Nymphomania 6 april

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vond de entree niet echt ok.... helemaal niet omdat ik 16:30 weer weg moest en pas 14:30 binnen was. Wel heb ik genoten van de enorm geile sfeer die er hing. En ben maar direct aan de gang gegaan....Mijn eerste kennismaking met Lana was geweldig, wat een lekker vrouwtje!!! Bleef maar bij haar terug komen. Kutje, anaal,DP... alles bij haar gedaan.
Ook was er een gigantisch mooie dame van een stel in rode lingerie,lang bruin haar, slank, prachtige tieten .... sjezus wat was zij geil!!! Samen met haar vriend haar kutje gevuld op het ronde plateau boven. En ze kronkelde en kreunde van genot.
Verder nog even m'n lul in linda, Bo(volgens mij, het meisje naast Lana) , Meryem en Rosalie gestopt. Allemaal top! Maar Lana en "the lady in red" made my day.
Er liep ook nog een man van middelbare leeftijd met een piepjong meisje rond, aan een halsbandje. Enorme tieten op dat kleine lijfje.... iemand daar nog van mogen snoepen?
 
liep ook nog een man van middelbare leeftijd met een piepjong meisje rond, aan een halsbandje. Enorme tieten op dat kleine lijfje.... iemand daar nog van mogen snoepen?
Ahum, ja ...ik heb me lekker laten pijpen door dit geile slavinnetje.
Kwam gelukkig net niet klaar en heb me nog daarna nog laten zuigen door nog 3 lekkere dames met als finale een massage mond handjob door die geile spaans sprekende venezuelaanse meid met lekkere kont en enorme geile tieten.
Eigenlijk was het die dag Sodom en Gommora in het kwadraat !!
 
De aankomende party duurt 2 uur korter (gangbang gedeelte is van 13:00-17:00) en er mogen maximaal 150 man naar binnen. Weet niet of de "tientallen stelletjes" daar nog bovenop komen maar 150 man in pakweg 40 minuten tijd gedouched en wel klaar hebben staan voor het voorwoord (waar ik Ramon kennende veiligheidshalve ook maar even 20 minuten voor uit trek) lijkt me op zich al een flinke uitdaging (dat komt neer op een doorloopsnelheid van pakweg 16 seconden per persoon). We gaan het zien.
 
De aankomende party duurt 2 uur korter (gangbang gedeelte is van 13:00-17:00) en er mogen maximaal 150 man naar binnen. Weet niet of de "tientallen stelletjes" daar nog bovenop komen maar 150 man in pakweg 40 minuten tijd gedouched en wel klaar hebben staan voor het voorwoord (waar ik Ramon kennende veiligheidshalve ook maar even 20 minuten voor uit trek) lijkt me op zich al een flinke uitdaging (dat komt neer op een doorloopsnelheid van pakweg 16 seconden per persoon). We gaan het zien.
Ik vond kwa tijd de vorige editie van Nymphomania wel erg fijn. Genoeg tijd om even te eten en te relaxen in het bubbelbad bijv. Juist Fun4Two leent zich uitstekend om even wat relax tijd te nemen. Dat er nu minder tijd is, is wel een beetje jammer.
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan