Recensie Zwangere blonde, Brugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AnalCareBear

Stamgast
542
23/11/22
183
29
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zwangere-blonde-dorstig-om-te-zuigen.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Als zij zwanger is, dan ben ik de paus.

Tegen beter weten in toch afgesproken met haar.
Momenteel is het niet veel soeps in Brugge, maar de nood was hoog. En, haar advertentie maakte me stiekem ook wel nieuwsgierig.

Het was al laat/donker, de inkom was ook donker en ze had een type kledij aan wat het moeilijk maakte om in te schatten of ze nu wel degelijk zwanger was.

Eens op de kamer, betaald en de kledij ging uit. Toen werd het meteen duidelijk dat het gewoon een vetbuik is.
Voor de rest is ze ook niet echt zwaar, maar het vet dat ze heeft zit op haar buik.

Plaats nemen op het bed.
Het pijpen was zwak en zeer eentonig. PZC was plots ook niet meer mogelijk, waardoor haar manier van pijpen niet bevorderend was om om een erectie te houden.
Aanraken mocht, maar enkel haar borsten en billen.
Daarna mocht ik één standje kiezen en dat was het dan ook.
Gekozen voor missionaris.
Tepels zuigen was een duidelijke no go.
Haar geneukt alsof m'n leven er van af ging. Volle gas er op. Borsten gekneed alsof het brooddeeg was.
Het was dit of niet klaarkomen. Ze gebruikt ook flink wat glijmiddel, dus het was niet evident.
Klaarkomen op haar borsten was plots ook geen optie meer.
Dan maar volle gas blijven geven.

Klaar gekomen, kleren aan en weg.

Absoluut geen herhalingsgevaar.

Edit
Volgens mij is dit dezelfde:


Beide profielen zijn oude foto's.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben ik er ook geweest toen nog in Sijsele. Zo middelmatig dat ik het niet 100% zeker weet, ik gelokt door het feit dat een zwangere toch iets speciaal is. Maar volgens mij inderdaad gewoon een dikke buik. PZC ook plots niet meer mogelijk.
 
Dit was volgens mij de meest slechte ervaring in m'n wandelcarrière.
Ook de manier waarop ze omsloeg eens ze het geld ontvangen had.

Naarstig op zoek naar een DVP die dit komende week kan goedmaken.
 
Heb haar via app gevraagd om een foto van haar buik, maar die wil ze niet sturen, ben in Maart bij haar geweest toen had ik het idee dat ze vroeg zwanger was.... ik heb zelfs haar melk geproefd nu 3 maanden later ben ik wel nieuwsgierig of ze echt zwanger is... ze heeft mij toen lekker verwend
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan