WHEM Estela Tongeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elaborate pls...

Een Brazilliaans geïmporteerde die waarschijnlijk beperkt Engels spreekt, gemakkelijk geld wil verdienen, en er weinig moeite gaat insteken.

Gepaard met lugubere figuren die mogelijk rond haar hangen is dit altijd een skip.

(Ik ben persoonlijk bekend met dergelijke importeurs van deze meisjes. Favelados is de beste omschrijving)
 
Dat wil nog altijd niet zeggen dat de meisjes een slechte service leveren.
Het begint gewoonlijk al met hygiëne en respect.
Heb ooit een meisje het geld laten houden, ondanks dat ze voor mij een 0 scoorde in pijpen en neuken. Toch nog eens teruggegaan omdat ze er echt welk leuk uitzag.
Dit verwonderde haar, en toen toch een heel leuke date gehad.
 
Ik heb enerzijds wel begrip voor een bepaalde achterdocht naar Latinas toe aangezien ik de indruk heb dat de recensies die ik op dit forum recent lees gemiddeld eerder negatief zijn. Ik geef ook toe dat ik na corona nog geen Latina heb bezocht. Echter:
1) veralgemenen en een bepaald ras vizeren is toch kort door de bocht. Oplichters, golddiggers vind je onder elk ras/nationaliteit, autochtoon incluis
2) ik heb in mijn wandel carrière door de band uitstekende Latina ervaringen gehad.
3) ik ga eerstdaags naar een Latina zonder vooringenomenheid, me baserend op mijn eigen scouting en radar in combinatie met waardevolle en betrouwbare recensies hier.

Wat Estelle en andere dames betreft van welk ras dan ook is er maar 1 nuchter advies: there is only 1 way to find out, meaning visiting the lady
 
Precies zoals hierboven gezegd wordt door @ismedatiets @Sniper68
Het verschilt per persoon/dame hoe het verloopt.
Dit weet je nooit op voorhand tenzij de dame hier al beschreven is.

Mijn advies:
Maak een korte afspraak als eerste, je kunt eventueel nog verlengen als uitkomt en klikt.

Je merkt al gelijk aan de deur en in de kamer wat je kunt verwachten.. plezant of drama

Vaker zijn de dames ook de Engelse taal niet machtig of doen uberhaupt geen moeite hiervoor.

De een is heel open en draagt de vibe ook naar jou toe..

De ander is gesloten en doet niet of nauwelijks moeite..

En ja, beide types heb ik al meegemaakt, gelukkig vaker de positieve, afkloppen.
 
Laatst bewerkt:
Estela verwelkomt mensen met een beperking:

  • Auditieve beperking (mocht ze geen Engels spreken)
  • Spraakbeperking (Als ze je toch niet verstaat van wat je zegt)
  • Visuele beperking (Mocht ze er toch anders uit zien dan op de foto)
Voor de rest ziet ze er wel lekker uit, tenminste als de foto's kloppen
 
Terug
Bovenaan Onderaan