Recensie Mel!! Queen of anal, Pulderbos-Zandhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
698
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/horny-blonde-16.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
@amateur , ... ter uwe info...:)

Zo, eens uit 't Rozenhof van de Lierseweg in Herentals, op de parking, in mijn auto, zocht ik, op Redlights dot be, de Brasiliaanse DVP van de buurt.

Gisteren, rond 18u00, bezocht ik Mel!!Queen of anal - Hot blonde, Pulderbos-Zandhoven

Eerst, belde ik naar Brasiliaanse Layla hot (29j) van Grobbendonk. Toen ik haar vroeg over de mogelijkheden, hoewel het op haar lijst is, antwoorde ze dat ze geen anaal doet. OK, volgende !

Tweede, belde ik naar Brasiliaanse Mel (ook 29j), Queen of anal in Pulderbos. Ze bevestigde mondeling, in het Engels, dat ze anaal doet. OK, ik kom.


https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-blonde-139.html

Op WhatsApp, bevestigde ze nog met een berichtje:

-------------------------------

Hey baby how are you?❤️

MY PRICES ARE :

1 HOUR 150€
30 MIN 100€
15 MIN 80€

INCLUDED: Many kisses, affection, massage, blowjob with or without a condom and all positions 😍

EXTRAS : ANAL 50€
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ADRESS: dicht van de kerk in Pulberbos

-------------------------------------

Haar prijzen en mogelijkheden zijn in lijn met de markt van vandaag en de recente kosten verhogingen ter oorzake van de Russische oorlog tegen Ukraine.

Naast de kerk is er vrije parking.

Twee minuten later, werd ik verwelkom door Mel in haar privé ontvangst, met al kusjes hier en daar. Zij is wel de DVP van haar foto's en video's, met dezelfde bruine kleur, plus de witte vlekken van een bikini.

Ze heeft de bouw van een mooie Braziliaanse, niet dun en niet dik, met een mooie brede ronde kont en mooie grote stevige tieten. Aangezien ze littekens heeft die van haar areolas naar de basis van haar borsten lopen, denk ik dat ze borstvermindering heeft ondergaan. Het resultaat is prachtig en haar voluptueuze proporties zijn aangenaam om naar te kijken en te strelen.

Na een douche met haar hulp, belanden we op haar bed, en begon de feest, eerst met een goede pijpbeurt zonder condoom gevolgd door een 69. Haar sekslippen strelen, dat mag, maar ze houdt niet van vingeren. Anaal vingeren mag, met veel zachtheid. Voor de rest is ze speels. Heel leuk!

Dan condoom erop, missionaris, gevolgd door doggy, in haar kutje en dan in haar kontje, en zo ben ik met plezier klaargekomen.

Daarna nog een douche.

Totaal, ben ik 40 minuten gebleven voor 150€, anaal inbegrepen.

Hhhhmmmm..., voor herhaling vaatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik wel ontmoet een maand of 3 geleden, geen slecht figuur. Geen slechte ontmoeting maar ze rook niet 100 % fris. Wel een redelijke service, als ook een best wel lekker figuur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan