Recensie Esmee, Private dreamgirls, Hasselt 4,33 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1357
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel ja , maar uit de recensie kan ik niet opmaken of ze een stinkkut heeft of eerder de persoon nogal gevoelig is aan de natuurlijke geur van een poes
Mijn neus is idd gevoeliger dan andere voor nare geurtjes. Vandaar dat ik ook in mijn recensie schreef sterke geur. De rest mogen jullie zelf beoordelen wat jullie ervan vinden. Sommige vinden het misschien wel lekker ruiken.

Voor mij is een frisse kut, een kut die niet ruikt op afstand 😂.

Het is dat ik al had betaald maar als dit een van mijn scharrels was geweest met zo geurende poes was ik niet verder gegaan dan vingeren.

Het rook als een kut met een verstoorde PH-waarde en ik heb wel een vermoeden hoe dat kan.
 
Mijn neus is idd gevoeliger dan andere voor nare geurtjes. Vandaar dat ik ook in mijn recensie schreef sterke geur. De rest mogen jullie zelf beoordelen wat jullie ervan vinden. Sommige vinden het misschien wel lekker ruiken.

Voor mij is een frisse kut, een kut die niet ruikt op afstand 😂.

Het is dat ik al had betaald maar als dit een van mijn scharrels was geweest met zo geurende poes was ik niet verder gegaan dan vingeren.

Het rook als een kut met een verstoorde PH-waarde en ik heb wel een vermoeden hoe dat kan.
 
Herstel ))) een kut die niet ruikt op afstand. Benieuwd hoe jij dit ervaart als je tong in de buurt komt, of toch maar eerst langs de viswinkel.
 
Kan ooit raar gaan met een kut.Ik heb ooit een grietje gebeft,niks aparts geroken.Daarna doggy neuken,kwam me toch een graf en putlucht naar boven,niet normaal.Net of ik een nest dooie jong vogeltjes lag te naaien
 
Je weet niet wat je mist. Als het kutje lekker is kan je haar zo naar hogere sferen loodsen. Ik vind het wel leuk als de dvp ook wat geniet. Want zeg eerlijk , aan het gebeuk hebben vooral wij klanten wat.
Ik heb zelden vriendinnen/scharrels gebeft. Laat staan dat ik dvp ga beffen die ik niet ken.

Heb 1x een dvp gebeft omdat ik de hoofdprijs had betaald. En dan wil je ook onderste uit de kan halen. Dat heb ik geweten 🙄. 2 aften op mijn tong en een weeklang met een rode kin rondgelopen.
Dat kan ik wel missen 😉.

Dames mogen op mijn vingers en gebeuk genieten👍
 
Ik heb zelden vriendinnen/scharrels gebeft. Laat staan dat ik dvp ga beffen die ik niet ken.

Heb 1x een dvp gebeft omdat ik de hoofdprijs had betaald. En dan wil je ook onderste uit de kan halen. Dat heb ik geweten 🙄. 2 aften op mijn tong en een weeklang met een rode kin rondgelopen.
Dat kan ik wel missen 😉.

Dames mogen op mijn vingers en gebeuk genieten👍
Ja dat begrijp ik dan wel. Ik heb ook wel al meerdere keren het beffen gelaten. Eigenlijk weet ik al vanaf het eerste zicht of er gebeft zal worden. En dan bedoel ik met de kleren nog aan. Heel raar, maar tis wel. Daarom nu altijd vaste.
 
In 't algemeen is het zo , ale mijn ervaring, een poes die (thuis) regelmatig wordt volgespoten en nie geleegd wordt op wc of zo, dat die geurtjes heeft. Meisjes zonder een lief ruiken frisser vind ik altijd.
 
Nu, ik ken ook iemand uit 't wereldje, en die zegt ook, er zijn mannen, die je niet ruikt, of die een lekker aftershave geurtje hebben of intiem lekker zeepgeurtje, maar er zijn ook klanten die je hun adem of zweet op een meter ruikt hoor, en die ze intiem wassen en erna nog een visgeur rond hun pie hebben hangen. Dus nie alle mannen zijn ook hygienisch hoor. En elke vrouw kan eens ruiken, ik vind nie dat je esmee op zoiets moet afrekenen.
 
Een vagina heeft nu eenmaal een eigen geur he. Meestal als ze naar zeep ruikt is de echte hygiene een pak minder. Ik bedoel wel de geur die vrijkomt als ze opgewonden geraken, niet van bij het begin al. Dan is er idd wat loos.
Er zit een enorme verschil tussen een "natuurlijke" geur bij een vagina of een viswinkel dat te lang heeft lopen rotten. Uit de reactie voor mij las ik, "een sterk ruikende vagina". Alles wat sterk ruikt daar beneden, maakt dat mijn soldaat weer in zijn schulp kruipt haha. Mijn neus reageert zeer sterk op afwijkende geurtjes. Vandaar mijn reactie dat ik liever de DVP passeer. Vooral omdat ze nzc aanbiedt en we weten allemaal dat je voorganger wss haar kinderkamer had gewit en je er van uit kan gaan dat ze niet alle verf uit haar eigen heeft gescoopt zal ik ma zeggen haha. Niks tegen over de DVP, respect voor haar en als dat haar keuze is om mannen nzc aan te bieden, dan is dat maar zo. Enkel mag er dan wel gezegd worden dat er een sterke geur rondom haar opening hangt en dat mede wandelaars zich op zoiets kunnen voorbereiden. Totdat MrMystery het zei, stond zij op mijn lijstje, puur omdat iedereen lovend was over haar. Maar na het berichtje van MrMystery en wat onderzoek op nzc forum, knapte ik compleet af en schrapte ik de DVP van mijn lijstje. Ieder zo zijn eigen wils en dat maakt dat dit forum zo informerend is voor ieder die daar zijn conclusies uit trekt. Nogmaals, niks negatiefs over de DVP zelf.
 
Dan heb je hun nogal tekort gedaan.

De meeste houden wel van een goede bef / likbeurt. Net zo goed dat wij wensen lekker gepijpt te worden.

Op z'n zachts gezegd, hoort het erbij.
Heb ze nooit horen klagen. De meeste houden meer van een stevige beurt.

Exen en scharrels komen nog steeds afentoe terug hiervoor. Laat het beffen wel aan hun vriendjes over 🙄.
 
Waarheid als een koe. Punt!:cool:
Ik sta er van versteld hoeveel kerels dit nog niet doorhebben. Natuurlijk zijn er een hoop meiden die het puur voor de centjes doen en het wss liever hebben dat je hen NIET laat genieten. Maar als je kwaliteit zoekt EN ervoor betaald, krijg je meestal iemand die zichzelf ook open stelt om er van te genieten. Echte GFE, want deze benaming wordt nogal snel misbruikt. GFE is het totale pakketje waarbij de dvp zich VOLLEDIG geeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan