WHEM Esmee & Anna (Privehuis Almere)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk087

Stamgast
Forumpionier
396
19/07/21
243
4
Iemand ervaring met Anna en / of Esmee uit Privehuis Almere? Ik heb zelf een fijne ervaring gehad met Charlie en hele goede dingen gelezen over Bella, maar ben ook erg benieuwd naar Anna en Esmee!
 
Op een ander forum (weet niet of die hier genoemd mag worden?) staan nu twee positieve recensies over Esmee, alleen wel een beetje beknopt. Misschien dat ik daar nog een account aanmaak om meer datails te vragen, want ik houd deze dame ook al een tijdje in de gaten ;)
 
Op een ander forum (weet niet of die hier genoemd mag worden?) staan nu twee positieve recensies over Esmee, alleen wel een beetje beknopt. Misschien dat ik daar nog een account aanmaak om meer datails te vragen, want ik houd deze dame ook al een tijdje in de gaten ;)
Besef wel dat dat andere forum min of meer het huisforum is van HOD/LAC en die verhuren ook de kamers van Privehuis Almere. Ze verloten daar ook gratis seks op recensies die over deze dames geschreven worden, dus heel onbevangen gaat het er daar niet aan toe.
Dat gezegd hebbende: de lovende recensies over Bella waren meer dan terecht, maar of dat voor alle dames van Privehuis Almere geldt?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan