Recensie Shirley, Private Dreamgirls Hasselt 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigGuy1978

Vaste klant
113
09/09/21
150
27
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/shirley-37
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens langsgeweest bij private dreamgirls in Hasselt. Was in de buurt en op voorhand even gebeld voor Shirley en ze was (nog even) beschikbaar. Afspraak gemaakt en geen 10 min later kwam deze leuke meid de kamer binnen en vulde deze met haar mooie verschijning. Shirley is een vrouw zoals ik ze graag heb. Lekkere rondingen, aanstekelijke lach en botergeil.

Ze stond al een tijdje op mijn radar en vond het vreemd dat er nog niets over haar is geschreven... . Ze heeft een goeie keuze gemaakt om bij Private Dreamgirls aan de slag te gaan want het is een huis waar ik graag kom. Ze voelt zich er goed en dat merk je meteen 😃

Ook nu was de badkamer even bezet en begonnen we alvast zwoel te zoenen. Dit zoenen ging naadloos over in tongzoenen en ik bevrijdde ze uit het niemandalletje waarin ze was gekleed. Begon haar zachtjes te vingeren en hier reageerde ze met de nodige kreetjes en kreuntjes op. A 5 min moest er haar aan herinneren of de badkamer al vrij was. Zo stond ze rechtstaand, met haar ogen toe, te genieten...

Na het wasje op de badkamer was het tijd om haar op het bed te leggen voor een degelijke befbeurt. Ook nu liet ze zich het welgevallen en zag en hoorde je haar genieten. Na enkele minuten mijn tong op haar poesje los te laten was het haar beurt voor een (diepe) pijpbeurt. Man man man, wat zoog ze zalig...

Intiem waren 3 standjes met afwerking doggy en zicht op haar geile, ronde billen. Heb haar flink doorgeneukt op een zwoele , sexy manier.

Met Shirley hebben ze er een topper bij in Hasselt. Zeer intense GFE met een ontwapenende lach (waar je garantie zal voor smelten). Ze heeft er veel plezier in en dat maakt haar zo goed.

Ze werkt van woensdag tot vrijdag vanaf 14h tot sluit. Zaterdag is ze er de ganse dag 😀.

Herhalingsgevaar: huizenhoog 😎
 
Laatst bewerkt:
Zelf heb ik Shirley nog nooit ontmoet. Ben wel al vaak bij Private dreamgirls in Hasselt geweest, en ben er zeker van dat de meisjes die er werken getest worden. Of er wil hier iemand Shirley kwaad berokkenen, of dit is een vaststelling van langer geleden toen ze zelfstandig aan privé ontvangst deed.
 
Vorige week een bezoekje gebracht aan deze dame en ik moet zeggen dat het mij goed bevallen is. Vooraf gebeld of ze aanwezig was en een afspraak gemaakt voor 30 min.
Het adres is makkelijk te vinden want het ligt aan de doorgaande weg en gratis parkeren voor de deur.
Eenmaal binnen naar boven gelopen en halverwege de 1e verdieping werd ik al tegemoetgelopen door de uiterst vriendelijke gastvrouw. Ze leidde me verder naar boven en daar mocht ik in een kamer wachten op Shirley.
Benieuwd op wat zou komen kwam na 5 min. Shirley de kamer binnen, wat een heerlijke vrolijke verschijning. Ze heeft een heerlijk wat voller lichaam met een lekkere kont en een paar heerlijke tieten. We moesten even wachten omdat de badkamer bezet was dus begon ik haar voorzichtig te strelen en zoenen wat ze toeliet.
Toen ze tussendoor checkte of de badkamer al vrij was stopte en gingen we wassen. Daarna weer terug naar de kamer en toen kon het spel beginnen. We gingen heerlijk zoenend verder en kleedden onszelf uit. Al staande heb ik haar lekkere tieten gelikt en ondertussen haar gevingerd waar ze zichtbaar van genoot, ook werd ze al aardig nat daarvan.
Vervolgens zijn we op bed belandt waar ze lekker tegen me aankroop en me begon af te trekken. Helaas was het zo geil en mede door de opwinding verschoot ik mijn kruit veel te vroeg.
We hebben daarna nog even in elkaars armen wat liggen kletsen en ons toen weer aangekleed.
Ik had nog veel meer willen doen met haar maar dat zal ik een andere keer gaan doen want ik ga zeker nog een keertje terug. Herhalingsgevaar is ook bij mij heel hoog.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-vlaamse-shirley-29-jaar-ook-anaal-en-rimmen.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week een bezoekje gebracht aan het nieuwe meisje Shirley.
Voor de eerste keer teleurgesteld buiten gegaan in dit huis. Zeer slecht en matig pijpen. En intiem was ook zeer matig. Enige pluspunt zijn haar ongelooflijk mooie dikke borsten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan