Recensie Esmee, Private dreamgirls, Hasselt 4,33 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1357
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik sta er van versteld hoeveel kerels dit nog niet doorhebben. Natuurlijk zijn er een hoop meiden die het puur voor de centjes doen en het wss liever hebben dat je hen NIET laat genieten. Maar als je kwaliteit zoekt EN ervoor betaald, krijg je meestal iemand die zichzelf ook open stelt om er van te genieten. Echte GFE, want deze benaming wordt nogal snel misbruikt. GFE is het totale pakketje waarbij de dvp zich VOLLEDIG geeft.

Ik sta juist versteld hoeveel kerels hier altijd denken dat ze die dvp's laten genieten en klaarkomen.
Als ik de verhalen en reviews lees dan laat elke wandelaar een dvp klaarkomen.
En als ik aan dvp vraag. Zeggen ze bijna altijd dat ze nooit klaarkomen ondanks de reviews dat ik heb gelezen.

Vooral die "kwaliteit" werken vaak aan de lopende band. Die komen niet 20 X op 1 dag 7x in de week klaar maar als je ego dat niet aankan. Gewoon geloven wat je graag wilt geloven.

Als jij meer betaald dan faken ze exponentieel harder. Voor weinig geld gaan ze niet eens de moeite doen.
Genieten en orgasme kun je niet forceren door meer te gaan betalen.

De echte sletten die van de seks genieten. Laten juist meer toe zonder een bijtaling. Zoals anaal, pzc, cim en nzc.
Als een dame hier extra geld voor vraagt.
Geniet ze er ook niet van in mij optiek.

Overigens is Esmee zo slet dus als je ego een boost wilt geven 👍
 
Ik sta juist versteld hoeveel kerels hier altijd denken dat ze die dvp's laten genieten en klaarkomen.
Als ik de verhalen en reviews lees dan laat elke wandelaar een dvp klaarkomen.
En als ik aan dvp vraag. Zeggen ze bijna altijd dat ze nooit klaarkomen ondanks de reviews dat ik heb gelezen.

Vooral die "kwaliteit" werken vaak aan de lopende band. Die komen niet 20 X op 1 dag 7x in de week klaar maar als je ego dat niet aankan. Gewoon geloven wat je graag wilt geloven.

Als jij meer betaald dan faken ze exponentieel harder. Voor weinig geld gaan ze niet eens de moeite doen.
Genieten en orgasme kun je niet forceren door meer te gaan betalen.

De echte sletten die van de seks genieten. Laten juist meer toe zonder een bijtaling. Zoals anaal, pzc, cim en nzc.
Als een dame hier extra geld voor vraagt.
Geniet ze er ook niet van in mij optiek.

Overigens is Esmee zo slet dus als je ego een boost wilt geven 👍
Of je kan gewoon toevallig botsen op iemand die nymphomane is en van elke goede beurt geniet 🤷‍♂️ Het heeft me ook tijd gekost maar intussen heb je dan ook snel door welke er van genieten. Trouwens ik betaal nooit bij voor extra.
 
Ik heb dus een ex die in 't wereldje zat en geloof me maar, wat zij alitjd zei .... ok soms ist lekker voor hun, maar als een meisje klaarkomt of je het stemmeke hoort omhoog gaan en de ooo oooo ooooo's hoort, dat is om jullie meer op te geilen hoor. ZIj zei altijd, op mijn werk maak ik mannen hun zak leeg en geef ik hen plezier, en vaak na een shift weet je al nie meer wie uw 1e en 2e was, en thuis vrij ik met mijn lief en geniet ik en ja. Het is werk voor die meisjes hé. Die moeten ook hun rekeningen betalen en kindjes onderhouden vaak enzo.
 
Nu, je hebt er die als zakken erbij liggen die niet goed pijpen, ja, mannen weten wat ik bedoel enzo.
Ik lees wat ik lees, en ja, ik denk dat die esmee wel haar kwaliteiten heeft, en 't werk graag doet.
Dat is wat wij zoeken nietwaar? Ale ik toch, een meisje dat zelf tongt spontaan, dat zelf vraagt of initiatief neemt om te mogen pijpen, dat zich gewillig in de standjes die wij willen laat afrijden enzo.
 
Ik heb dus een ex die in 't wereldje zat en geloof me maar, wat zij alitjd zei .... ok soms ist lekker voor hun, maar als een meisje klaarkomt of je het stemmeke hoort omhoog gaan en de ooo oooo ooooo's hoort, dat is om jullie meer op te geilen hoor. ZIj zei altijd, op mijn werk maak ik mannen hun zak leeg en geef ik hen plezier, en vaak na een shift weet je al nie meer wie uw 1e en 2e was, en thuis vrij ik met mijn lief en geniet ik en ja. Het is werk voor die meisjes hé. Die moeten ook hun rekeningen betalen en kindjes onderhouden vaak enzo.
Kan goed zijn maar ik ken er echt die volop genieten.
 
Kan goed zijn maar ik ken er echt die volop genieten.
Of die goed kunnen acteren :) . Ik heb ook zo zaken indertijd op hookers over mijn ex gelezen lol en ik weet wat ze tegen mij zei. Als je daar de recenties las kwam die ook veel klaar bij mannen, tja, ze zei zelf dat ze nooit klaarkwam maar deed alsof. En als een vrouw klaarkomt, ale zij toch, dan is het bed nat, vandaar t handdoekske, en 2e en 3e keer is dat nie meer of heel weinig, dus als ze op werk bij 4 5 mannen zou klaarkomen, vreemd dan dat ze thuis want zo was ze wel, eens thuis moest ze haar beurt van mij hebben, dan was 't handdoekske toch nat hoor.
 
Of die goed kunnen acteren :) . Ik heb ook zo zaken indertijd op hookers over mijn ex gelezen lol en ik weet wat ze tegen mij zei. Als je daar de recenties las kwam die ook veel klaar bij mannen, tja, ze zei zelf dat ze nooit klaarkwam maar deed alsof. En als een vrouw klaarkomt, ale zij toch, dan is het bed nat, vandaar t handdoekske, en 2e en 3e keer is dat nie meer of heel weinig, dus als ze op werk bij 4 5 mannen zou klaarkomen, vreemd dan dat ze thuis want zo was ze wel, eens thuis moest ze haar beurt van mij hebben, dan was 't handdoekske toch nat hoor.
na ruim 20 jaar weet ik ondertussen wel wnnr wordt geacteerd of wnnr niet.
 
Maar hoeveel mannen neuken esmee nou zc? Ik ben enkele keren bij haar geweest en 2 weken geleden floepte mijn ding zomaar bij haar naar binnen zc. Ze hing toen boven mij dus ze had er geen probleem mee...Na 2 keer op en neer heb ik haar toch maar verzocht een condoom te gebruiken en toen zijn we verder gegaan. Het lijkt mij heerlijk haar zc langer te nemen, maar ik heb toch ook mijn bedenkingen...
 
Een tijd terug naar dream Girls geweest en gevraagd naar de aanwezige dames.
Ik kreeg volgens mij 4 dames te zien, waaronder Esmee.
Niet mijn smaak en ook niet gekozen voor haar. Ongezond mager, afgeleefd (ofwel is ze 30+ ofwel ziet ze er echt slecht uit voor een 23-jarige ;))
Ik was dan ook onmiddellijk vertrokken want ik had geen keuze kunnen maken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-esmee-21-jaar-terug-aanwezig-bij-dream-girls.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Terug
Bovenaan Onderaan