WHEM Esmee Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken deze dame. Heeft onder verschillende namen ontvangen in Helmond ( ik ben er geweest in de tijd dat ze Nancy heette)
Mijn eerste bezoekjes als beginner vond ik goed bij haar. Toch later ook wat mindere bezoekjes op een zeer matige locatie. Bovendien kreeg ik bij mijn latere bezoekjes steeds meer Nancy/esmee tot mijn beschikking. 😂
Laatste jaren niet meer geweest. Moet nu toch minstens 35 zijn
Op hookers zeer wisselende recensies
Raadsman
 
Ik ken deze dame. Heeft onder verschillende namen ontvangen in Helmond ( ik ben er geweest in de tijd dat ze Nancy heette)
Mijn eerste bezoekjes als beginner vond ik goed bij haar. Toch later ook wat mindere bezoekjes op een zeer matige locatie. Bovendien kreeg ik bij mijn latere bezoekjes steeds meer Nancy/esmee tot mijn beschikking. 😂
Laatste jaren niet meer geweest. Moet nu toch minstens 35 zijn
Op hookers zeer wisselende recensies
Raadsman
Ah, ja. Dat dacht ik al inderdaad. Ik ken haar ook nog uit die tijd en heb dezelfde ervaring.
Keer of 10 geweest. In het begin echt wel goed en hoopte ik er 'een vaste dame' aan te hebben. Maar het werd alsmaar minder… (en meer zoals jij zegt) ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan