Recensie Estrella, Brugge 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AnalCareBear

Stamgast
535
23/11/22
181
28
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-very-hot-party.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze avond bij Estrella geweest voor een blowjob zonder condoom en klaarkomen in haar mond.

Afspreken via WhatsApp verliep wat stroef.
Misschien omdat ze veel berichten krijgt aangezien ze nog maar net toegekomen is in Brugge. ( Zondag is ze terug weg)

Hartelijke ontvangst. Stelt je meteen op je gemak.
Ze heeft het lichaam van een vrouw die drie maand geleden bevallen is. Ik heb een zwak voor latina's en vind het een zeer mooie vrouw.
Na de financiële regeling, mocht ik m'n kleren afdoen en kwam ze op inspectie. Daarna nam ze me mee in de douche om me te wassen. Kort, maar het nodige was grondig gewassen.
Afdrogen en ik mocht plaatsnemen op het bed.

Pijpen doet ze fantastisch!
Op zich zou ik haar 4.5 sterren willen geven. Een halve ster minder omdat ze niet kan deepthroaten. Ze adverteert er ook niet mee, maar ze pijpt wel diep.
Tijdens het pijpen positioneert ze zich zo, zodat je haar overal kan aanraken en met haar borsten kan spelen. Als borstenfan kwam ik zeker aan m'n trekken.

Klaarkomen ik haar mond, is ook effectief klaarkomen in haar mond. Zelf na dat ik klaargekomen was, bleef ze pijpen. Fantastisch! Ze deed me spartelen als een vis op het droge van genot.
Daarna spuugt ze je zwemmers wel in de lavabo, maar ik merkte nauwelijks dat ze even weg was.

Ze neemt haar tijd en je krijgt ook de tijd.
Zelf toen ik mijn kleren al terug aan had, bleef ze praten en grapjes maken.
Haar Engels is niet perfect, maar zeker goed genoeg.

Uiteindelijk 25 minuten binnen geweest.
Een fantastisch orgasme en een aangename babbel.
Herhalingsgevaar is zeer groot!
 
Deze avond bij Estrella geweest voor een blowjob zonder condoom en klaarkomen in haar mond.

Afspreken via WhatsApp verliep wat stroef.
Misschien omdat ze veel berichten krijgt aangezien ze nog maar net toegekomen is in Brugge. ( Zondag is ze terug weg)

Hartelijke ontvangst. Stelt je meteen op je gemak.
Ze heeft het lichaam van een vrouw die drie maand geleden bevallen is. Ik heb een zwak voor latina's en vind het een zeer mooie vrouw.
Na de financiële regeling, mocht ik m'n kleren afdoen en kwam ze op inspectie. Daarna nam ze me mee in de douche om me te wassen. Kort, maar het nodige was grondig gewassen.
Afdrogen en ik mocht plaatsnemen op het bed.

Pijpen doet ze fantastisch!
Op zich zou ik haar 4.5 sterren willen geven. Een halve ster minder omdat ze niet kan deepthroaten. Ze adverteert er ook niet mee, maar ze pijpt wel diep.
Tijdens het pijpen positioneert ze zich zo, zodat je haar overal kan aanraken en met haar borsten kan spelen. Als borstenfan kwam ik zeker aan m'n trekken.

Klaarkomen ik haar mond, is ook effectief klaarkomen in haar mond. Zelf na dat ik klaargekomen was, bleef ze pijpen. Fantastisch! Ze deed me spartelen als een vis op het droge van genot.
Daarna spuugt ze je zwemmers wel in de lavabo, maar ik merkte nauwelijks dat ze even weg was.

Ze neemt haar tijd en je krijgt ook de tijd.
Zelf toen ik mijn kleren al terug aan had, bleef ze praten en grapjes maken.
Haar Engels is niet perfect, maar zeker goed genoeg.

Uiteindelijk 25 minuten binnen geweest.
Een fantastisch orgasme en een aangename babbel.
Herhalingsgevaar is zeer groot!
Raar dat je geen moedermelk drinkt,niet laat rimmen en geen tongzoenen doet.....waar ongeveer ontvangt ze aub?
 
Ik zou wel eens melk willen zien spuiten uit een mooie vrouw haar borsten en proeven uiteraard. Zou zij veel veel melk hebben en geven?
Iemand ervaring mee?
Hier ervaringen toen ze in Lier was:

 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog eens bij Estrella langsgeweest toen ze onlangs terug in Brugge was.

Dit keer gekozen voor 30 minuten met anaal.

De ontvangst was dit keer haastiger dan de vorige keer. Ze gaf me meer het gevoel dat het moest vooruit gaan.

Ik mocht m'n kledij afdoen en plaatsnemen op het bed.
Meteen een condoom er over waarna ze me onmiddellijk begon te pijpen. Het deed me weinig, dus ze had wat moeite om me hard te krijgen.
Zodra ik hard was ging ze in doggy zitten zodat ik haar kontje kon neuken.
Dit ging niet al te vlot.
Door het haastige gedoe kon ik moeilijk mijn erectie houden. En doordat ze zelf haastig was, was ze ook niet ontspannen. Anaal gaat dan uiteraard ook niet zo vlot.
Toch, de aanhouder wint.
Ik heb haar afwisselend vaginaal en anaal geneukt.
Van zodra het neuken wat vlotter verliep kwamen de gevleugelde woorden "you cum baby?". Dit bleef ze dan ook opnieuw en opnieuw vragen.
Al neukend klaarkomen zat er absoluut niet in, dus haar dan maar gevraagd om op haar knieën voor me te zitten zodat ik haar tussen haar borsten kon nemen.

De gemoedelijke sfeer van onze eerste ontmoeting was er helaas niet.

Herhalingsgevaar?
Misschien, maar dan terug voor pijpen zonder condoom en klaarkomen in haar mond.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/estrella-hete-latina-2.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren avond samen met mijn vriendin een paar toerkes gelopen in Antwerpen, maar niets naar onze zin gevonden.
Naar huis terug onderweg nog ff op redlights gekeken en bij Estrella uitgekomen. We hadden beiden wel zin in een latina met big boobs .
Afspraak in het Engels gemaakt en konden direct afkomen.
Foto's van haar zwangere buik kloppen niet !!! Maar borsten zaten wel vol melk .
Verdere details....... gewoon alles normaal, kutje en kontje kunnen vingeren en leuke BJ gehad en that's it .
Binnenkort maken we nog een verslag van ons boom boom weekje in Thailand en met dank aan geile geraard voor de leuke tips .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan