Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand enig idee wie in de mail van ramontiek zijn aangekondigd voor definitieve dames van de gangbang in organza morgen? heb mij nog niet aangemeld maar denk er over na om toch te gaan.. ben benieuwd!
 
De
ja klopt, daarom mijn post hier. =)
de aanwezige meiden vanmiddag waren Charlee 😍, Lana( ingevallen voor Fleur) Djessy, Meryem, Rosalie en Jane. Iris liep wel rond en deelde frietjes en kleine frikandelletjes uit maar deed verder niet mee..
Het was voor mij lang geleden, even gevraagd aan het einde of iemand in mijn wang wilde knijpen, het was dus echt waar, geen natte droom .
 
Gisteren bij Wonderland geweest bij Club Organza in Breukelen. Ik was twee dagen geleden al bij Splashbang in Dordrecht (zie ergens hierboven een korte review). Dit was anderhalf keer groter dan dat, en minstens even fantastisch om geweest te zijn! Er waren bij Wonderland ongeveer 30 mannen en 6 artiesten. De sfeer was weer supergoed te noemen en de dames (slechts één overlap met Splashbang) weer oogverblindend mooi! Je kon duidelijk zien dat zij (en alle heren) het grandioos naar hun zin hadden. En ik ook dus. Het spijt me mensen, ik geef hier wederom een 10/10 voor.

Ik realiseer me dat de twee berichten die ik tot nu toe op dit topic heb achtergelaten verdacht veel lijken op zelfpromotie van de organisatie. Dit is echt niet zo. Ik ben gewoon een bezoeker, en ik kan alleen maar eerlijk zijn over de kwaliteit van mijn eigen beleving daar. Deze tak van sport is alleen wel erg nieuw voor me en het blijkt een echt openbaring, dus ja, ik kom momenteel erg enthousiast over.

Misschien moet ik mijn verwachtingen eens goed kalibreren voordat ik hier weer wat schrijf. Ik ga daarom binnenkort ook feestjes bezoeken van andere aanbieders en daarover kunnen jullie binnenkort ook berichten verwachten in andere topics.
 
Ik heb ook maar is een account gemaakt om hier wat te schrijven :). Ik ben inmiddels al een aantal keer bij Ramontiek geweest en dat was eigenlijk altijd een hele positieve ervaring. De dames hebben er echt vaak zin in en zijn onvermoeibaar. Gisteren hoorde ik Charlee zelfs roepen om geneukt te worden, alleen had ik het idee dat de meeste mannen al een beetje leeg waren geneukt haha. Altijd wel een leuk verschijnsel, aan het begin is het echt 'druk' rondom de vrouwen maar naarmate de tijd vordert wordt het wel rustiger...
Dan vraag ik mij ook af hoe dat dan bij de XL gangbangs gaat waarbij er gemikt wordt op een 1 op 3 verhouding. Dan mogen wij mannen wel eerst ff naar de sportschool.

Een ding zat nog wel even in mijn hoofd, ik was in de veronderstelling dat Charlee geen anaal deed maar volgens mij zag ik iemand haar wel anaal neuken op een gegeven moment. Had ik dat niet goed gezien of doet ze het soms toch wel.
 
Okay, na hookers.nl vond ik het niet nodig om me nog te roeren (en nee, ik was nooit de positiefste) maar als Ramontiek naar mijn achtertuin in Amsterdam-Oost komt , dan moet de ouwe Henry toch even ouwehoeren (het bloed kruipt..) De Amsterbeng in Salon Prive aan de Middenweg voelt toch als scoren in "de Meer"
Onder het huidige bewind van de club heeft hier een flinke upgrade plaatsgevonden. Een nette, schone tent. Wel "kruip-door-sluip-door" Enig improvisatie vermogen van de bezoeker -een flexibele houding- is gewenst...
Dan de party: 3 dames waren aangekondigd maar met 6 heren aan de aftrap waren Lana en Jane eigenlijk al in de meerderheid. Bij afwezigheid van Ramon zelf (beterschap Ramon!) werd de kwaliteit gegarandeerd door de club zelf, in een gezellige en huiselijke sfeer. Na het intro-praatje met huisregels en introductie van de dames, hebben wij ons als gezelschap naar boven verplaatst in een gemeenschappelijke kamer met centraal bed (beetje SM-achtig) en ging het los. Ikzelf ben een slow-starter, maar rustig aan doen was er niet bij. Jane en Lana gingen los als ware Dappere Strijders. Jane pijpend en neukend -onvermoeibaar- en Lana idem dito met een extra "optie" Altijd geil om die anale voorkeur te benutten op zo'n feestje. Ruim na aanvang kwamen nog wat laatkomers binnen druppelen, maar ik denk dat niemand iets te kort is gekomen. Men had bedacht een afsluitende bukakke te houden, maar daar was nagenoeg geen zaad meer (in vloeibare vorm :) ) meer voor over. Wel leuk het applaus van de club-dames als supporters!
Al-met-al een zeer geslaagde middag op een verregende maandag. Ik vraag me af hoe het er zomers aan toe gaat, maar de volgende op 23 April durf ik nog wel aan!!
 
Kom net van Nymfomania en het was by far het minste feestje dat ik bij Ramontiek heb meegemaakt.
Het was veel en veel te druk. Vanaf 1 uur een dikke rij voor de deur en dat duurde zo lang dat Ramon tot na half 3 wachtte met zijn praatje uit solidariteit met de mensen die nog voor de deur stonden. Leuk, maar ik moest om half 5 al weg. Heb daar dus van 1 tot 3 gewacht voor de actie begon. Maar de hoeveelheid mannen was zo onwaarschijnlijk groot dat iedereen als haviken op de prooi aanvielen. Er waren de nodige stellen waarvan de dames hun best deden maar met een kwart van de stellen die niets deden was de verhouding buiten alle proporties.
Om half vijf vetrokken na precies één keer gepijpt te zijn door een leuke blonde buitenlandse dame en precies één keer kunnen neuken.

Misschien dat het na zessen beter is als er een flinke hoeveelheid mannen weg is, maar tussen 3 en half 5 was het absurd.

Kortom; een zeer teleurstellende ervaring met herhalingsgevaar nul komma nul.
Geen reclame wat mij betreft en ik ga voorlopig even niet meer.

Wel Ho Walker ontmoet.
 
NYMPHOMANIA?

Nooit meer! ik was rond 13:30 binnen er was een file wow, kortom het was overal dringen aan, ik vroeg mij af waar ik beland was?
Ramon praat aan een stuk door, dat zijn de meeste heren ook zat ( heb er aardig wat gesproken ) Afijn 14:45 begon de actie en zie maar eens tussen te komen bij stellen/dames. het was kortom echt een fiasco, ik wilde dit een kans geven echter kom ik hier NIET terug.

Zoveeeeel mannen en de verhouding was wel scheef, ik had gehoopt op een klein beetje balans, maar dit sloeg echt nergens op.
Mij niet meer gezien!

Ramon zegt we gaan een uur langer door echter stopt die eerder, zeg dan geen valse beloftes maat!

Teleurstellende bagger ervaring!
 
Kom net van Nymfomania en het was by far het minste feestje dat ik bij Ramontiek heb meegemaakt.
Het was veel en veel te druk. Vanaf 1 uur een dikke rij voor de deur en dat duurde zo lang dat Ramon tot na half 3 wachtte met zijn praatje uit solidariteit met de mensen die nog voor de deur stonden. Leuk, maar ik moest om half 5 al weg. Heb daar dus van 1 tot 3 gewacht voor de actie begon. Maar de hoeveelheid mannen was zo onwaarschijnlijk groot dat iedereen als haviken op de prooi aanvielen. Er waren de nodige stellen waarvan de dames hun best deden maar met een kwart van de stellen die niets deden was de verhouding buiten alle proporties.
Om half vijf vetrokken na precies één keer gepijpt te zijn door een leuke blonde buitenlandse dame en precies één keer kunnen neuken.

Misschien dat het na zessen beter is als er een flinke hoeveelheid mannen weg is, maar tussen 3 en half 5 was het absurd.

Kortom; een zeer teleurstellende ervaring met herhalingsgevaar nul komma nul.
Geen reclame wat mij betreft en ik ga voorlopig even niet meer.

Wel Ho Walker ontmoet.
Vitrinas was er ook en is het helemaal eens met jouw verslag (helaas)
 
Bull heeft groot gelijk. Ik was vlak voor 1300 op de parking. Daarna nog heel lang in de rij gestaan voor de ingang. Niet verbazingwekkend als je slechts één persoon de 'check-in' laat doen. Gelukkig was het droog…..

Al gauw duidelijk dat het veel te vol was. Verhouding mannen-vrouwen volledig zoek. Mij toch nog vluchtig met enkele mooie dames/kutjes kunnen vermaken, dat maakte de reis tot niet helemaal tevergeefs. Leuk om het eens met Linda Lush te doen na haar recente TV optreden.

Rond 1745 was een van de dames me aan het pijpen. Daar had ik nog wat zwemmertjes voor opgespaard. Maar tot mijn verbijstering besloot de 'gastheer' dat de betreffende dame haar volledige aandacht meteen aan een andere man moest schenken. Toen heb ik het maar onmiddellijk voor gezien gehouden. Bizar!
 
Lange rit terug naar Drenthe 😅
Ben het grotendeels eensch met de heren, het was te druk en dringen geblazen, volgens Ramon veel last minute afzeggingen waaronder veel stellen en ook mannen, maar dat bleek wel uit de scheve verhouding mannen en beschikbare vrouwen en waar waren de single dames?

Ben ook maar begonnen met kijken boven vanaf het balkon, toen maar richting eet gedeelte, de drukte nam helaas niet af, zo tegen het einde was het helemaal gekkenhuis, leek wel of de mannen hoe dan ook nog even willen scoren 😅

Voor de rest nog Lars en Zico tegengekomen 😉👊🏼

Hoe heb ik het beleefd?
De drukte was te verwachten, maar ik gok verhouding 1 vrouw op 15 mannen? Niet te doen eigenlijk

Ben geloof ik boven begonnen, daar lag een Aziatische dame en die werd goed onder handen genomen, ook even kort geneukt.
Liep door naar ruimte ernaast, daar lagen Jane en Iris, door beide even gepijpt, ben weer naar beneden gelopen want het was bloed heet boven geworden.
Daar was Linda Lush bezig, even laten pijpen en kort geneukt, door naar Lana, die kon ik nog even in het kontje neuken.
Meryem lag verderop die heeft mij nog kort gepijpt.
Nog een blonde vrouw van een stel die gewillig aan het pijpen was, ook even bijgestaan.

Er liep een zeer lange slanke dame rond met lijst, denk medewerker?
Maar verdomd, ramon vroeg of ze geneukt wil worden, heb nog nooit zoveel mannen erop zien duiken.
Heb haar nog even kort geneukt en later even laten pijpen 😌 lekker ding

Verder nog gepijpt door bo, Fleur en met nog 45 min voor de bukkake, heb ik mij nog snel aangesloten bij een dame, nog even kort gepijpt en heb me afgetrokken teggen haar wang, toen ze nattigheid voelde, zoog ze hem nog mooi schoon, toen was ik wel klaar 🤣

Lekker even in de bubbelbad, gedouched en de bukkake vanaf het balkon naar beneden gekeken 😉

Hoorde Ramon zeggen dat de volgende in Juli is, ik denk er nog even over na 😅
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren na zijn intromail zag ik de bui al hangen, omdat er geen vermelding is gedaan van aantal mannen en vrouwen. Dit is mijn inziens met opzet gedaan, omdat al snel duidelijk zou worden welke verhouding men kon verwachten. Waarop velen zullen afmelden. Uiteindelijk gaat het toch om centen. Dit is althans mijn gedachten, waardoor ik toch heb afgemeld. Hopelijk wordt bij de volgende editie wel rekening gehouden met de verhouding man/vrouw
 
Gisteren na zijn intromail zag ik de bui al hangen, omdat er geen vermelding is gedaan van aantal mannen en vrouwen. Dit is mijn inziens met opzet gedaan, omdat al snel duidelijk zou worden welke verhouding men kon verwachten. Waarop velen zullen afmelden. Uiteindelijk gaat het toch om centen. Dit is althans mijn gedachten, waardoor ik toch heb afgemeld. Hopelijk wordt bij de volgende editie wel rekening gehouden met de verhouding man/vrouw
Dan ben jij de verstandigste geweest. Dat had ik ook moeten doen.
 
Als ik de berichten zo lees is een refund toch wel op zijn plaats! Wordt er nog gecompenseerd door Ramon?
Gelukkig mij niet ingeschreven.

Wat ik mij dan afvraag met zo een extreme verhouding en heel veel gasten die willen, hoe de amateurartiesten dit dan ervaren? Lijkt mij voor hun toch ook niet chill of is het voor hun gewoon puur centen pakken?
 
Als ik de berichten zo lees is een refund toch wel op zijn plaats! Wordt er nog gecompenseerd door Ramon?
Gelukkig mij niet ingeschreven.

Wat ik mij dan afvraag met zo een extreme verhouding en heel veel gasten die willen, hoe de amateurartiesten dit dan ervaren? Lijkt mij voor hun toch ook niet chill of is het voor hun gewoon puur centen pakken?
Ik sprak een dame van een stel en die vond het overweldigend al die mannen. Ze had al een paar keer aangegeven pauze te willen houden maar er stonden zoveel mannen te wachten die teleurgesteld waren dat ze daarom maar door ging.
Je moet als vrouw sterk in je schoenen staan denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan