Recensie Monica, Ramsel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kuieraar

Wandelaar
79
20/03/23
56
9
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-here-is-monica-new-in-town.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Toen ik deze online zag verschijnen was mijn eerste idee van "ow boy, weer een fake".
Maar toen zag ik dat het Ramsel was (in tegenstelling tot de verwachtte Rillaar) en was mijn nieuwsgierigheid gewekt.

Ik dacht: ik ga eens tot daar, was niet te ver, en als het weer fake foto's zijn trappen we het af.

De communicatie verliep redelijk vlot, mevrouw was zich waarschijnlijk aan het vervelen.

Enfin, daar aangekomen: aangenaam verrast. De foto's waren echt (of toch een dame die er zeer erg op gelijkt).
Ik vond het wel een mooie madam en ze lachte ook heel lief naar me, smalltalk was wel leuk, dus begon een beetje te hopen dat het toch wat zou zijn.

Afgerekend voor een half uur, kreeg direct instructies om op het bed te gaan liggen.
Ze probeerde direct een condoom aan te doen terwijl er nog geen beweging in zat
Nadat ze hem half stijf had gepijpt gedurende 30 seconden of zo moest het direct over naar doggy.

Toen ik op die manier niet op enkele minuten klaar kwam vroeg ze of ze het niet met de hand mocht doen.
Ik heb haar toen gevraagd om cowgirl te doen, wat ze deed. Heeft ze een minuut of 2 volgehouden en dan kreeg ik nogmaals te horen "ik denk dat het beter met de hand gaat".

Omdat ik het toen gehad had met het hele gedoe heb ik maar toegegeven.
Haar handkunsten waren eigenlijk het enige positieve aan het bezoek buiten haar looks, daar had ze duidelijk veel ervaring mee. Waarschijnlijk werkt ze op die manier al haar klanten zsm buiten.
(niet dat ik op dat moment nog zin had om moeite te doen).

Hoe dan ook, vriendelijk meisje, maar zoals gewoonlijk bij dit soort profielen pure geldklopperij (ik ben denk ik nog geen 15 minuten binnen geweest) - tenzij je een goeie handjob wilt.
Weer eentje geëvalueerd zodat jullie het niet meer moeten doen.

Positieve noot: Was niet zo heel ver van de Colruyt, dus ik ben doorgereden en gaan winkelen, was nodig ;-)
 

Is dezelfde volgens mij ... ze adverteerd met stuk of 3 advertenties
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan