Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Madelon was zeker een fantastische gangbang dame. Ze was oa wel in voor dubbele penetratie waar ik ook liefhebber van ben Pedro. Tegenwoordig is ze DJ en kwam ze met haar partner langs bij Nymphomania vorige keer. Misschien komt ze weer langs op 1 juni, dus probeer je kans te grijpen ;)
Wat is haar artiestennaam als DJ? Waarschijnlijk vind ik het maar slechte muziek (ik ben into metal en punk) maar toch benieuwd.

En woensdagen zijn moeilijk voor mij, mijn meest directe collega heeft dan altijd verlof. En na de slechte recensies over de vorige Nymphmania gecombineerd met het feit van +150 euro en een halve dag onderweg, wacht ik liever nog even af. Misschien een editie na die van 1 juni.
 
Ik vind het ook méér dan gek dat Peter hier onderzoekt naar een dame die al meer dan 2 jaar gestopt is. Da's niet voor niks, ze heeft een reden waarschijnlijk.
Iemand die dit hele topic heeft doorgelezen (alle posts die op Hookers stonden), kan ik me best voorstellen dat iemand daar een naam in aantreft die door de geschreven berichten iemands interesse opwekt, dan kun je gerust vragen of ze nog in de business is.. Er stopt wel eens vaker iemand bij een organisatie en gaat ergens anders verder.
 
Iemand die dit hele topic heeft doorgelezen (alle posts die op Hookers stonden), kan ik me best voorstellen dat iemand daar een naam in aantreft die door de geschreven berichten iemands interesse opwekt, dan kun je gerust vragen of ze nog in de business is.. Er stopt wel eens vaker iemand bij een organisatie en gaat ergens anders verder.
Da's wat anders dan horen dat iemand kunstenaar is geworden en dan vragen wat haar artiestennaam is. Zal verder niets achter zitten maar kan me voorstellen dat de dame in kwestie die 2 werelden graag gescheiden houdt. Stel dat iemand haar artiestennaam googled en dan op deze site terecht komt. Kan me overigens wel een interview met een mooie, jonge DJ herinneren die open over haar vrije sex leven sprak, geen idee of zij dat was.
 
Laatst bewerkt:
Daarom heb ik ook direct gereageerd om die verdere info hier niet te delen maar de insinuatie van Guero ging me direct iets te ver. Anyway, zoals ik lees komt ze als koppel nog wel eens op de Ramontiek feestjes.
 
Voor alle duidelijkheid. Het ging oprecht om de muziek. Als iemand muziek produceert mag ik toch oprechte interesse tonen daarin? Ik ken ook weinig dj's of bands die graag voor een lege zaal spelen. Ik heb ooit eens een DVP bezocht waarvan ik niet wist dat ze in een band speelde waarvan ik dan nog eens fan bleek te zijn ook. Later heb ik haar band ook live gaan bekijken maar puur uit interesse voor de muziek. Ik heb haar zelfs niet meer gesproken en als ik haar gesproken zou hebben dan zou ik zeker niet over die ene avond begonnen zijn. Ik heb haar op haar eigen vraag ook beloofd discreet te zijn met die info en dus nu ook geen band te noemen. Dus ik weet dat ze het gescheiden wil houden. Ze doet nu denk ik trouwens geen privé ontvangst meer denk ik.
Maar van Madelon weet ik niet of zij het gescheiden wil houden. Als dat zo is, dan is dat zo.
 
Ik heb nog eens wat reviews van vroeger gelezen en vind het heel jammer Madelon nooit gekend te hebben. Mijn eerste feest was pas september 2020. Weet iemand wat Madelon tegenwoordig doet? Op seksgebied bedoel ik. Is ze overgegaan naar een andere organisatie? Of is ze er mee gestopt?
Hi Peter, dit is je bericht. Muziek was niet je oprechte interesse.
 
Hi Peter, dit is je bericht. Muziek was niet je oprechte interesse.
Ik heb de vragen niet tegelijk gesteld. Toen ik de vraag over muziek stelde, was ik zelfs vergeten op een seksforum te zitten , bij wijze van spreken. Ook muziek was mijn oprechte interesse op moment van schrijven bericht 2. Als ik met iemand praat over vissen en kom opeens te weten dat die persoon in een band speelt dan kan dat vissen mij ook even gestolen worden en wil ik weten in welke band die persoon speelt (als hij of zij dat wil zeggen). Niet dat ik een visser ben maar is maar een voorbeeld.
Ik kan die muziek en seks trouwens gescheiden houden.
Trouwens ter info, mijn alias is Pedro.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdagavond langsgeweest bij Ramontiek bij privehuis/sexclub Secret Minds in Den Haag waar de toppers Luna en Wendy de Squirtqueen aanwezig waren. Bij binnenkomst werd ik als vanouds hartelijk gegroet door gastheer Ramon en werd ik begeleid naar boven naar de club. Daar werd ik vriendelijk en snel door het personeel geholpen. Ik was net op tijd aanwezig waarna het feestje snel begon en beide dames eerst verdeeld werden in 2 kamers helemaal boven. Er waren 10 tot 15 man aanwezig ongeveer en beide dames hadden het druk. Om te beginnen begon ik bij Luna die ik al inmiddels ruim 3 jaar ken en ervan houdt om hard geslagen te worden op haar fantastische kont. De kamer had een kinky uitstraling en het bed had kettingen aan de zijkanten van de bovenkant. Luna werd hard aangepakt door de heren wat ze zeker kon waarderen. Ik nam haar ook heerlijk doggy, missionaris en ze pijpte lekker geil een aantal heren bij.

Iets later nam ik een kijkje bij de ander kamer en zag dat Wendy bezig was met een paar heren. Ze werd goed en diep missionaris genomen en had haar voorgesteld hoe ze dacht over dubbele vaginale penetratie. Ze stond er wel voor open en eerst leek het niet met een andere man te lukken vanwege de dikte, maar later konden we toch met een andere geschikte man het doen. Het ging eigenlijk heel soepel en makkelijk samen in haar kut en naarmate ze geiler werd begon ze steeds sneller te bewegen. Dat was een fantastische moment om mee te maken haha. Later keerde ik weer terug naar Luna en vroeg haar hetzelfde over dubbele penetratie. Dat wou ze ook wel proberen haha na 2 jaar weer he Luna ;). Dat zouden we na de pauze doen die halverwege kwam van een kwartier.

Ik sprak even met Wendy tussendoor en toen we naar weer boven gingen vroeg ze of ik massage wilde. Ik zei ja en ging toen liggen op een massagetafel. Ze smeerde de olie op een geweldige manier over mijn lichaam heen en voelde mij heel ontspannen. Bedankt nog daarvoor Wendy en daarna kregen nog een paar andere heren een massage beurt.

Toen ging ik weer naar Luna en wilde samen met een andere heer die voor het eerst meedeed aan gangbang dubbel vaginaal proberen bij haar. Dat ging ook heel soepel en we konden lekker minutenlang doorgaan met de dubbele penetratie wat een hoogtepunt was. Beide dames deelden op een gegeven moment samen een bed en de actie was top met alle aanwezige heren. Op het einde bleef ik nog met dezelfde nieuwe bezoeker over en namen we Wendy ook even samen dubbel. We werden beide tegelijk gepijpt door beide dames en het deed niet lang voordat ik Luna haar mond heerlijk volspoot van genot. Die lading was speciaal voor het einde. Daarna was het zijn beurt om het te spuiten op Luna haha. Luna en Wendy vormden een geweldige duo top gedaan dames ik had me kostelijk vermaakt!

PS het is goed dat ze Den Haag weer aandoen, omdat zowel Hotel Bananas als Paradise Club voorheen ook feestjes organiseerden maar beide helaas niet meer bestaan. Secret Minds heeft een goede indruk op mij gemaakt en bedank het personeel voor hun gastvrijheid. Luna en Wendy bedankt voor jullie service, geweldige inzet en Ramon jij ook bedankt voor alles amigo(y)

Tot de volgende keer!
Thx voor de review! Is dat de Luna van dit forum?
 
Er is me gevraagd de website van Ramontiek over te nemen en te continueren. Zo met een dag zal het weer online staan inclusief nieuwe updates.
Lekker bezig....... oude (reeds verlopen) data in de agenda noem ik geen maatwerk na een dikke week wachten.
Kan het zijn dat Ramon zijn hand overspeelt door té veel party's per week te willen organiseren? Want dan krijg je per party minder deelnemers en haken clubs ook af omdat het voor hun geen rendement meer oplevert. Dan wordt kwantiteit belangrijker dan kwaliteit en dat is meestal geen succesformule op lange termijn.
 
Zeur niet zo. Er wordt op de achtergrond hard gewerkt. Wij kunnen er weinig aan doen dat de vorige partij niet tot nauwelijks mee wou werken.

De agenda zal eerdaags worden bijgewerkt. Niet door mij. Ik ga me op andere vlakken inzetten waaronder marketing en een vernieuwde website voor Ramon. Je hebt gewoon een dagcursus nodig wil je de agenda en behorende data op deze manier bijwerken.
 
Je hebt gewoon een dagcursus nodig wil je de agenda en behorende data op deze manier bijwerken.
De website bezocht ik vooral om te boeken wat ik een nogal omslachtig systeem vond. De partyaankondigingen zelf behelzen in de regel niet veel meer dan paste copy de aankondiging van de vorrige editie overnemen met aanpassing van de datum en waar nodig de tijd en de deelnemers. Op sexjobs staat er nu een met in de kop de nieuwe datum en in de tekst de oude datum :).
 
Zeur niet zo. Er wordt op de achtergrond hard gewerkt. Wij kunnen er weinig aan doen dat de vorige partij niet tot nauwelijks mee wou werken.

De agenda zal eerdaags worden bijgewerkt. Niet door mij. Ik ga me op andere vlakken inzetten waaronder marketing en een vernieuwde website voor Ramon. Je hebt gewoon een dagcursus nodig wil je de agenda en behorende data op deze manier bijwerken.
Ik zeur niet. Ik constateer slechts. En simpele WP site staat normaal gesproken in een dagje klaar. Maar succes ermee. Er is nog een boel werk te verrichten (link).
 
De website werkt nog steeds niet naar behoren ( althans niet op de smartphone) maar de lijs met dames stelt me weer tevreden. Er zijn er een hoop afgegaan maar ook weer interessante bij gekomen, waaronder oude bekenden
Inderdaad verrast dat Gigi er opnieuw tussen staat. Maar inderdaad, veel bugs. Website oogt goed maar als ik bv op Luna klik kom ik bij een andere dame uit. Allee weet nu niet meer van buiten Luna maar er waren een aantal dames met dit probleem. Ook bv als ik klik op Amsterbang kom ik uit op de top van de pagina. Dus nog veel bugs maar die zullen wel opgelost geraken vermoed ik
 
Ik zeur niet. Ik constateer slechts. En simpele WP site staat normaal gesproken in een dagje klaar. Maar succes ermee. Er is nog een boel werk te verrichten (link).

Komt goed. Ik ga weinig tijd meer steken in de huidige website. Daar is opzettelijk bij het offline zetten de thema licentie verwijderd. Ook is de ledenlijst van de mailing gekopieerd achter de rug van Ramon om. Het is allemaal smerige spelletjes, roddeltjes, een hoop afgunst. Iedereen weet het allemaal beter.

Nou maak je borst maar nat. Ik zie dit als een leuke uitdaging.
 
Hij heeft er net een afgezegd in Amsterdam, een uur voor de start. Ik heb niet eens bericht gehad. Geen leuke ervaring.
Zoals deze Henry al eerder heeft onderschreven, ben ik blij dat Romantiek blijheid schept in het Amsterdamse, en dan met name in de vertrouwde Watergraafsmeer. Een thuiswedstrijd is waar ik mij op verheugde. Aangezien ik praktisch naast de club woon, verheugde ik mij op dit feestje. Echter tijdens het uitlaat rondje met de viervoeter (ik kan niet uren weg, dan piest ie de boel onder) , kwam ik een TV ploeg tegen: Tim Hoffmand die @LunaLush confronteert met Ramon. Ik had me aangemeld via de club, en vrijwel tegelijkertijd kreeg ik via Lovely Prive de cancellation door.
Het lijkt erop dat de kift doorslaat. Jammer
 
Hij heeft er net een afgezegd in Amsterdam, een uur voor de start. Ik heb niet eens bericht gehad. Geen leuke ervaring.
Te weinig aanmeldingen? Logisch hé, als ge op de website klikt op dat feest dan komt ge gewoon terug van boven uit. Normaal elk feest is voor mij wel een overweging om te gaan. Dit feest heb ik zelfs niet overwogen.
 
Zoals deze Henry al eerder heeft onderschreven, ben ik blij dat Romantiek blijheid schept in het Amsterdamse, en dan met name in de vertrouwde Watergraafsmeer. Een thuiswedstrijd is waar ik mij op verheugde. Aangezien ik praktisch naast de club woon, verheugde ik mij op dit feestje. Echter tijdens het uitlaat rondje met de viervoeter (ik kan niet uren weg, dan piest ie de boel onder) , kwam ik een TV ploeg tegen: Tim Hoffmand die @LunaLush confronteert met Ramon. Ik had me aangemeld via de club, en vrijwel tegelijkertijd kreeg ik via Lovely Prive de cancellation door.
Het lijkt erop dat de kift doorslaat. Jammer

1653169872079.png

Als je info plaatst doe het dan wel goed. Lovely prive (ik ken de eigenaar) is die confrontatie niet geweest. Dat is in een andere club in Amsterdam geweest.

Ik heb het verhaal gehoord en ik laat de waarheid gewoon in het midden. Het is mijn zaak verder ook niet en ik bemoei me daar ook niet mee. Zoals ik al eerder plaatste zit er echt een hoop afgunst, neid en zeker elkaar de poten onder de stoelen vandaan proberen te zagen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan