Recensie Mia, HOP, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gewoon een jongen

Wandelaar
28
07/05/22
38
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb het idee dat het een andere Mia betreft als waar nu al een topic van bestaat dus maak ik een nieuwe.

Mia is 21 jaar uit Salvador. Staat (nog) niet op de site of kinky-pagina van House of pleasure.

Op de bonnefooi voor Vicki naar HOP gereden maar ze was helaas bezet. Ik had een magere keuze uit Carol en Mia. Geen probleem, Mia was precies mijn smaak en ze was uitstekend.

Meteen vanaf de kennismaking was Mia heel vriendelijk en goed gezind. Ik kreeg direct een fijn gevoel.

Mia begon met pijpen zittend op bed terwijl ik stond maar dat vond ze niet geil genoeg. Ze gooide het kussentje op de grond voor de spiegel en ging op haar knieën. Man wat geil.. het pijpwerk was een beetje het standaard-nummertje. Voor mij te snel en niet diep genoeg maar voor de meesten zal dit zijn wat ze willen.

Daarna kwam ze bovenop me voor wat tederheid, knuffels en kusjes over mijn borst wat heel fijn was met haar. Toen ze naast me kwam liggen dirigeerde ze mijn hand naar haar kut om te spelen terwijl ze met mijn jongeheer speelde. Ging een beetje onhandig dus heb ik me gepositioneerd om haar eens fijn te likken. Fris kutje met een kleine clit, ze vond het nog nodig om me aan te wijzen waar ie zat. Meid ik weet heel goed waar ik moet zijn maar ik ga niet direct voor de prijs :) ze kwam heel snel en zachtjes klaar. Na een paar minuten was het spetternat en kon ik haar goed proeven. Toen ik opkeek was het een mooie knoeiboel geworden. Ik had aangegeven dat ik voorspel heel fijn vond en daar ging ze fijn in mee. Geen haast.

Over op het echte werk. Doggy wou ze in eerste instantie niet maar na wat andere standjes waarin ze zag dat ik er minder van genoot toch maar in doggy. Pfff wat een heerlijke kont.. niet te groot maar wel lekker zacht en rond. Genoeg om tegenaan te beuken. Zeker een top 3 voor mij wat betreft de seks.

Al met al een hele relaxte meid met die weet wat ze doet. Hoewel er zeker punten voor verbetering zijn vind ik vooral voor haar leeftijd dat er veel dames van kunnen leren.

Ze doet heel erg haar best in het Engels maar in het Spaans ging het toch beter. Voor mij geen probleem.

Meer dan kusjes op de lippen was het niet dus heb ik ook niet verder geprobeerd. Voor mij wat minder belangrijk.. ik moest aan je denken @Motormaf :LOL:. Op de vraag zal ze ja zeggen maar meer als bij vicki zal het niet zijn gok ik

Herhalingsgevaar groot voor een paar keer maar niet voor altijd. Ik ga deze week nog terug :love:

Tot zover mijn iets te gedetailleerde review, maar dat is wat deze meid verdient
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan