Geen idee, ik gangbang al ruim 9jaar in de benelux. Ooit begonnen bij feestjes van Mariska-X, toen de feestjes van Gangbangfriends en de feestjes bezocht van Gangbangclubnederland, en zo nu en dan ook feestjes van vipgangbang bezocht. Daarbij ook ooit eens een bezocht van Joke & gangbangnation maar dat waren verreweg de slechtste gangbangs die ik ooit heb meegemaakt.Valt me toch op dat heel; wat van deze possitieve reviewers nog nooit of heel weinig een review van een andere dame/event hebben gegegeven.... ik blijf sceptisch... want dit valt gewoon veel te hard op en draai al langer mee in dit wereldje dan de meesten..
Echter moet ik ook bekennen dat de gangbangs van Ramon, Ramontiek op en top zijn. Mijn recensies van andere feestjes staan allemaal op dit forum, echter recenseer ik niet meer elk feestje van Ramon omdat het eigenlijk altijd wel goed is. De anderen kunnen enkel met XXL feestjes tippen aan die van Ramon. Als GB liefhebber ben ik iig ontzettend blij met een steady aanbod van gangbangs.
Hoewel ik er afgelopen keer niet bij kon zijn (fun4two & wonderland) ben ik zeer waarschijnlijk 7-3 weer van de partij!
thanks Ramon en alle toppers/ artiesten van Ramontiek!