Recensie Esmee, Private dreamgirls, Hasselt 4,33 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1357
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1357

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-esmee-21-jaar-terug-aanwezig-bij-dream-girls.html
Totale kosten (in euro)
100
Kleine jonge meid die van aanpakken weet. Door de foto die niet erg duidelijk is op de website heb je een bepaalde verwachting.
Ze is heel vlot, vriendelijk en weet van aanpakken. Ze laat er geen gras over groeien. Ik mag wel zeggen dat dit een van de beste ervaringen van de afgelopen maanden was.
Ze doet echt wel alles wat er op de website staat. Herhalingsgevaar heel groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-esmee-21-jaar-terug-aanwezig-bij-dream-girls.html
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was weer top …
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-esmee-21-jaar-terug-aanwezig-bij-dream-girls.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het valt me tegen dat de norm zo laag ligt op de forum. Op basis van de reviews een afspraak met Esmee gemaakt.

En kan zeggen dat dit de laatste keer is dat ik ergens langs ga zonder een foto/videocall van het gezicht te hebben gezien. Het was totaal niet wat ik had verwacht of gehoopt. Ik ging er vanuit dat ze begin 20 was op basis van de advertentie en reviews maar helaas is ze eerder begin 30.

Locatie was schoon.
Het is een vriendelijke dame. Ze is klein en erg skinny.

Het is een geile slet, die goed nat wordt en geniet van de seks. Haar poes
had een sterke geur waardoor mijn zin al half verdwenen was. Betaald voor 45 min maar heb de dame 30 min gezien.

Voor mij was dit eenmalig.
Niet bepaald mijn type waar ik op val, laat staan dat ik voor de sex wil betalen.
 
Het valt me tegen dat de norm zo laag ligt op de forum. Op basis van de reviews een afspraak met Esmee gemaakt.

En kan zeggen dat dit de laatste keer is dat ik ergens langs ga zonder een foto/videocall van het gezicht te hebben gezien. Het was totaal niet wat ik had verwacht of gehoopt. Ik ging er vanuit dat ze begin 20 was op basis van de advertentie en reviews maar helaas is ze eerder begin 30.

Locatie was schoon.
Het is een vriendelijke dame. Ze is klein en erg skinny.

Het is een geile slet, die goed nat wordt en geniet van de seks. Haar poes
had een sterke geur waardoor mijn zin al half verdwenen was. Betaald voor 45 min maar heb de dame 30 min gezien.

Voor mij was dit eenmalig.
Niet bepaald mijn type waar ik op val, laat staan dat ik voor de sex wil betalen.

Dit stelt een en ander toch in een geheel ander licht. Dank voor deze bijdrage. Daar is dit forum uiteindelijk toch voor bedoeld. Geen mooie praatjes maar eerlijke info..
 
Het valt me tegen dat de norm zo laag ligt op de forum. Op basis van de reviews een afspraak met Esmee gemaakt.

En kan zeggen dat dit de laatste keer is dat ik ergens langs ga zonder een foto/videocall van het gezicht te hebben gezien. Het was totaal niet wat ik had verwacht of gehoopt. Ik ging er vanuit dat ze begin 20 was op basis van de advertentie en reviews maar helaas is ze eerder begin 30.

Locatie was schoon.
Het is een vriendelijke dame. Ze is klein en erg skinny.

Het is een geile slet, die goed nat wordt en geniet van de seks. Haar poes
had een sterke geur waardoor mijn zin al half verdwenen was. Betaald voor 45 min maar heb de dame 30 min gezien.

Voor mij was dit eenmalig.
Niet bepaald mijn type waar ik op val, laat staan dat ik voor de sex wil betalen.
Door de reviews te gelezen te hebben, had ik ook al goesting gekregen. Tot ik uw bericht lees. Ik knap helemaal af van een sterk ruikende poes en dan lees je ook nog eens dat ze nzc aanbiedt. Geen wonder dat er dan een sterk luchtje aan hangt. Dank voor je review! Ik passeer liever.
 
Door de reviews te gelezen te hebben, had ik ook al goesting gekregen. Tot ik uw bericht lees. Ik knap helemaal af van een sterk ruikende poes en dan lees je ook nog eens dat ze nzc aanbiedt. Geen wonder dat er dan een sterk luchtje aan hangt. Dank voor je review! Ik passeer liever.
Een vagina heeft nu eenmaal een eigen geur he. Meestal als ze naar zeep ruikt is de echte hygiene een pak minder. Ik bedoel wel de geur die vrijkomt als ze opgewonden geraken, niet van bij het begin al. Dan is er idd wat loos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan