Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar lovely prive zit in Rotterdam, niet in Amsterdam. En het leek me heel onwaarschijnlijk dat die eigenaar zich inlaat met confrontaties in z'n tent.

afijn; doet er verder ook niet toe. Ik heb Ramontiek gesproken. Hij blijft positief en wil het organiseren van feesten gewoon doorzetten. Denk echter dat ie zo nu en dan teveel hooi op zijn vork neemt en wellicht met wat verkeerde mensen in zee is gegaan.
 
Maar lovely prive zit in Rotterdam, niet in Amsterdam. En het leek me heel onwaarschijnlijk dat die eigenaar zich inlaat met confrontaties in z'n tent

Dat kan ik ook niet verklaren, wellicht bedoelde hij Salon Privé. Zelf ging ik er op basis van zijn verhaal overigens van uit dat de confrontatie niet in de club zelf plaats vond maar in de omgeving van (neem tenminste niet aan dat o.p. zijn hond ook uit liet in de club zelf). Kan me voorstellen dat de tv ploeg hem voor de club heeft opgewacht.
 
Nee het vond buiten plaats. En hij werd er aardig mee overvallen. Salon prive inderdaad. Niet Lovely prive. Dat is een hele andere toko, en ik kan met 99% zekerheid ook stellen dat die geen enkele cameraploeg ooit in z'n zaak hebben wilt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In iedere uithoek in de seksbranche in NL en BE zit gewoon een enorme shitload aan afgunst. Die afgunst gaat zover dat men elkaar letterlijk de hersen in wilt slaan. Voor mij niets nieuws onder de zon. Die concurrentiestrijd is er altijd al geweest, terwijl het antwoord zo simpel is.

- Je kunt genoeg en leuk verdienen als je je lekker op jezelf of je eigen "feestjes" richt en je lekker met roddels en andere bullshit buiten laat. Geldt ook voor giftige mensen om je heen.

Als meer mensen dat zouden doen, dan zou de branche mischien in een wat positievere daglicht weer staan. Dit is ook waarom de meeste hun deuren langzamerhand sluiten. Het klimaat om hierin je brood nog te moeten verdienen is soms erger of extremer dan in de tweede kamer.
 
Als je info plaatst doe het dan wel goed, hij zegt enkel dat Lovely Prive aan hem door gaf dat de party niet door ging!
ja sorry jongens. ik wandel graag voorbij gemeentegrenzen. gelukkig verwijs ik in mijn laatste post naar een eerdere post op dezelfde (midden)weg.

no offence, en nogmaals sorry aan een ieder die zich aangesproken voelt.
 
Heb nooit echt de behoefte gehad om iets te schrijven en heb zelf altijd goede ervaringen gehad met Ramontiek in alle keren dat ik ben geweest en dat waren meerdere locaties. Onlangs ook weer in Lelystad. Voldoende hapjes, drankjes, een ontspannen sfeer met leuke dames (Lana, Elvira en Rosalie) die flink tekeer gingen en vriendelijke crew. Ga altijd weg met een lach en een compleet lege zak haha.

Het aanbod is al behoorlijk schaars op dit moment en dan komt er weer een bericht n.a.v. gisteren. Dat vind ik jammer en ken het volledige verhaal niet, maar Ramon heeft recht op een weerwoord. Zonde dat alles nu breed uitgemeten wordt en ben benieuwd wat voor stappen hij daartegen neemt.
 
Bizar. Vraag me af of LunaLush zich realiseert dat haar strijd zich ook wel eens tegen haar kan keren. Meerdere dames die ik hoog had zitten hebben voor me afgedaan sinds ze elkaar als een viswijf in de haren vlogen. Het maakt een dame er niet aantrekkelijker op.

Kan best zijn dat ze gelijk heeft hoor, maar valt me wel op dat ze veel herrie maakt en er opschudding is. Soms is dat wel goed als het nodig is.
Ik ken haar niet denk ik. Is ze nieuw of was ze eerst bekend onder een andere naam in het wereldje?
 
Kan best zijn dat ze gelijk heeft hoor, maar valt me wel op dat ze veel herrie maakt en er opschudding is. Soms is dat wel goed als het nodig is.
Ik ken haar niet denk ik. Is ze nieuw of was ze eerst bekend onder een andere naam in het wereldje?
Hi Doug, Luna Lush was bekend als "Ariel" oftewel de Harry Potter van Ramontiek.
Ik zou ook giftig worden als dat mijn bijnaam werd. En ik ben ook écht een lekker wijf 🤓
 
Gisteren eventjes langs geweest bij de gymnastiekles in het pitorreske Nazareth. Voor mij de eerste keer bij Ramontiek en ook de eerste keer in zo'n omgeving, was even wennen. Het was ook vrij rustig, niet precies geteld maar er waren niet genoeg mannen aanwezig om alledrie de dames in te zetten. Desondanks prima vermaakt en na een uurtje of 2 weer richting huis gegaan.

PS: Gelukkig geen Tim Hofman gezien ;)
 
Zoals ik al eerder plaatste zit er echt een hoop afgunst, neid en zeker elkaar de poten onder de stoelen vandaan proberen te zagen.
Dat is al jaren aan de gang hoor, zelfs voordat Ramon op kwam dagen. Dus vertel eens wat nieuws 🙂
Daar moet je als organisatie bovenstaan en de dames waar je mee werkt koesteren. Doe je dat niet, dan lopen ze weg en gaan zelf aan de slag of met een andere organisatie. Samenwerken komt v 2 kanten tenslotte.
 
Onderlinge strijd leid tot ongevulde gaten, zowel in dagen als in dames, ook twijfel voor ons, om ons wel of niet aan te melden voor een feest, hoop dat de rust wederkeert, en of dat onderlinge strijd wordt uitgepraat
 
Soms lijkt het net alsof DVP/organisaties denken dat er schaarste is. Volgens mij zijn er genoeg mensen die willen komen. Er zijn ook genoeg mensen die willen komen, maar nog niet durven. Besteed tijd en energie liever aan een goede reclame en uitleg, zodat nieuwe mensen ook komen. Afgunst, roddel en elkaar onderuit halen is in ieder geval zeer onaantrekkelijk.

We hopen dat er weer leuke feesten komen. Voor ons als stel zijn het toch de ideale gelegenheden om haar gangbang behoefte te vervullen. 8 juli gaan we waarschijnlijk weer, mits de sfeer weer goed is.
 
Ik denk graag met klanten mee. Hun succes is ook immers mijn succes. Ramontiek was erg enthousiast over de paar idee'en die ik schemeren liet. Belangrijkste is is dat we afstappen van externe partijen zoals mailinglisten of prikbordjes. Ook wordpress moet eraf; je hebt een LOI cursus nodig wil je een update doorvoeren op de website. Het gaat erom dat ook Ramontiek zelf zijn website met enige ease beheren kan. Nieuw evenement? Oke, foto, omschrijving, datum en voila. Het staat klaar inclusief aanmeldformulier. En ook het aanmeldformulier geautomatiseerd, nu wordt dat allemaal per excel sheet bijgehouden terwijl dat veels te omslachtig is.

Ik heb zelf ook nog wat troefjes achter de hand, en dat gaan we in een paar weken tijd uitwerken wat de nodige fun c.q plezier zal bieden. Maar ik kan daar nog niets over schrijven, concurrentie leest ook mee, en we gaan geen slapende honden wakker maken voorlopig. Stay tuned dus.
 
Veel mooie woorden maar NUL resultaat. Want dit geklungel kost hem klanten en geld. Want er wordt nu al weken een supersnelle, perfect werkende website beloofd maar het werkt nog steeds niet. Dus neem gewoon die LOI cursus joh. Dan leer je nog eens wat.
Les 1 in deze wereld: klanten komen te voet maar gaan te paard. Dus elke dag wachten is er eentje te veel. Zeker met de sterke concurrentie van o.a. Erofeestjes Greedy Girls, Club Amai en Club Monique (en allen nog stukken goedkoper ook).
Dus als je met je klant meedenkt dan zorg je als eerste dat de business (lees: website) draaiend blijft. Het is tenslotte zijn "etalage" en niet jouw nieuwe speeltje. Het komt op mij heel amateuristisch over.
En begrijp me niet verkeerd. Ik vind dit bijzonder jammer voor Ramon! En ook voor zijn "amateur artiesten" (ahum) die graag een beetje "reiskostenvergoeding" willen genereren.
 
Heb hem alvast maar erop gezet.
Wij hebben ons al een tijdje geleden ingeschreven en gaan er weer graag naar toe 1 juni.
fun4two-banner-long-Nymphomania-221.jpg


NYMPHOMANIA IS TERUG!
Het feest voor en door Nymfomanen!
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

We kregen wat vragen van enkele liefhebbers. Sommige van jullie hebben lekker kunnen genieten van Amy op Schoolgirls (11 maart, Club Organza) en Nymphomania (6 april, Fun4Two). Ter herinnering, zij was het lekkere Aziatische meisje met bril. We waren als koppel aanwezig op deze events.

We gaan niet naar Nymphomania 1 juni. In juni kunnen we helaas niet. Waarschijnlijk gaan we wel naar de Schoolgirls editie (Club Organza) van 8 juli. We kondigen het hier ook nog wel definitief aan, of stuur anders even een berichtje. 😉
Ze kan enorm genieten en heeft er alweer veel zin in. Dus we hopen dan weer te kunnen. Woohoo 💦

Oh, we gaan haar naam nu als Ami spellen, om verwarring met anderen te voorkomen. Of, 'Aziatisch meisje met bril' is voor veel ook wel duidelijk. Haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan