Recensie Beatriz Ramsel Begijnendijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marvin 74

Newbie
13
25/06/23
5
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-seksbom-wil-jouw-paal-in-haar-kut-en-in-haar-reet.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vrijdag een bezoekje gebracht aan Beatriz in Ramsel. Ze stond al een tijdje op mijn to do lijstje.
ze ontvangt samen met 2 andere meisjes in een vrijstaand huis waar je je auto discreet achter de haag kan parkeren.
Vriendelijke ontvangst, direct mee naar de kamer alwaar ik een zeer goede massage kreeg. Haar foto's zijn echt en recent, kortom een mooie vrouw
Na de massage van +/-5min samen het bed in waar ze me al snel begon te pijpen (met condoom), ze adverteert wel met pijpen zonder maar dat doet ze denk ik niet... Tijdens het pijpen heb ik haar even kunnen vingeren maar van beffen of de beloofde 69, zoenen en tongzoenen kwam niets in huis
Het pijpen was wel ok maar het duurde niet lang alvorens ze aanstalten maakte om haar te nemen. Het neuken moest snel gaan dat voelde ik,.
Na haar enkele minuten in doggystyle met het nodige fake gekreun genomen te hebben alwaar je uitzicht hebt op haar mooie kont overgeschakeld naar missionaris en mijn zakje snel gevuld.
Kortom niet voor herhaling vatbaar voor mij, totaal geen GFE, voor 30 minuten betaald maar na 20minuten zat ik terug in mijn auto.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan