Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk niet dat je van Ramon een refund kan verwachten 😅 al hebben we 1 januari 20 euro de man terug gehad, omdat er ipv 5 maar 2 dames op het matras lag, later 3 🤣
De 10 aangekondigde dames voor vandaag waren er ook, wil je een refund moet je na de speech gelijk aankloppen bij ramon
 
Ik ben het helemaal eens met de mannen, had mij beter ook kunnen afmelden.

Vond het onbegrijpelijk dat de gastheer besloot later te beginnen, in mijn optiek benadeel je de gasten die al binnen staan. Vervolgens wordt beloofd langer door te gaan wat uiteindelijk niet wordt nagekomen.

Op het moment dat je het idee hebt dat het eindelijk gaat beginnen begint de gastheer aan een speech waar geen einde aan komt.

De blauwe pil die in had ingeslikt was inmiddels bijna uitgewerkt toen het eindelijk begon.

Uiteindelijk toch hier en daar kunnen genieten, maar het was lastig ergens tussen te komen. Bij elke dame/stel stond een rij aan mannen die op hun beurt wachten.

Voorlopig geen ramontiek meer voor mij!
 
Ik had dinsdag avond zelfs geen mail ontvangen, dus had al mn twijfels. Toch 's middags vertrokken richting F4T, toen ik aankwam was de rij al ellenlang (13u). Toen het ook nog eens begon te druppelen, ben ik in de auto gaan wachten, maar een half uur later was de rij in mijn ogen nog even lang. Ondertussen was het 14u en nog steeds een lange rij, dan ben ik wijselijk richting huis vertrokken. Op de terugweg nog zitten sakkeren, omdat ik veel zin had en in de rij toch een paar mooie dames van koppels had gezien. Maar nu ik dit lees ben ik heel blij :D
 
Ik was gisteren ook bij Nymphomania. Het was mijn eerste bezoek aan een commercieel feestje.( of hoort Eroxx hier misschien ook bij?)
De mengeling met swingers was voor mij de reden om het te proberen. Ik was er om 13.15 en was rond 14.00 binnen. Er stond zoveel volk te wachten dat ik even twijfelde om terug naar huis te gaan.
Om 14.30 deed Ramon zijn woordje, het is een leuke gast die Ramon. De dames uit het team werden voorgesteld. Leuke meiden, sommigen voor mij een iets te professionele uitstraling. Gelukkig had ik net voor het woordje Amy en haar vriend zien staan en kort gesproken. Ik zag haar voor het eerst (helemaal mijn type 🥰) .
Na de aftrap eerst even langs de meiden gelopen, ik had het idee dat ze er niet allemaal even veel zin in hadden, misschien waren ze ook een beetje onwennig door het grote aantal mannen.
Naar boven gelopen, dringen, dringen, dringen in de smalle gangetjes, sommige mensen (swingerstelletjes) werd het te warm en zochten andere plekken op. Alhoewel iedereen zich redelijk netjes gedroeg was het gewoon veel te druk. Drie rijen dik rondom een dame of stel….
Na een uurtje was de druk boven gelukkig van de ketel, ik had zelf een rondje sauna gedaan en was weer een kijkje gaan nemen.
Amy was in het doolhof bezig, omringd door een groepje fans. Helaas wilde ze pauze gaan houden net toen ik aankwam.
Naar beneden gegaan en met Jane gespeeld, ze kan heerlijk pijpen zeg, daarna naar Meryem en haar heerlijk geneukt.
Op het laatst zag ik Amy weer beneden.
Ik ben absoluut niet verlegen of introvert, maar door mijn beleefdheid en enigzins afwachtende houding, -die ik me heb aangeleerd op de vele swingersfeesten die ik bezocht- waren zelfs 65+ mannen me vaak voor. Blijkbaar vereist dit soort feestjes dat je toch je elleboog en schouders in de strijd gooit.
Goed, dat laatste moment was ik op tijd bij Amy, ze verwende me oraal (beter dan alle andere die haar voor gingen). Ik vroeg haar of ze nog wilde neuken, er was nog genoeg tijd voor de bukkake beredeneerden we, en ik zou mijn zaad sparen voor haar op dat moment. Helaas toen de bukkake begon bedacht ze zich, ze vond het toch te druk en daardoor niet meer leuk. Ik heb toen m'n zaad verschoten bij Jane.
Voor mij zal een herhaling er waarschijnlijk niet inzitten. De prijs - plezier balans slaat over naar de prijs. Voor de prijs kan ik 4/5 keer naar een sauna, waar ik tot nu to bijna altijd leuke stellen tref.
Wat me verder opviel bij binnenkomst was dat er niet gevraagd werd om mijn reservatie. Terwijl er duidelijk in stond dat niet opdagen, uitbanning van volgende feesten betekend.
Ik had het idee dat de de organisatie iedereen binnen liet. Terwijl de vragenlijst van Ramon doet denken dat er een selectie op uiterlijk van mannen plaats vindt, (dacht met mijn 187 en 91kg dat ik misschien niet toegelaten zou worden) heb ik toch aardig wat mannen met een BMI van boven de 40 zien rondlopen (geen probleem voor mij hoor, maar als zo iemand bezig is ga ik ff wat anders doen 😁)
 
Laatst bewerkt:
Terwijl de vragenlijst van Ramon doet denken dat er een selectie op uiterlijk van mannen plaats vindt, (dacht met mijn 187 en 91kg dat ik misschien niet toegelaten zou worden) heb ik toch aardig wat mannen met een BMI van boven de 40 zien rondlopen (geen probleem voor mij hoor, maar als zo iemand bezich is ga ik ff wat anders doen 😁)
Zo stond ik naast een gast die doordrenkt was in het zweet, lekker schouder aan schouder 🤣😅 m'n kwakje kwijt en wegwezen daar 🤣
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Regardless of how others feel about the event, this being my first big event, I very much enjoyed it. I do agree with others on that perhaps a bit too many people as it was getting quite hot upstairs, and the queue was quite long but I still had great fun in both the social and erotic aspect of the event.

I never really waited too long for my turn but perhaps I got lucky, and every single person I was with was quite gorgeous, receptive and friendly, just fun to be with :). I had lots of interesting conversations with some of the couples especially Amy and her man, they're a very intelligent duo and I've enjoyed both the experience and conversations with them.

As I mentioned before, it's not all about sex to me but I've had a very good time with lots of people, Amy(both vaginal and anal which was a very different and good experience!), vira(?) were both super fun and interesting. I had great fun with fleur and Linda(I just love the goth aesthetic haha) as well, both are very enthusiastic and just great fun to be around.

Ramon as usual was his very enthusiastic self which I liked. The venue was very nice if not a bit difficult to get to by public transport. Luckily there are some very helpful patrons who helped me get home easier (Thanks J!!).

All in all, I would definitely go to this party again but would indeed prefer more strict entry policy limiting the amount of single men.
 
Ik kwam gisteren tegen éénen de parking oprijden en ben eerst maar even blijven zitten in m'n auto. Toen de parking vol stroomde dacht ik nu moet ik maar eens naar binnen gaan. Er stond een rij van zeker 50 meter en ik sloot maar aan. Stond naast een leuk stel te wachten dus had wat om mee te praten, het schoot echter helemaal niet op met de rij. Toen het ook nog begon te regenen heb ik volgens mij de beste beslissing genomen door er uit te stappen en weg te gaan. Buiten kon je al zien dat de verhoudingen wat betreft m/v niet in balans waren en de verhalen van de medewandelaars beamen dat. Pas een feestje van Ramontiek bezocht in Weizicht en mij daar opperbest vermaakt maar deze sla ik voortaan over. Ik hou het bij de kleinere feestjes.
 
Wees blij dat je rechtsomkeer heb gemaakt, dit was het totaal niet waard, als er geen getallen zijn is het gewoon 3x niks, Standaard smoes last-minute afzeggingen. De feesten werden al steeds minder van hem maar dit sloeg echt op alles, vind je het gek dat de dames team verlaten?
Mannen vermaak je op andere clubs, er is zoveel meer dan dit.


1e editie was oke maar dit is nu echt veel te commercieel.
Veel stellen vonden de verhouding heel erg, daarom deden de meeste niet mee ( zoveel waren het ook niet)

Nymphomania kan je gerust AFGANG benoemen;)

Die ramon is echt een poppenkast, minder praten en je woord nakomen!

Mij echt niet meer gezien.

Succes mannen!
 
Wees blij dat je rechtsomkeer heb gemaakt, dit was het totaal niet waard, als er geen getallen zijn is het gewoon 3x niks, Standaard smoes last-minute afzeggingen. De feesten werden al steeds minder van hem maar dit sloeg echt op alles, vind je het gek dat de dames team verlaten?
Mannen vermaak je op andere clubs, er is zoveel meer dan dit.


1e editie was oke maar dit is nu echt veel te commercieel.
Veel stellen vonden de verhouding heel erg, daarom deden de meeste niet mee ( zoveel waren het ook niet)

Nymphomania kan je gerust AFGANG benoemen;)

Die ramon is echt een poppenkast, minder praten en je woord nakomen!

Mij echt niet meer gezien.

Succes mannen!
Ik was niet alom positief over mijn eerste bezoek. Maar ik geef Ramon altijd de kans om te verbeteren. Hij lijkt mij een sympathieke gast en weet denk ik zelf nu ook dat hij zich verslikt heeft 😛
Een goede ondernemer(t) neemt al deze kritiek op en gebruikt het voor de toekomst
 
Ik was niet alom positief over mijn eerste bezoek. Maar ik geef Ramon altijd de kans om te verbeteren. Hij lijkt mij een sympathieke gast en weet denk ik zelf nu ook dat hij zich verslikt heeft 😛
Een goede ondernemer(t) neemt al deze kritiek op en gebruikt het voor de toekomst
Wij gaan ook gewoon weer op 1 juni
Rob en Richard
 
Iemand die zich heeft aangemeld voor morgen, gaat het door? Feestje staat opeens niet meer op de website. Ik was aan het twijfelen evt te gaan maar wou eigenlijk eerst weten van iemand met een aanmelding hoe de verhouding was en de uiteindelijke line up.
 
Ik sprak een dame van een stel en die vond het overweldigend al die mannen. Ze had al een paar keer aangegeven pauze te willen houden maar er stonden zoveel mannen te wachten die teleurgesteld waren dat ze daarom maar door ging.

Jammer, hoop dat zij en haar partner haar grenzen de volgende keer beter zullen bewaken, zou zonde zijn als ze hierdoor af zou knappen want het blijft een geweldige tak van sport welke zeker voor de koppels als een uitje moet voelen en niet als werken. Hoe het ook kan blijkt uit het verslag van Amy die enorm van het feestje genoten heeft. De meiden van Ramon werden waar nodig overigens actief tot pauze gemaand merkte ik.... die verdomde cao's ook :).

Wat de meermaals aangehaalde sluitingstijd betreft, de toegezegde uitloop ivm het uitstellen van het startschot werd inderdaad niet waar gemaakt, maar van vroeger stoppen was ook geen sprake want hoewel het gangbanggedeelte na de bukkake om iets over zeven inderdaad ten einde kwam klopte dat goed met het oorspronkelijke spoorboekje waarin de tijd tussen 19:00-20:00 gereserveerd was voor naborrelen. Vlak voor de bukkake beleefde ik als toeschouwer overigens nog een super geil moment in de vorm van een blowbang door een aangelijnde schone en een partner die daar in meer dan 1 opzicht van wist te genieten.

In hoeverre er sprake was van onbeperkt binnenlaten kan ik moeilijk beoordelen maar afgaande op de drukte (ondanks meerdere afzeggingen en afhakers) had het wel een tandje minder gekund (al schijnt het de vorige keer wel goed te zijn gegaan). Er werd inderdaad niet gevraagd een reserveringsbewijs te tonen (gelukkig maar want dan zou het wegwerken van de rij wachtenden wellicht nog langer hebben geduurd) maar er werd wel naar je naam gevraagd die vervolgens keurig op de reserveringslijst werd opgezocht en afgeturft (die indruk had ik althans). Ik had zelf vooral moeite met het gebrek aan bewegingsruimte (je kon regelmatig over de spreekwoordelijke hoofden lopen) en Ramon zou inderdaad iets minder vaak naar de microfoon moeten grijpen. Laat onverlet dat ik stiekem best wel baalde dat ik geen dame ben want dan had ik me als een kind in een snoepwinkel gevoeld :).
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal, collega Vitrinas attendeerde me op een aantal ontbrekende namen in de artiestenlijst van Ramontiek op zijn website. Geen Fleur meer, geen Charlee, geen Meryem?? Weet iemand wat er aan de hand is? Dat deze liefjes er straks niet meer bij zijn , zou ik echt als een groot gemis ervaren.
 
Het is best schrikken, vandaar ook mijn vraag over de ervaringen van de dames bij het laatste event in mijn vorige post. Kan mij voorstellen dat het erg intimiderend was en dat amateurartiesten daarom afhaken.
Ik wilde graag Meryem nog eens gezellig verwennen, eventueel met wat medebroeders 😀
Heeft iemand haar contactgegevens voor mij via pb? Dank!

Hopen dat Ramontiek zich herpakt, want veel alternatieven zijn er niet
 
Misschien maar even afwachten. Of er is inderdaad serieus iets gebeurd of er wordt misschien gewerkt aan de site.
Zoveel tegelijk weg kan alleen een foutje zijn of een conflict.
Misschien wilde Ramon hier wel een ultieme financiële klapper mee maken en vervolgens stoppen.
 
[QUOTE="Lars,
Misschien wilde Ramon hier wel een ultieme financiële klapper mee maken en vervolgens stoppen.
[/QUOTE]


Toen ik informeerde of er ooit nog een Madness party komt vertelde hij me dat daar aan gewerkt wordt (ruimte al gevonden) waarin ik toch nog wel (verre) toekomstplannen bespeur :).
 
Schijnbaar ben je maar zo goed als je laatste match die je gespeeld hebt. Ik bezoek de feestjes van Ramontiek enkel in België regelmatig, als ik er de gelegenheid toe heb. Uit die ervaring kan ik zeggen, er zijn maar weinig dingen zo goed en leuk georganiseerd als de Ramontiek events. De vroegere events voor corona vond ik fijner, geiler en ook mooiere meiden. Maar nog steeds zijn ze absolute top. Soms zijn er minder dames dan aangekondigd, true, een gevolg van een laag aantal inschrijvingen en dus begrijpelijk. Ramon zijn gelul voor de aanvang is als Bono die een speech afsteekt tijdens een U2 concert. Voor de ene overbodig voor de ander puur entertainment. Maar kort samengevat, 1 uitschuiver gaat mijn mening niet veranderen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan