Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Valt me toch op dat heel; wat van deze possitieve reviewers nog nooit of heel weinig een review van een andere dame/event hebben gegegeven.... ik blijf sceptisch... want dit valt gewoon veel te hard op en draai al langer mee in dit wereldje dan de meesten..
Geen idee, ik gangbang al ruim 9jaar in de benelux. Ooit begonnen bij feestjes van Mariska-X, toen de feestjes van Gangbangfriends en de feestjes bezocht van Gangbangclubnederland, en zo nu en dan ook feestjes van vipgangbang bezocht. Daarbij ook ooit eens een bezocht van Joke & gangbangnation maar dat waren verreweg de slechtste gangbangs die ik ooit heb meegemaakt.

Echter moet ik ook bekennen dat de gangbangs van Ramon, Ramontiek op en top zijn. Mijn recensies van andere feestjes staan allemaal op dit forum, echter recenseer ik niet meer elk feestje van Ramon omdat het eigenlijk altijd wel goed is. De anderen kunnen enkel met XXL feestjes tippen aan die van Ramon. Als GB liefhebber ben ik iig ontzettend blij met een steady aanbod van gangbangs.

Hoewel ik er afgelopen keer niet bij kon zijn (fun4two & wonderland) ben ik zeer waarschijnlijk 7-3 weer van de partij!

thanks Ramon en alle toppers/ artiesten van Ramontiek!
 
Op de flyer op de site van Afspraakjes en op hun eigen website staat heel duidelijk Ramontiek presenteert Wonderland
https://www.ramontiek.nl/nl/wonderland-be-3-2020/
De dames zijn niet de dames van Ramontiek maar van een fotosessie 10 jaar geleden. Google images en je komt ze in veelvoud tegen.
Het is dus heel duidelijk is dat hier de bezoekers met een valse/gestolen foto door Romantoiek wordt geadverteerd. Een goed verstaander weet dat dit alleen maar argwaan opwek..laat je niet foppen.
ps: En ook deze is fake: https://www.ramontiek.nl/nl/team-ramontiek/ foto is van een prof. photoshoot, en zijn dames die NIET aanwezig zijn op de events van Romantiek..
 
Het klopt wat je zegt over die foto's. Het was mij nog nooit opgevallen inderdaad. Misschien zijn dit gekochte foto's, de meiden die bij hem bij de gangbang zijn, zijn amateurdames van hockeymeisjes tot lerares. Dat zij niet herkenbaar op de fotos staan lijkt me normaal. Maar om een flyer te maken heb je wel wat van die 'gezichtfoto's 'nodig. Als je op sexjobs het wonderland feest opzoekt zie je daar een foto van de dames van de achterkant met vleugels, dat zijn de echte dames. Die foto is gemaakt in Organza en ik was daar bij. Ramons meiden zijn super. Overigens staan op de site van Ramon bij de artiesten echte foto's zonder gezicht, die fotos zijn ook echt.

Ik schrijf inderdaad nooit. Toch ben ik een regelmatige banger, veel feesten bezocht en vooral in België. In de Circle Club en de Eroxx. Tja, ik geniet van die feestjes, vaak zijn ze leuk en soms ook niet.

Ik ben echter nog nooit op een slecht feest van Ramontiek geweest, 1 keer en dat was de eerste keer in villa Weizigt had hij zich verkeken en dat was niet al te best. Teveel mannen, hij schrok er zelf van. Volgens mij heb ik toen een slechte recensie geschreven. Alle andere feesten zijn weergaloos.....

Je hoeft niet te gaan kijken hoor, maar als je de kans krijgt moet je het eens doen.




 
@ ilovetechno : ik begin me eerlijk gezegd serieus te ergeren.
Laat me nog eens duidelijk zijn, zeker voor de slechte verstaander, zoaols ilovetechno duidelijk is : hier is geen sprake van foppen !
Ga er in godsnaam naartoe en zie het zelf met je eigen ogen. Als je het niet ok vind, betaalt Ramon je de inkom terug. Jezus zeg.....
Volgens mij wordt dit heerschap betaald door concurrende organisaties die jaloers zijn op de professionele aanpak van Ramon.
Moderator : gelieve hier eens aandachtig na te kijken
 
Ik kom net terug van een feestje van Ramontiek in België, Nazareth. Het was mijn eerste GB van Ramon die ik meemaakte en echt, van het beste dat er is. Super feestje.
 
@ ilovetechno : ik begin me eerlijk gezegd serieus te ergeren.
Laat me nog eens duidelijk zijn, zeker voor de slechte verstaander, zoaols ilovetechno duidelijk is : hier is geen sprake van foppen !
Ga er in godsnaam naartoe en zie het zelf met je eigen ogen. Als je het niet ok vind, betaalt Ramon je de inkom terug. Jezus zeg.....
Volgens mij wordt dit heerschap betaald door concurrende organisaties die jaloers zijn op de professionele aanpak van Ramon.
Moderator : gelieve hier eens aandachtig na te kijken
Helemaal niet jaloers ik toch niet.
Inderdaad dan kan je met eigen ogen zien hoe de dames er aan toe zijn????
Maar ja t is er goed ingepeperd dat je de dames MOET slopen.

Als je dat respect noemt.
Sommige noemen dit professionele aanpak.




 
Op de flyer op de site van Afspraakjes en op hun eigen website staat heel duidelijk Ramontiek presenteert Wonderland
https://www.ramontiek.nl/nl/wonderland-be-3-2020/
De dames zijn niet de dames van Ramontiek maar van een fotosessie 10 jaar geleden. Google images en je komt ze in veelvoud tegen.
Het is dus heel duidelijk is dat hier de bezoekers met een valse/gestolen foto door Romantoiek wordt geadverteerd. Een goed verstaander weet dat dit alleen maar argwaan opwek..laat je niet foppen.
ps: En ook deze is fake: https://www.ramontiek.nl/nl/team-ramontiek/ foto is van een prof. photoshoot, en zijn dames die NIET aanwezig zijn op de events van Romantiek..
Ik weet niet of dit het meest hilarische of meest sneue bericht is op Hookers.
Anyway, Ramontiek zet duidelijk de toon in gangbang-land en blijkbaar is niet iedereen daar blij mee.
(Ik wel, de feestjes van Ramon zijn top)

Dit is mijn one and only bericht op hookers.nl die waarschijnlijk binnen afzienbare tijd door de Moderator verwijderd zal worden. Geniet ervan zolang het kan.
 
Ik bezoek heel wat gangbangs, zowel zichtbare als minder zichtbare, en ken maar heel weinig organisatoren die herkenbare foto's plaatsen dwz incl. gezicht. De door jou genoemde foutive foto's zijn inderdaad niet zo slim qua gebruik en ik begrijp je scepsis maar de dames die ik bij Ramontiek heb mogen ontmoeten waren zeer de moeite waard en ramontiek maakte de goede naam die ze gb kringen heeft opgebouwd meer dan waar. Ik loop al jaren alle mogelijke gangbangs af, heb in het verleden uitgebreide verslagen op hookers geplaatst waar ik zeer veel liefde en tijd in stak en tot mijn ontsteltenis in de loop der jaren bijna allemaal weer van de site heb zien verdwijnen. Voor hookers doe ik dan ook geen moeite meer qua recenceren, behalve als een goede organisator onterecht kritiek krijgt. Ramontiek stond al lang op mijn verlanglijstje en de afgelopen madness party is het eindelijk van een bezoekje gekomen. Van mijn kant niets dan lof, het was top en het door een medebezoeker gemaakte verslag van die dag klopt als een bus. Ik heb me er uitstekend vermaakt en ze gaan me daar zeker en waar mogelijk zelfs maandelijks terug zien (voor de aankomende editie heb ik al een kaartje in huis). Je kritiek op de geleende foto is terecht maar daar houdt het wat mij betreft ook wel mee op.
 
Toch wordt er hier nog steeds een belangrijk punt gemist: de zogenaamd herkenbare dames op de site zijn overduidelijk ter algemene aankleding van de site. In de agenda van de individuele parties staan de daadwerkelijke foto's van de dames. Onherkenbaar, maar zonder enige twijfel de dames waar het om draait op de desbetreffende party. Beetje een non-issue dit allemaal
 
Dat er plots nu zo massaal wordt gereageerd door 'aanhangers' van Romantiek, bewijst nog meer mijn vermoeden dat dit een NO GO is. Iemand die misbruik maakt van foto's op haar website en in haar publiciteit is gewoon foutief bezig. Waarom zou je je website en je flyers aankleden met dames die niet van, de organisatie zijn en ook niet van op de hoogte zijn, wanneer toch predikt zo succesvol te zijn, dan heb je dit helemaal niet nodig....
Tevens is heel de opzet van de site onduidelijk: men heeft het hier over actrices.... terwijl het IMO gewoon sexwerksters zijn. Ook over de mogelijkheden van de dames wordt in alle talen gezwegen.....PZC.? Zoenen? Tongzoenen? Beffen? etc... het is allemaal vaag.
Onduidelijkheid is troef en voldoende misleiding om argwanend te zijn.
 
Uiteraard volgt de moderator de discussie. Dat ilovetechno door anderen gecorrigeerd zou gaan worden zat er dik in. Vandaar dat ik het heb laten gaan. Wat Henry twee berichten hierboven schrijft over de foto's klopt wel. Moderators doen soms incognito wat veldwerk. Bijna iedereen is positief over de evenementen. Dat zegt wel genoeg. Wie er niet bij geweest is kan er ook niet over oordelen. Hiermee heeft ilovetechno zijn zegje kunnen doen, en gaan we verder met recensies.
 
Bedankt moderator !
Het is inderdaad de bedoeling om recensies te schrijven en te lezen van werkelijk plaatsgevonden bezoeken.
Slecht amateur detectivewerk van een bedenkelijk allooi hoort hier inderdaad niet thuis.
 
Valt me toch op dat heel; wat van deze possitieve reviewers nog nooit of heel weinig een review van een andere dame/event hebben gegegeven.... ik blijf sceptisch... want dit valt gewoon veel te hard op en draai al langer mee in dit wereldje dan de meesten..
Hey man, als je nog goeie feestjes hebt mag je ze doorgeven, dan reviewt iedereen misschien meer en dan valt wel op hoe goed Ramontiek alles voor elkaar heeft. Ja soms loopt er iets anders maar zijn meiden zijn van normaal tot super. Instelling super. Pik en zaadgeil en kunnen vaak langer doorgaan dan de mannen. Zelf 2x meegemaakt dat als ze erachter kwamen dat je nog niet gespoten had ze bijna gingen 'vechten' om je pik en zaad op hun of in hun mondje. Locaties zijn ook goed en Ramon zelf is best een leuke gast. Gewoon een keer heen gaan, echt een aanrader!

Verder: ik ben in Nederland niet bij heel veel gangbangs geweest, in die zin klopt de algemene/beoordelings-kritiek (sta altijd open voor nieuwe feestjes) (en dat van de foto's klopt, maar snap dat de meiden als ze op mbo/hbo/uni zitten niet graag herkenbaar zijn, of als je werkt) ben zelf ook nog maar 34 dus draai niet zo lang mee en meestal zijn de gasten toch wat ouder, vaak genoeg was ik de jongste/1vd3 jongste man op gangbangs waar ik was. Nog een keer bij Joke-Isaura geweest, en dat was anders, niet zo goed als ramontiek maar ook niet vergelijkbaar. Ik heb me uitstekend vermaakt en ook daar waren de meiden en vrouwen leuk, vooral Chica la Roxxx vond ik super. Verder ook weleens naar gangbangs in leeuwarden. Ook heel anders en heb daar meegemaakt dat je met 10 kerels 1 meid had maar ook wel mvm omdat er gewoon weinig kerels kwamen. Leuk als de meid (cindy/pandora) super mooi en geil is maar niet echt een gangbang. Tenslotte ook nog een heel aantal keren naar gangbangs in Berlijn geweest, ErlebnisWohnung en anni porsche. EW is zeker een aanrader, beetje Ramontiek maar dan 12 uur lang en als je geluk hebt meiden van GGG erbij.
Laten we hier maar gewoon verdergaan met Ramontiek beoordelen en het is gewoon echt goed geregeld door hem en de meiden zijn heerlijk!
 
Voor alle duidelijkheid Ik heb nogal wat contacten met mannen en die hadden dezelfde mindere ervaring met Ramontiek. Zo waren afgelopen vrijdag niet de beloofde 4 dames maar slechts 3 en zondag waren het er 7 ipv de aangekondigde 10. Dames zien er mooi uit maar heel weinig assertiviteit en te veel showgehalte, af en toe effe pijpen etc... Trek zelf je conclusies, hiermee sluit ik dit af.
 
Ik ben regelmatig naar Ramontiek events geweest, en het was altijd top!
De reden dat er zoveel (positieve) reviews zijn is omdat Ramon als gastheer naar voortreedt en altijd zorgt dat alles naar zin is. Dit zie je niet vaak bij andere gb's waar je gewoon een sleutelnummertje bent. Die openheid zorgt ervoor dat de mannen Ramon heel graag steunen om zo de events te kunnen blijven organiseren. Er kunnen altijd dames last minute annuleren maar er is ook altijd genoeg actie. En moest je toch niet tevreden zijn met de dames krijg je gewoon je geld terug. En verder nog nooit zo een actieve gb dames gezien!
 
Zelf 2x meegemaakt dat als ze erachter kwamen dat je nog niet gespoten had ze bijna gingen 'vechten' om je pik en zaad op hun of in hun mondje.
Dit interesseert mij heel erg, vermits dat een reden zou zijn om een gang bang fanaat te worden!

Ik wil mij niet met mijn ellebogen wringen tussen meerdere opgewonden mannen, ik verwacht dat die meiden zo geil zijn dat ze het zaad komen halen bij de verschillende mannen in plaats van dat wij het moeten brengen naar hen.

Alle gekheid op een stokje : ik vind dat die dames het evenwicht in de seksbeleving moeten garanderen, maar ik vermoed dat het zo niet werkt!?
 
@ moderator : ik denk niet dat ilovetechno je boodschap begrepen heeft. Ik heb trouwens eens zijn berichten bekeken (slechts 8 reviews, en 86 berichten). De meeste van deze berichten zijn op niets gebaseerd, van horen zeggen, insinueren, vragen stellen, vooral reageren op negatieve berichten enz....
Ook nu weer : "contacten met mannen"...djeezes,; waarom schrijven die zogenaamde mannen dan geen review ??
Uit de vele diverse reacties - van wandelaars die weel actief reviews schrijven - blijkt Ramontiek top te zijn.
Degelijke zielige figuurtjes zaaien alleen maar verwarring.
Nogmaals, ik blijf ervan overtuigd dat ilovetechno gesponsord wordt door concurrentie.
Enfin, jij bent moderator, en beslist wat er mee gebeurt.....ik vind het gewoon dom, oneerlijk en een beetje zielig.

Ik ook. Vandaar dat ik zulke berichten soms laat staan, omdat de auteur vanzelf wel door anderen gecorrigeerd wordt en zichzelf aldus voor schut zet. Hij had het ook nog van horen zeggen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen dan kan ik altijd nog ingrijpen. Dp.
 
Ik heb een vraag, ben nog niet bij Ramon geweest.

Maar wat is de rol van Ramon bij zijn toespraak. Is het een kwestie van uitleggen van de regels en het voorstellen van de dames of loopt hij de hele avond met zijn microfoon te roeptoeteren. Daar lees ik eigenlijk niets over. Kan iemand daar duidelijkheid over geven? Als dat laatste het geval is dan bedank ik voor de eer.
 
Ja hoor, terechte vraag : de dames staan letterlijk in line-up opgesteld en Ramon introduceert de dames op een heel ludieke, grappige manier. Voorts vat hij even de spelregels samen en dan kan het beginnen. Hij doet dit alles op een fijne, grappige manier, maar toch duidelijk. Alles samen een tiental minuutjes max.
Voor de rest komt hij regelmatig langs om de dames aan te moedigen en grapjes te maken, maar zonder overdrijven. Ik vind hem een grappige, gedreven en professionele gast.
 
Ben alleen een aantal maal bij zijn feestjes op de Showboat geweest
was elke keer weer leuk, al is het behoorlijk commercieel in vergelijking met andere gb's, nogal massaal en figuren die niet weten hoe je je hoort te gedragen op een Gb
Ramon is wat dat aangaat een goede gastheer, en houd de boel goed in de gaten, hij kan soms nogal uitdrukkelijk aanwezig zijn, maar werkt ook om te sfeer erin te houden, ik heb er geen bezwaar tegen in ieder geval
 
Er was echt niets aan hoor Techno. Vooral niet gaan, dan blijft er misschien een plekje over voor mij want wat was het goed en uitverkocht! Ben zeker nog geen vaste feestganger maar hier was echt overal actie. Heerlijke dames van het team!
Zelfs een treintje van dames en wat watersportactie! Niet te vergeten de vele amateurdames. De blonde dame squirtend op het zoldertje en de Duitstalige dame met benen van 2 meter zal ik niet snel vergeten! Hoop zeker weer eens dit feest te bezoeken!
 
Verbazend heb ik bovenstaande gelezen, je moet met gezond verstand toch begrijpend inzien dat die gebruikte "showfoto" van wonderland niet de dames zullen zijn die aanwezig zijn op het feestje zelf... als je dit niet begrijpt en zelfs aangrijpt om mijn inziens deze top organisatie een loer te draaien maak je jezelf totaal belachelijk! Menig feestje van deze organisatie bezoekt zo ook afgelopen keer in de fun! En het was absoluut top! Zelfs nog even met Zoë en Lars gesproken, ramontiek-ers van het eerste uur, leuke mensen. Ramon ga zo door, en laat je niet gek maken door bovenstaande, dat doen je fans wel voor je!
 
Voor alle duidelijkheid Ik heb nogal wat contacten met mannen en die hadden dezelfde mindere ervaring met Ramontiek. Zo waren afgelopen vrijdag niet de beloofde 4 dames maar slechts 3 en zondag waren het er 7 ipv de aangekondigde 10. Dames zien er mooi uit maar heel weinig assertiviteit en te veel showgehalte, af en toe effe pijpen etc... Trek zelf je conclusies, hiermee sluit ik dit af.
Daarom moet je je meestal ook aanmelden voor Ramontiek. Ik ben er ook weleens geweest en toen waren er geen 5 meiden maar 3, maar dat krijg je op de mail te horen omdat hij ook op voorhand al aangeeft te willen weten of er genoeg mannen zijn en het geen 1op1 feestje wordt.Natuurlijk is dat jammer als je favo meid dan net niet meer komt maar dit maakt Ramon altijd vooraf al bekend dus ik snap al die kritiek van je niet. Juist Ramon en zijn meiden zijn heel open, en niet alleen tussen de benen van zijn meiden!
 
Nog anderen die naar de gangbang van komende zaterdag gaan?
wink.png
PM mag en anders lekker recensies schrijven na hopelijk weer een geil feestje!
 
07.03.2020
Le Bateau

Na een afwezigheid van een half jaartje van mijn kant, weer eens afgereisd naar Zaandijk voor een paar uurtjes Ramontiek
Vanmorgen nog een email ontvangen met de laatste mededelingen, zo bleek er een aantal minder aanmeldingen
zodat Madelon en Pauline vandaag niet mee zouden doen, helaas maar dat terzijde...

na de welkomst speech van Ramon, bleek dat er nog twee dames niet zouden koemen vandaag en dat waren Eva en Gigi
Ramon bood aan niet tevreden geld maar terug, maar daar ging niemand op in..., omdat er genoeg leuke meiden overbleven
zodoende begon het dus met 6 meiden in totaal
Bo Chiara Kim Nicolette Suzanne en Ruby in plaats van de aangekondigde Tamara

Overall een leuke middag gehad, goed aan mijn trekken gekomen, en met een grote glimlach terug naar huis
De lage opkomst vond ik absoluut geen probleem, daardoor vond ik het een gezellig feestje en was het niet zo massaal
 
Ik kom regelmatig op de feestjes van Ramontiek. Op de website zag ik dat Barontiek werd aangekondigd en dit leek mij leuk om voor de eerste keer daar mee te maken.
Omdat ik al rekening had gehouden met de vele files op de A2 kwam ik iets aan de vroege kant aan. Na te hebben afgerekend kwam ik bij de lockers waar de dames zich aan het voorbereiden waren. even leuk met ze gesproken en de nieuwe dame vlinder te hebben ontmoet. De tijd verstreek en Ramon gaf aan dat ik nog de enige was voor de GB, de andere heren waren reguliere bezoekers van de Baron. Pas later kwamen er nog een aantal heren bij en begon de GB iets later. Ramon overwoog om allen vinder in te zetten vanwegde de lage opkomst. Uiteindelijk begonnen toch 2 dames (Fleur en Vlinder). De club doet gezellig aan alleen zij de kamers nog wat aan de kleine kant. Tijdens de GB merkte de mannen dat het kleine bed eigenlijk veel te klein was voor onze activiteiten. Toch hebben de dames alles er aan gedaan om dit tot een leuk feest te maken. De locatie leent zich niet voor dit soort feesten. Als er meer mannen waren geweest hadden ze in de gang in de rij moeten staan. Later kwam Chiara ook meedoen en gingen alle remmen los. Omdat ik de te kleine ruimte op een gegeven mijn draai niet helemaal kon vinden heb ik nog even rond gaan kijken bij de andere kamers en kwam ik een van de dames die bij de Baron mannen ontvangt in gesprek. Daar heb ik ook nog een half uurtje (tegen betaling) een prive feestje gahad, waarna ik daarna mezelf weer bij de GB voegde.
Al met al toch een hele leuke avond gehad met de altijd gezellige en geile dames van Ramontiek. Fleur, Vlinder en Chiara weer bedankt voor de leuke avond.
Chiara
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan