Ik was gisteren ook bij Nymphomania. Het was mijn eerste bezoek aan een commercieel feestje.( of hoort Eroxx hier misschien ook bij?)
De mengeling met swingers was voor mij de reden om het te proberen. Ik was er om 13.15 en was rond 14.00 binnen. Er stond zoveel volk te wachten dat ik even twijfelde om terug naar huis te gaan.
Om 14.30 deed Ramon zijn woordje, het is een leuke gast die Ramon. De dames uit het team werden voorgesteld. Leuke meiden, sommigen voor mij een iets te professionele uitstraling. Gelukkig had ik net voor het woordje Amy en haar vriend zien staan en kort gesproken. Ik zag haar voor het eerst (helemaal mijn type
) .
Na de aftrap eerst even langs de meiden gelopen, ik had het idee dat ze er niet allemaal even veel zin in hadden, misschien waren ze ook een beetje onwennig door het grote aantal mannen.
Naar boven gelopen, dringen, dringen, dringen in de smalle gangetjes, sommige mensen (swingerstelletjes) werd het te warm en zochten andere plekken op. Alhoewel iedereen zich redelijk netjes gedroeg was het gewoon veel te druk. Drie rijen dik rondom een dame of stel….
Na een uurtje was de druk boven gelukkig van de ketel, ik had zelf een rondje sauna gedaan en was weer een kijkje gaan nemen.
Amy was in het doolhof bezig, omringd door een groepje fans. Helaas wilde ze pauze gaan houden net toen ik aankwam.
Naar beneden gegaan en met Jane gespeeld, ze kan heerlijk pijpen zeg, daarna naar Meryem en haar heerlijk geneukt.
Op het laatst zag ik Amy weer beneden.
Ik ben absoluut niet verlegen of introvert, maar door mijn beleefdheid en enigzins afwachtende houding, -die ik me heb aangeleerd op de vele swingersfeesten die ik bezocht- waren zelfs 65+ mannen me vaak voor. Blijkbaar vereist dit soort feestjes dat je toch je elleboog en schouders in de strijd gooit.
Goed, dat laatste moment was ik op tijd bij Amy, ze verwende me oraal (beter dan alle andere die haar voor gingen). Ik vroeg haar of ze nog wilde neuken, er was nog genoeg tijd voor de bukkake beredeneerden we, en ik zou mijn zaad sparen voor haar op dat moment. Helaas toen de bukkake begon bedacht ze zich, ze vond het toch te druk en daardoor niet meer leuk. Ik heb toen m'n zaad verschoten bij Jane.
Voor mij zal een herhaling er waarschijnlijk niet inzitten. De prijs - plezier balans slaat over naar de prijs. Voor de prijs kan ik 4/5 keer naar een sauna, waar ik tot nu to bijna altijd leuke stellen tref.
Wat me verder opviel bij binnenkomst was dat er niet gevraagd werd om mijn reservatie. Terwijl er duidelijk in stond dat niet opdagen, uitbanning van volgende feesten betekend.
Ik had het idee dat de de organisatie iedereen binnen liet. Terwijl de vragenlijst van Ramon doet denken dat er een selectie op uiterlijk van mannen plaats vindt, (dacht met mijn 187 en 91kg dat ik misschien niet toegelaten zou worden) heb ik toch aardig wat mannen met een BMI van boven de 40 zien rondlopen (geen probleem voor mij hoor, maar als zo iemand bezig is ga ik ff wat anders doen
)