ramontiek-meiden en wederom bewijs dat dit echte liefhebsters zijn
Deze viespeuk zelf is van alle markten thuis en heeft weer volop genoten van het stoutste feestje in het Ramontiek-universum. wederom jammer dat er zo weinig (bi-)mannen zijn voor deze party, maar de aanwezigen hebben er weer een geil feest van gemaakt.
Na de voorstelronde werden de dames onderverdeeld in het boven- en ondergedeelte waar ook de BDSM-ruimte is. Deze mannelijke slet moest zich uiteraard beneden melden bij Mrs. Kim. Ook T-girl Tess en "invalkracht" Ruby ging mee naar beneden waar Ruby door een Meester ongelofelijk mooi vastgebonden & opgetakeld mannen moest pijpen terwijl haar kutje werd verwend door een trilvibrator. Voor deze mooie meid uitermate vermoeiend maar wel zeer bevredigend als je de geile kreten van haar door de ruimte hoorde schallen.
Ondertussen had Mrs. Kim haar eerste slachtoffer te pakken en werd een man in de sling keihard door Haar geneukt met Haar nieuwe paarse vriendje van 6 inch lang en 2 inch dik (#wikipedia; inch is 2,54cm).
Hij had beloofd niets vies te maken en werd dus verplicht door de Meesteres de paarse voorbinddildo schoon te zuigen van z'n eigen sappen; bon appetit....
Ondertussen was ondergetekende samen met T-girl Tess in de weer en werden we samen oraal verwend door cleaner-slaaf die lekker aan je pik komt sabbelen in de hoop op zaad (nog even geduld aub) Hierna heerlijk T-girl Tess geneukt in haar geile gaatje en tijdig stoppen om nu al niet klaar te komen.
Uteraard dit in het bovengedeelte nog eens dunnetjes overgedaan en na en heerlijke doogy-style neukbeurt Tess' mondje heerlijk volgespoten.
Daarna moet je uiteraard weer even krachten opdoen en dan in de BDSM-kelder kijken hoe Luna's fantastische kont helemaal bont en blauw geslagen wordt door de Meester en Mrs.Natacha. Dit is echt niet voor de gevoelige zielen onder ons, want dit is echt hardcore-SM. Als je dan na deze sessie met een m.i. compleet kapot geslagen kont "respect" geeft aan Luna's zwaar mishandelde achterste krijg je een verontwaardigde blik, "dit is echt niks specials hoor", krijg je dan te horen....
Dan ineens gestommel op de trap: sletje Chiara is ontvoerd en wordt ruw op de neuktafel gesmeten met een handdoek over haar hoofd om vervolgens zeer ruw aangepakt te worden; keihard neuken/onderpissen en tieten meppen laten deze genietende slet zien wat ze is; een vieze neukhoer die na de verkrachting schoongepist wordt onder de douche. Uiteraard geniet ze volop van deze behandeling en ik heb het idee dat het voor haar nog wel wat heftiger mag....
Over heftig gesproken; ook dit vieze sletje kreeg in de sling de beurt waarom ik gevraagd had bij Mrs. Kim. Eerst even een warming up met haar kleine vriendje en voordat Mrs. Kim m'n kontje liet kennis maken met de grote paarse voorbinddildo ging Fleur los op m'n slettegaatje met dezelfde voorbinddildo waarmee ik al geneukt was door Mrs. Kim. Ik was het eerste mannenkontje dat door Fleur geneukt werd en behalve dat dat een heel trots gevoel gaf, spraken Haar ogen boekdelen; wat is het fantastisch om door zo'n mooie Dame geneukt te worden en de pure geilheid/blijdschap uit Haar ogen te kunnen lezen (Mathijs, you lucky basterd).
Nadat m'n slettegaatje goed opgerekt was, kwam Mrs. Kim met de grote paarse voorbinddildo en werd deze in m'n kontje geramd; even doorbijten, maar daarna ben je zo in extase als je door deze volbloed Meesteres tot Haar neuksletje gemaakt wordt. De 6 inch verdwenen helemaal naar binnen en Mrs. Kim was tevrden over Haar mannelijke speeltje; dit werd bewezen door in Haar pauze als likslaafje te dienen, waarvoor heel veel dank.
De Madness party eindige zoals gewoonlijk mer een bukkake, alleen waren deze keer de sletjes van dienst mannelijk; clean-up slaaf en ondergetekende mochten van Mrs. Kim het zaad in ontvangst nemen hetgeen ook gebeurde tot Haar volle tevredenheid.
Ik kijk nu alweer uit naar het volgende Madness-feestjej;hopelijk zijn op 20 maart meer gasten aanwezig om deze supergeile party eer aan te doen.
Sletje guy71
 
Eén vraagje : als je zelf weinig of geen initiatief neemt, wordt het dan totaal niets of zijn de dames zo alert om zelf de meer passieve mannen te gaan opzoeken??

Ben namelijk niet van plan om letterlijk en figuurlijk met mijn ellebogen mijn seksbeurt af te dwingen in een grote orgiegroep!
"Stout" (in Alkmaar) is een prima gangbang voor de beginnende gangbanger. Bij Ramontiek is het zo dat we allemaal netjes delen en dus niet de één continu bovenop ligt, maar netjes je plekje afstaan aan de volgende. Ben je dus wat passief, geeft niks. Als iemand aan het neuken is en jij wilt ook, dan is oog contact vaak genoeg maar de meiden zijn zelf ook zeer alert. Bij team Ramontiek letten ze er zelf ook op dat iedereen aan zijn trekken komt, dus als je wat passief bent, dan is dat helemaal niet erg.

Ik ben er dinsdag zelf ook in Alkmaar en dan komen er echt twee toppertjes uit de stal van Ramontiek (Gigi en Eva) dus zeker een aanrader om daar heen te gaan.
 
Erg bedankt voor je (snelle) antwoord.

Naam is Nymphomania en gaat door in Fun4two, een club waar ik al erg vaak was. Gigi en Eva staan ook op de lijst.

Ben benieuwd hoe ik ermee zal omgaan!
 
Middagje Stout in Alkmaar
Dinsdagmiddag weer lekker bezig met een groepje vrienden en Eva en Gigi. Twee leuke spontane en geile meiden die voor veel in zijn.
Gigi vroeg me lief of ik een stukje over Stout wil schrijven.
rolleyes.png
Nou dat doe ik graag voor deze meiden.
Jullie waren geweldig en we hebben heerlijk met jullie het matras misbruikt. Ze lusten er wel pap van en daar mochten we van genieten. Die piemels gingen er gretig in en werden behoorlijk uitgemolken.
Bij Gigi ben ik heerlijk op haar borsten klaargekomen, de vrienden volgden al snel en Gigi kreeg een lekkere facial. Daarna nog lekker doorgesext met deze meiden en ook nog leuk gesproekn met Chiara die enorm uitkeek naar het feest van morgen NYMPHOMANIA!! Ben ook benieuwd naar de verhalen daarover op dit forum.
thanks
 
Erg bedankt voor je (snelle) antwoord.

Naam is Nymphomania en gaat door in Fun4two, een club waar ik al erg vaak was. Gigi en Eva staan ook op de lijst.

Ben benieuwd hoe ik ermee zal omgaan!
heel veel plezier op Nymphomania. Ramon heeft gisteren in Alkmaar de advertentie offline gehaald omdat hij inmiddels op ruim 150 aanmeldingen van single heren en 40 stellen zat. Hij was er zelf ook helemaal van onder de indruk en had nooit verwacht dat er zoveel aanmeldingen zouden zijn dus verwacht dat dit een enorm feest gaat worden. Ben benieuwd hoe dit feestje verloopt en zie uit naar de recenties.
 
"Stout" Club Elite Alkmaar 25-02-2020

Gistermiddag 25-02-2020 weer een middagje Stout gedaan bij Club Elite in Alkmaar. Ramon had de toppertjes Eva en Gigi meegenomen en Chiara was onze gastvrouw.
Het aantal aanmeldingen stond op 9 stuks, maar er kwamen er maar 6 opdagen waarvan er één al voortijdig het pand verliet. Geen idee waarom maar de "afwezigen" hebben weer heel wat lekkers en geils gemist. Ondanks dat er dus uiteindelijk maar 5 man was, was Ramon in een goede bui en werden toch, tot grote tevredenheid van de aanwezige heren, beide dames ingezet. Ramon was helemaal hyper enthousiast, omdat ze voor Nymphomania bij Fun4Two op maar liefst 150 aanmeldingen stonden van single heren en 40 stellen. Dat verklaarde wellicht ook de goede bui van Ramon, alhoewel Ramon altijd zeer enthousiast is
wink.png


Na het voorstel rondje, gingen we naar boven en daar aangekomen eerst de boel even tot leven laten wekken door Gigi en haar lekker gevingerd en daarna geneukt. Vervolgens door naar Eva voor hetzelfde traject. Na ongeveer een uur, is iedereen naar beneden gegaan voor een pauze. Even wat eten, drinken en gezellig kletsen en daarna weer naar boven voor ronde twee. Rond 15.00 uur ging één van de aanwezigen al weer naar huis en rond 15.15 haakte twee andere deelnemers ook al af en gingen zich opfrissen en douchen maar niet nadat ze hun zaad bij Gigi en Eva achtergelaten hadden. Ik bleef samen met Eva, Gigi en een andere deelnemer achter op het matras. Terwijl die andere gast Gigi aan het neuken was en ik met Eva, liet die andere gast tot volle tevredenheid van Gigi zijn zaad bij haar achter. Daarna was het mijn beurt om als laatste mijn zaad bij de meiden achter te laten. Tja, als twee van zulke toppers zich op jou pik storten waarbij er één ook nog lekker aan je ballen ligt te sabbelen, dan hou je het uiteindelijk niet meer en liet ik als laatste mijn zaad achter op dat pracht lijf van Gigi.

Daarna nog even beneden aan de bar wat drinken, eten en nog wat kletsen om daarna weer richting station te gaan. Kortom, het was weer een stoute Ramontische middag in Alkmaar.
Volgende feestje waarbij ik aanwezig zal zijn is bij "Gangbang de Luxe" op 14 maart in Villa Weizigt. Wordt mijn eerste keer op dit feestje en zag dat er dan weer een paar kanjers op de rol staan, dus heb er zin in.
 
heel veel plezier op Nymphomania. Ramon heeft gisteren in Alkmaar de advertentie offline gehaald omdat hij inmiddels op ruim 150 aanmeldingen van single heren en 40 stellen zat. Hij was er zelf ook helemaal van onder de indruk en had nooit verwacht dat er zoveel aanmeldingen zouden zijn dus verwacht dat dit een enorm feest gaat worden. Ben benieuwd hoe dit feestje verloopt en zie uit naar de recenties.
Gangbanglover : voor de feestjes van Ramontiek geldt een verplichte aanmelding en door het trage handelen van mijn vriend (die samen met mij naar Nymphomania zou gaan) waren we te laat...

Als alternatief gaan we deze avond wel naar een andere gang bang, ik vermoed wel van een lager niveau...?!

Zoals misschien geweten heb ik als zeer ervaren man van de wereld werkelijk al alles meegemaakt behalve een gang bang, dat wil ik al langer rechtzetten dus daarom snel een alternatief gezocht.

Ben echt benieuwd of deze allereerste keer deze avond een (totale) afknapper wordt, een beetje meevalt en naar nog meer smaakt, of misschien wel een nieuwe verslaving wordt.

SUPER BENIEUWD.
 
Nymphomania, Fun4Two
"Als er niets minstens tien recensies volgen organiseer ik dit feestje nooit weer", zei Ramon. Dus hierbij in de pen geklommen, want dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Welk feestje? Nymphomania in de Fun4Two in Moordrecht! Deze oppertempel van de vrije seks was voor het eerst ook toegankelijk voor de alleengaande man dankzij hogepriester Ramon. Of eigenlijk, begrepen wij, door Chiara die de contacten had gelegd. Dank je wel, Chiara!
Het was een bijzonder feest. Naast de artiesten van Ramon waren er ook tientallen stelletjes. En niet minder dan 150 mannen, waarmee het feest ook uitverkocht was. Het was druk, maar gelukkig niet te druk, we kwamen allemaal aan onze trekken en de aktie was mooi verspreid door het pand. Een prachtig pand, moet gezegd worden.
Zoals gebruikelijk begonnen we met de speech van Ramon, terwijl de "artiesten" achter hem al druk bezig waren met het uitdagen van het publiek. De artiesten waren Annabel, Celine, Chiara, Eva, Fleur, Gigi, Kim, Madelon, Nicolette en Ruby. Maar ook Luna en Sophie waren er op eigen initiatief, leuk! En verder vooral heel veel bekenden gezien van andere feestjes bij allerlei andere organisaties.
Na het startschot verdeelden de dames zich tussen boven en beneden. In het begin keken de stelletjes even de kat uit de boom, had ik de impressie. Maar dat veranderde naarmate de middag verstreek. Steeds meer dames mengden zich in de strijd. En, jeetje, wat een nymfomanen, wat een heerlijke gekke dames! Eigenlijk vloog voor mij de tijd voorbij als in een waas, van het ene poesje naar het andere. Onverzadigbare Kim, die al een lading sperma in haar mond kreeg toen het feestje dertig seconden oud was! Prachtige ondeugende Gigi. Poppetje Celine. Twee pikken in het kutje van Madelon en een dikke squirt in de richting van de DJ. Eerste keer klaargekomen in het kutje van een enthousiaste amateurdame.
Na recovery en een hapje verder eens boven gekeken, waar een leuke dame haar eerste gangbang meemaakte. Dat heerlijke lichaam van Nicolette. Enthousiaste Engelse Eva. Rockchick Ruby. En nog meer leuke dames van stelletjes die steeds meer hun schroom begonnen te verliezen. Sophie die een matras ook goed nat kan maken. Ook leuk was dat een van de artiesten van het eerste uur, Zoe, ook even langs kwam met haar vriend. En de eigenaar van de Showboat, dat vond ik ook top.
Maar het werd zo langzamerhand tijd om er een eind aan te breien. Mijn ballen borrelden nog, en gelukkig kon ik nog een lading kwijt in dat heerlijke kutje van Nicolette (een van mijn favoriete dames, mag ik wel zeggen). Verder nog mijn complimenten voor het begeleidende personeel, zowel van de club als van team Ramontiek.
Hey Ramon, er komt een vervolg, toch?
 
Dan ben ik nummer 2 die reageerd, dat 2e feest moet er zeker komen.
Wat een geweldig feest was dit, een hele leuke tent, waar we enorm goede sfeer hing.
En alle dames krijgen alle respect en ze waren zeker niet te houden. Ze hebben het geweldig gedaan, toppers.
De stelletjes konden er ook zeker wat van, en gingen er ook voor. Op naar het 2e nymfomaan fun4two party.
En Raimon, ook klasse naar jou dat je dit hebt georganiseerd.
Tot de volgende




 
Hier is nummer drie Ramon en team: dat was dus een prachtig feest, complimenten. Dat wil je niet missen en aan iedereen die er niet was: jouw pechdag. Prachtige locatie met een geweldige team. 200 man gaat er prima in en iedereen gedraagt zich.
Even de teamtoppers daargelaten, Nakededge had nog niet eerder zoveel stellen heel actief zien meedoen....
Na een eerste ronde lag Nakededge even uit te puffen in de eerste klas sauna van de club, maar werd in de hitte opeens beroerd door de mond van een aanwezige dame. Deze latina toverde na een paar minuten het licht weer aan in de lantaarn van Nakededge. Wat een pijpkunsten vertoonde ze, daarbij ingefluisterd door haar lover. Ze verdwenen samen naar het swingers gedeelte en Nakededge was weer ready to rumble.
Voor de twijfelende gangbang beginner: kom juist naar zo'n grote party van Ramon, kan je het eens rustig even aanzien.
 
Nr 4#

De spanning steeg, de uren telde ik af en eindelijk reed ik richting de Fun4Two, Muziekje op en op de linkerbaan!!!
Eenmaal aangekomen zag ik een rij voor de club, uit mijn ooghoeken zag ik steeds meer stellen aansluiten, dit moet het zijn dacht ik.
Plaatsgenomen aan de bar, het stroomde vol, Ramon deed zijn speech. Iedereen had er behoorlijk zin in.
Heb erg genoten van de stellen en de dames, Kim, Fleur en Celine zijn echte toppers, overige dames kwam ik niet echt aan toe omdat ik 90% van de tijd met de stellen bezig was!
Erg geil dat de jonge stellen mij betrokken in het spel, ik ben met lege zak naar huis gegaan.

Ramon ga zo door! ik ben weer met de volgende editie aanwezig!

Groet,

MATERAZI
 
Hier nummer 4!

Owww wat was ik zenuwachtig van de week of mijn aanmelding wel goed was doorgekomen! Ik heb Ramon speciaal gebeld, hij was onderweg met GiGi naar een feestje. Gelukkig stond ik op de lijst want wat had ik een zin in dit feest. Mijn favoriete club van weleer, tientallen malen bezocht met mijn vrouw, een vriendin en bevriende stellen. Nu jaren later voor dit extra vagante feest van Ramontiek!

Wat een bizar goed feest! Na de traditionele voorstelronde en speech van Ramon, altijd lachen maar ook zeer duidelijk, ging het los. Me al snel gemeld bij mijn topfavoriet Kim die me volleerd leegzoog. Wat kan die meid pijpen zeg! Even douchen en een sigaretje gerookt en wat gepraat met Luna, een topper die deze keer alleen maar kwam supporten, hele leuke meid!! Er waren heel wat stellen, een aantal mengde zich gelijk in de strijd en een aantal keek de kat uit de boom. Het was dan ook een geil porno spektakel van jewelste! Overal werd er geneukt, gepijpt en gesquirt. Boven en beneden. De actie was goed verdeeld. Je merkte niet dat er 150 single mannen rondliepen want de club is groot, je kunt dus ook even lekker terugtrekken uit het spektakel.

Nog nooit heb ik zoveel stellen bij een gangbang gezien, nog nooit heb ik zoveel actieve stellen bij een gangbang gezien en nog nooit zoveel geile actie bij elkaar. Ook de heren gedroegen zich voorbeeldig, heel vreemd maar bij alle feesten die ik heb meegemaakt is er nergens zoveel respectvol publiek als bij Ramontiek. Mochten er haantjes zijn dan worden ze wel door de grootte en de rest van de groep onuitgesproken tot kalmte gemaand. Echt, het publiek is super!

Nogmaals, ik heb nog nooit zon goed feest meegemaakt, bizar, het sloeg nergens op! Toch is de verhouding goed zo, met dit aantal actieve stellen en artiesten van Ramon was het aantal heren in balans, Ramon, waak daarvoor! Maar dat hoef ik je niet uit te leggen want je weet precies wat je doet!

Ramontiek en de Fun verdienen deze en andere lovende recensies. De bardames, de dames van Ramon, het team van Ramontiek (supergasten) en iedereen die hieraan meegewerkt hebben, hardstikke bedankt en tot de volgende keer!!!
 
Ik schrijf normaal nooit een recensie maar voor dit feest maak ik een uitzondering. Dit feest was het beste tot nu toe van Ramontiek en mijn die ik ooit heb gehad. Mede door de goeie line up met dames en door de geile stellen die meededen. Er was voor ieder wat wils van jong tot oud. Er waren aardig wat stellen actief en dat was het extra leuke aan dit feest. De opkomst was groots maar na de eerste zaadlozingen werd het ook al meteen rustiger. Nadat het feest was afgelopen gingen we met een paar andere nog lekker in het bubbelbad, er was nog zelfs een stel waarvan de dame nog zo geil was dat we na het feest nog doorgingen met 3 heren! Ik kan nu al niet wachten tot de volgende editie want dan ben ik zeker weer van de partij. Voor de mensen die er niet bij waren, jullie hebben zeker wat gemist!

Bedankt Ramon voor dit topfeest!




 
Het was mijn eerste feestje van Ramontiek en ik vraag me af waarom ik zo lang heb gewacht met het bezoeken van deze feesten?! Man man man ik kwam oren, ogen en zaad tekort tijdens dit feest. Heel leuk om te zien dat er zoveel stellen waren die aanwezig waren en volop genoten van het feest. De dames van Ramontiek zijn geil op een niveau zoals ik het dacht niet meer mee te maken, echt super!
 
Valt me toch op dat heel; wat van deze possitieve reviewers nog nooit of heel weinig een review van een andere dame/event hebben gegegeven.... ik blijf sceptisch... want dit valt gewoon veel te hard op en draai al langer mee in dit wereldje dan de meesten..
 
Valt me toch op dat heel; wat van deze possitieve reviewers nog nooit of heel weinig een review van een andere dame/event hebben gegegeven.... ik blijf sceptisch... want dit valt gewoon veel te hard op en draai al langer mee in dit wereldje dan de meesten..
klopt niet wat je zegt. Kijk eens naar het aantal reviews dat ik geschreven heb de laatste jaren.
Ik was er niet bij op het laatste mega-feestje, maar ik heb al vier keer mogen genieten van de Ramontiek parties, en telkens was het top !
Ramontiek behoort vandaag tot de absolute top van de gb's, zo simpel is het. Alles klopt, de line-up, de aanpak van Ramon, de locatie, ......
Je kan me altijd een pb sturen als je nog twijfels hebt, maar ik kan maar 2 dingen aanraden : probeer het eens en schrijf dan een review.
Wedden dat het superpositief zal zijn ?
 
Wat zou er niet kloppen van wat ik kzeg? Kijk zelf naar de bovenstaande 'hoera' berichten en dan valt het aantal lage reviews onmiddellijk op. Mijn argwaan is ook gebaseerd op de foutieve footo's die worden gebruikt door de organisatie.
http://www.afspraakjes.com/escort-prive-ontvangst/gangbang/2#{940C3335-9C7F-482F-96E6-3E45D32D59C6}tab
Deze foto met 20 leuke meiden in lingerie circuleert al 10 jaar op het internet.... Ik heb nu al medelijden met de mannen die naar dat feest gaan
in de hoop deze dames te kunnen ontmoeten. Ik noem dit slechte reclame en het komt jullie geloofwaardigheid echt niet ten goede.
Wees eerlijk. Indien het allemaal echt zo'n knappe aantrekkelijke dames/actrices etc.. zijn, plaats dan hun foto's van op jullie website.... andere organisaties met een goede reputatie doen dit trouwens ook
smile.png
Geen echte recente foto's... Geen haar op mijn hoofd om er heen te gaan..al mag je nog honderden berichten plaatsen.
 
de afspraakjes.be link die je doorstuurde bevat alles behalve Ramontiekfeestjes. wel Freya en JI-events, kan er hier een misverstand bestaan? Overigens schrijf ik zelf over alle bangs waar ik kom van Molly tot Devils and Angels en allemaal met dezelfde kritische blik (zonder te willen azijnzeiken) Je conclusie lijkt wat kort door de bocht, maar wellicht berust het op misverstand. Ik onderschrijf het statement van Luke, Ramontiek is op dit moment een klasse apart qua sfeer, maar zeker ook qua dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan