Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog steeds geen succesIk probeer al een hele tijd met zowel Anna als Esmee in contact te komen via Whatsapp, maar ze reageren beiden nergens op![]()
Heb je het al via de gastvrouw geprobeerd?Nog steeds geen succes![]()
Goeie! Ik ga dat proberen!Heb je het al via de gastvrouw geprobeerd?
Al succes gehad?Goeie! Ik ga dat proberen!
Besef wel dat dat andere forum min of meer het huisforum is van HOD/LAC en die verhuren ook de kamers van Privehuis Almere. Ze verloten daar ook gratis seks op recensies die over deze dames geschreven worden, dus heel onbevangen gaat het er daar niet aan toe.Op een ander forum (weet niet of die hier genoemd mag worden?) staan nu twee positieve recensies over Esmee, alleen wel een beetje beknopt. Misschien dat ik daar nog een account aanmaak om meer datails te vragen, want ik houd deze dame ook al een tijdje in de gaten![]()
Dit besefte je pas nadat je klaargekomen was?Ik ben gister bij Anna geweest en het viel mij inderdaad tegen dat ze een heel stuk ouders was dan 30, ik vond de date dan ook geen succes.
Nee, toch een poging gewacht maar de date voortijdig beëindigd. Achteraf gezien had ik de date direct niet door moeten laten gaanDit besefte je pas nadat je klaargekomen was?