Recensie Eva, Antwerpen, Schippersstraat 13/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Prachtige dame, die enkele jaren geleden mijn aandacht trok, vooral door haar dominante uitstraling en bijbehorende kleding. Durfde haar in eerste instantie niet te benaderen, maar wist dat dit toch moest gebeuren. En dominant is Ze.
Na die eerste keer was ik verloren. Deze dame kan je lezen, en voelt aan hoe ver ze met je kan gaan.
Heb ook nog geen dingen ontdekt die Ze niet doet, terwijl ik op pervers / dirty voor mijn doen al heel ver ben gegaan.
Als Ze merkt dat je niet bang bent om bekeken te worden door anderen, zal Ze kijken tot hoever Ze kan gaan met jou.
De studio bevind zich op meerdere verdiepingen, en bevat zeeeeer veel uiteenlopende zaken als o.a. sling kooi bondagestoel, Gyneacologenstoel en zeer veel klein materiaal. Indien Ze merkt dat je openstaat om er iemand bij te betrekken, zal Ze dit ook proberen te realiseren.
Spelverslag vind ik wat moeilijk, heb daar wat moeite mee, maar voor mij geef ik haar de kwalificatie ; verslavend.
 
"Recensie"
Blij dat hier een actief topic is over deze Meesteres der Meesteressen.
Ook ik ben trouw bezoeker/slaaf van Herrin Eva
Adres: Schippersstraat 13 Antwerpen.
Dit Is een recensie van 20 oktober vorig jaar. Ik zal de volgende ook plaatsen ter lering en vermaak.
Hopelijk is ze snel weer terug. Ik mis haar :)

-------------------------------------

Binnen de BDSM zijn vele richtingen te onderkennen en evenzovele Meesteressen te vinden om voor de meest uiteenlopende voorkeuren terecht te kunnen.
In het rijtje van echte Meesteressen, met de hoofdletter M en de ervaring, vakkundigheid en betrokkenheid die nodig zijn om de echt buitengewone SM sessies mee te beleven, mag Herrin Eva niet ontbreken.
Sterker nog, wat mij betreft staat ze in het rijtje bovenaan. Met stip!
Herrin Eva is namelijk een van de meest veelzijdige Meesteressen die in mijn inmiddels bijna 20 jarige ervaring heb mogen ontmoeten/dienen.
Ze heeft in Antwerpen in de Schipperstraat 13 haar domicile. Een deel van een pand, zo groot en uitebreid, zo ruim voorzien van allerlei attributen, gemakken, ongemakken, kledingstukken, accessoires en mogelijkheden, dat je je er in de hemel waant.
De veelzijdigheid die Eva in het spel laat zien, is echt en oprecht. Ik denk serieus, dat zij de enige Meesteres is die ik ken, die haar sessies niet als werk doet en er geen rol voor speelt. Zodra je bij haar bent en er is de klik, zie je Eva in haar zuiverste vorm.
Dit gecombineerd met haar intelligentie, inzicht in andere mensen, wereldwijsheid en haar stunning looks maakt haar voor mij de ultieme Meesteres. Ik kom er dan ook zo graag, dat zodra een sessie voorbij is en ik naar huis rij, ik haar al mis.
Over de stunning looks wil ik nog graag even uitweiden. Dit Forum is immers bedoeld om informatie te verschaffen waar anderen iets aan hebben:
Eva is prachtig, ze heeft mooi lang blond haar, een atletisch lichaam, prachtige sterke trekken in het gezicht en is vrijwel altijd gekleed in zwart. Hoge zwarte laarzen, een strakke zwarte broek, leren setjes erboven en als je dat wilt in het spel in de meest prachtige angstaanjagende uniformen. Met dat laatste doe je haar ook persoonlijk een plezier, omdat ze die erg graag draagt.
Zo ook in mijn laatste sessie van afgelopen maandag (25-10) droeg ze een prachtig uniform, zwart met witte accenten en een bijpassende officierspet en een zwart masker over haar geizcht en paradeerde ze zichtbaar genietend van de macht die ze uitstraalde door de kamer. Omdat ik zelf kick op de meer kinky en perverse vorm binnen de SM werd ik getrakteerd op de nodige snuifjes poppers waarbij ze mijn pik hard maakte terwijl ze me oppermachtig in haar uniform aankeek. Daarbij ging de muziek van Rammstein op standje 10 en ik verloor me al snel in een trance waar ik nooit uit had willen komen.
In een waas zag ik haar bewegen, machtig boven me uit torend, me in het Duits vernederend, terwijl ze mijn pik op sterkte hield.
Ze had me eerder bevolen om in de tijd na de vorige sessie tot deze, iedere week 2x af te trekken in een condoom en de volgespoten condooms te bewaren in de vriezer. Die moest ik die dag meenemen. Mijn geweldige, machtige Herrin stond telkens voor me, me strak aankijkend haar ogen priemend door het zwarte latex masker, haar tong kwam uit het gat in het masker en in haar gehandschoende hand, een volgespoten condoom. Mund auf! En daar ging de eerste, ze leegde het condoom in mijn mond en ik moest natuurlijk schlucken. Zonder pardon. Het condoom deed ze vervolgens om mijn stijve pik om me vervolgens verder af te trekken. Al snel volgde de volgende, weer Mund af! Weer schlucken. Alleen daarna duwde ze het leeggedronken condoom in mijn slavenkut. Ik was haar zogenaamde 'Spermanutte' zei ze en ze zou me helemaal zat voeren.
De sessie duurde voort, de trance hield aan, de muziek schalde door de ruimte, de poppers deden hun werk en uiteindelijk, werd het te veel en kwam ik heftig klaar. En Herrin Eva was tevreden.
Na het opruimen en nadat Eva zich had ontdaan van het masker en het uniform, hebben we nog lekker liggen napraten. Over fetishes, voorkeuren, de sessie, de volgende keer. Ik voelde me geborgen, was thuis en voelde me erg gelukkig.
Voor de nieuwsgierigen: Herrin Eva is veelzijdig zoals gezegd, Strapons, dildo sessies, afbinden, sounding, spugen, plas(+P), bi-sessies, bi slaven parties, trio's met een trans, een slavin, man, het kan, zo heb ik in de afgelopen jaren ervaren, allemaal!
Mijn oprechte advies is, probeer een plekje te bemachtigen in de bunker van deze prachtige Herrin. Je gaat een ontdekkingstocht beginnen die je van de ene hemelse ervaring in de andere laat belanden.
 
Laatst bewerkt:
"Recensie"
Zoals beloofd de tweede recensie. Ook van vorig jaar. Voor mij de laatste keer voordat Herrin Eva op vakantie ging.
Echt een recensie kan ik niet plaatsen geloof ik, dus ik reageer maar naar aanleiding van mijn laatste avontuur.

Vorige week donderdag was het weer zo ver. Na het nodige contact mocht ik weer richting Antwerpe rijden om mijn geweldige Überherrin te dienen.
Het is toch iedere keer weer een speciaal gevoel. Er naartoe leven, de voorbereiding, de auto, de reis naar Antwerpen, berichten dat ik er ben en dan naar de SS13 lopen.

Het loopje er naartoe is al een belevenis. Allemaal bekende dames die van achter hun raam zwaaien met een blik van herkenning en uitnodigend wenken. Maar nee, dat is niet waar ik voor kom. Misschien wel nooit meer. Ik kom voor Eva!
En ze stond al te wachten, in al haar pracht en schoonheid. Na de gebruikelijke hartelijke begroeting, meteen naar boven. Eva uiteraard nog in haar 'gewone' kloffie (voor zover je dat gewoon kunt noemen ;)) liep achter me aan. Schoenen uit voordat ik het heiligdom betrad, gevolgd door mijn Herrin.
Ik had me uiteraard op deze ontmoeting voorbereid. Dit keer ook weer de opdracht om condooms te sparen en die in het tasje meegenomen samen met een speaker die ik voor haar mee zou nemen. Want onze gemeenschappelijke muziek doet het erg goed tijdens de sessies ;).
Tevens nog een flesje poppers mee en wat ballonnetjes, een fles lekkere whisky en iets waar Herrin Eva erg blij van werd twee cadeautjes. Een beeld van iemand die we beide enorm bewonderen en een sierraad dat haar outfit tijdens onze sessie complementeert én dat ze ook in het dagelijks leven prima kan dragen onder haar kleding.
Uiteraard moest ik het meteen bij haar omdoen. En oh wat was ze zichtbaar blij!


Enfin, ik me uitkleden en liggen, wat relaxend, met een glas whisky en fantaserend over wat er komen zou terwijl Eva zich terug had getrokken om zich om te kleden.
Geloof me in mijn fantasie ging ik ver, maar wat ik zag toen Herrin Eva terugkwam ovetrof alles. Haar uniform was nog geheel in de stijl van onze fetish, de bijbehorende officierspet met insignes, band om en het sierraad tussen, jawel, haar prachtige borsten.
Herrin Eva had dit keer een veel erotischer versie van het uniform gecreëerd. Het jasje open, waar haar borsten uitpuilden en zichbaar waren, haar gezicht bedekt met een anstaanjagend zwart latex masker dat alleen haar prachtige felle ogen liet zien, haar mooie lange haren die onder haar pet uitkwamen, hoge prachtige zwarte laarzen en daarboven.... een heel kort rokje dat zover omhoog getrokken was dat het me vol zicht gaf op haar prachtige geschoren kut.
Ik was inmiddels helemaal relaxed, de muziek van Ramsstein stond hard en iets anders ook al terwijl Herrin Eva in haar super erotische uniform voor me stond te paraderen en salueren.
Wat een immens geile aanblik was dat, ik had het gewoon niet meer, zo geil werd ik.

Al snel werd me het eerste condoom gevoerd. Voordat ze het leegde in mijn mond, stond ze er heel geil mee in haar hand, kijkend in de spiegel, zichzelf daar zo in het machtige uniform het condoom omhoog, haar tong door het masker uitgestoken. Damn, wat geil!
Na het voeren kwam de volgende, terwijl ondertussen mijn pik door haar op sterkte werd gehouden (alsof dat veel moeite kostte :)).
Toen stond ze op en pakte een grote kaars die in een hoekje stond te branden. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat me die kaars niet opgevallen was. Maar daar kwam snel verarandering in. Ik moest mijn pik vasthouden,voorhuid naar achteren, eikel omhoog en daar kwamen de golven heet kaarsvet. GEWELDIG! Wat een genot.
Toen de enorme hoeveelheid heet kaarsvet opwas, pakte Herrin Eva het hondevoer bakje en kwam met 1 been op het bed voor me haar kruis dichtbij en piste het bakje vol. Ik had vol zicht op de stralen van haar pis die in het bakje kletterden. Echt, fantastisch.
Vervolgens werd een condoom in de pis gedoopt en daarna telkens in mijn mond. Iedere keer proefde ik van haar goddelijke nectar met daar doorheen de smaak van rubber van het condoom, dat vervolgens weer omgedraaid werd en geleegd in mijn mond. Met het bevel het condoom leeg te zuigen tot de laatste drup.
Iedere keer als er een condoom leeg was, werd het lege exemplaar in mijn mond geduwd. En toen ze op waren, gebeurde er iets heel bijzonders. Herrin Eva greep naar haar kut, haar vingers leken iets te zoeken en ineens kwam er een touwtje uit, waar ze aan trok. Ik schrok me dood.... wat nou, een tampon? Daar ben ik dus echt niet van.
En ja... dat was het dus wel. Ik verstijfde, ze trok met de nodige moeite de enorm uitgezette tampon uit haar kut. En hield hem omhoog. Ik probeerde te zien of er bloed aan zat. Ik was opgelucht, dat leek niet zo te zijn... of toch wel... Maar haar ogen bleven me strak aankijken, ik moest poppers nemen terwijl zij de tampon in de bak met urine doopte en... je raadt het al in mijn open mond drapeerde. Blut und Ehre riep ze, saluerend! Blut und Ehre riep ik en voelde me op dat moment helemaal haar eigendom. Op dat moment werd me duidelijk dat ik met haar verbonden was, voor de eeuwigheid.
Alsof dat niet genoeg was moest ik mijn mond open doen. Met Rammstein op standje max uit de speakers, lag ik daar ik in een rush van haar overmacht en haar uniform, geholpen door flink wat poppers.
Statig paradeerde ze door de ruimte, de condooms en tampon in haar hand. Ze kwam ze voor me staan en gebood mijn benen de spreiden. En zonder pardon, me streng aankijkend gingen de condooms mijn slavenkkut in, gevolgd door de tampon. Jezus, wat vies geil was dat zeg! Ik bestierf het bijna!
Als haar zaadhoer moest mijn slavenkut goed gevuld worden. Zo simpel was dat, volgens Herrin Eva.

Om het af te maken deed ze haar enorme zwarte voorbind dildo voor en stond ze naast me te salueren, terwijl ze aan de grote zwarte pik trok mij bevelend hetzelfde met mijn pik te doen.
Het was een rollercoaster van geilheid die op den duur eindigde toen Herrin Eva een vibrerend apparaat aan haar hand bevestige en mijn pik begon te bewerken. Met effect want toen ik klaarkwam spoot ik zo ongeveer de hele kamer vol.

Deze sessie had ik vooraf nooit kunnen bedenken. Het erotische karakter dat Herrin Eva erin bracht, was ongekend geil en smaakt naar meer, het perverse dat ze erin bracht is iets dat voor mij onmogelijk zou zijn geweest als je het op voorhand had gevraagd, maar ik had het doorstaan. Wat mij betreft wel eenmalig.
De rest van het spel wat top top top. En ik kan niet wachten om haar nog een keer te bezoeken voor 10 december, want dan gaat ze een maand terug naar Duitsland.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week maandag zat ze in haar raam en ook haar plakkaatje hing er.
Deze week maandag ook haar sm plakkaat. Wel niet in haar raam gespot.
Wanneer ben jij er dan wel geweest??
Ik kom alle dagen in het skw, dikwijls meerdere keren, en heb haar of haar plakkaatje al verschillende weken niet meer gezien; zal dus niet goed rondgekeken hebben....
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En of ze er was... heb het aan de lijve mogen ondervinden...
 
Herrin Eva is gewoon aan het werk, elke dag vanaf een uur of 12 tot sluitingstijd in haar multifloor dungeon. Zelf gisteren weer een heerlijke sessie gehad. Recensie en story volgt nog.

Ze is haar telefoon kwijtgeraakt en is alle nummers kwijt, dus wie haar wil zien, eventjes naar Schippersstraat 13/2 en wachten tot ze tussen sessies beneden staat. Misschien mag je haar nieuwe nummer zelfs van haar krijgen. Succes.
 
Nog alles goed met Herrin Eva ? Was deze avond rond 21 uur in SKW maar het gehele pand was donker. Haar plakkaatje hing er wel maar de drie vensters pikdonker. Ga morgen in de namiddag nog eens checken en haar nieuwe nummer vragen.
 
Nog alles goed met Herrin Eva ? Was deze avond rond 21 uur in SKW maar het gehele pand was donker. Haar plakkaatje hing er wel maar de drie vensters pikdonker. Ga morgen in de namiddag nog eens checken en haar nieuwe nummer vragen.
Maandag was ze er in ieder geval. Heb haar bezocht. En zeker nog 2 weken. Is de week na krokus er een weekje tussenuit.
 
Poosje terug beloofde ik jullie weer een beschrijving van een meeting met Herrin Eva. Hier is hij dan eindelijk.

Ik had haar vier dagen voor mijn bezoek bezocht, want ik kreeg geen contact meer met haar via haar nummer. Ik wist dat er iets mis was, dus ik reed maar 'even' naar Antwerpen. Ik kwam aan bij het bekende raam op Schipperstraat 13/2 , maar ze was er niet. Ik bleef dis geduldig wachten tot ze beneden kwam. Na een uur begon ik toch wel een donkerbruin vermoeden te hebben dat ze er niet was en ik stond al op het punt om onverrichter terug naar huis te gaan toen ik iets zag bewegen op de trap. Snel liep ik naar de overkant en ja hoor ze kwam naar beneden om een klant buiten te laten. Toen ze afscheid had genomen en hij weg was zag ze me en begroette ze me met die heerlijke brede lach. Ik liep naar haar toe en ze gaf me een zoen toen ze me binnen liet. We gingen naar boven om even wat privacy te hebben en het was weer als vanouds.

Ze vertelde me dat haar telefoon het begeven had en dat ze niet in staat was om met wie dan ook te communiceren. Alle telefoonnummers van haar hele clientele weg. Ze ging er gelaten mee om, maar zei dat ze hoopt dat al haar klanten de moeite doen om langs te komen en weer contact te leggen.

Ik vroeg haar of ze nog een klanten had die avond en gelukkig voor mij was dat niet zo. Dus meteen maar even een sessie gedaan van twee uurtjes.

Dat werd een combinatie van pijn en tease, want ik moest getraind worden voor de sessie van zaterdag. Allereerst werden mijn tepels even hard aangepakt. Dat zorgde dat de kleine Nonnie al snel paraat stond. De Herrin weet precies hoe ze me gek moet maken en dat deed ze dan ook deze keer weer met veel plezier en succes. Ik werd vast gezet op de martelstoel op de tweede verdieping aan de straatzijde. Muur en muurvast werd ik vastgezet met riemen en de beugels van de stoel. Ik was totaal gefixeerd en kon helemaal niets meer. Het werd een heerlijke sessie en ook de nazorg was weer fantastisch. I beloofde haar mijn nieuwe outfit mee te nemen op zaterdag. Die heb ik moeten kopen van haar, zodat ik die binnenkort kan dragen als ze een slavenparty gaat organiseren. Dat plan heeft ze namelijk. Ze wil met een aantal slaven een party organiseren. Ik ben echt benieuwd daarnaar. Er schijnt zelfs een rode duivel te komen, zo vertelde ze mij. Ik kan niet wachten en hoop dat ik dan ook mag komen. Vooraleerst was ik nu weer even getraind voor de sessie van zaterdag, maar daarover later meer in een andere story.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan