Recensie Eva, Antwerpen, Schippersstraat 13/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo wandelaars, kan mij iemand vertellen of Meesteres Eva vanavond praktijk heeft?
Heb dringend een behandeling van haar nodig.
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
Ze werkt al de gehele week. Dus volgens mij vanavond ook.
Maar of ze al afspraken heeft of niet, dat weten we niet, hé. Soms valt dat wel eens tegen...
 
Helaas, trip naar Antwerpen afgelopen zaterdag helemaal voor niets gemaakt. Een hele avond SKW afgestruind, maar geen Meesteres Eva te bespeuren. Bord SM hing er wel. Na uren speuren haar collega gevraagd of Eva wel aanwezig was. Zij vertelde me dat Eva wel aanwezig was en boven op haar kamer vertoefde, maar al enkele dagen niet beneden verschenen was. Waarom kon ze niet duiden. De enige mogelijkheid zou evt. kunnen zijn haar telefonisch te benaderen. Nou heb ik wel enige nummers van Eva, maar ze verandert van nummer als de dagen van de week. Dat bood dus ook geen oplossing dus rond 1:00 onverrichter zaken teleurgesteld huiswaarts gekeerd. Brouwer kondigde dit min of meer al aan.....
 
Kan zijn dat ik het gemist heb, of vergeten ben. Ik heb deze Eva volgens mij toch al zeker een week of 3 niet gezien. Ook Eva zelf kan ik natuurlijk gemist hebben omdat ze telkens bezet was.
 
Kan zijn dat ik het gemist heb, of vergeten ben. Ik heb deze Eva volgens mij toch al zeker een week of 3 niet gezien. Ook Eva zelf kan ik natuurlijk gemist hebben omdat ze telkens bezet was.
Mistress Eva heeft toch een bordje (SM) als ze er is op SS13/2, heb je haar deze week nog gezien? Kom er altijd graag en doe maar 1 ding Fisting in de sling, altijd top.
 
Ik wandel hoofdzakelijk overdag. Mogelijk dat Eva momenteel hoofdzakelijk in de avond/nacht werkt, en ik haar daardoor niet vaak zie. En als ze er is zie je inderdaad vaak alleen haar bordje hangen.
 
Ik helaas niet. Had altijd goed en regelmatig contact. Via berichten en uiteraard dmv sessies in Antwerpen. Kan haar nu al een tijd niet meer bereiken en maak me evenzo lang zorgen. Het feit dat ze er weer zou zijn, is goed nieuws. Dan is ze in ieder geval oké. Jammer dat Antwerpen zo ver weg is om even te kijken. Mocht iemand haar nummer hebben en willen geven (vraag uiteraard Eva eerst even) dan hou ik me ten zeerste aanbevolen.
 
Momenteel heeft ze naar eigen zeggen geen nummer. Beetje vreemd verhaal uiteraard.

Zaterdagavond laat moest ik in de buurt zijn en ben ik gaan zien of ze er was. Tot mijn grote geluk was ze aanwezig. Net voor ze huiswaarts vertrok heb ik haar kunnen aanspreken. Het was opnieuw een geweldige sessie bij haar.
 
Beste Allen, Ik trof Mrs Eva vandaag woensdag om 4 uur, ze stond op het punt om weg te gaan, mocht nog even kort naar boven, nog even als vanouds.
Alles was al opgeruimd, Eva vertelde dat ze stopt, echt stopt, ik was haar allerlaatste (allerliefste) klant .
Voor mij was Eva altijd een 5 sterren Meesteres, zeker de reis waard (350km).
We, ik probeerde altijd Duits met haar te praten, en ze vroeg altijd of ik nog een museum ging bezoeken.
Na 14 jaar in Antwerpen stopt het, ik zal haar missen, heb haar een knuffel gegeven en geluk in haar nieuwe leven gewenst, en kon haar toch nog doen lachen.
Beste Eva het ga je goed.
 
alles was al opgeruimd? toestellen weg enz.... zal echt een verlies zijn. heb haar maar vorige maand nog bezocht. wou wat een vrouw. Zeker niet meer de jongste. weet niet hoe oud ze is. Weet wel dat ze niet meer rookt en vermagerd is. Tijd om op pensioen te gaan. Had haar nog graag eens gezien. weet niet bij wie ik nu zou gaan.
 
Laatst bewerkt:
Verehrte Gemeinde. dies ist mein Dank für eine Dame die ich sehr geschätzt habe .Wer meint das dies nicht ins forum gehört möge es löschen oder einfach ignorieren .Als ich die Nachricht gelesen hab das Herrin Eva aufhört tobt ein Erdbeben in meiner Seele und sucht ein Ventil meiner Traurigkeit Ausdruck zu verleihen. Eva ist ein ganz besonderer Mensch ihr herzliches Lächeln den Spass am süssen Quälen und das Herz an rechten Fleck. Sie war offen und doch immer ihren Principien treu. Eine große Dame mit Sonne im Herzen die immer eine kluge Antwort parat hatte Zielgerichtet und Ehrgeizig aber immer Korreckt und fair .Für August hatte ich noch einen Besuch geplant. Ich wünsche dir Eva alles Liebe und Gute .Danke das ich dich kennen lernen durfte .Du bleibst für immer in meine Erinnerung . LG. Willy
 
alles was al opgeruimd? toestellen weg enz.... zal echt een verlies zijn. heb haar maar vorige maand nog bezocht. wou wat een vrouw. Zeker niet meer de jongste. weet niet hoe oud ze is. Weet wel dat ze niet meer rookt en vermagerd is. Tijd om op pensioen te gaan. Had haar nog graag eens gezien. weet niet bij wie ik nu zou gaan.
Meesteres Celina, meesteres Jeanet en meesteres Anita allemaal in Villa Tinto hele goede optie.
 
Wat een triest nieuws. De laatste keer dat ik bij haar was (nog geen week geleden), verliep het moeizaam. Ze was een uur te laat en er kwam vooraf het nodige geschreeuw uit de keuken. Ik denk dat het niet erg goed met haar ging. Ze sprak over stoppen. Helaas is dat blijkbaar nu gebeurd. Ik zal haar op zeker, heel erg missen. Eva is een bijzondere vrouw. Hopelijk gaat vindt ze haar weg en gaat het goed met haar.
 
Kwam haar de laatste tijd vaak tegen in de stad zelf. Ondanks het feit dat ze altijd een glimlach voor me had en dag zei vond ik zelf ook dat ze een nogal vreemde indruk gaf.
Duidelijk wat vermagerd en vermoeid. Niet goed in haar vel?

Jammer, maar hopelijk gaat het haar goed in het verdere leven.
 
Verbaasd en bedroefd als ik de commentaren lees dat Herrin Eva definitief vertrokken is. Heb fantastische momenten bij Haar beleefd in de afgelopen 5 jaren. Herinner me nog steeds de eerste maal waar Ze me met de handen op de rug gebonden in de gang tussen venster en achterkamer plaatste op mijn knieen (zichtbaar voor de aandachtige passanten) en voor mijn ogen een chocolade taartje begon te verorberen, maar in plaats van het door te slikken het uitspuwde op de grond. Daarna draaide ze haar rug naar me toe, hurkte neer en liet haar plas lopen op de voorgekauwde stukken taart. Daarna terug rechtsstond en me Gute Appetit toewenste. Me op mijn buik laten vallen en de taart samen met Haar nectar van de grond begon te likken en slurpen. Intussen zat er een collega rechts in het venster smakelijk te lachen. Vanaf dat moment was ik gewoon verslaafd aan Herrin Eva en was Zij de enige Meesteres in die periode die ik bezocht. Vele sessie zijn gevolgd waarbij ik voor mezelf vele grenzen heb overschreden en steeds enorme energie opdeed tijdens de sessies. Had de laatste maanden het gevoel dat Herrin Eva wat veranderd was. De laatste twee sessies waren zeker niet slecht en op mijn verjaardag heb ik een fantastisch moment meegemaakt die ik hier ook beschreven heb. Denk niet dat ik nog op zoek ga naar een vervanging want zal telkens een ontgoocheling zijn vrees ik. Ga vrijdag toch eens kijken of Ze toch niet veranderd is gedacht maar vrees van niet. Herrin Eva, mocht U dit nog lezen met behulp van google translate haha, weet dan dat ik U enorm dankbaar ben, ik U ga missen maar ik wens U echt het allerbeste in al hetgene U nog onderneemt. En als ik U ergens mee kan helpen of van dienst zijn, hoe klein ook, aarzel niet het me te laten weten, via mijn nummer of indien U dit niet meer hebt, langs dit kanaal. Uw mopsjen.
 
Oorzaak van stoppen ligt in de privésfeer. Zij heeft een harde mentale dreun gekregen. Altijd goedgezind en goedlachs maar serieus tijdens de sessies. Hopelijk komt het toch nog goed met haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan