WHEM Eva, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdje terug op de app benaderd. Kan alleen kwijt dat ze best bot en niet vriendelijk kan reageren op de app. High Class in haar communiceren ammehoela, leek wel meer een moeilijk opvoedbare tiener. Of zo High Class dat het in haar bol is geslagen dat je eerst een officiële introductiebrief moet overhandigen. Echt blij dat zij mijn geld niet heeft gekregen, geef het liever aan een oplichter ergens in het buitenland.

Laatst bewerkt:
Ik ben zo'n 5-6 jaar geleden bij haar geweest. Toen ontving ze me in Den Haag. Het was mijn eerste date van 200 euro per uur. Ik liep door de koude sneeuw naar haar luxe appartement. Meestal kostten mijn uitjes dan maximaal 50 tot 100 euro. Omdat het mijn eerste dure uitje was, weet ik het nog goed. Ik kwam erg teleurgesteld thuis. Ze kuste niet goed, verspilde tijd en ik was snel weer weg. Ik dacht dat high class meer betekende dan de vrouwen van RLDs. Ik had het helemaal mis. Ze is erg oud en heeft een 'surgery' ondergaan om haar huid bij elkaar te houden. Ze is ook nog eens extreem dun. Maar het leek erop dat ze een paar vaste klanten had die van haar gezelschap genoten.

Terug
Bovenaan Onderaan