Recensie Mia Anal Queen, Leuven 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilebok

Vaste klant
105
06/08/21
222
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anal-queen-new-in-the-city.html
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Soms heb je zin en zijn je gekende kwaliteitsdames er niet en dan ga je eens iets nieuws proberen. En dan valt dat soms tegen. Deze Mia, niet lelijk, dikke borsten en een mooie kont. Tot daar het goede nieuws. Moest berichtje sturen als ik er was. Heeft me nog 7 min laten wachten en was net bezig bericht te typen dat ik weer weg ging als ze dan toch het appnummer gaf. Boven aangekomen, bierluchtje op de kamer. Mia zag er normaal uit. Service was van de rap rap kant. Had betaald voor 30 min, maar ben denk ik 16 min binnengeweest. Beffen kon kort, maar het moest blijkbaar vooruitgaan. Condoom erop ( alhoewel ze adverteert dat ze ook zonder condoom pijpt ), recht pijpen en dan op mij gaan rijden. Na 1 min "you finish?". Heu, echt niet, totaal geen opwinding. Dan gehurkt als een wilde tekeer aan het gaan op mijn fluit zodat hij eruit vloog. Dus vlug naar doggy. Zo haar lekkere dikke kont genomen, klaar gekomen, maar dat had ze niet gevoeld, dus ben ik lekker blijven verder haar langs achter nemen. Ze deed alle moeite om me toch maar klaar te krijgen, ging uiteindelijk op haar buik liggen, benen dicht om mijn fluit toch maar zo hard te knijpen dat ik zou klaar komen. Heb dan gespeeld dat ik klaar kwam. En dat was het dan. Geen zoenen. ZEKER GEEN herhalingsgevaar. U bent gewaarschuwd.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/quality-time-sexy-real-with-experience.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele weken terug me gewaagd aan Mia toen ze in Brugge was.
Mijn afspraak met een andere dvp kon niet doorgaan en de nood was hoog.

Op goed geluk richting Brugge.

Gekozen voor een vluggertje met anaal.

De ontvangst was hartelijk. Ondanks dat ze enkel Spaans spreekt is ze wel vlot in de omgang. Geen vertaalapp. Ze blijft gewoon praten tot je reageert.
De foto's op Redlights zijn waarschijnlijk van een tijdje terug, maar ze heeft wel nog steeds een mooi lichaam.

Het pijpen was bijzonder. Ze heeft een bepaalde techniek die het voor mij niet doet. Ze snoert met haar hand precies het bloed af naar je eikel terwijl ze haar mond gebruikt als een vacuüm.
Misschien dat er hier fans van zijn, maar ik alvast niet. Los van dit waren haar pijpkunsten best ok.
Voor anaal stelde ze doggy voor.
Het probleem was dat ze een overvloed aan glijmiddel gebruikte, zodat piemelmans precies een paling werd. Met als gevolg dat het moeilijk werd om hem in haar kont te krijgen.
Ze kreeg het al wat op haar heupen. Haar armen begonnen "pijn" te doen.
Hop, condoom er af en ze begon me terug te pijpen als een bezetene. Nieuw condoom er over en hem terug in haar kont proberen krijgen.
De zin om haar anaal te neuken was weg. Haar omgedraaid en haar zo genomen.
"You cum baby"
De gevleugelde woorden waardoor het enkel nog langer duurt.

Herhalingsgevaar? Misschien, maar ik betwijfel het.
Ze deed het niet slecht. De overtuiging was er wel, maar misschien gewoon niet voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan