Nymphomania 6 april

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan helaas niet, woensdag is voor mij altijd onmogelijk. Ik wens iedereen die wel gaat heel veel plezier. Graag lezen we hier natuurlijk wel alle uitgebreide verslagen!
Je hebt niets gemist. Ik kom er net vandaan en het was by far het minste feestje dat ik bij Ramontiek heb meegemaakt.
Het was veel en veel te druk. Vanaf 1 uur een dikke rij voor de deur en dat duurde zo lang dat Ramon tot na half 3 wachtte met zijn praatje uit solidariteit met de mensen die nog voor de deur stonden. Leuk, maar ik moest om half 5 al weg. Heb daar dus van 1 tot 3 gewacht voor de actie begon. Maar de hoeveelheid mannen was zo onwaarschijnlijk groot dat iedereen als haviken op de prooi aanvielen. Er waren de nodige stellen waarvan de dames hun best deden maar met een kwart van de stellen die niets deden was de verhouding buiten alle proporties.
Om half vijf vetrokken na precies één keer gepijpt te zijn door een leuke blonde buitenlandse dame en precies één keer kunnen neuken.

Misschien dat het na zessen beter is als er een flinke hoeveelheid mannen weg is, maar tussen 3 en half 5 was het absurd.

Kortom; een zeer teleurstellende ervaring met herhalingsgevaar nul komma nul.
Geen reclame wat mij betreft en ik ga voorlopig even niet meer.

Wel Ho Walker ontmoet.
 
NYMPHOMANIA?

Nooit meer! ik was rond 13:30 binnen er was een file wow, kortom het was overal dringen aan, ik vroeg mij af waar ik beland was?
Ramon praat aan een stuk door, dat zijn de meeste heren ook zat ( heb er aardig wat gesproken ) Afijn 14:45 begon de actie en zie maar eens tussen te komen bij stellen/dames. het was kortom echt een fiasco, ik wilde dit een kans geven echter kom ik hier NIET terug.

Ramon zegt we gaan een uur langer door echter stopt die eerder, zeg dan geen valse beloftes maat!

Teleurstellende bagger ervaring!
 
Ook wij hebben ons aangemeld. Mijn girl (een Aziatische slanke studente) heeft de smaak te pakken na onze eerste ervaring. ;)
Als zij die leuke ondernemende meid met bril was dan kan ik je complimenteren. Al voor de introductie begon was zij me in positieve zin opgevallen (leukste meid op zaal, samen met een opvallend mooie/lange dame van de organisatie) en het was een feest om bij haar aan te mogen schuiven (viel me nog mee dat ik het 2 minuten vol hield, ik kwam al bijna klaar toen ik, op mijn beurt wachtend, haar voet even vast mocht houden die ik eerder al stiekem had bewonderd toen jullie toevallig naast me neerploften bij de trap :)). Jullie waren echt een aanwinst voor het feest en leuk om te zien hoe zij ervan genoot.
 
Laatst bewerkt:
Lange rit terug naar Drenthe 😅
Ben het grotendeels eensch met de heren, het was te druk en dringen geblazen, volgens Ramon veel last minute afzeggingen waaronder veel stellen en ook mannen, maar dat bleek wel uit de scheve verhouding mannen en beschikbare vrouwen en waar waren de single dames?

Ben ook maar begonnen met kijken boven vanaf het balkon, toen maar richting eet gedeelte, de drukte nam helaas niet af, zo tegen het einde was het helemaal gekkenhuis, leek wel of de mannen hoe dan ook nog even willen scoren 😅

Voor de rest nog Lars en Zico tegengekomen 😉👊🏼

Hoe heb ik het beleefd?
De drukte was te verwachten, maar ik gok verhouding 1 vrouw op 15 mannen? Niet te doen eigenlijk

Ben geloof ik boven begonnen, daar lag een Aziatische dame en die werd goed onder handen genomen, ook even kort geneukt.
Liep door naar ruimte ernaast, daar lagen Jane en Iris, door beide even gepijpt, ben weer naar beneden gelopen want het was bloed heet boven geworden.
Daar was Linda Lush bezig, even laten pijpen en kort geneukt, door naar Lana, die kon ik nog even in het kontje neuken.
Meryem lag verderop die heeft mij nog kort gepijpt.
Nog een blonde vrouw van een stel die gewillig aan het pijpen was, ook even bijgestaan.

Er liep een zeer lange slanke dame rond met lijst, denk medewerker?
Maar verdomd, ramon vroeg of ze geneukt wil worden, heb nog nooit zoveel mannen erop zien duiken.
Heb haar nog even kort geneukt en later even laten pijpen 😌 lekker ding

Verder nog gepijpt door bo, Fleur en met nog 45 min voor de bukkake, heb ik mij nog snel aangesloten bij een dame, nog even kort gepijpt en heb me afgetrokken teggen haar wang, toen ze nattigheid voelde, zoog ze hem nog mooi schoon, toen was ik wel klaar 🤣

Lekker even in de bubbelbad, gedouched en de bukkake vanaf het balkon naar beneden gekeken 😉

Hoorde Ramon zeggen dat de volgende in Juli is, ik denk er nog even over na 😅
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas, mijn dame wilde alleen toekijken. Het was namelijk veel te druk. Heb vanaf de zijlijn dan ook grotendeels alleen maar bezwete mannenruggen gezien. Door de kluwen heen af en toe mooie acties te zien, zoals van Linda Lush die behoorlijk in de weer was, Jane met de ronde billen, Rosalie, Lana. Fleur vond ik er ook erg appetijtelijk uitzien. Lichtpuntje was de nieuwe dame, die bevallig met haar slanke lange benen in een zwart jurkje voorbij liep. Prachtige jonge dame. Zij werd op het laatst door Ramon officieel ondergedompeld in de gangbang wereld en losgelaten op de hongerige mannen. Daarna heb ik haar niet meer kunnen zien. Ook een speciale vermelding voor de Aziatische dame (met bril) van een stelletje. Wat een plaatje. Zij nam wel de stap om lekker mee te doen. Volgens mij was dat geslaagd. Ook nog een mooie donkere Hindoestaanse dame van een stelletje gezien. Ook zij ging op een gegeven moment over tot een pijpactie. Zeer mooie dame met mooie kleine borsten. Er was gelukkig drank om mijn frustratie weg te drinken. Eten kon je ook (wat). Er was een pan kippensoep, wat vlees om te grillen, stokbrood en friet en een of twee (fruit)salades. Niet de uitgebreide normale Fun4Two gerechten. De bukkake hebben we niet meer afgewacht. Volgende keer weer naar een 'gewone Ramontiekparty'. Dit is niet te doen qua man-vrouw verhouding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er liep een zeer lange slanke dame rond met lijst, denk medewerker?
Maar verdomd, ramon vroeg of ze geneukt wil worden, heb nog nooit zoveel mannen erop zien duiken

Shit, gemist en klinkt wel heel erg als de dame achter de schermen waarvan ik dacht "de mooiste meid van al doet weer eens niet mee". Zag wel hoe ze zich door een groep mannen wurmde met de woorden "sorry heren, dit lukt me niet zonder een paar piemels aan te raken" wat helaas alleen op het vluchtig passeren sloeg. Denk overigens niet dat iemand daar slapeloze nachten van krijgt.....eerder een natte droom :).
 
Laatst bewerkt:
Shit, gemist en klinkt wel heel erg als de dame achter de schermen waarvan ik dacht "de mooiste meid van al doet weer eens niet mee". Zag wel hoe ze zich door een groep mannen wurmde met de woorden "sorry jongens, dit lukt me niet zonder een paar piemels aan te raken" wat helaas alleen op het vluchtig passeren sloeg. Denk overigens niet dat iemand daar slapeloze nachten van had.....eerder een natte droom :).
Ik dacht precies hetzelfde, wat een mooie dame, blij dat ik van haar kon genieten, mooi figuurtje 🤤 heerlijk zacht kontje
 
Ja, die heb ik wel rond zien lopen.
Denk overigens dat er een onbeperkte hoeveel mannen werd toegelaten want bij binnenkomst werd mij niet gevraagd naar mijn reserveringsbewijs. Dus een maximum aantal wat bij de inschrijving werd aangegeven klopte dus ook niet.

El niño mimado, hoe zag jouw dame er uit vandaag? Dan weet ik of ik jullie gezien heb.
Zij vond het ook te overweldigend?
 
Wat een belachelijke drukte. Wilde bij het zien van die bizar lange rij rechtsomkeert maken maar ving een gesprek op wat een mooi feest de vorige editie was. Nu was het wachten, dringen en ergeren. Een hele middag lang. Adverteren met 1 tot 8, pas na half 3 beginnen en ondanks de enorme drukte toch een uur eerder stoppen. Heb lekker wat geneukt maar de ergernis van het vele wachten weegt daar niet tegenop. Ramon zal lekker verdiend hebben maar voor mij hoeft het niet meer op deze manier.
 
Ik wil hier nog wel even aan toevoegen dat ik wel respect heb voor de dames. Voor hun was de druk(te) bijna niet te overzien. Het is dat de soigneurs zich soms nog door de massa heen drukten om flesjes water aan te reiken, maar anders was stoppen bijzonder lastig. Er stond veelal een horde van stijve piemels te wachten bij ieder beschikbaar gat.
Voor de organisatie was dit natuurlijk financieel een klapper. Ik had genoeg tijd om hier tijdens het wachten over na te denken, maar ik schat in dat op een middag dus eventjes ruim 35k entreegeld binnenkomt, maar dit is echt korte termijn denken. Ik had nog 'het geluk' dat ik pas rond 15h30 binnenkwam en, volgens mij, toen de eerste was zonder een rij bij de entree. Je moest, tegen die tijd, je kleren en waardevolle dingen in een open box onbewaakt laten liggen. Het voelt niet goed om je mobiel en autosleutels zo achter te laten. Bij andere events was er in ieder geval nog toezicht. Parkeren was niet eenvoudig, maar gelukkig ging op de carpool net een auto weg.
Kortom; veel verbeterpunten.
 
Persoonlijk zou ik niet willen zeggen: 'Ik kom voorlopig niet meer naar Ramontiek'. Zijn 'gewone' feesten zijn nog steeds top. Al was het alleen maar om me te verlekkeren aan Jane of Rosalie. Alleen, voor Nymphomania zou je idealiter willen zien dat Ramon al zijn dames inzet, er bijv. maximaal een factor 6 aan mannen op zet, single dames en couples niet meerekent in de verhouding man-vrouw, desnoods de prijs iets verhoogt als dat moet. Dan heeft iedereen een fatsoenlijke parkeerplek en een locker. Hoeven we niet meer langs een landweg te parkeren en door de modder naar de club te banjeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh, ik zeg ook niet dat ik nooit mee ga naar Ramontiek. Die kleinere feesten zijn ook prima.
In de Pinte met 10 man en Meryem en Veertje was top. Daar was ook tijd om de dames heerlijk klaar te likken.
Maar hoe aantrekkelijk ik Meryem ook vind, ik heb haar nu wel een behoorlijk aantal keer geneukt. Ik vind juist de toevoeging van de dames van de stellen top.
Als jij je door wildvreemde mannen laat neuken en al die pikken in je mond neemt en je krijgt daar niet voor betaald, dan ben je een echte liefhebber.
Ik ben gisteren gepijpt door een slanke, Engels sprekende dame met kort blond haar, nou, zelden zo lekker gepijpt. Ik gaf aan dat ik zou gaan komen en ze pijpte door en slikte mijn zaad gulzig door.
Een echte liefhebber.
En die toevoeging van veel stelletjes zie je hij die kleine feestjes niet vaak.
Het idee van Nymphomania is top, maar dan moet hij veel minder single mannen toelaten.
En het dan misschien dubbel zo vaak doen zodat iedereen aan de trekken komt.

Ik ga Ramon ook een nette mail sturen dat ik bepaald niet met de door hem genoemde glimlach naar huis ben gegaan en suggesties doen hoe het in mijn ogen wel kan.
Als hij daar op reageert en er iets mee doet kom ik zeker nog wel terug. Maar ik wil absoluut geen herhaling meer van gisteren.
 
Hoi hoi!

Amy hier (vixen) (aziaat met bril :p). Ik dacht ik plaats ook even een review van NymphoMania 2022 op 6 April.

M'n eerste indruk van de club: wauw!!! Wat ontzettend groot en mooi😍. De locatie is prachtig (was nog niet eerder in deze club geweest).

Toen Ramon z'n speech ging houden dacht ik: ehmm, gaat dit werken? Zoveel mannen? Zo weinig vrouwen? Krap? Druk?

M'n vriend en ik besloten daarom om naar één van de "hokjes" te gaan. Daar is het vast wat rustiger...!
Maar dat was niet het geval. In het begin vond ik dat niet zo'n probleem. Ik lag op een klein rond 'tafeltje'.
Nadat ik lekker had genoten van alle lieve mannen, gingen m'n vriend en ik in het bubbelbad. Daarna hebben we een hapje gegeten. Dat was perfect geregeld!😋

Beneden was het zo ontzettend druk. Het voelde echt als een mensenmassa. Ook vond ik de harde muziek wat minder. Je moest best wel je best doen om iets te kunnen zeggen.
O en Ramon was wat enthousiast met z'n opmerkingen door de microfoon... Als je daarop gaat letten...😬

We besloten om wederom een rustig plekje op te zoeken op de eerste verdieping, want ik wilde graag anaal genomen worden (m'n kutje was namelijk even out of order, en anaal is gewoon erg lekker). Maar dat rustige plekje werd al gauw onrustig door alle belangstelling.
Gelukkig wilden de mannen met liefde mee verhuizen naar een grotere, minder warme plek. Hangend over een 'bok' ging het wat beter.

Volgens mij gingen we daarna weer in bad en eten (daar waren we erg fan van).

Ik besloot aan het einde om nog wat beneden te gaan seksen. Mijn kutje was ook weer goed. Veel mannen stonden om me heen. Ik heb me prima vermaakt😍. Thanks!😏

De gangbang werd afgesloten met een bukkake. Normaal gesproken vind ik sperma super leuk want het is zo vies, en daar houd ik wel van! Deze keer was het anders omdat er zoveel mannen om een vrouw stonden: soms wel drie rijen achter elkaar.
Omdat de drukte me aan het einde van de gangbang niet aansprak, besloot ik om niet mee te doen. In plaats daarvan hebben m'n vriend en ik gezellig gekletst met lieve mensen!

Al met al was het een geslaagde avond💦.

xx Amy
____________________________________________________________


Toevoeging van stag: helemaal eens met Amy. Prachtige locatie! Ik mag graag zien dat ze zo kan genieten van alle aandacht, Amy heeft dan zo'n leuke brede lach en ondeugende twinkelingen in haar ogen. Persoonlijk vind ik het ook een heel geil plaatje als ik een harde pik in haar mooie lichaam zie verdwijnen. Ik ben er voor haar op deze events. Voor ons was dit de tweede keer.

Dank aan alle mannen die haar met respect hebben behandeld en hebben bijgedragen aan deze geile dag! 👍🏻 We hopen dat jullie net zo hebben genoten van haar.

Door de drukte en grote hoeveelheid mannen kon ze niet alle mannen de aandacht geven die ze graag had willen geven. Ze vindt het vaak leuker om iets langer door één persoon geneukt te worden, in plaats van elke 20 seconden een andere piemel te ontvangen. Gelukkig was dat niet altijd zo. We merkten ook dat er soms wat geduw en gedoe was tussen mannen onderling. Zoveel bronstige mannen om je heen vond ze soms best benauwend. Iets rustiger zou een volgende keer wel fijner zijn. Desondanks heeft ze heerlijk genoten van de seks, maar ook van de fijne gesprekken. We zullen daarom zeker vaker komen naar een event van Ramontiek.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel vaker bij Ramontiek feestjes geweest en deze waren altijd top, ook de vorige nymphmania was erg leuk alleen de nymphomania van 6 april was echt een mislukking.
Ik had mij keurig van tevoren aangemeld maar toen ik bij de fun aankwam was de rij wachtende mannen zo lang dat ik direct weer omgekeerd ben. Echt balen, ik had mij hier al weken op verheugd en ook zonde van de vrije middag.

Wat heeft aanmelden voor zin als er daarna toch niet inkomt!!!!! Verder lees ik uit de reviews dat de man/vrouw verhouding helemaal scheef lag, erg jammer dit want dit schrikt gewoon af en is gewoon niet fijn voor de stellen/vrouwen die aanwezig zijn.
Er zijn meer nymphomanias gepland zie ik, hopelijk gaat het dan beter. Alleen toegang bij aanmelden en hierbij goed letten op de man/vrouw verhouding.
Alle andere Ramontiek feestjes zijn top, dus gewoon doorgaan met organiseren Ramon!!!!!
 
Ik ben wel vaker bij Ramontiek feestjes geweest en deze waren altijd top, ook de vorige nymphmania was erg leuk alleen de nymphomania van 6 april was echt een mislukking.
Ik had mij keurig van tevoren aangemeld maar toen ik bij de fun aankwam was de rij wachtende mannen zo lang dat ik direct weer omgekeerd ben. Echt balen, ik had mij hier al weken op verheugd en ook zonde van de vrije middag.

Wat heeft aanmelden voor zin als er daarna toch niet inkomt!!!!! Verder lees ik uit de reviews dat de man/vrouw verhouding helemaal scheef lag, erg jammer dit want dit schrikt gewoon af en is gewoon niet fijn voor de stellen/vrouwen die aanwezig zijn.
Er zijn meer nymphomanias gepland zie ik, hopelijk gaat het dan beter. Alleen toegang bij aanmelden en hierbij goed letten op de man/vrouw verhouding.
Alle andere Ramontiek feestjes zijn top, dus gewoon doorgaan met organiseren Ramon!!!!!
Nu is er ook wel echt alles over gezegd,voor mij persoonlijk was het toch top want mijn smaak liep er genoeg van rond.
Gaat Ramon hier iets aan doen ? Ik denk van wel en kom dus 1 juni checken of het weer op peil is en zal hier een eerlijk verslagje plaatsen van het feest der feesten !!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan