Na een afwezigheid van een maand of 5, toch maar weer eens gaan kijken bij die Sex boot in Zaanstad
Had mijn kaartje al ruim een maand van tevoren aangeschaft,
2 maanden geleden zou ik ook al gaan maar mijn aanmelding was schijnbaar niet doorgekomen, en ik ben nu eenmaal een
Hollander en ik ga geen 135 betalen aan de deur...., achteraf misschien wel een goed ook, naderhand met dat gonorroe uitbraak, werd ik ook niet blij van....daarom maar even 2 maanden gewacht
Was er rond 13,45 en wat een rij voor de deur, maar even wat rondjes gereden, in de hoop dat de rij afnam, maar helaas...,uiteindelijk toch maar aangesloten, en 10 minuten later was ik binnen...
Pfff was echt behoorlijk druk, dus ik dacht bij mij zelf, om het maar even aan te kijken deze middag....
Keek in ieder geval mijn ogen uit....wat een lekkere meiden, een van de redenen om te gaan was ook dat er wat nieuwe meiden op de flyer werden aangekondigd, Celine, Gwen, Fajah en Roxy kende ik nog niet
helaas dat Estelle niet meedeed deze dag, namelijk ook nog niet ontmoet
alle vier super lekker om te zien, vooral Celine wat een mooi moppie, schaamde mij bijna, voelde mij nogal oud tegenover haar
Alle meiden verzorgd tot in de puntjes, gelakte nagels mooie lingerie, wat wil je nog meer,
heb het in het verleden meegemaakt, dat het allemaal nogal afgeraffeld werd, bij andere organisaties
maar daar deze organisatie maakt er echt werk van!
Uiteindelijk zou Sophie ook meegaan doen, maar die had wel een voorwaarde..., ze wilde alleen met mannen, die ze zelf uitzocht....helaas
rond 14.30 ging het feestje los...., en heel wat ijsberen ontdooiden, en doken vol overgave op de meiden, ben eerst maar eens een rondje gaan lopen, ik kwam uit in het beneden dek uit bij ik denk....Gwen, die nogal achteraf al met 2 mannen bezig was, even mijn beurt afgewacht, en toen was ze voor mij
Nou ja werd veel te warm van haar, dus het duurde niet zo lang,
weer een rondje gelopen, en toen kwam ik uit bij de Bdsm room daar lagen Roxy Celine en Luna , ben met allemaal lekker bezig geweest, daar kwam later Gwen weer bij in de sling, en mijn hemel, wat kan je vrouw toch lekker nemen in zo'n sling
Even later maar even naar boven gegaan, en daar de kans gegrepen om de overige meiden eens te proberen, ben met Fajah overigens echt een lekker ding wat mollig en wat buitenlandse invloeden, en vol met tatoo's, maar echt een lief en geil moppie
Later met nog met Daphne, Annabel, Kim en Pauline bezig geweest ben in ieder geval ruim aan mijn trekken gekomen, ONDANKS dat je altijd weer van die claimers hebt, die echt dwars door je heen willen
Vond het wel mooi om te zien hoe Ramon alles in de gaten houdt, hij zag dat er een zo'n claimer zowat Celine dood drukte, en Ramon maakte die gast even duidelijk dat dat niet de bedoeling was van een gangbang....top ouwe
Zo zijn er ook nog steeds gasten die geen nieuw rubbertje omdoen, als ze naar de volgende dame gaan, let daar meer op!!!!!!!
Voor de Bukkake pleite gegaan, absoluut niet mijn ding op een gangbang, ieder zo zijn ding...ja toch?!
denk dat ik ook een van de weinige was die alle handelingen met condoom doet..., dat is nu eenmaal mijn overtuiging
Voorlopig weer genezen van alle geilheid en we zien wel weer, wanner het weer begint te kriebelen