Recensie Mia, Dreamgirls, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T81

Wandelaar
Forumpionier
30
30/07/21
70
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privatedreamgirls.be/mia/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het was weer een tijd geleden en aangezien ik in een voor mij nieuwe regio was, had ik wel zin om eens een niew adresje te proberen.
Ik had eerst mijn oog op centre42 laten vallen, maar hier was geen leuke dame beschikbaar.
Toen maar doorgereden naar private dreamgirls.
Hier werd ik vriendelijk ontvangen, maar kreeg te horen dat er niemand beschilkbaar was, maar dat over 15min Mia vrij kwam.
EVen snel op de telefoon de webpagina van haar bnekeken en aangezien ik erg zin had, besloten om het te doen.
Spijtig genoeg dacht ik een 29 jarige dame te krijgen na het zien van de pagina, maar had neit gezien dat hier ook al een tweede leeftijd stond van 34. Later zag ik op een ander forum nog twee leeftijden 36/37 en die 37 is denk ik minimaal correct, alhoewel ik uiteindelijk van 40 ook niet zou staan te kijken.

Na dus afgerekend te hebben en te wachten op de kamer op Mia, was. ik dus enigzins teleurgesteld toen ik haar uiteindelijk zag.
Maar had toch zin, dus er maar voor gegaan.
Uiteindelijk lukte het niet om een echte klik te krijgen en was haar service matig. En begon op een gegevenm moment zelfs de radio me te irriteren, dus heb toen maar gekozen om haar het met de hand af te laten makjen, aangezien ik al aanvoelde dat het niet iets beters ging worden.

Zowel de theke als Mia was vriendelijk en het huis zag er best okay uit, en het zoenen was nog best aardig met Mia, maar de rest miste gewoon een goede klik om echt een fijne ervaring te zijn.
Misschien bezoek ik het huis nog eens voor een andere dame, maar niet voor Mia weer.
 
Heb onlangs ook kennis gemaakt met deze deerne. Ze is inderdaad wat afwezig en terughoudend, maar het viel niet tegen. Laten we zeggen net onder het vereiste gemiddelde niveau.:unsure:
 
Ik had haar nummer van een maatje gekregen en wilde ook een afspraak met haar maken werd voor vanalles wat niet schoon was uitgemaakt. Er werden namen genoemd die voor mij totaal onbekend zijn en waar ik eerlijk gezegd ook geen zaken mee heb met wie ze wel of niet dated.Dus heb dame maar heel fijn laten schieten en op voorafgaande recencies afgaande heb ik er ook nog es goed aan gedaan ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan