Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er ook de mogelijkheid om 1 op 1 af te spreken met de dames? Ik ben regelmatig te vinden op deze geweldige feestjes en ben echt een fan van Chiara en Estelle. Aangezien ik regelmatig in hotels in NL verblijf vroeg ik me gewoon af of je ook met deze dames privé kunt afspreken. Reacties graag in een privébericht. Bedankt!
 
Le Bateau 7-3-2020
Zaterdag naar Le Bateau geweest. Helaas waren er een paar meiden die niet kwamen en omdat er wat minder aanmeldingen waren na alle feestjes de dagen ervoor waren er ook automatisch minder meiden. Jammer maar helaas maar; Bo Chiara Kim Nicolette Suzanne en Ruby waren er wel. Gigi zou komen maar kwam niet opdagen en helaas voor ons valt zij voortaan zoals het toen leek... helemaal af. Had graag nog weer eens in zo'n petite chickie gezeten met wat andere gasten.
De showboat was nog niet helemaal klaar (er moesten nog wat bedden verplaatst worden enzo dus even moeten wachten bij de ingang. Een beetje bijzonder als je daar in een gang staat en (stond zelf vooraan) en er dan een rij jongemannen achter je staat met allemaal hetzelfde doel; allemaal tegelijk die geile meiden neuken en onder/volspuiten! (mondjes dan he)
Ramon begon met zijn toespraakje en daarna begon het neuken. De meiden namen overal plaats en de eerste stijve pikken gingen gelijk in hun gaatjes. Celine was er wel bij maar was helaas de verzorgster van de meiden ipv dat we haar heerlijke lijfje mochten verkennen. De meiden begonnen allemaal in zusteroutfit maar die ging super snel uit voor hun 'inwendige controle'. Heerlijk hoe overal de meiden geneukt werden, pikken in hun mondje hadden en op een moment kreeg (ik geloof Ruby) een dp. Wat was dat geil. Lig je ernaast een meid te neuken of met je pik in haar mond en naast je zitten 3 gasten zo'n meid te neuken, en wat genoot ze ervan! 1 man zat de hele tijd in haar kontje (ze vond zijn pik super geloof ik) en alle andere gasten mochten haar kutje neuken, wat was dat geil en alle kerels stonden in de rij hiervoor. Deze keer zelf helaas geen double vaginal bij de meiden gedaan, dat de volgende keer maar weer. Chiara kreeg op het grote matras richting het einde de ene na de andere pik in haar mond en ook nog even double barrel blowjob van haar gehad samen met een andere gast. Super geil. Daarna met nog 3 mannen haar mondje met zaad gevuld. 1 januari was ik de eerste en nu de 3e, toch super geil als je in zo'n mondje gaat en je dumpt er een grote lading zaad in en ziet zo'n geile meid ervan genieten! Daarna werd er nog een golden shower in de douche gedaan. Niet helemaal mijn ding, 15 ladingen zaad op een meid is geil maar pis enzo minder, maar ieder zijn ding he en op een gangbang kan bijna alles.
Kortom, het was weer een geile middag. En als iemand dit leest en denkt: gangbangs zijn voor mannen van 50+ ofzo, ook iedereen die jonger is is welkom! Deze keer was de verdeling lekker dat er veel jonge gasten waren voor de meiden en wat oudere mannen. Een mooie mix en erg geil en dan lekker allemaal die meiden uit elkaar trekken, al denk ik dat de meiden van ramontiek meer aan kunnen dan alle mannen ze elke gangbang kunnen geven
 
Komt ramontiek nog weer eens terug in Emmen of iig het noorden?
Ramontiek is gestopt in Emmen en is momenteel niet in het Noorden van het land. Heb van Ramon begrepen dat hij wel met een lokatie bezig is maar hoe het er nu mee staat weet ik niet.
Door het hele Corona gebeuren ligt alles nu momenteel even stil volgens mij. Beste is om de website van Ramontiek in de gaten te houden voor meer info.
 
Helaas, Secret Dreams in Emmen waar Ramon altijd zijn Ramontiek in het Noorden hield, is door het hele corona gebeuren failliet. Eigenaresse Jennifer heeft op twitter aangegeven dat de deuren van Secret Dreams niet meer open gaan. Weer een gangbang locatie minder in het Noorden. Ik hoop dat Ramon ooit nog terug komt in het Noorden en dat La Robina Leeuwarden, dat overigens per September club Adam en Eva gaat heten, nog door gaat met de gangbangs, anders is er hier in hier in het Noorden helemaal niks meer.
 
Heel jammer. Super mooie feestjes (allemaal van ramontiek) meegemaakt daar en eigenlijk wel de mooiste meiden in mn leven daar geneukt. Hoop dat er wel weer iets komt daar want inderdaad op leeuwarden na is er anders niks meer. Hoop dat het met ramon en zijn team ook goed gaat! En met alle mede gangbangers. Hopelijk zitten we snel weer samen aan en in zijn meiden!
 
Laten we hopen dat er überhaupt nog gangbangs komen, ik vrees het ergste
Als het goed is begint Ramon 5 september weer met Le Bateau op de Showboat in Koog ad Zaan.
Dit is de eerste gangbang die weer op de kalender staat, maar nu de regering weer loopt te janken mbt het hele corona gebeuren, is het even afwachten.
Heb me al wel weer aangemeld voor een aantal gangbangs bij Ramon, dus hopelijk kunnen we vanaf september weer los gaan.
 
Heel jammer. Super mooie feestjes (allemaal van ramontiek) meegemaakt daar en eigenlijk wel de mooiste meiden in mn leven daar geneukt. Hoop dat er wel weer iets komt daar want inderdaad op leeuwarden na is er anders niks meer. Hoop dat het met ramon en zijn team ook goed gaat! En met alle mede gangbangers. Hopelijk zitten we snel weer samen aan en in zijn meiden!
Die mooie meiden, en dat zijn ze eigenlijk allemaal, komen ook op de andere locaties, dus nog genoeg mogelijkheden om ze daar te neuken
wink.png

Ik heb gehoord dat Chiara wegens wat privé omstandigheden "voorlopig" gestopt is maar dat er ook weer een paar nieuwe meiden bij zijn gekomen dus ben benieuwd.
Hoop dat Ramon ooit nog terug komt in het Noorden of dat Robina in het gat springt dat Secret Dreams achterlaat, want anders is er bij mijn weten op wat huisfeestjes na, niks meer in het Noorden en dat zou zonde zijn.
 
Ik wil aanstaands vrijdag voor het eerst langs gaan, handig om een kaartje te halen alvast? Kan ook gewoon via de mobiel laten zien of moet dat via primera opgehaald worden zoals het op de website staat? Kunnen max 80 personen las ik.. Dus of je een kaartje koopt of niet, als er teveel mensen binnen zijn moet je wachten.. Of hoe zit dat?

En je hebt een hele aftrap met speech rond 2100, om 2215 begint de bang, kan ik ook gewoon later dan 2215 aanschuiven? Of zijn de deuren dan dicht?

Groetjes!
 
Ik wil aanstaands vrijdag voor het eerst langs gaan, handig om een kaartje te halen alvast? Kan ook gewoon via de mobiel laten zien of moet dat via primera opgehaald worden zoals het op de website staat? Kunnen max 80 personen las ik.. Dus of je een kaartje koopt of niet, als er teveel mensen binnen zijn moet je wachten.. Of hoe zit dat?

En je hebt een hele aftrap met speech rond 2100, om 2215 begint de bang, kan ik ook gewoon later dan 2215 aanschuiven? Of zijn de deuren dan dicht?

Groetjes!
Het kaartje kocht ik altijd ter plekke... (pinnen). In het verleden was het zo dat je gewoon elk moment kan komen aanwaaien.
Dus al kom je om 01:00 maakt het nog niet uit. Hoe dat nu zit ivm de corona maatregelen weet ik niet. Ik zou ook best graag weer willen gaan maar ik weet het nog zo net niet, vind het te gevaarlijk. Vraag me ook af hoe Ramon het aan gaat pakken, er hoeft maar 1 besmet iemand tussen te zitten en iedereen kan ziek worden... Twijfel om te gaan dus. Wat denken jullie ?
 
Twijfel om te gaan dus. Wat denken jullie ?
Ik denk dat je je eigen vraag al beantwoord: bij twijfel niet gaan, dus! Ik voel me helemaal gezond, heb geen klachten of symptomen en heb vooralsnog het plan om wel te gaan. Oké, helemaal 100% safe is het nooit, maar ik kan ook bij de supermarkt besmet worden, en als ik dan eerlijk ben raak ik liever besmet op een gangbang dan bij de Appie
tongue.png


Ik heb Ramon wel een berichtje gestuurd, met de vraag om iets meer info. Het zou hem sieren als hij aan zou geven wát er geregeld is. Gaat alles nu met condoom? Is klaarkomen in mondjes of gezichten nog mogelijk? Gaat de afsluitende bukkake nog door? Moet iedereen een mondkapje op, is de sex 1-op-1 met een wachtrijtje? Ik hoop dat hij iets meer duidelijkheid kan en wil geven
 
Ik denk dat je je eigen vraag al beantwoord: bij twijfel niet gaan, dus! Ik voel me helemaal gezond, heb geen klachten of symptomen en heb vooralsnog het plan om wel te gaan. Oké, helemaal 100% safe is het nooit, maar ik kan ook bij de supermarkt besmet worden, en als ik dan eerlijk ben raak ik liever besmet op een gangbang dan bij de Appie
tongue.png


Ik heb Ramon wel een berichtje gestuurd, met de vraag om iets meer info. Het zou hem sieren als hij aan zou geven wát er geregeld is. Gaat alles nu met condoom? Is klaarkomen in mondjes of gezichten nog mogelijk? Gaat de afsluitende bukkake nog door? Moet iedereen een mondkapje op, is de sex 1-op-1 met een wachtrijtje? Ik hoop dat hij iets meer duidelijkheid kan en wil geven
Goede actie HaagseB, ik hoor het eventuele antwoord wel. Ik ga sowieso niet. Ik ga in het geheim en als ik uit moet gaan leggen waar ik eventueel besmet ben geraakt dan ben ik de Sjaak... Jammer maar het is niet anders.... GVD, had er wel bloody veel zin in. Altijd erg geile feestjes !!
 
Ik heb, zoals gewoonlijk, weer razendsnel antwoord van Ramon. Ik ga/kan/wil geen details delen, maar ik geloof er zeker in dat hij zijn zaken goed geregeld heeft. Bedankt voor de privéberichten, maar ook daar ga/kan/wil ik er verder niets meer over kwijt. Nogmaals: ik denk dat hij het goed geregeld heeft! Zolang ik me lichamelijk (en geestelijk, moehahaha) gezond voel ga ik er eens kijken, en wie weet schrijf ik er nog wel een mooi verhaal over ook
 
Ik had ook gemaild. Helaas niet echt wat prijsgegeven daar hij natuurlijk niet iedereen kent. Ik heb besloten niet te gaan. Ik weet niet hoe het feest er nu uitziet. Ik wil graag vooraf weten of het in aangepaste vorm 1 uur reistijd en het geld waard is en hoe het inderdaad qua doen en laten is opgezet. Daarnaast in gezondheid ook lastig in te schatten, iedereen heeft daarin andere normen die hij prettig vind in deze tijd
 
Ik ga. De organisatie is over het algemeen proffesioneel genoeg en ik verwacht dat de juiste verantwoordelijkheden genomen worden. Daarnaast is de locatie vergund en legitiem. Beide hebben veel te verliezen als ze nu gaan lopen klooien. Voor wat ik lees is dat de juiste instanties geraadpleegd zijn en de richtlijnen gevolgd worden. Voor wat betreft mijn afweging; ik heb 6 maanden op mn tenen gelopen en ik zit er niet op te wachten juist nu nog covid op te lopen. Tergelijkertijd zie ik de verzwakte algemene tendens in -pak m beet- de albert heijn, verontrustendere vormen aanemen. Ik denk dat de GB branche op zn tellen moet letten, maar ook de support nodig heeft en verdiend. Ik als deelnemre zal mijn verantwoordlijkheid nemen. Tijd voor een feestje.
 
Ik zie dat er in oktober ook een feestje in België gepland is, hopelijk gaat dat door! In tussentijd kijk ik uit naar jullie verslagen van hoe het er met corona nu aan toe gaat.
 
28.08.2020
Wonderland @ Organza Breukelen

Eindelijk was daar het verlossende bericht van Ramon, dat wij weer mogen Gb'en
en aangezien ik nog een eerder gekochte kaart had liggen voor een feest wat niet door kon gaan in April
wilde ik hier heel graag bij zijn
Mede omdat ik nog niet eerder in Organza was geweest en er zoveel nieuwe dames op de flyer werden vermeld werden!

Ten eerste: wat een mooie afgelegen locatie dit is! niet gigantisch groot, maar een knusse omgeving
Stond even voor 21.00 voor de deur, en na het invullen van een vragenlijst met enkele vragen om vast te stellen dat iedere deelnemer geen virus mee naar binnen zou nemen
mochten we naar binnen, daar werd eerst nog even de lichaam temperatuur gemeten van iedere deelnemer

Na mijn kaart ingeleverd te hebben en sleutel van een locker te hebben gekregen, naar boven om om te kleden, en daarna meteen naar de zaal, was een van de eerste binnen, en langzaam werd het drukker
leuke nieuwe dames ontmoet, die ik nog niet eerder had ontmoet
leuk gesprek gehad met een petite dame, dat bleek Tamara te zijn, en later nog leuk gesprekken te hebben gehad met Lana en Kim

Na de speech van Ome Ramon zou het losbarsten,
al met al 10 dames van de flyer plus nog eens minmaal 5 dames die zomaar langs kwamen
Door de aangepaste Corona regels mochten er maximaal drie hengsten aanschuiven bij een dame, en daar werd goed opgelet door de Ramontiek politie
tongue.png

Ramon had behoorlijk wat personeel ingezet, om de regels te laten naleven Top!
Zo werd er ook op toegezien dat er om de zoveel minuten omgeroepen dat iedereen even moest wisselen, zodat iedere hengst aan zijn trekken kwam

Jammer genoeg liep de speech en het voorstellen van de dames, allemaal wat uit, en ik denk rond 22.30 mochten de hengsten pas los
Echt veel dames en teveel voor mijn Willie, dus heb maar een keuze moeten maken tussen de dames,
en gekozen voor de dames waar ik zelf het meest opgewonden van raakte

Echt d'r loopt van alles rond, en voor ieder wat wils
Soms heb je een bepaald beeld voor je van een dame die op de flyer ziet, en er in levende lijve toch anders uit ziet

De eerste 2 uur waren echt vuurwerk, en daarna vond ik het een beetje inzakken, natuurlijk snap ik dat de dames behoorlijk intensief werk doen.
en naarmate de nacht volgde, werd er vaker pauze genomen, zodat er uiteindelijk steeds meer hengsten om een dame gingen vechten
Uiteindelijk heeft de Gb ook net aan ruim 3 uur geduurd, wat eigenlijk 4 uur had moeten duren
bedden werden al weg gehaald uit de 2e zaal, uiteindelijk ben ik vertrokken rond 2:15

Al met al leuke ervaring
Lana en een amateur meid genaamd Nina en nog een andere leuke uit dame België heb ik de leukste avond mee gehad echte toppers

Voorlopig weer even genezen, en waarschijnlijk niet eerder dan Oktober/November eer ik weer ga
Cheers
 
Vrijdag naar Breukelen gegaan. Eindelijk weer een gangbang van Ramontiek. 'Even' een paar maanden op moeten wachten maar het was erg leuk. Ik kwam tegen 22:00 aan. Snel omkleden en de zaal in. De toespraak was wat lang maar ja, Ramon had hem ook al wat maanden niet meer kunnen geven en moest de coronaregels uitleggen.
Er waren veel meiden en ook Chiara en Celine waren er nog bij (niet actief) Ook waren er heel veel mannen.
Per meid mochten er dus maar 3 kerels bij, de rest moest op 1,5 meter in een kringetje er maar omheen gaan staan rukken. Jammer, met 3 pikken bij een gulzig mondje was erg geil maar ja, op deze manier of niet he. Het was binnen en er was buiten een tent waar ook 4 meiden klaar lagen.
Zelf gelijk naar Annabel gegaan, het 'hockeysletje' zoals Ramon haar liefkozend noemde. Wat een geilerdje is ze toch. Eerst even gekeken en om de x-minuten moest je ruilen zodat iedereen aan zijn trekken kwam. Een jonge gast neukte haar erg goed en Annabel kreunde heerlijk zoals ze dat kan. Met een andere man in haar mondje. Hij spoot gelijk, beetje friendly fire maar Annabel zoog het gulzig van zijn pik en daarna mijn pik schoon. Toen even plaats gemaakt voor de volgende 3 mannen en doorgegaan naar Gigi. Wat een super lekkere meid is dat toch. Petite, super geile kleine tietjes en dan zo geil. Haar strakke kutje heerlijk om je pik en dan die tietjes voelen en zien stuiteren als ze nog een andere gast pijpt, heerlijk.
Na nog langs wat andere meiden gegaan te zijn toch weer terug naar Annabel die ondertussen binnen lag. Uiteindelijk zelf het laatste rukje gegeven en haar lekker in haar mond gespoten. Altijd een flinke lading dus ze zat gelijk vol en er nog wat onder. Gigi liep net langs en zag me nog net boven haar nadruipen en zoog gelijk de laatste druppels op en mn pik samen met Annabel schoon. Een andere man spoot op haar vraag best snel ook zijn lading erbij. De andere twijfelden even maar best snel zat ze onder 8 ladingen zaad en liep ze zo nog even rond terwijl ons zaad van haar mond over haar tietjes droop. Wat super geil!
Ondertussen was het wat rustiger aan het worden en rond 01:30 naar huis gegaan.
Ramon en meiden, vooral Annabel en Gigi, het was super met jullie!
 
Vrijdag 28 augustus was het zover, Ramontiek ging, na uitvoerig overleg met de GGD, weer los met de eerste gangbang in ongeveer 6 mnd tijd, en wel met Wonderland bij Organza in Breukelen.
Een mooie afgelegen lokatie waar ik zelf nog nooit eerder geweest was. De gangbang zelf was, door alle corona maatregelen, anders dan anders. Zo mochten er maar max 3 heren per dame op het matras en moesten de andere heren, op anderhalve meter afstand van elkaar, wachten op hun beurt. Om iedereen aan zijn trekken te laten komen moest er om de 5 minuten gewisseld worden. Om hier op toe te zien stond er bij elke dame iemand van team Ramontiek. Tja, je mag er heel wat van denken, maar we kunnen in ieder geval weer en dat is het belangrijkste.

Ramon had weer een hoop meiden ingezet waaronder een aantal (voor mij) nieuwe meiden en een paar gasten waaronder Tamara, Djesie, Lana, Nina, Demi (schijnt veel op Wonderland in België te komen) en een wat oudere dame Wiske, bekend van Club Monique uit Wieringerwerf. Daarnaast natuurlijk ook de bekende toppers zoals oa, onze lieve en altijd geile Gigi, Annabel, Fleur, Bo, Kim, Nicolette en Ruby. Onze lieve Celine was er ook en fungeerde die avond in een spannend politiepakje en zweepje als de Ramontiek Corona politie. Een rol die ze zeer serieus nam hahahaha. Als je je niet hield aan de corona regels dan kreeg je van die lieve Celine op je donder :p Tot grote vreugde van vele was ook Chiara aanwezig. Helaas niet actief, maar gewoon om gezellig te kijken en te kletsen met iedereen en omdat ze het toch niet echt kan missen. Ze was aanwezig met haar nieuwe vriendje Mathijs.
Afijn, na het invullen van de verplichte vragenlijst mbt corona sleutel van de locker gekregen, omkleden, verplicht douchen en naar beneden naar de zaal waar al de nodige deelnemers en ook de dames elkaar hartelijk begroete na elkaar een half jaar niet gezien te hebben. Door alle corona regels, het tellen van het het aantal vragenlijsten en deelnemers e.d., begon de gangbang wat later middels de overbekende introductie, het uitleggen van de corona regels en het voorstellen van de dames. Na de introductie ging het gelijk los. De dames werden verdeeld over de zaal en de buitenruimte daarnaast, waar een tentdoek overheen gespannen was.

De eerste dame bij wie ik me voegde was Nina. Een hele lieve leuke en bloedgeile jonge meid die voor het eerst was en voor wie deze gangbang haar vuurdoop was. Ik had haar voor de introductie al even gesproken en tja, nieuwe dames moeten natuurlijk even uitgeprobeerd worden. Nou heren, die Nina is wat mij betreft een blijvertje. Wat een waanzinnig geile gangbangslet is dat. Als een volleerd gangbangsletje ging ze er gelijk vol voor en nam ze direct al een aantal stijve pikken in haar mondje van de heren die om haar heen stonden. Terwijl ze je pijpt, kijkt met met van die grote zaadvragende ogen omhoog zo van "doe ik het zo goed?" Als je dan op het matras daarnaast Ruby gelijk in allebei haar gaatjes geneukt ziet worden, dan is het lastig om het lang vol te houden hahaha. Na Nina, een rondje gedaan langs o.a. Kim, Djesie, en Annabel. Hoewel ik alweer een jaar op de feestjes van Ramontiek kom, kende ik Annabel nog niet en dat terwijl ze me hier op Hookers wel volgt en ook mijn recenties altijd liked, dus tijd voor een nadere kennismaking. Daarna bij Tamara op het matras beland. Een hele mooie chocolade bruine meid met prachtig zwart haar en donkere zaadvragende ogen. Tamara heerlijk geneukt en mijn rubbertje gevuld. Daarna wat drinken, wat kletsen met wat ander deelnemers en dame's om daarna weer ff een rondje te doen. Nog weer even bij Kim langs geweest en haar weer ff lekker doggy geneukt, daarna weer even kijken bij Nina en Annabel die het er maar druk mee hadden om uiteindelijk bij Wiske op het matras te belanden. Een hele leuke spontane wat ouder dame, bekend van Club Monique uit Wieringerwerf en die door Ramon gevraagd was om eens langs te komen. Ik had voorafgaande aan de gangbang al een leuk gesprek met haar gehad aan de bar, dus ook zij was zeker iemand waar ik even bij langs wou gaan. Eerst Wiske lekker gevingerd waarbij ze goed nat was en overduidelijk liet blijken dat ze het erg lekker vond. Daarna vroeg ze me om haar te neuken, dus daar gelijk gehoor aan gegeven. Nadien nog even heerlijk na gezeten met een drankje tot de afsluitende bukkake begon. O.a. Gigi, Nina, Annabel, Kim en Wiske namen plaats op het matras in het midden van de zaal om van de heren die nog wat over hadden al het zaad lekker tot zich te nemen en zich onder te laten spuiten. Na de bukkake douchen, omkleden en weer terug naar Friesland.
 
Na de coronapauze was Le Bateau gisteren (zaterdag 5 september) weer mijn eerste Ramontiek feestje. In de mail werden de nodige corona-aanpassingen al uitgelegd, maar dat leek me niet echt een belemmering om weer eens lekker los te gaan!

Rond 14:30 (binnenkomst duurde allemaal wat langer) gaf Ramon dan zijn bekende opening-speech, en voor het eerst had ik het gevoel dat Ramon wat humeurig was tijdens dit praatje, waarschijnlijk omdat de dingen toch wat anders moesten lopen dan hij zich had voorgesteld. De lokale voorschriften vereisten dat we alles beneden zouden doen, en dat tijdens het rondlopen beneden een mondkapje opdoen verplicht was. De aktie zou zich dan grotendeels afspelen in de kamertjes beneden, met drie man per dame die dan hun mondkapje af konden doen, en rotatie elke vijf minuten na het horen van een toeter. De toeter die flink en succesvol werd getest tijdens ons omkleden, mag ik wel zeggen.

Was dit concept uiteindelijk succesvol? Mijn volmondige oordeel: JA. Gelukkig was het namelijk zo dat de rotatie heel goed werkte, ook zonder toeter, en dat er geen bezitterige mannen waren maar dat juist iedereen spontaan elkaar de ruimte liet, en vaak van kamer wisselde. Ik vond het daarmee eigenlijk gewoon een heel geslaagde middag met ouderwets plezier. Wat een beetje jammer was was dat in de kamertjes het gangbang idee (elkaar bekijken) natuurlijk iets minder uit de verf kwam (en dat vond Fleur ook, vertelde ze) en dat er geen muziek was, maar toch. De gezelligheid hebben we met elkaar gemaakt. Complimenten voor de dames en de bekende crew.

Heerlijk actieve bekende dames: Bo, Nicolette, Samira, Celine, Kim en Fleur, en voor mij nieuwe aanwinsten Lana, Ziva en Djessie. En spontaan erbij amateurdame Nina, en nog twee dames van stelletjes. Kim had wat te vieren en ging werkelijk los alsof ze maanden droog had gestaan. Met Nicolette vind ik het altijd heerlijk neuken. Celine nog even knap als altijd. En dan de "nieuwe" dames: Ziva had als amateurdame al meegedaan bij Nymfomania in Moordrecht en is een echte liefhebster. Djessie kende ik van gangbangs van een andere organisatie en is gewoon een heerlijke girl-next-door. En Lana, tja wat moet je nog zeggen over die blonde godin die het ook van achteren lekker vindt. En grote complimenten voor Nina die ook een nieuwe hobby ontdekt. Afsluiting met de bekende bukkake, dit keer in de douche. En o ja, Gigi als politieagente is ook een spectaculair gezicht!

Onder de omstandigheden voor mij een heel geslaagd feest, voor herhaling vatbaar op dezelfde manier, totdat we weer naar boven kunnen.
 
Ik was gisteren ook op het feestje La Bateau. Helemaal mee eens met sxjunkie dat het ondanks de Coronaregels een super feestje was. Bo is een super lekkere geile chick, waarmee ik lekker heb gesekst. Ook met Ziva, Celine, Nina, Fleur en Nicolette was het heel lekker. Bij de Bukkake lekker klaargekomen in de mond van Kim. Ramon, het was weer een super feestje.
 
Poesjesdag, hoor ze nog spinnen.... Heerlijk was het. Met strikte corona regels, drie mannen per dame max. Ramon heeft het toch goed voor mekaar met zo'n team. Eerst van de fantastische Kim genoten (sorry schat, zal nooit meer slaan ?). En vervolgens bij de andere dames, de ene nog enthousiaster dan de ander. En Céline wat ben je toch een schatje, mis je nu al ... Heerlijke pré bukkake ?. Ook fantastisch was het pijpfestijn in het zwembad. Bo wat ben je lekker. Gigi wat een energie heeft zij. Anaïs sorry dat hij stuk was op het eind... Topmiddag en Partyplayers is een prachtige tent.
 
Oh Nina (toch? Je had net het voorstel rondje gemist, heb je zeker goedgemaakt ?) sorry, hoe kan ik je vergeten. Wat kan jij genieten van piemels.
Wel handig om op de site te melden dat je ook 10 euro extra borg moet betalen voor de kluisjes zoals standaard bij Partyplayers.
 
Afgelopen donderdag 17 september mijn eerste gangbang meegemaakt georganiseerd door "Ramontiek!" Deze keer in de prachtige club van "PartyPlayers" Wat een geweldige middag, wat een een feest.

Een grote mannen speeltuin! Ondanks de corona maatregelen heel goed te doen. Wat de meiden betreft, in een woord GEWELDIG! de een was nog geiler dan de andere, ook zij beleven er plezier aan!

Hoe meer lullen hoe leuker ze het vonden. Je komt echt aan je trekken, niets is onmogelijk zijn bijna overal voor in mits met respect!

Ik heb genoten, het was het geld dubbel en dwars waard! Waar kan je voor dit geld zo lang zoveel geile sex hebben met prachtige meiden! 4 uur lang onbeperkt seksen en / of klaarkomen! Ramontiek, en alle geweldige geile dames, het was top!!!
 
Afgelopen vrijdagavond 25 september naar Wonderland in Organza geweest. Wat een super feestje was het weer van Ramontiek. Alle meiden waren weer super geil en genoten weer van alle piemels die ze voorgeschoteld kregen. Bo en Djessie, wat zijn jullie toch lekkere geile meiden. Ik heb genoten van jullie. Annais, Gigi en Ziva waren ook heerlijk om mee te spelen. Ramon, je moet zeker Nina voortaan in de line-up zetten (ze doet toch altijd actief mee op alle feestjes). Nina ik vind je super. Ik heb helaas niet meer met Kim, Fleur, Nicolette, Lana en Annabel kunnen spelen, maar dat maak ik zeker op het volgende feestje van Ramontiek goed met de meiden. Ramon het was weer een super gezellig en geil feestje.
 
Afgelopen vrijdag weer naar Ramontiek / Wonderland in organza geweest. De line up bestond uit: Anaïs, Annabel, Bo, Djessie, Fleur, Gigi, Kim, Lana, Nicolette, Ziva en helaas geen Madelon. Na het invullen van de RIVM vragen gelijk naar binnen, omkleden, douchen en toen de zaal in. Gigi stond daar als welkomstdame (sorry dat ik je bijna voorbij liep, ik dacht dat je met iemand aan het praten was!) Rond 22:00 begon Ramon met de uitleg en daarna voor de engelssprekende mensen nog een aparte uitleg. Belangrijk is wel dat hij benadrukte dat als je ergens mee zit, je dat meldt en niet niks doet en slechte recensies schrijft, eerst proberen op te lossen. Lukt dat niet, dan brand je hem en zijn meiden maar af. Denken in oplossingen, ook als al je bloed in je pik zit
wink.png

Toen begon de actie. De vorige keer had ik Lana niet zo gezien maar deze keer gelijk bij haar gekeken. Ze werd goed gebeft en zoog lekker aan wat pikken en al snel ging de eerste pik in haar kutje. In het begin was er een gast die wel heel dominant bleef beffen maar een mede gangbanger (brede tattoo op z'n borst) zei er wat van en er werd snel plaatsgemaakt voor andere kerels. Top gedaan kerel! Hij zou haar later anaal gaan neuken maar de zoemer klonk en hij vertrok voor de actie. Niet lang daarna zoog Lana me heerlijk en al snel wou ze mijn pik diep in haar kutje, en wat kan die meid neuken als ze bovenop je zit. Ze wou mijn dikke pik in haar kutje en vroeg/commandeerde gelijk dat andere kerels haar anaal moesten nemen. Fuck wat was dat geil Lana! Een man of 3 moest haar anaal nemen en ik moest even langer in haar kutje blijven. Toen ging er een jongere gast met een giga dikke en lange pik in haar kontje, ik dacht even dat het double vaginal was maar nog niet eens, super geil. Toen toch maar snel ruimte gemaakt voor de andere kerels. Heerlijk hoe die Lana daarna dp neukten.
Zelf door naar buiten waar Annabel lag. Wat een geil hockeysletje is ze toch, en wat kan zij kreunen! Lekkere double blowjob van haar gehad en ze smeerde die pikken lekker over haar hele gezicht en een andere kerel neukte haar goed hard. Omdat zij wel een publiekstrekker is snel weer plaatsgemaakt voor wat andere kerels en lekker gekeken hoe ze hun pik door haar leegspoten. Daarna door naar Gigi, wat blijft zij toch geil ook! Slank, strak, geile kleine tietjes, leuk gezichtje en mooi klein kontje en perfect kutje! En wat kan ze lekker zuigen en haar kutje zo lekker om je pik! Ook zeker een aanrader. Helaas wou ze even wat drinken, en het was druk dus weer door naar de volgende meid. Fleur blijft lekker, Anaïs had het erg druk en Bo krijgt nooit rust! Wat kan zij kwijlen over die pikken en wat zorgt zij goed dat ze geil metje zaad speelt als je haar mondje volspuit!
Nog een paar keer terug naar mijn favo meiden geweest, Lana, Annabel en Gigi! Op een moment lag Annabel wel heel rustig te genieten van het beffen dus toen ze lekker bezig gelaten en naar binnen. Daar lag Gigi weer. Die wou wel double vaginal en 2 pikken in haar mondje. Zo'n petite meisje en dan die actie... Na 10 minuten rustig wachten en kijken/rukken was ik zelf aan de beurt, ik moest gelijk gaan liggen, ze stak mijn pik in haar kutje en de eerste andere jongen moest zijn pik erbij steken. zo geil hoe gulzig Gigi keek! Ergens ben je wel bang met al die gasten om je heen dat je wat friendly fire krijgt maar toch doorgaan in haar heerlijke kutje! Helaas paste het niet goed, mijn pik was te dik zei Gigi. Toen moest een jongen met een dunnere pik er bij van haar. Super geil en strak als je samen in een kutje zit, zeker van zo'n mooie chick als Gigi. Helaas was die combi nog te dik voor haar en met de woorden: "sorry maar je pik is gewoon te dik" mocht ik plaatsmaken voor andere kerels.
Een paar meter verder was Bo druk bezig met een donkere kerel leeg te zuigen. Super geil en na een paar minuten lukte het en zat haar mondje vol zaad. Snel spoot ik mijn lading er achteraan en zo geil als Bo kan kijken met zaad dat uit haar mondje druipt... En gelijk ging ze verder met de volgende van minstens 5 mannen.
Ondertussen was het iets van 01:15 en Gigi nog even gezegd dat die double vaginal met haar heerlijk was en toen gaan douchen. Even nagepraat met de gast die voor mij in Bo haar mondje spoot en toen kleren aan. Kerel, hoop dat jij met die bukakke je laatste lading er nog uit gekregen hebt wat je hoopte. Zelf helemaal leeg en naar huis terug gegaan.
Ramon en meiden, vooral Gigi, Lana, Annabel en Bo, het was weer super geil!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan