Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi collega-bangers,
Aanstaande dinsdag wil ik graag naar de GB in Koleblomme in De Pinte gaan. Ik heb een aantal vraagjes (sorry als ze misschien al op dit forum behandeld zijn, maar 25 pagina's lezen zie ik niet zitten).
- GB start om 13u15, maar wanneer mag ik verwachten dat de actie in gang schiet (bij sommige GB's van andere organisaties duurt de kennismaking soms erg lang, maar hoe zit het dus bij Ramontiek)
- Is tongzoenen toegestaan?
- Op het menu staan Meryem, Jane, Veertje, Rosalie, Djessie & Ariel. Wie zijn de toppers (of tegenvallers)? Zijn er dames die deepthroaten, of meisjes die anaal doen?
- ik veronderstel dat je met meerdere mannen een dame kan verwennen en niet één op één? (ook al meegemaakt op GB's , vandaar de vraag)
- Nemen de dames tussendoor geen te lange pauzes?
- Ik lees dat de 6 dames maar worden ingezet als er 30 man aanmelden, krijg ik daar dan bericht van als er minder dames zijn?

thx guys
 
Hoi collega-bangers,
Aanstaande dinsdag wil ik graag naar de GB in Koleblomme in De Pinte gaan. Ik heb een aantal vraagjes (sorry als ze misschien al op dit forum behandeld zijn, maar 25 pagina's lezen zie ik niet zitten).
- GB start om 13u15, maar wanneer mag ik verwachten dat de actie in gang schiet (bij sommige GB's van andere organisaties duurt de kennismaking soms erg lang, maar hoe zit het dus bij Ramontiek)
- Is tongzoenen toegestaan?
- Op het menu staan Meryem, Jane, Veertje, Rosalie, Djessie & Ariel. Wie zijn de toppers (of tegenvallers)? Zijn er dames die deepthroaten, of meisjes die anaal doen?
- ik veronderstel dat je met meerdere mannen een dame kan verwennen en niet één op één? (ook al meegemaakt op GB's , vandaar de vraag)
- Nemen de dames tussendoor geen te lange pauzes?
- Ik lees dat de 6 dames maar worden ingezet als er 30 man aanmelden, krijg ik daar dan bericht van als er minder dames zijn?

thx guys
Reken dat het rond 1400-1415 start, ligt eraan hoe lang Ramon z'n praatje doet.
Sommige dames zoenen wel, niet iedereen.
De toppers hebben de hele GB een hoop mannen om zich heen.
Soms lukt een op een wel, als er minder mannen in de buurt zijn, maar je gaat niet naar een GB voor 1 op 1 😅
Sommige dames nemen bijna geen pauzes, sommigen wel vaker, drinken, wat eten, even wat eten.
De ingezette dames kan tegenvallen door last minute afzeggingen van zowel gasten als dames
 
Hoi collega-bangers,
Aanstaande dinsdag wil ik graag naar de GB in Koleblomme in De Pinte gaan. Ik heb een aantal vraagjes (sorry als ze misschien al op dit forum behandeld zijn, maar 25 pagina's lezen zie ik niet zitten).
- GB start om 13u15, maar wanneer mag ik verwachten dat de actie in gang schiet (bij sommige GB's van andere organisaties duurt de kennismaking soms erg lang, maar hoe zit het dus bij Ramontiek)
- Is tongzoenen toegestaan?
- Op het menu staan Meryem, Jane, Veertje, Rosalie, Djessie & Ariel. Wie zijn de toppers (of tegenvallers)? Zijn er dames die deepthroaten, of meisjes die anaal doen?
- ik veronderstel dat je met meerdere mannen een dame kan verwennen en niet één op één? (ook al meegemaakt op GB's , vandaar de vraag)
- Nemen de dames tussendoor geen te lange pauzes?
- Ik lees dat de 6 dames maar worden ingezet als er 30 man aanmelden, krijg ik daar dan bericht van als er minder dames zijn?

thx guys
Op de site staat dat het om 13 h 15 de kennismaking is en om 14 h Gymnastiek. Dat wil zeggen dat Ramon rond 14 h zijn praatje begint, en tegen 14 h 10 kunt u er van uit gaan dat u mag beginnen. De actie begint altijd pas nadat Ramon de regels heeft uitgelegd en de meiden heeft voorgesteld. De meiden staan dan op een podium (als er daar een is ... ben nog nooit in die club geweest).
Met Meryem heb ik al heerlijk getongzoend. Bij de andere dames heb ik dat nog niet geprobeerd. Geen van hen doet bij mijn weten anaal. Ariel ben ik zelf wel nog nooit tegengekomen.
Het is een gangbang maar met de huidige situatie geen onnozele vraag natuurlijk, ik heb al meegemaakt dat er max 3 mannen bij een vrouw mochten (maar dan wel iedereen op een geplakt tijdens de bukakke, snappen wie snappen kan ... heel blij dat de bukakke wel normaal mocht maar de logica ontging me). De laatste keer voor in een Nederlandse club werd er niet belachelijk gedaan, enkel toen de ME op controle kwam moesten we allemaal ons voorbeeldig even gedragen.
Van te lange pauzes heb ik nog nooit last gehad eigenlijk.
Ramon zal zeker de avond voordien een mail sturen met de laatste stand van zaken. De vorige keer dat ik van hem een mail kreeg stond er zelfs een telefoonnummer bij waarnaar ik mocht bellen vanaf 10 h in de ochtend voor de meest actuele stand van zaken, maar ik weet niet of dat nu nog gedaan wordt.
 
De minimum leeftijd voor prostitutie in Nederland is nog steeds 18 hoor. Er gaan wel stemmen op om dat te verhogen naar 21, maar dat is er op landelijk niveau nog niet door. Sommige gemeenten hebben de leeftijd voor het verkrijgen van een vergunning al wel verhoogd naar 21. Dus Veertje kan in Nederland gewoon meedoen aan een gb als ze nog geen 21 zou zijn in een gemeente die de landelijke regels volgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De feestjes van ramon zijn vrij duur
Maar het zijn wel allemaal jonge meiden van max 25 jaar (in België)
Ik ben niet zo voor evenementen.met vrij veel volk
Maar wel de moeite om eens mee te maken
 
De feestjes van ramon zijn vrij duur
Maar het zijn wel allemaal jonge meiden van max 25 jaar (in België)
Ik ben niet zo voor evenementen.met vrij veel volk
Maar wel de moeite om eens mee te maken
Ben ik het niet mee eens, ga naar een gemiddelde raamdame en je bent ook 100 euro kwijt voor een half uurtje PZC, NMC.
Bij ramontiek gewoon 3 a 3,5 uur sex met meerdere vrouwen incl. Een hapje en drankje.
Ok, voor een snelle wip is het wel duur, maar voor 3 uur, vindt ik het meevallen 😅
 
Ben ik het niet mee eens, ga naar een gemiddelde raamdame en je bent ook 100 euro kwijt voor een half uurtje PZC, NMC.
Bij ramontiek gewoon 3 a 3,5 uur sex met meerdere vrouwen incl. Een hapje en drankje.
Ok, voor een snelle wip is het wel duur, maar voor 3 uur, vindt ik het meevallen 😅
Juist maar er zijn gbs van 4 a 5 uur met ook jonge dames voor 120 130 €
 
Ik heb deze ervaring in het Belgisch GB-forum geplaatst, maar aangezien de dames grensoverschrijdend werken, toch ook hier posten dacht ik.

Na alle veelbelovende commentaren hier op GirlsReview (ook reviews van ramontiek op het GB-NL-forum) toch even gaan testen dacht ik, in de Koleblomme in De Pinte (op 25/01)

Wat de Koleblomme betreft.......inderdaad het is een beetje oudbollig - en ja, de vloer is er koud (had mijn slippers mee) en ok, je waant je 40 jaar terug in de tijd, maar eigenlijk heeft deze locatie alles wat een GB'er nodig heeft: matrasjes - gloryholes en een bar voor een verfrissend drankje. Het leuke is dat je zicht hebt op de actie in het bargedeelte. Er is inderdaad maar één douche, maar nooit echt het gevoel gehad te moeten aanschuiven. Misschien mocht de verwarming wel een graadje hoger staan, maar éénmaal in actie, heb je daar geen last meer van.

Er waren zo'n 20 mannen en 2 koppels waarvan de dames toch wel te pruimen waren (1 dame van rond de 30 schat ik, en ééntje van rond de 50 met een knappe body). De Ramontiek-girls: Djessie, Jane, Veertje & Charly (of Chari, begrijp die Nederlanders niet altijd ;-) , nieuw meisje, vervangster van Meryem die ziek was, staat niet op de site).

Het Ramontiek team was later wegens file-problemen (14u20) maar de 2 aanwezige koppels gingen al vol in de aanval. Na een kwartiertje stevig bangen kwam Ramon en zijn team de zaal binnen. En na 10 minuutjes waren de meisjes al 'ready for action'.

Dit is toch wel één van de betere GB's die ik al heb mogen ervaren, non-stop sex, geen ellenlange pauzes (sommige dames namen eens een korte pauze voor een drankje of een sigaretje, maar nooit echt langer dan 5 a 10 minuten). Ik heb dan ook heel wat geils mogen ervaren: begonnen met de blonde dame van het ene koppel, kutje likken, lekker gepijpt en daarna even doggy waarbij ze ondertussen een pik uit één van de gloryholes pijpte. Had nog geen zin om te spuiten, dan maar even naar de dame van het andere koppel. Die was gulzig de pik van haar man aan het zuigen, heb haar van achter kunnen likken en vervolgens heb ik haar ook lekker in doggy genomen. ze genoot er zichtbaar van. Kon me niet meer houden en mijn eerste cumshot was een feit.

Even later waren de Ramontiek-girls ook in volle actie. Na een kwartiertje kon ik er weer tegenaan, Even de gloryholes opgezocht, ideaal om mijn geweer terug schietklaar te krijgen dankzij de zuigskills van Veertje, ze pijpte me zo lekker dat ik ervan begon te trillen. Dan de andere kant van de muur opgezocht om haar poesje te likken terwijl ze een andere man aan het zuigen was. Nadat ik haar poes lekker nat had gebeft heb ik plaats gemaakt voor een man die klaar stond om haar te neuken. Dan even naar Djessie, die ook al omringd was door 2 mannen, mij eerst lekker laten pijpen en daarna kwam ze op mij zitten, prachtige view. Na een zalige neukbeurt zag ik dat er een plaatsje was vrijgekomen op de bank naast Jane die vooral bezig was met gulzig mannen te zuigen. Deze donkere dame is echt ongelooflijk. Zo'n pijpskills had ik nog maar zelden meegemaakt, lekker sloppy nam ze hem helemaal tot achter in haar keel. Jane heeft me echt zeker 10 a 15 minuten aan één stuk zitten zuigen. (ondertussen speelde ik met haar poesje). Ik kon het niet meer houden en shoot mijn lading op haar gezicht.

Terug even op adem komen, drankje, leuke babbel met Djessie bij een sigaret. Dan naar de douche, daar merktje ik dat Charly met een man bezig was (naast de douche staat ook een bed). Qua looks is Charly (of wat haar naam ook moge zijn) één van de knapste, klein, héél slank, jong, kleine borstjes, Indische roots, schoolgirl-type. Ik heb mij even op het bed gezet om dit te aanschouwen. Ze werd echt héél diep en hard geneukt door die man en ze genoot er met volle teugen van. Ik bood mijn pik aan en ze zoog hem lekker hard, nadat de andere was klaargekomen , was het mijn beurt. Ik heb haar lekker lang en hard mogen neuken, waarbij ze geile woordjes zegt. Zij is ook het enige meisje die ik heb mogen tongzoenen( en redelijk heftig zelfs). Heb er hard moeten voor werken, maar toch nog een derde keer kunnen komen.

Wel, heb een leuke en geile middag beleefd. Ik ben vertrokken rond 16u15 en er was nog veel actie (aantal mannen was al wat uitgedund). Alle dames konden mij bekoren. Gloryholes rond de matrasjes, die ik af en toe eens opzocht, waren een leuk extra'tje. En ja, 150 euro is niet weinig, maar vond het een top-ervaring.
 
Wonderland 29-1

Hoera, de versoepelingen laten het weer toe om de clubs te bezoeken.

Met 6 ramontische dames en een 🍃 En 3 stelletjes waarvan 1 stel actief.
Weer genoeg te beleven.

Opkomst een man of 30, helemaal niet zo druk en best nog veel 1 op 1 actie.

Ook eens kennis gemaakt met Ariel, Ella en Charlee, leuke dames.

Fleur was mij aan het pijpen, zegt ze ineens, wat zit er een lekkere smaak aan 🤣😅 moet je proeven Djessie 😅 was leuk moment, tja smaak, volgens mij gebruiken we allemaal dezelfde douchegel voor aanvang.

Komen weer genoeg feesten aan, moet maar weer opsparen, zowel centen als eiwitten 🤣😏
 
Wonderland 29-1

Hoera, de versoepelingen laten het weer toe om de clubs te bezoeken.

Met 6 ramontische dames en een 🍃 En 3 stelletjes waarvan 1 stel actief.
Weer genoeg te beleven.

Opkomst een man of 30, helemaal niet zo druk en best nog veel 1 op 1 actie.

Ook eens kennis gemaakt met Ariel, Ella en Charlee, leuke dames.

Fleur was mij aan het pijpen, zegt ze ineens, wat zit er een lekkere smaak aan 🤣😅 moet je proeven Djessie 😅 was leuk moment, tja smaak, volgens mij gebruiken we allemaal dezelfde douchegel voor aanvang.

Komen weer genoeg feesten aan, moet maar weer opsparen, zowel centen als eiwitten 🤣😏
was idd een leuke middag bij alle 7 dames en het actieve stel aangeschoven en weer voldaan naar huis
 
hey dit leest allemaal heel lekker krijg ook zin o. het eens te gaan proberen lekker gangbangen welke party is goed voor beginners en speelt leeftijd een rol?ben alweer 50+
50 plus is geen probleem, er lopen wel oudere heren rond op gb's.
Het is denk ik meer een knop omzetten om je eerste gangbang te bezoeken, iedereen is welkom en vermaakt zich ook, waren vandaag ook mannen voor het eerst.
Ik zeg doen 😉
 
Wonderland 29-1

Hoera, de versoepelingen laten het weer toe om de clubs te bezoeken.

Met 6 ramontische dames en een 🍃 En 3 stelletjes waarvan 1 stel actief.
Weer genoeg te beleven.

Opkomst een man of 30, helemaal niet zo druk en best nog veel 1 op 1 actie.

Ook eens kennis gemaakt met Ariel, Ella en Charlee, leuke dames.

Fleur was mij aan het pijpen, zegt ze ineens, wat zit er een lekkere smaak aan 🤣😅 moet je proeven Djessie 😅 was leuk moment, tja smaak, volgens mij gebruiken we allemaal dezelfde douchegel voor aanvang.

Komen weer genoeg feesten aan, moet maar weer opsparen, zowel centen als eiwitten 🤣😏
Klopt Ho Walker hilarisch momentje....! Ik stond naast je.
Het gebruiken van mijn eigen douchegel verklaart gelukkig een hoop nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry dat ik wat kort door de bocht de volgende stellingen ga poneren vanuit mijn nog natrillende en knikkende knieën, maar sjongens,sjongens; vandaag in het wonderschone Maarssen in Amourette fantastisch gefeest. Een beetje een "old school" ervaring. In een "Bananas" achtige omgeving lekker neuken aan de bar met Meryem. Jane en "Ella" die hun mannetje stonden en een dame van een stel (minpuntje; deed niet vol actief mee, maar; mijn god - dat kan niet lang meer duren) Marie-Louise is niet voor mij, maar ik moet zeggen dat die volle bak 3 uur lang aan de slag is geweest.
Al-met-al een topfeestje in een nette club, goede faciliteiten en catering, en natuurlijk de goedlachse Ramon die geheel in gebruikelijke adhd-stijl de sfeer van impulsen voorzag. Jammer wel dat het feest niet meteen gecentreerd werd in de centrale barruimte, maar dat werd snel gecorrigeerd. Een beetje post-corona positiviteit, smaakt naar meer!
 
Gisteren naar poesjesdag geweest. Line up: Meryem, Ella, Marie Louise, Jane en een stelletje. Er waren ongeveer 18 mannen. In de kelder verzamelde iedereen en toen ik naar beneden kwam was dat onder applaus van Ramon omdat ik helemaal naakt kwam en de rest hun broek nog aan had. Dat was ook weer een nieuwe ervaring. De meiden maakten zich klaar en Ramon deed zijn toespraakje en daarna mochten de meiden een plekje zoeken. Ella ging naar boven en daar met 2 andere mannen gelijk achter haar aan. Als eerste (gelijk) een stijve van die blonde blanke meid en lekker laten pijpen en daarna snel haar roze kutje in. Lekker geneukt en wat een geile tietjes. Geruild met de volgende en die spoot snel zijn condoom vol in dit aangewaaide sletje. Heerlijk! Daarna even rondgelopen nadat Ella iets van 3 pikken al leeg had gekregen. Door naar Meryem maar die was erg druk bezig. Super geil! Later kwam Ella naar beneden en haar met een groep oudere mannen lekker in de sling geneukt. Heerlijk hoe die zachte tietjes bouncen bij elke stoot. Eindelijk was Meryem beschikbaar en wat een geil nl-turks meisje is dat toch! Super geile tietjes en heerlijk kute en mooi gezicht! Ze lag op de bank en op mn knieen haar neuken. Niet de meest handige positie op een harde vloer dus later op de bank en wat een heerlijk kutje heeft ze toch. Later op het matras op de grond Ella en Meryem en Marie Louise en Jan werd continu geneukt op de bank. Richting het einde werd het iets rustiger met de actie maar Meryem werd lekker door een paar mannen aan de bar geneukt tot ze bij een man zijn pik uit haar kut nieste. Dat wou hij later afmaken. Op het einde weer de bukakke. Erg druk zo bij mekaar en het rondje was niet echt geschikt zo. Als je 2e rang stond en je moest spuiten moest je eerst tussen een paar andere kerels door. Helaas was Ella te ver weg want wou graag op haar spuiten (eerder lukte het niet omdat ik mn eikel doof had geneukt eerder in haar en Meryem) maar helaas stond er dus een man voor en toen lekker wat stralen en veel klodders over Meryem en een beetje nog op Marie Louise gespoten. Het was een topfeestje weer. Goeie locatie en goed personeel. Hopelijk tot snel weer!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan