Recensie Mia (Senhorita), Brugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AnalCareBear

Stamgast
538
23/11/22
182
28
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mia-quick-15-mins-60-only-tonight.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mia ontvangt buiten centrum Brugge in een mooi appartement.
Afspreken ging vlot via WhatsApp. Ze spreekt ook behoorlijk vlot Engels.

De ontvangst was aan de koele kant.
Ik voelde meteen dat het moest vooruit gaan.
Haar spannend, weinig verhullend kleedje ging al snel uit.
Ze heeft een fantastisch lichaam en een mooi gezicht. Afgetraind met een koppel grote borsten.

Het was in de zetel te doen. Mij goed.
Het aftrekken stelde weinig tot niets voor. Precies of ze er vies van was.
Condoom er over en pijpen. Ze was er al minder vies van, maar het was oppervlakkig pijpen met wat fake gekreun.
Op zich maak ik niet veel van het fake gekreun, zolang ze goed pijpen.
Het pijpen was veel te kort voor mij om in de stemming te komen. Los van het feit dat ze een fantastisch uiterlijk heeft, werkte het niet.
Ze kwam al snel bovenop me zitten. Veel te veel glijmiddel. Het was moeilijk om hard te blijven.
Ze voelde dat alle aandacht verslapte en wou overgaan naar doggy. Zo een tijdje gas gegeven met zicht op haar mooie stevige kont.
Maar dit was het ook niet.
Overgeschakeld naar missionaris. Dit doet het meestal wel voor mij. Ze houdt ook oogcontact. Borsten mag je aanraken, maar niet likken/zuigen aan haar tepels.
Ook hier kon ze de spanning er niet inhouden.
Dan maar condoom af en tussen haar borsten. Dit was het eerste waar ze de spanning wel in kon houden. Waarschijnlijk omdat ik nu wel moest klaarkomen. Met de doekjes al klaar.

In haar advertentie op Redlights staat dat CIM mogelijk is, maar volgens mij absoluut niet.

Klaar gekomen en daar stopte het ook.

Jammer. Ze ziet er fantastisch uit, maar nul plezier.

Herhalingsgevaar is er voor mij niet
 
Ik zie dat deze dame terug in Brugge is. Ze had al heel wat slechte reviews op een vorige site waaronder van mezelf. Ik zal deze gewoon herhalen hier: ga niet naar deze dame. Zoals AnalCareBear terecht zegt haar service is barslecht. Ze was één van de minst geïnteresseerde dames die ik ooit heb ontmoet (en ik heb al veel dames ontmoet).

Pijpbeurt was gewoon sabbelen op de condoom waardoor ik zeer vlug enthousiasme verloor. Standjes kan je maar een minuut doen vooraleer je moet verwisselen. Bij mij (maar niet bij AnalCareBear blijkbaar) was haar lichaam helemaal niet zo strak als op de foto's, maar dit is al een eind geleden.

Bovendien adverteert deze dame soms met fake profielen met foto's van andere dames! Ik was dus verrast toen ze de deur opendeed terwijl ik op dat adres voor iemand volledig anders was... Ze maakte duidelijk dat zij de enigste was daar dus doelbewuste misleiding...

1 raad: spaar je geld en ga naar een andere dame, maakt niet uit wie want deze dame doet dit voor het gemakkelijke geld.

Jan
 
Met de tijd kan ook veel veranderen. Herinner mij haar nog van jaren geleden. Ze adverteerde toen nog als Nayara. Ik ben er toen verschillende keren bij geweest, want voor mij was het de eerste twee keer een top ervaring. De derde keer werd ze al wat koeler en na de vierde keer was de pret eraf. Jammer, maar voor sommige waarschijnlijk een te veeleisende job, die ze desondanks blijven verder doen omdat het geld oplevert.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan